היי בנות,
מקווה שנהנתם מהפרק.. והחלטתי החלטה, נגמרו לי עכשיו כל המבחנים לשנה הזאתי זאת אומרת שאני פנויה לכתוב פרקים ייייאיייי ^^
אז אממ יש לי רק עוד שני פרקים מוכנים וזה דיי קשה לי ככה להכין פרק באותו יום מסוים.. אז אני ייקח לעצמי שבוע של כתיבה ככה שיהיה לכם מלא פרקים מוכנים.. אני מקווה שאתם מבינות ופרק יעלה ביום שני הבא עם מצב הפרקים. [:
עדן [=

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 13 (:

27/05/2013 1731 צפיות 7 תגובות
היי בנות,
מקווה שנהנתם מהפרק.. והחלטתי החלטה, נגמרו לי עכשיו כל המבחנים לשנה הזאתי זאת אומרת שאני פנויה לכתוב פרקים ייייאיייי ^^
אז אממ יש לי רק עוד שני פרקים מוכנים וזה דיי קשה לי ככה להכין פרק באותו יום מסוים.. אז אני ייקח לעצמי שבוע של כתיבה ככה שיהיה לכם מלא פרקים מוכנים.. אני מקווה שאתם מבינות ופרק יעלה ביום שני הבא עם מצב הפרקים. [:
עדן [=

*יום שבת-12 בבוקר
–נקודת מבט של נייל—
"ו..יצאנו לאוויר" המפיק של הראיון ברדיו אמר. "אתה בטוח שזה הזמן המתאים?" זאיין שאל אותי מסתובב בכיסא, אף אחד מהבנים לא בטוח שאני אוכל להחזיק מעמד "כן בשבילי לפחות, אני מקווה בשבילה" מלמלתי חושב אם היא תשמח או אולי שזה לא זמן מתאים "אבל אל תשכח אותנו הא?" לואי צחק נותן לי דחיפה קלה בכתף "ברור" "טוב עזוב את זה..אתה כבר תחליט, אירגנת הכול לארוחה?" ליאם שאל אותי מייצב את זאיין בכיסאו שעשה סחרחורת לכולנו "כן, הזמנתי שני טבחים מפורסמים שיבשלו ומישהי שתסדר את החדר במלא פרחים ונרות,אווירה רומנטית" אמרתי מסדר את חולצתי לקראת תחילת הראיון שוב "ואירגנת את כל החופשה? לקחת חופש?אמרת למנהלים?" הארי שאל אותי "בנים,תרגעו קצת הכל מסודר והכל יהיה מושלם" ניסיתי להרגיע אותם ..הם לחוצים מדיי ושוכחים לפעמים שאני כבר בן 19 "אני בסך הכול רוצה טוב לשניכם" הארי אמר מתכוון לעובדה שעדן היא אחותו והוא דואג לה בדיוק כמו לעצמו. גם לי הוא דואג, ואני לא חשוב לו פחות ממנה,פשוט זה נראה להם מוקדם מדי אבל לי זה כבר מרגיש נכון, אני מרגיש כאילו אנחנו זוג נשוי והגיע הזמן שנקבל את הפרטיות שלנו. "וחוזרים לאוויר בעוד..1..2..3..4..עלינו"..
**
"לכבוד השנתיים שלנו יחד החלטתי שאנחנו טסים" אמרתי לה מלטף את ידה הלוך ושוב,בדיוק כמו שאהבה "לאן?" היא שאלה, נראתה כל כך מרוגשת , ציפיתי שככה היא תיהיה, למרות שכבר היינו לא מזמן בפריז, אבל בכל זאת שנתיים ביחד זה מיוחד ואני חייב להשקיע.. והכי טוב שזה רק אנחנו בלי ראיונות בלי הבנים או הבנות, יהיה לנו את השקט, דאגתי להגיד למנהלים שאני לוקח שבוע חופש "לרומא" אמרתי והיא עוד יותר התרגשה "תמיד רציתי להיות שמה" מחאה כפיים בהתרגשות " והטיסה היום בחמש , ככה שנצטרך לצאת מכאן בארבע..בבוקר וזה עד יום רביעי " אמרתי לה שוכח לציין את הפרט המיותר הזה שלקחתי חופש שבוע ולא ארבעה ימים בשביל משהו אחר.."בוא נארגן מזוודות" משכה את ידי ועלינו במדרגות.
**
'אז ניפגש בסטארבקס בשמונה?' שאלתי את אלינור בפלאפון 'אין בעיה ביי' היא אמרה וניתקה. החופשה הזאת עכשיו לרומא ממש הפתיעה אותי, לא ציפיתי לזה.. אז אני צריכה למצוא לנייל מתנה, מה שאני רוצה זה את התמונה מפריז למסגר אותה ולהוסיף עוד משהו, אז החלטתי לקחת איתי את אלינור שתעזור לי וסתם מישהי שתארח לי חברה. סיימנו לארגן את המזוודות וכמובן שהבטטה ישב וראה טלויזיה בזמן שאני סידרתי לנו שתי מזוודות. זרקתי על עצמי חולצה ארוכה ורודה ומעל ג'קט שחור של נייל (כן אני אוהבת ללבוש בגדים של מאוד) וסקיני שחור. "בייב הלכתי עם אלינור לסטארבקס" נתתי לו נשיקה עוזבת אותו לבד בסלון ויוצאת מהבית.
**
"ביי אלי" חיבקתי אותה חיבוק ידידותי ונופפתי לה מרחוק, נכנסתי למונית מתילה לשקוע במחשבות; אם הוא יאהב את המתנות? זה בסדר? זה קצת מידי?.. החזקתי בידיי שתי שקיות באחת הייתה התמונה שלנו מפריז..ממוסגרת במסגרת אדומה יפה, ובשנייה היה דובי גדול שההולבש בחולצה עם כיתוב: YOU ARE MY BABE, "חמש אירו" הנהג העיר אותי מהמחשבות "תשמור את העודף" הושטתי לו שטר ויצאתי מהמונית מנסה להסתיר את השקיות
**
נכנסתי במהירות לחדר תוחבת את שתי השקיות מתחת לבגדים במזוודה, פושט את בגדיי ושמה פיג'מה, ירדתי למטה במהירות מתיישבת על הספה ליד נייל שדיבר בפלאפון, מיד שהתיישבתי הוא סימן לי עם ידו שהוא הולך לרגע והלך, 'אוקיי מוזר' מלמלתי לעצמי, הוא לא מסתיר ממני כלום.
**יום ראשון
השעון המעורר צלצל, רק גורם לי לקום ולהתמתח במהירות, לא הצלחתי להירדם כל הלילה,מדי פעם הלכתי למחשב או הדלקתי טלויזיה,אבל פשוט לא הצלחתי,ניערתי את כתפיו של נייל "בייב קום" פיהקתי ונשקתי ללחיו מסניפה את שרידיו של הבושם מאתמול, הוא קם בזריזות "אני לא מאמין שאני ער בפאקינג ארבע בבוקר" שפשף את עיניו, "לא נורא תתגבר " טפחתי על גבו בצחוק ונכנסתי לשירותים, מצחצחת שיניים מפזרת את שיערי ומורחת עליו קרם לחות. יצאתי לחדר שמה סקיני אדום וחולצה שחורה עם אולסטאר לבנות,כששמתי לב לנייל שחזר לישון "נייל ג'יימס הורן תקום מייד" התעצבנתי קצת "אנחנו צריכים לצאת עוד ארבעים דקות" התאפקתי שלא לצחוק מהמראה שלו "יהיה לך זמן לישון בטיסה" מלמלתי מלטפת את לחיו, והוא כתגובה מתרומם מותח את ידיו קלות.

**
נכנסתי למטוס הפרטי של הבנים, סורקת פרט פרט.. שינו אותו ..יותר נכון שידרגו, הוצבו שם חמש מיטות זוגיות עם הפרדה בין כל אחת, אני משוכנעת שזה לכל בן ובת זוגתו, הייתה ספה גדולה וארונות עם אוכל. ועכשיו שכל זה שלנו.. "בוא בייב" משכתי אותו אל עבר המיטה, הייתי עייפה רציתי להיות מחובקת בזרועותיו של נייל ופשוט להירדם כלום יותר מזה, זה סך הכול טיסה של שעתיים וחצי ,זאת אומרת שנגיע למלון בשבע וחצי, שזה ממש מוקדם אבל מה שאני מתכוונת לעשות זה לחרופ כל היום. ולצאת אולי בערב, נשכבתי במיטה במהירות מכסה את עצמי בשמיכה "היי חכי לי" נייל קרא לעביר נכנס בזהירות אל עבר הצד השני, מסתובב אליי ככה שפנינו זו מול זו, הוא הסתכל בעיניי וליטף את לחיי " אני אוהב אותך" אמר ברוך "גם אני לאב" רפרפתי על שפתיו קלות, הוא עטף אותי בידיו הגדולות "תישני" הצמיד את שפתיו למצחי ונרדמתי..


תגובות (7)

יאייי פרק מושלם תמשיכי!!!
איזה כיף לך לי יש את כל המפמרים שבוע הבא….:(

27/05/2013 10:09

מושלם :) רק תוסיפי שוב את הנ'ק מבט זה מבלבל בלי :)

27/05/2013 10:19

מושלם תמשיכי!

27/05/2013 10:20

תמשיכי מושלםםםםם!!!

27/05/2013 10:35

מושלם תמשיכי

27/05/2013 11:26

תמשיכייייי

27/05/2013 13:16

תמשיכי!!!!!

28/05/2013 04:35
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך