טוב בנות, זאת עדן. חזרתי מצרפת ואני מאוד מצטערת שלא היה לכם פרקים רגיל כי אלמוג הייתה חולה והיה לא קשה להעלות. מקווה שתהנו ביקורות בתגובות (:
פרק הבא כרגיל ביום שני בין 7:00 ל-7:10 (:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 5 (:

18/04/2013 2399 צפיות 8 תגובות
טוב בנות, זאת עדן. חזרתי מצרפת ואני מאוד מצטערת שלא היה לכם פרקים רגיל כי אלמוג הייתה חולה והיה לא קשה להעלות. מקווה שתהנו ביקורות בתגובות (:
פרק הבא כרגיל ביום שני בין 7:00 ל-7:10 (:

**
״ הולכים בייב תתארגני״ נייל הפסיק ללטף את שיערי וקם מהתנוחה המוזרה ששכבנו בה ״ אויש ברור״ מלמלתי גונבת לו את הפלאפון מהיד.
' ברור תחכו לנו אנחנו מתארגנים Xx' החזרתי לליאם וזרקתי את הפלאפון שלו על השידה הקטנה, פתחתי את המזוודה.
״ כשחוזרים מסדרים וזה כולל אותך אני לא מסדרת לבד״ אמרתי כעוסה משום מה, לא התכוונתי שזה ייצא ככה.
״ בסדר בייב מה יש לך?״ התקרב ולחש לאוזני ״ כלום סתם״ מלמלתי מוציאה בגד אקראי בשביל נייל וזורקת לו על המיטה, פתחתי את המזוודה שלי הוצאתי בגדים והתלבשתי, לקחתי הצצה אחרונה במראה.
לבשתי ; ג׳ינס לבן מהודק וסוודר סגול רחב בשביל יצירת הניגוד שמתי סופרה שחורות, שמתי עיפרון שחור מביטה במראה.
״מה איתך אתה מוכן?״ צעקתי לו מהחדר מקווה שישמע אותי.. למרות שהוא בשירותים הסמוכים לחדר ״ כן רק נגיעה אחרונה״ אמר וסידר את שערו , שמתי בינתיים עגילים ואני מוכנה, באתי להסתובב שנתקעתי בנייל בטעות.
״אוי מצטער לאב״ מלמלתי מרימה את ראשי ( כי הוא גבוה ממני קצת) ומוצאת את העיניים הכחולות שלו, הוא נשך את שפתיו כשסרק את גופי מה שגרם לי לחייך, נתתי לו נשיקה קטנה כתגובה.
״יוצאים?״ שאל בפשטות כשתחב את ידיו לכיסים ״כן בוא״ מלמלתי לוקחת את האייפון כסף ועוד כמה דברים בסיסיים בתיק, נשק לי על האף בעדינות כמו שאהבתי ויצאנו .
ראינו את שאר הבנים עם הבנות ואת הארי לבד, לא נעים לי לראות אותו ככה; אח שלי לבד מוקף בחברים שלו שעם חברות שלהם זה להרגיש לבד .. הקומה הייתה ריקה חוץ מאיתנו זה מה שטוב.
לא יגלו אותנו אולי בחדר האוכל אבל עדיף שלא במסדרון , תפסנו מעלית וירדנו לחדר האוכל, המון מבטים היו מופנים אלינו ובעיקר הרבה צרחות ממעריצות .
לקחנו אוכל והתיישבנו כשלפתע הרגשתי תפיחה קטנה על כתפי, הסתובבתי לרגע וראיתי ילדה בסביבות גיל שש עומדת עיניים ירוקות ושיער חום ממש יפיפה קטנה.
״כן חמודה?״ שאלתי אותה ״איבדתי את אמא שלי תוכלי לעזור לי לחפש אותה?״ היא שאלה במתיקות. ״אין בעיה רק איך קוראים לך?״ שאלתי ברוך מסתכלת על עיניה הגדולות.
״ אמה קוראים לי אמה, איך קוראים לך?״ היא שאלה אותי מזיזה שיער מפניה
״לי קוראים עדן וזה חבר שלי נייל״ אמרתי ברגע שנייל הסתובב אליי וראה את הילדה ״מי זאת?״ כולם שאלו והסתובבתי אל השולחן .
הרמתי אותה והנחתי אותה על רגליי ״זאת אמה והיא איבדה את אמא שלה אני אלך לעזור לה לחפש אותה״ אמרתי במהירות וקמתי , הרמתי את אמה על ידיי והרגשתי משיכה קטנה מאחור ״ את לא הולכת לבד אני בא איתך״ נייל מלמל ובא לצידי.
״אז אמה איך אמא שלך נראית?״ נייל שאל אותה ״יש לה שיער אדום והיא גבוהה ויש לה עיניים חומות״ אמרה בקול ילדותי
״ אנחנו נחפש אותה״ אמרתי, סורקת את האזור עם עיניי מסתובבת הלוך ושוב בחדר האוכל, כבר הלכנו מספר פעמים וכלום , ראיתי דמעות צצות בעיניה ״אמה מתוקה אל תבכי אנחנו נמצא את אמא שלך״ אמרתי מנגבת הדמעות שירדו במורד לחייה .
״ הנה אמא״ אמרה וירדה מזרועותיי רצה אל אישה בדיוק לפי תיאורה כנראה אמא של אמה היא חיבקה אותה חזק ומשכה אותה אלינו.
״ הנה עדן ונייל הם עזרו לי למצוא אותך״ אמרה והצביעה עלינו ברגע שנייל החליק את ידו לידי.
״ ממש תודה מה הייתי עושה בלעדיכם ״ מבטא בריטי נגלה אלינו מכוונה של האישה ״אני ג׳ן האמא של אמה״ אמרה ולחצה את ידינו ״ בבקשה, שמחנו לעזור לאמה״ חייכתי קלות מדברי נייל , הוא יהיה אבא טוב.
״אז נראה אותך מחר בבריכה אמה?״ נייל התכופף אליה ולחץ את ידה ״ כן״ אמרה וקפצה אל תוך זרועותיה של ג'ן ״ בתאבון לכם״ אמרה ג׳ן ונעלמה עם אמה כנראה שנראה אותה מחר.. נייל החליק את ידו אל ידי כשהלכנו אל השולחן בחזרה ״את תהיי אמא טובה לילדים שלנו״ חייך והסתכל אל תוך עיניי ״ ואתה תהיה אבא טוב״ החזרתי לו והוא נשק לי באף.
**
עכשיו אני ונייל בחדר אחרי היום הראשון בחופשה, בחדר אוכל דיברנו על כל מיני דברים רנדומליים, וכולנו החלטנו שאנחנו עושים ערבים מיוחדים שזה אומר שמחר בערב אין כלום כי יש לבנים את היום שישי המיוחד שלהם שהם צריכים ללכת לראיון.
אז בערב יום שישי על הגבול של הלילה נפגשים כולם בחדר שלנו כי הוא הכי מרוחק ועושים ערב צחוק – שהפך אצלנו כמנהג בזמן האחרון , מביאים אקסלים אלכוהול ועושים צחוק כיף משחקים משתחררים קצת.
ואז יש את ערב יום שבת . הבנים נפגשים בחדר והבנות נפגשות בחדר ועושים סוג של מסיבת פיג׳מות עם שינה ושאר הלילות כל זוג מה שבא לו.
גם נצא למועדונים וכאלה אבל כבר נראה, החופשה כבר נראית לי שתהייה טובה יחסית לצהריים .
אז אממ כן איפה היינו? בחזרה למציאות..
״נו אבל נייל כבר שתיים עשרה ואני רוצה שתחבק אותי ונישן תכבה את הטלוויזיה״ התעצבנתי אוי גאד הוא כזה נודניק ״אבל בובספוג לא נגמר״ אמר בקול ילדותי ״לתחת שלי אכפת מבובספוג עכשיו תכבה או שאני מכבה״ אמרתי טיפה פחות בטון ״טוב טוב נו״ מלמל וסגר את הטלוויזיה סוף סוף.
הוא עטף את ידו סביב מותני וקירב אותי קרוב אליו, היינו ממש קרובים ככה שאנחנו אחד מול השני, העיניים הכחולות שלו זוהרות אפילו בחושך , נישקתי אותו בקטנה , ככה זה התחיל והמשיך לנשיקה אחת גדולה.
״לישון״ מלמלתי מתנתקת כבר שעה שאנחנו מתמזמזים כאן לא שלא נחמד לי פשוט אני עייפה ״אוף נו״ אמר וקם מהמיטה ״ לאן?״ שאלתי אותו ״לשירותים״ מלמל והלך לשירותים, כשהוא לבוש רק בבוקסר צריך לקחת לו יותר מהר מעשר דקות בשירותים בשביל להשתין ..
**
* יום חמישי*
״בייב תקומי צריך ללכת לחדר אוכל״ נייל מלמל חצי ישן כשידו עדיין עוטפת את מותני ״ תקום אתה קודם״ הסתובבתי אליו פנים מול פנים ופגשתי בעיניו שנאבקו להיפתח , ליטפתי את הלחי שלו הלוך ושוב .
ולאט לאט את פקח את עיניו שפשף אותם במהירות והדביק לי נשיקה קטנה באף ״בוקר טוב״ אמרתי ״בוקר טוב בייב״ החזיר וקם לפתוח קצת את הווילון שאור ייכנס, חיבקתי אותו ונכנסתי לשירותים..


תגובות (8)

תמשיכייייייי!!!!

18/04/2013 10:19

תמשיכיייי מושלםם

18/04/2013 10:25

תמשיכי!!!!!!

18/04/2013 11:32

תמשיכי:)

18/04/2013 11:42

מושלם! ואיך היה בצרפת? ותמשיכי דחוף!

18/04/2013 11:58

מושלםםם תמשיייכי,מקווה שנהנית בצרפת :)

19/04/2013 15:03

פרק מושללם,תמשייכי!!
איך היה בצרפת?מקווה שנהנת!♥

20/04/2013 03:05

תמשיכי!!!!!!!!!!!!

21/04/2013 07:14
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך