אומייגאד אני לא מאמינה שמחר חוזרים :( שוב כל הלחץ של המבחנים והשיעורים, ועוד כיתה ח', לא צחוק. פויה לימודים.
טוב אז אני מתכבדת להגיד שפרק 16 נגמר סופיתת!!! פרק הבא זה פרק 17, כעבור שנתיים.
מקווה שאהבתם את כל הפרק הארוך הזה כי עבדתי עליו מ ל א
תודה על כל התגובות שלכן ותזכרו שבלעדיכן לא הייתי כאן היום, אס אני מאוד שמחה.
בהצלחה לכולם מחר בלימודים ^^
פרק ביום רביעי (:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 16 חלק 20 אחרון (:

26/08/2013 1465 צפיות 7 תגובות
אומייגאד אני לא מאמינה שמחר חוזרים :( שוב כל הלחץ של המבחנים והשיעורים, ועוד כיתה ח', לא צחוק. פויה לימודים.
טוב אז אני מתכבדת להגיד שפרק 16 נגמר סופיתת!!! פרק הבא זה פרק 17, כעבור שנתיים.
מקווה שאהבתם את כל הפרק הארוך הזה כי עבדתי עליו מ ל א
תודה על כל התגובות שלכן ותזכרו שבלעדיכן לא הייתי כאן היום, אס אני מאוד שמחה.
בהצלחה לכולם מחר בלימודים ^^
פרק ביום רביעי (:

״אתם יכולים לשים את הכול בחוץ ותחזרו״ אמרתי להם שותה כוס מים, הם שמו את התיקים וחזרו.
הארי בא וחיבק אותי היחיד מבין כל הבנים.
״עדן התגעגענו אלייך״ הבנות אמרו וכל אחת מהן חיבקה אותי, דיי הופתעתי.
החיות נכנסו בחזרה.
״מה קורה?״ לואי שאל מתיישב על הספה בסלון, שאר הבנים התיישבו ליידו ואלינור התיישבה עליו, שאר הבנות בספה השנייה איתי.
״בסדר, מה איתכם? מה אתם חושבים על הבית?״ שאלתי אותם מתרגשת לראות מה אחרים חושבים על הבית.
״ אנחנו נגיד לך אם תראי לנו אותו״ זאיין גילגל עיניים.
קמתי ועשיתי להם סיבוב בכל הבית, נייל בדיוק יצא מהחדר וירד למטה.

״בנים אתם באים?״ הוא שאל אותם והם ישר רצו.
״טוב בנות אז זה רק אנחנו, בואו נצא החוצה ונשתזף קצת״ דניאל אמרה ופרי צחקה ״תראו איזה חיות הם״ והצביעה על החלון השקוף המראה את הבנים קופצים אל הבריכה ״מפגרים״ מלמלתי לעצמי.
״אני צריכה להביא כמה דברים תחכו לי כאן שנייה״ אמרתי, קמה ועולה לחדר, לוקחת מגבת וקרם הגנה.

ירדתי שוב ויצאנו כולנו, בחרנו לנו ארבע כיסאות אחד ליד השני, הבנים כבר שמו את הדברים שלהם על הכיסאות האחרים. אני הייתי בכיסא האחרון מבחינה שיש שורה של חמש עשרה כיסאות אני בכיסא הרביעי הכיסאות של הבנים היו לידי. מימיני הייתה אלינור.
שמתי את הקרם בשולחן הקטן ליד הכיסא ואת המגבת פרשתי על הכיסא.

זה היה אחד מהימים החמים ביותר אי פעם של לונדון, בחיים לא היה כזה חום, תוך שנייה אני יישרף.

התחלתי להוריד את הבגדים לבגד ים וראיתי את נייל בוהה בי, בעצם כול הבנות הורידו לבגדי ים וכולם בהו. ״תורידו עיניים כבר״ גלגלתי עיניים, אני לא אוהבת שמסתכלים עליי זה נותן לי הרגשה לא נעימה.שמתי את הכובע בחזרה על ראשי והתחלתי למרוח את עצמי, לאט לאט.
״בייב צריכה עזרה?״ הוא שאל מתוך הבריכה ונשך את שפתיו. ״כן אם אתה יכול״ עניתי, אני צריכה שמישהו יעזור לי. הוא יצא בתוך שניות מהמים והתנגב מעט במגבת שלו. ״בוא תמרח לי את הגב״ אמרתי לו נעמדת עם גבי לפניו נותנת לו את הקרם.
הוא מרח את הקרם לאט לאט מעסה את הגב שלי בעדינות.

״אוי תמצאו חדר״ לואי זרק אלינו. הו, תסתום״ החזרתי לו. "אולי במקום להיות אידיוט תתנהג כמו גבר ותיקח דוגמא מנייל?״ אלינור אמרה לו בחוצפה.
״אני לא אהיה כמו נייל, אבל תודי שאת אוהבת אותי ״ הוא צחק לכיוונה, "אוי אני לא מאמינה שזה החבר שלי" היא נאנחה לעצמה וכולנו צחקנו, נייל סיים למרוח לי את הקרם "תודה בייב" לחשתי לו כשהוא שם את ידיו על מותניי ונישק את הלחי שלי, תוך שניות הוא כבר היה בבריכה.

השתזפנו חצי שעה עד שהבנים גררו אותנו לתוך הבריכה, בחצי שעה הזאת יצא לי להסתכל מדי פעם על הבנים, הם פיתחו שרירים, הם חתיכים לגמרי. בבריכה בהתחלה סתם שחינו ודיברנו ואז החלטנו לעשות קרב תרנגולות, לואי ואלינור ניצחו והתגרו בנו כי כמו שידוע שניהם תחרותיים. נהנו עוד קצת והגענו לעכשיו, אני שוכבת על הכיסא שיזוף ונחה נייל הצמיד את הכיסא שלו לשלי ושכבנו שלובי ידיים נהנים מהחום בעוד הבנים בפנים שיחקו והבנות גם.

"נראה לנו שאחרי שלוש שעות של כיף, אנחנו נלך יש לנו פגישה עם סיימון עוד שעתיים ולבנות יש גם עיסוקים משלהן" הארי אמר, יוצא מהבריכה ומתנגב במגבת שלו אחריו כולם יצאו.
"אוקיי" הנהנתי והורדתי את משקפי השמש, "היה כיף חייב לעשות את זה שוב" דניאל אמרה. חשבתי שדווקא לה לא יהיה כל כך מהנה בגלל כל המבוכה איתה ועם ליאם.

"אני שמחה שנהנתם" "אנחנו נשמח שתבואו שוב" נייל השלים אותי, קמתי ממקומי וככה גם נייל. נתתי חיבוק לבנות ולכל הבנים נופפתי את ידי, סגרתי את הדלת, שקט שרר בבית יצאתי מיד לחצר והתחלתי לסגר את הבלגן "נייל אתה יכול להביא לי שקית?" צעקתי לו לא ידעתי איפה הוא אבל קיוויתי שהוא יישמע אותי "ברור" הוא ענה והגיע לחצר עם שקית בידו.

הוא בא ללכת, "אממ לאן אתה חושב שאתה הולך?" שאלתי אותו מתכופפת לגובה השולחן, מתחילה לאסוף את הזבל לשקית "א.. אממ ..אני א ..ממ …צריך ל…" הוא גימגם, הוא סתם מנסה להתחמק מזה אין לו כלום.
"אתה לא תתחמק מזה, תעזור לי" צחקתי, הוא חייך וגלגל עיניים, מתחיל לעזור לי לסדר, "היה כיף לא?" הוא שאל אותי מכניס צלחת ריקה אל תוך השקית, "כן היה ממש נחמד" הנהנתי אליו והמשכתי, "את נראית ממש טוב בבגד ים, זה מדליק אותי" הוא קרץ אליי וכן הוא התכוון במובן הסוטה, "גם לך לא חסר גוף" קרצתי אליו גם רק שזה טיפה השתבש.

"אני לא זוכרת מתי היה לך גוף כזה יפה"
"אז רגע את רומזת שלא היה לי גוף יפה?"
"לא מה פתאום" צחקתי,
"פשוט החדר כושר באמת עזר לך, זה מפתח שרירים" המשכתי וזרקתי את הצלחת האחרונה.

התרוממתי והסתכלתי על הנוף, הדשא האין סופי, הבריכה המהממת, הבית הגדול, עדיין קשה לי לעכל שהוא קנה את הבית הזה בשבילנו, "אתה יודע" אמרתי, הוא בא לכיווני ובא לידי.
"אני כל כך שמחה שקנית את הבית הזה, אני לא זוכרת מתי כל כך הייתי מאושרת, זה הדבר הכי יפה שמישהו אי פעם עשה עבורי" עיניי שוטטו בדשא, "אני שמח שאהבת אותו" הוא אמר מחזיק את ידי ומשלב אותן.

"אני רואה בדמיון את הילדים שלנו, רצים בדשא ומשחקים בכדור, אני באמת מקווה שזה ייקרה" הוא סובב אותי אליו וחיבק אותי חזק, "ללא ספק זה ייקרה" הוא לחש לאוזני והתנתק.
"הנחלוק מקלחת גברתי?" הוא אמר בקול ייצוגי והציע לי את ידו, גלגלתי את עיניי וצחקתי "כן נייל כן" הנחתי את ידי בידו ונזכרתי לעצמי כמה אני אוהבת אותו, את המוזרויות שלו, הצחוק שלו, את הדרך המיוחדת שהוא מצחיק אותי, הרומנטיות שבו, אני פשוט אוהבת אותו…


תגובות (7)

תמשיכייייייייייי

26/08/2013 10:09

עאעאעא מושלם תמשיכיייי

26/08/2013 10:17

עשית לי התקף לב חשבתי שזה הפרק האחרון לעונה!!!
עכשיו תמשיכי

26/08/2013 10:21

מווושששלםםםם תממשיייכייי!!
בהלצחה בשנה החדשה! ♥♥

26/08/2013 11:20

בהצלחה שנה החדשה :) ותמשיכי =]

26/08/2013 14:25

תמממשיייכייי!!!

28/08/2013 09:15

מצטערת :( אני לט בהית, אני אעלה לכן פרק ביום שני(:

28/08/2013 09:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך