היי בנות ((:
קודם כל אני שמחה להגיד לכן שהצלחתי להתקדם מעט בכתיבה, זאת אומרת שיום רביעי עולה פרק !!
בגלל שבתקופת המבחנים נגמרה לפני שבוע ורציתי טיפה לנוח אז אני קצת בפיגור של הכתיבה, אני אשלים את הפער בימים הקרובים, יש לי כבר תכנונים מסודרים להמשך העונה ואני מבטיחה לכן שתהנו ממנה !!
יום רביעי בשבע פרק תיהיו כאן, אוהבתת [;

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 14 (:

03/06/2013 1938 צפיות 7 תגובות
היי בנות ((:
קודם כל אני שמחה להגיד לכן שהצלחתי להתקדם מעט בכתיבה, זאת אומרת שיום רביעי עולה פרק !!
בגלל שבתקופת המבחנים נגמרה לפני שבוע ורציתי טיפה לנוח אז אני קצת בפיגור של הכתיבה, אני אשלים את הפער בימים הקרובים, יש לי כבר תכנונים מסודרים להמשך העונה ואני מבטיחה לכן שתהנו ממנה !!
יום רביעי בשבע פרק תיהיו כאן, אוהבתת [;

**יום ראשון
"וואוו" נכנסתי לחדר שלנו וממש הייתי בהלם.
הייתי עם נייל בהמון מלונות וחדרים, אבל בזה לא הייתי!, היו שתי קומות , למטה מטבח סלון ענק וטלוויזיה שנפרשת על כל הקיר בעוד הקירות היו בצבע אפרפר עם ציורים סגלגלים. בקומה למעלה היה רק את החדר שלנו, הייתה מיטה ענקית, טלויזיה, מקרר, ג'קוזי, מקלחת והקירות היו בצבע אפרסק בהיר, ראו שהחדר עוצב במיוחד לזוגות..
"אני שמח שאת חושבת ככה" הוא קרא את מחשבותיי והכניס את המזוודות לחדר מעמיד אותם בצד, קפצתי אל המיטה, נודדת בשינה ארוכה.
*
"קדימה, את מוכנה?" נייל שאל אותי ממחוץ לדלת ודפק בחוזקה "כן רגע" צעקתי עושה נגיעות אחרונות "ו..סיימתי" מלמלתי מכניסה את האיפור לקופסתו ויוצאת אל מחוץ לדלת.
עכשיו בעצם שמונה בערב, והזמינו אותי ואת נייל לתצוגת אופנה של טופשופ, בלי הבנים וזה כאן בעיר. "מממ יפה" נייל אמר נושך את שפתו התחתונה "גם לך לא חסר" צחקקתי דוחפת אותו טיפה, לפתע תפס את לחיי עם שתי ידיו וקירב את פניי אליו "אוהב אותך" אמר ונשק לי בעדינות על השפתיים, "גם אני" אמרתי מייד אחרי שהתנתקנו, הוא שילב את ידו בידי ויצאנו מהחדר.
**
יצאנו מהריינג' רובר האדומה של נייל שלובי ידיים "פשוט תחייכי ואני יענה על כל השאלות" הוא לחש לי , הם סינוורו אותי, חייכתי מדי פעם ועניתי לשאלות כמו 'מה שלומך' לא יותר מזה , נכנסנו לבפנים, ונייל הציג לי המון מפורסמים שהוא מכיר, הסתכלתי על הכרטיסים "שורה 1 מקומות 8-9" מלמלתי והולכתי את נייל למושבים. בתצוגה היום המון, בנות שהם סוג של ערומות-היה להם סוג של ביקיני במקום בגד, כל פעם שאחת כזאת עברה הוא רק לחץ את ידי חזק יותר וחייך אליי, לא הבנתי למה..
**
ציוץ של הודעת טקסט נשמע ברקע כשנייל הסתכל מעט על הפלאפון שהיה מונח בשקע שבאמצע המכונית ביני לבינו "נייל עיניים על הכביש" סימנתי לו עם היד "אז תקראי את זה בבקשה בשבילי" הוא מלמל מעלה את עיניו אל הכביש, אספתי את הפלאפון לידי והסתכלתי
'ג'ק רוז- מה קורה אחי? שמעתי שאתה ברומא, גם אני נמצא כאן, תהיתי אם תרצה שנצא שנינו למועדון..'
הקראתי לנייל, הוא הסתכל עליי בעיניים גדולות "אויש נו תצא ותהנה" פלטתי אנחה קטנה, מצחקקת קלות לתגובה שלו "יש" מלמל והחזיר את עיניו לכביש, לפתע הושיט את ידו והניח אותה על רגלי..ליטף אותה הלוך ושוב ושלח צמרמורת לכל גופי, חייכתי אליו , וראיתי את חיוכו שמתפשט על פניו גם, תפסתי את ידו שילבתי אותה בשלי "רק.. בבקשה אל תעשה דברים אסורים.."
**
חששתי, אני לא יישקר..כי שנייל שותה הוא לא מפסיק הכינוי שלו כשהוא שתוי הוא 'השדון האירי' כידוע האירים אוהבים לשתות וגם.. מועדונים זה בהחלט לא המקום בכי טוב לשמירה על זוגיות.. די כבר! תירגעי, נייל כבר ילד גדול ואחראי למעשים שלו..תפסתי את עצמי בידיים והואתי את הכרסטיס לחדר הכנסתי אותו באיטיות ופתחתי את החדר, עולה למעלה ומתקלחת. פיזרתי את שיערי הרטוב על כתפיי מייבשת אותו מעט אבל משאירה אותו רטוב. ירדתי במדרגות מרפרפת עם עיניי על האייפון '23:10' יש עוד שעתיים אפילו יותר עד שיגיע, ועד אז, גם אם אני עייפה אני נשארת ערה, שמעתי מנייל שג'ק הזה הוא בחור פיקח ככה שיש מישהו שמפקח עליו ויידאג להחזיר אותו בשלום, לקחתי את האייפון וסימסתי לנייל 'לאב, הכל בסדר?' תוך שניות ספורות קיבלתי סמס בחזרה 'אל תדאגי לאב, אני בסדר, תלכי לישון אם תהיי עייפה' הא כתב, ללכת לישון זאת לא אפשרות, לא סימסתי בחזרה, רק לחצתי על סוגר הנעילה והתישבתי על הספה מרפרפת בערוצים עד שעצרתי על איזה סרט נחמד.
**
שמעתי דפיקה בדלת, מוזר, ב2 בלילה דפיקה בדלת ועדיין נייל לא חזר, העפתי ממני את השמיכה הכחולה שהתכרבלתי איתה וקמתי אל הדלת מחזיקה את האייפון איתי למקרה שמשהו יקרה, פתחתי לאט את הדלת מגלה את נייל נשען עם עיניים עצומות על מישהו בגובה שלו, עם שיער חום שמועמד לקוצים ועיניים כחולות נוצצות יפות אבל אין מה להשוות את שלו לשל נייל כנראה ג'ק , "שלום" ג'ק כנראה אמר "אני ג'ק" הוסיף והושיט את ידו ללחיצה "היי אני עדן" החזרתי במתיקות "תיכנס" הזמנתי אותו לבפנים , וברגע הזה עיניו של נייל נפקחו לאט, ראיתי שמשהו לא בסדר איתו, שניהם נכנסנו והתיישבו על הספה, התיישבתי ליד נייל מנשקת אותו קלות בלחי "אז את חברה שלו" אמר מהנהן קלות "כן, אני החברה שלו" מלמלתי "הוא סיפר עלייך הרבה, ונראה שהוא מרוצה ממך וכחבר ילדות שלו הוא החליף בחורות כל שבוע, הוא בחיים לא נשאר עם מישהי לשנתיים ועוד לא דיבר עליה ככה.. שמרי עליו" קרץ לי "ועכשיו לעניין אני ממש עייף, אני חושב שאחזור למלון שלי, נייל שתה הרבה מאוד כואב לו הראש כמו שאת רואה" הצביע עליו "תדאגי לו…נתראה" נופף עם ידו וחייך, "לילה טוב" אמרתי והוא הלך לסלון טורק את הדלת "נייל בייב?" שאלתי אותו.. הוא פקח את עיניו במהירות "כואב לי הראש כל כך" אמר והחזיק את ראשו בין ידיו " בוא נעלה למיטה ותישן" הקמתי אותו והשענתי אותו עליי, העליתי אותו במדרגות וזה היה קשה, הנחתי אותו על המיטה "יש לי פיפי" הוא אמר מנסה לעמוד אבל מאבד שיווי משקל ונופל על המיטה, "בוא אני יעזור לך" אמרתי מבינה שעכשיו אני הולכת לעזור לו לעשות פיפי, הובלתי אותו לשירותים והסתובבתי כשהגב שלי אליו ככה שאני סוג של יעמיד אותו והוא כבר יעשה את השאר, הוא סיים ושטף ידיים, הלך את השאר למיטה "תחכה כאן, אני יביא לך כדור" מלמלתי יורדת במהירות ממלאת מים במהירות בכוס ומוציאה כדור מעלה אותו לחדר ונותנת לנייל לשתות, הוא נשכב ונשכבתי לידו, מכסה את שנינו ונושקת לו על השפתיים, היה להם טעם של אלכוהול "תישן" אמרתי לפני שנרדמתי.
יום שני**
התיישבתי בספה עם קערת הדגנים שהכנתי לי בשקט כדי לא להעיר את נייל מאתמול, אני ידעת מה קורה לו יום אחרי יש לו הנגאובר מטורף, זה קרה כבר כמה פעמים ולמדתי שלא מעירים אותו פשוט נותנים לו לישון. פתחתי ערוץ E היו כתבות על כל הקטע של ה'משטרת אופנה' לתוגת אופנה אתמול, לא מעניין כל כך, אבל זה היה הכי נורמלי בטלוויזיה . "מממ" שמעתי את נייל מהמהם מסוף המדרגות מתמתח קלות "היי בייב" אמרתי לו וסימנתי לו לשבת לידי, הוא התנדנד מצד לצד "הנגאובר. מזוין" התיישב בספה מניח את ראשו על כתפי ושיניו התנגשו מרעד . הוא לא היה בסדר בכלל "להביא לך כדור?" שאלתי מנשקת את לחיו בעדינות, מתרוממת מהתנוחה שבה הוא הניח את ראשו עליי גורמת לו לשנות תנוחה, הוא תפס את ראשו בין ידיו ונשען על ברכיי רגליו "כן" חייך מעט וקמתי, מוציאה כדור מהתיק שלי ומביאה כוס מים, נתתי לו את הכוס ואת הכדור "עכשיו תנוח" ציוויתי עליו, הוא שכב בספה וכיסיתי אותו בשמיכה "קח את השלט" הושטתי לו אותו "אני למעלה אם אתה רוצה משהו" ליטפתי את מצחו והתכוננתי ללכת "לא, אל תלכי" הוא קרא לי חלושות "מה?" החזרתי "בואי תשכבי איתי" מלמל כשהוא מפהק. נכנסתי במהירות לספה מתעטפת על ידיי ידיו והשמיכה הגדולה.


תגובות (7)

אהבתי תמשיכי

03/06/2013 11:08

אח יום רביעיייי .. תגיע כבר !! (:

03/06/2013 11:42

מושלם תמשיכי!

03/06/2013 15:35

יש יש יש יש יום רביעי תגיע כבר
תמשיכי!!!!!!

03/06/2013 20:47

תמשיכי

04/06/2013 02:35

תמשיכי ממש מושלם :)

04/06/2013 04:58

תמשיכיייייייייי!!!!!!!!

04/06/2013 06:57
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך