היי בנות,
תודה על כל התמיכה, וכמו הפרק הקודם, אני ממש רוצה שתגיבו.. ממש כל אחת שקוראת את הסיפור.
פרק הבא ביום שני בשבע אז יש לכם זמן לצבור הרבה תגובות (:
תהנווו (:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 7 (:

24/04/2013 2186 צפיות 11 תגובות
היי בנות,
תודה על כל התמיכה, וכמו הפרק הקודם, אני ממש רוצה שתגיבו.. ממש כל אחת שקוראת את הסיפור.
פרק הבא ביום שני בשבע אז יש לכם זמן לצבור הרבה תגובות (:
תהנווו (:

"תקשיב אני הולכת רגע לאנשהו, תחכה לי בחדר אני יחזור עוד עשר דקות" התחממתי בזרועותיו .
"טוב ביי" נתתי לו נשיקה מהירה ונופפתי לו עד שנכנס לחדר.
התוכנית שלי; להיכנס לחדר של הארי ולברר מה קרה לו הוא נראה לא רגיל..
הלכתי לחדר שלו בקצה השני של המסדרון ודפקתי על הדלת, "מי כאן בשעה כזאת?" שמעתי את קולו מעבר לדלת, למה שעה כזאת מה השעה בכלל, בדקתי שעון והשעה סך הכול אחד עשרה, הוא קם ופתח את הדלת, הוא היה **רק**, עם בוקסר זה היה כבר רגיל לי ..ראיתי אותו במצבים יותר גרועים.
בלי שום אישור נכנסתי והתיישבתי על הספה, הוא הסתכל עליי מופתע "נו כבר שב" סימנתי לו עם ידי על המקום הפנוי לידי בספה.
"מה?" שאל מסדר את השיער שלו, מסתכל לצד השני מתחמק ממני, הנחתי את אצבעתי על פרצופו והרגשתי את זיפיו הקטנים המגולחים, סיבבתי את ראשו אליי .
"היי מה קרה?" מלמלתי ברוך "אתה יודע שאתה יכול לספר לי הכול" המשכתי "זה פשוט" הוא גמגם וניסה להמשיך.
איתי את העצב בוער בעיניו הוא כל כך צריך מישהו שיחבק אותו עכשיו "כל הבנים, אתם .. כולם מצאו אהבה! , אני רואה אתכם מתנשקים מתחבקים ואני כל כך רוצה גם, אני רק סטוקר מזיין בחורה כל יומיים, למה?! בגלל שאני כל כך נואש לחברה, כולכם אוהבים. אני בחופשה הזאת לבד, לואי עם אלינור ליאם עם דניאל נייל איתך וזאיין עם פרי , אני לבד" אמר ונאנח קלות.
חיבקתי אותו וליטפתי את תלתליו המושלמים "תראה מה יש לך, יש לך מעריצות שכל כך אוהבות אותך, חברים שתומכים, אחיות מדהימות ואנחנו כל כך אוהבים אותך, כנראה האחת שלך עוד לא הגיעה אתה צריך להיות חזק ולחכות לה, אתה מדהים ומגיעה לך בחורה טובה כנראה שהיא רק מחכה, שאתה.. הארי סטיילס , תמצא אותה" אמרתי בנחישות "צודקת כנראה באמת מישהי מחכה לי" מלמל לעצמו ,הוא רק חייך חיוך קטן ומאולץ. הכדורים הירוקים שלו מתרחבים.
**
*יום שישי
" נראה לי שסיימנו לא?" פרי שאלה בוחנת את השקיות שלנו, היה לנו לפחות 25 ביחד, מה אתם רוצים? ארבע בנות.. עם חברים שיש להם המון כסף.. קניון.. לא שילוב כל כך טוב!, יצאנו מהקניון ופאפארצי סינוורו אותנו, אולי חשבתם שרק את הבנים, אבל לא גם אנחנו נחשבות מפורסמות עכשיו וגם במיוחד פרי, שאלות לא מוצאות חן בעיני גם היו אבל לא מתייחסים זה הטריק..
**
אני מכינה אוכל להיות בערב, סנדוויצ'ים סלטים צ'יפסים ועוד.. מזלי שיש במזווה בחדר חומרים ואוכל מוכן לפחות ! כבר עוד מעט תשע ונייל אמור לחזור, אני מתארת לעצמי שהוא יהיה עייף וננוח קצת לפני, הכנסתי את כל האוכל למקרר וישבתי בספה רואה טלוויזיה.
פתאום אני שומעת את הכרטיס של הדלת נפתח מבחוץ, עמדתי מסדרת את חולצתי מכינה את עצמי לילד שאני אוהבת.
פנים מוכרות היו לפניי, קירבתי את מצחו לשלי "היי בייב" ליטפתי את לחיו וקירבתי את שפתינו ולאט לאט ריסקתי אותם על שלי, התנתקנו אבל עדיין המצחים שלנו מוצמדים "אני אוהב אותך כל כך " מלמל מתסכל אל תוך עיניי, עברה בגופי צמרמורת כמו בכל פעם שהוא אומר לי את ה3 מילים הקסומות האלה. בחיים שלי לא חוויתי אהבה כזאת משמעותית
"גם אני" הצמדתי את שפתינו שוב ואחר כך התנתקתי.
"איך היה?" שאלתי מתהלכת אחריו לחדרינו, וברגע שהתרסק על המיטה התרסקתי גם אני לידו "מעייף.. אני עייף מידי ויכול להיות שפלטנו גם דברים שלא צריך" מלמל וצחק לעצמו "מטומטמים" גיחכתי לעצמי וקמתי מהמיטה.
" רוצה אוכל?" שאלתי אות והוא והוא ישר הנהן לי וקם. חייכתי אליו חיוך ממזרי לפני שהלכתי ולקחתי את הפלאפון "היי היילי מה קורה?" שאלתי אותה, היא התקשרה אליי.. היילי כבר בכיתה ט' יש לה חבר והיא יפה יותר מתמיד, היא התחברה ממש עם נייל הם כמו החברים הכי טובים, וגם עם הארי והאחרים.
"הכל בסדר מה איתכם כיף לך?" שאלה "כן ממש אני עסוקה אני ונייל נתקשר אלייך מחר בבוקר" מלמלתי אל תוך הפלאפון וניתקתי. "מי זה היה?" שאל אותי "היילי, אמרתי לה שנדבר איתה שנינו מחר בבוקר" מלמלתי מלטפת את לחיו והולכת למטבח, מוציאה משם כמה דברים ומאלתרת מה שנקרא אוכל.


תגובות (11)

מושלם תמשיכי דחוף!

24/04/2013 10:21

נהנתי מאד מאד לקרוא את הפרק הנפלא הזה – מצפה בקוצר רוח לפרק הבא שתכתבי ועד אז אשוב שוב ושוב לקרוא את הפרק הנוכחי כי הוא מהמם בתודה ובהצלחה ממני בקי ♥♥♥

24/04/2013 10:27

למה לחכות ליום שני תמשיכיי היום או מחרר פליזייי

24/04/2013 10:49

תמשיכי!!!!!!

24/04/2013 12:45

תמשיכייייי!!!!

24/04/2013 12:52

תמשיכי :)

24/04/2013 13:13

תמשיכככי

24/04/2013 16:08

תמשיכככי

24/04/2013 16:09
lol lol

וואו סיפור מושלםם :)
קראתי את הכל כל החודש הזהה :)
תמשיכיי!

25/04/2013 00:43

תמשיייכייי!!!

28/04/2013 06:40

תמממששששיייייכככככייייי!!!!

28/04/2013 17:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך