היי (:
אז כמו שאמרתי אתמול אני מעלה פרק היום כי מחר אני בטיול.
פרק הבא עולה ביום שנייי ((:
ואור אולי נראה אותך (; למרות שאני לא יודעת איך את נראית יחחחחח
אני מצפה להמון תגובותתת (((;
תהנוווו<3

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 9 (:

30/04/2013 1795 צפיות 7 תגובות
היי (:
אז כמו שאמרתי אתמול אני מעלה פרק היום כי מחר אני בטיול.
פרק הבא עולה ביום שנייי ((:
ואור אולי נראה אותך (; למרות שאני לא יודעת איך את נראית יחחחחח
אני מצפה להמון תגובותתת (((;
תהנוווו<3

**
"קחי תתקלחי אנחנו מחכות לך" אלינור הושיטה לי מגבת וחייכה אליי בחיוך התמים והמתוק שלה "תודה" מלמלתי לקחתי את המגבת ואת התיק שלי.
"היי עדן" לואי קפץ משום מקום "היי לואי" חייכתי חיוך מזויף "מה קרה?" הוא שאל והרים את גבתו נוכח המראה שלי "סתם כלום, עזוב אין לי כוח לדבר על זה.. נדבר אחר-כך?" אמרתי מנסה להתחמק "טוב" מלמל והלך, המשכתי למקלחת נעלתי את הדלת מאחוריי והתקלחתי.
*
הסתובבתי לצד השני, פעם המאה כבר הלילה. אני חושבת שכבר שש בבוקר, יש כבר אור מבחוץ ורק אני ישנה אצל אלי, הבנות כבר הלכו, ואני מנסה לישון כאן על הספה. חושבת על זה שהחופשה הייתה אמורה להיות משהו שיקרב ביני לבינו, לא משהו שיפריד בינינו.
**
"רק תקשיבי לי רגע"
הוא צעק, מה שגרם לי להסתובב.
"מה?" הרמתי את ראשי אליו.
"אני מטומטם, כל כך מטומטם" הוא צעק לעצמו מתהלך בחדר הלוך ושוב.
"רק עכשיו הבנת את זה?" שאלתי בציניות.
"זה אני מצטער פשוט זה סיימון.. בראיון שהיה לא הייתי כל כך מרוכז וסיימון האשים אותך בזה ואמר לי להתרחק כמה שיותר ממך ואני כל כך דפוק על שהקשבתי לו אני לא יודע למה עשיתי את זה"
הוא אמר בוהה בי בעיניים גדולות , אז זה בגלל הסיימון הזה?! ועוד כל הדברים שחשבתי עליו, לא חשבתי הרבה באותו רגע, הבנתי אותו..
נישקתי אותו ,התגעגעתי אליו, במיוחד שלא נישק אותי משלשום, התגעגעתי למגע שלו.
"זה בסדר אני מבינה אותך"
"לא נכון הכל אשמתי למה הקשבתי לו בכלל?" טמן את ראשו בשקע צווארי וליטפתי את שיערו, מגרדת בגבו הלוך ושוב
"אני מצטער" מלמל "זה בסדר בייב" אמרתי מרימה את ראשו מצווארי "אני אוהב אותך" הוא אמר וקירב אותי אליו מחכך את אפינו זה בזה "גם אני" עניתי רוכנת אליו.
התנשקנו אבל ברור שמשהו יעצור אותנו ברגע כזה.. זה היה סמס מדניאל
'אני מקווה שהשלמתם. ואם גם לא אז בא לכם לבוא אז עוד חצי שעה תהיו מוכנים ונלך למגדל אייפל XX'
"בייב רוצה שנלך למגדל אייפל עם כולם?" שאלתי אותו מסמסת לדניאל בחזרה. לא חיכיתי לתשובה שלו.
"כן. כבר השלמנו אנחנו נבוא XX"
הלכתי לחדר ושמתי חולצה עם הדגל של אנגליה, ארוכה כי בכל זאת חורף אבל היא יפה, וג'ינס סקיני ובנוסף לזה שמתי נעלי עקב שחורות ,שיערי היה מפוזר, עשיתי צמה קטנה מקצוות שיער והידקתי אותה עם סיכה בצד ראשי.
לקחתי תיק גם של אנגליה ושמתי בפנים דברים, ואז נייל יצא מהחדר.
הוא שם סוודר כחול והיה רשום 'I LOVE HER- >' עם חץ שמצביע עליי, וג'ינס כחול, הוא שם סופרה שחורות ושיערו עמד למעלה בסקסיות, הוא עמד שם ונשך את שפתיו, "אויש נו" מלמלתי נבוכה "מה אויש נו? את כל כך יפה" התחנן אליי להאמין לו "כן כן" אמרתי בזלזול והכנסתי דברים, עברה בדיוק חצי שעה ויצאנו..
**
"ואוו" מלמלתי מסתכלת על המגדל העצום הזה מרחוק, ועכשיו כשערב הכי כיף להסתכל עליו, מלא בזוגות רומנטיים ואורות אדומים, וגם כמה אורות מסנוורים מפאפרצי..
"פעם ראשונה שלך כאן בפריז?" שאל אותי נייל וכרך את ידו סביב מותני בספונטניות.
"כן, כל כך יפה כאן אני חייבת תמונה" אמרתי מסתכלת עליו "אלינור בואי תצלמי אותנו" קראתי לה ולואי בא איתה ידיהם קשורות אחד בשנייה.
הושטתי לה את האייפון ואני ונייל התמקמנו, בדיוק שנייה לפני הצילום שפתיו של נייל התנגשו בשלי, הפאפרצי לא פיספסו הזדמנות והרגשנו כמה פלאשים מסביבנו.
"בלאכסס" שמענו את לואי קורא מרחוק, גלגלתי עיניים והלכתי לראות את התמונה.
"וואו, היא יצאה מהממת" שמחתי, אני הולכת למסגר את התמונה הזאת והיא הולכת להיות בבית שלי, בתמונה אני ונייל מתנשקים, ככה.. בפריז.. מתחת לאורות היפים כאן וברקע מגדל אייפל תמונה כל כך יפה, הכי יפה שלנו.. רואים את הניצוצות בינינו באוויר.
**
#יום שלישי (יום החזרה ללונדון)
"אז מה חוזרים מחר לשגרה של הראיונות והקלטות?" זאיין שאל נאנח קלות מסתכל על פרי בעיניים גדולות "כן שנינו חוזרים ללהקות שלנו" פרי ענתה לו.
עכשיו שש בערב ואנחנו במטוס חזרה ללונדון, היה לי ממש כיף בפריז, אני ונייל התקרבנו יותר מתמיד וגם בילינו את הזמן שלנו.
מחר באמת חוזרים לשגרה ,השגרה שאני רואה את נייל הארי והבנים רק שלוש או ארבע שעות ביום במקרה הטוב.. רק חוץ מיומיים שיש להם יום חופש. למשהו אחר, אז ככה ביום שלישי לי ולנייל יש יום שנתיים ביחד מאז שהתחלנו לצאת בכיתה י', ואני צריכה למצוא לו מתנה.. משהו משמעותי.
מחר הצילומים שלהם לשיר החדש 'Live while were young' מתחילים, וזה יימשך יומיים ;רביעי וחמישי.
"תגידו בנים, אמרו לכם מתי מחר אתם הולכים לצילומים? איפה? ועוד הרבה דברים?" קמתי מהספה שבמטוס ונעמדתי למולם.
"אה.. אממ. כן הם רק לא אמרו לנו מתי לבוא הם צריכים להתקשר אלינו להגיד לנו את הדברים האלה" ליאם אמר לי וחזרתי לכיסאי ליד אלינור.

**
"איזה כיף להיות בבית" צעקתי בבית מרחרחת את הריח וניל הקבוע שלו וזורקת את שתי המזוודות שלי על הרצפה.
"כל כך" זאיין מלמל ונכנס לחדרו טורק במהירות את הדלת.
אספתי את מזוודותיי מהרצפה ולקחתי אותם לחדר.
מצאתי את נייל מדפדף בפלאפון שלו על המיטה, הנחתי אותם והתיישבתי לידו "מה אתה עושה?" שאלתי מסתכלת על שומר המסך שלו באייפון של שנינו מתנשקים בפריז, חייכתי למראות עיניי, לא ראיתי אותה קודם.
"אחלה תמונה" מלמלתי בצחוק "תודה" אמר מרים את עיניו מהאייפון .
"תתקשר עכשיו למנהלים ותדבר איתם" אמרתי מתרוממת מן המיטה ומתיישבת על הכיסא מול המחשב "אבל את באה גם ברור לך?" אמר בחוצפה.
"מה? ממש לא אין לי מה לעשות שם להפריע לכם? ואני יהיה לבד.." אמרתי מסתובבת
"את לא תיהי לבד את תיהי איתנו ותסתכלי עלינו מצלמים" אמר "אבל אני יהיה לבד.." אמרתי מנסה למצוא תירוץ למה לא לבוא "בשבילי?" שאל בפשטות "טוב נו" מלמלתי, מסתכלת בשעון של המחשב, שבע בערב.
**
"אולי נצא היום לסרט? כי אם לא, לא נצליח לבלות ביומיים האלה" נייל שאל מושך אותי מהמותניים לקום מהכיסא אל מול עיניו "אוקיי, בוא נתארגן" מלמלתי..
**
"שנלך מדמואזל?" נייל קד קידה מולי והושיט את ידו "כן גברתי" צחקתי משלבת את ידו בשלי מוכנה להבזקי הפאפרצי שנצא מהאוטו ולתשומת לב שנקבל בקולנוע.
לבשתי חולצה דקה נופלת עם סקיני ורוד ונעלי אולסטאר ורודות, נייל לבש ג'קט ומתחת חולצה שחורה קצרה עם סקיני אדום.
יצאנו החוצה מופתעים שהפאפרצי לא עקבו אחרינו. חבורה של בנות בנות 14 רצו אלינו.
"היי" הם התרגשו וראו את זה על פניהם, עצרנו בדרכנו "היי בנות מה שלומכם?" נייל שאל בחמימות "הכל בסדר עכשיו שפגשנו אותך" אחת מלמלה.
"אפשר תמונה?" השנייה קפצה מאחורה, נייל חילק להם חיבוקים וחתימות. הם מסרו לי לשמור עליו והלכנו.
הוא שילב את ידו בידי שוב והלכנו לכניסה .. " תקשיבי הצילומים מתחילים בשש אז צריך להיות שם בארבע, צריך לישון טוב הלילה" קרץ לי ונכנסנו..
**
קיבלנו הרבה תשומת לב בסרט במיוחד שנייל הפיל את כל הפופקורן שזה היה מאוד מצחיק.. מחר בלית ברירה אני הולכת לצילומים של הקליפ שלהם בפאקינג 4 בבוקר.. אויש מה עושים בשביל אהבה?


תגובות (7)

תמשייכי

30/04/2013 10:12

תמשיכי

30/04/2013 10:50

מושלם תמשיכי דחוף!

30/04/2013 10:53

תמשיכי!!!!

30/04/2013 12:03

תמשיכי זה מהמם!!!

30/04/2013 13:11

תממממשששייככככעייייי!!!׳

30/04/2013 13:12

תמשיכיי !!! :)

30/04/2013 14:03
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך