היי בנות (:,
היה לי בצרפת ממש כיף וזה נתן לי המון השראה להמשך הסיפור, ולפי התיכנונים שלי, העונה הולכת להיות ממש ארוכה אבל יהיה המון אקשן ככה שזה לא יהיה מרוח.
פרק לא כל כך יפה אני יודעת, אבל זה פרקי מעבר, זה רק ההתחלה יהיה עוד המון אקשן בהמשך [;
וממה שהבנתי יש צ'אט באתר. אני לא יודעת להשתמש בו אבל כל מי שרוצה לפנות אליי בצ'אט ולהגיד לי משהו אני כאן (: ואני ייקבל את הכול, הערות, חיזוקים או סתם לדבר על משהו שאתם רוצות (:
יש לי בקשה אחת קטנה, תשתדלו בשבילי כל אחת שקוראת להגיב, זה ממש חשוב לי לדעת שבאמת מישהו אוהב וקורא את הסיפורים שלי, אני אשמח לכל תגובה (:
יום רביעי פרק הבא. תהנו <3

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 6 (:

22/04/2013 1992 צפיות 9 תגובות
היי בנות (:,
היה לי בצרפת ממש כיף וזה נתן לי המון השראה להמשך הסיפור, ולפי התיכנונים שלי, העונה הולכת להיות ממש ארוכה אבל יהיה המון אקשן ככה שזה לא יהיה מרוח.
פרק לא כל כך יפה אני יודעת, אבל זה פרקי מעבר, זה רק ההתחלה יהיה עוד המון אקשן בהמשך [;
וממה שהבנתי יש צ'אט באתר. אני לא יודעת להשתמש בו אבל כל מי שרוצה לפנות אליי בצ'אט ולהגיד לי משהו אני כאן (: ואני ייקבל את הכול, הערות, חיזוקים או סתם לדבר על משהו שאתם רוצות (:
יש לי בקשה אחת קטנה, תשתדלו בשבילי כל אחת שקוראת להגיב, זה ממש חשוב לי לדעת שבאמת מישהו אוהב וקורא את הסיפורים שלי, אני אשמח לכל תגובה (:
יום רביעי פרק הבא. תהנו <3

**
"טוב נלך לבריכה?" לואי שאל את כולנו בזמן שיצאנו מהחדר אוכל לעבר המעלית "כן, כולם תתארגנו ושכל אחד יהיה מוכן ירד" זאיין אמר וכרך את ידו סביב מותנה של פרי, "אבל למחוממת, יהיה ממש קר בחוץ" אלינור התלוננה. כולנו הנהנו ונכנסנו למעלית.
מחר היום ראיונות של הבנים אז החלטנו (הבנות) שנלך להסתובב בקניון טיפה בצהריים מחר כמובן, שמתי את בגד הים סטרפלס תכלת שלי ועליו שמתי שמלה פרחונית שמגיעה עד הברכיים וכפכפים שחורים, אה ורק להזכיר כאן בפריז עכשיו גם חורף כמו בלונדון .שמתי משקפי שמש ליתר ביטחון ,קרם הגנה גם , את הכרטיסים של המגבות, הכרטיס של החדר, אייפון ועוד..
ירדנו למטה לקחנו מגבות בדרך וראינו כבר את כולם תפסו להם איזה פינה בסוף הבריכה, הבריכה היא הייתה דיי ריקה, חוץ מאיתנו היו אולי עוד 5 אנשים.
הנחנו את הדברים, והורדנו את הבגדים (נשארנו עם בגדי ים לא להיות סוטות).
נשכבתי במיטת שיזוף ליד שאר הבנות עוצמת עיניים בזמן שהבנים צחקקו במים.
**
"נייל לא" צרחתי כשנייל סוחב אותי על גבו, ראיתי את הסוף אז סתמתי את אפי ועצמתי את עיניי ,תוך שניות כבר הייתי בתוך המים, התרוממתי למעלה מתנשפת בחוזקה מסדרת את שיערי אתה לא נורמלי" נתתי לו מכות וכולם עמדו בצד צוחקים "היית צריכה לראות את עצמך" אלינור ולואי צחקו ביחד.
**
אני מסכמת את הבריכה כחוויה מצחיקה ביותר, עשינו קרבי מים והתנהגנו ממש כמו ילדים קטנים, פגשנו גם את אמה מאתמול ושיחקנו איתה, ואמא שלה שאלה אותנו אם נסכים לשמור עליה היום בערב לכמה שעות כי היא צריכה ללכת לקנות משהו בלעדיה, הסכמנו וקבענו שתהייה אצלנו ב-6 ועכשיו 4 יש לנו שעתיים להתארגן ולהתקלח.
לקחנו את הדברים שלנו וקבענו בעשר להיות בחדר של זאיין ופרי כדי לדבר על מחר.
עלינו לחדר וישר העפתי ממני את התיק "לאב הלכתי להתקלח" צעקתי מהחדר לסלון "חכי אני בא" צעק בחזרה ובא לחדר, לקחנו שתי מגבות והנחנו בפנים התפשטנו ונכנסנו המים החמים שוטפים אותנו ביחד מורידים את כל הכלור מאיתנו, שנינו חפפנו אחד לשני צחקנו בעיקר ויצאנו, נייל כרך סביבי מגבת "תודה בייב" מלמלתי נותנת לו נשיקה קטנה בשפתיים..
**
"היא נרדמה" לחשתי לנייל עייפה.
כבר 9 בלילה ואמא של אמה צריכה לקחת אותה, היא הייתה ממש שובבה והפכה לנו את הכול החדר, היא היפראקטיבית ברמות מטורפות אבל היא חמודה..
" אני לא מאמינה מה שהיא עשתה לכל הדירה" מלמלתי "לא נורא נסדר את זה יותר מאוחר" אמר, ואז דפיקה בדלת, נייל פתח אותה וזאת הייתה אמא של אמה, נתתי לאמה נשיקה קטנה במצח ומסרתי אותה לאמה, היא הלכה וצנחנו על המיטה "עוד שעה צריך ללכת לזאיין לא?" שאלתי אותו "כן" אמר וכיסה אותנו בשמיכה..
**
"אז ככה התוכנית היא מחר אנחנו הבנים יוצאים ב8 בבוקר לראיון וככה ממשיך כל היום ואתם בנות אמרתם שאתם הולכות להסתובב, אנחנו חוזרים ב9" ליאם אמר לכולם ודניאל הנהנה לו " ב- 12 בלילה נפגשים כולם בחדר של עדן ונייל, לואי ואלינור אתם אחראים על האלכוהול, תביאו כל מה שבא לכם אבל עם הגבלה, עדן ונייל אתם אחראים על האוכל עצמו, זאיין ופרי חטיפים, ליאם ודניאל" ליאם אמר ועל פניו התפרש חיוך גדול
"אנחנו נביא את כל הכלים, והארי אתה תעזור ללואי ואלינור לבחור אלכוהול טוב, ותבחר מוזיקה" ליאם המשיך וכולם הנהנו לו, כל אחד ישב בפינה אחרת בחדר, אני ונייל ישבנו על המיטה, פרי וזאיין על הספה, לואי ואלינור על הכיסאות וליאם ודניאל על הרצפה.
החדר היה ממש מבולגן וגם האטצ'י הכלב שלהם הסתובב סביבנו הלוך ושוב בפנים בחוץ, זאת המתנה שלו לפרי לקריסמס שהיה, היא כל כך אוהבת את הכלב שהיא לא מוכנה להשאיר אותו בבית עם הוריה.
"אז בנים נדבר מחר" הארי אמר ויצא מהחדר במהירות, הוא היה נראה מדוכא משום מה "מה קרה לו?" שאלתי "לא יודעים" לואי מילמל אובד עצות מהארי, היה נראה שמשהו לא בסדר.
"טוב בנות נדבר כבר מחר, אני עייפה ,נייל אתה בא?" שאלתי אותו והתרוממתי תוך כדי, האמת לא תכננתי ללכת למיטה לחדר תכננתי משהו אחר.. "כן, ביי בנים תסמסו לי מתי להתעורר" אמר ויצאנו מהדלת ..


תגובות (9)

מהממם….
תמשיכי

22/04/2013 10:27

מדהים

22/04/2013 10:44

מושלם !!! תמשיכי דחוף!!!!

22/04/2013 11:03

ני התמכרתי לסיפור שלך!!! מאתמול גמרתי את כל העונה הראשונה… יש לך כתיבה מושלמת! תמשיכייייייי!

22/04/2013 12:19

זה פשוט מושלם! תמשיכי דחוף!

22/04/2013 12:23

תמשששיייכיייי!!!!!!!

22/04/2013 14:05

תמשיכי

22/04/2013 15:09

וווואי מושלם תמשייכי

23/04/2013 07:04

תמשיכי:)

27/04/2013 05:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך