יש לי סיפור חדשש <3 אם אתם רוצות שאני אעלה אותו אני רוצה לראות 10 תגובות ואני יעלה את ההקדמה ופרק לאח החורג המפורסם שלי :)

האח החורג המפורסם שלי פרק 34:)-סיפור על וואן דיירקשן

12/12/2012 2418 צפיות 16 תגובות
יש לי סיפור חדשש <3 אם אתם רוצות שאני אעלה אותו אני רוצה לראות 10 תגובות ואני יעלה את ההקדמה ופרק לאח החורג המפורסם שלי :)

היא ירדה במדרגות עוד הפעם..אבל הפעם עם פיג'מה ואמרה לנו ללכת לישון,הקשבתי לעצתה אך הבנים חסרי חיים האלו נשארו שמה והמשיכו לראות כדורגל,צחקקתי והלכתי,החלפתי לפיג'מה כיביתי את האור התכסיתי במשיכה ומיליון שאלות צצו במוחי אבל הראשונה הייתה:האם עשיתי טעות?
~נקודת המבט של עדן 12 בבוקר יום שישי מחר היומולדת מוחעחע~
"יפיפייה נרדמת יאללה לקום הולכים"זאיין העיר אותי וישב על קצה מיטתי "ממממ" גרגרתי מתוך שינה והסתובבתי לצד השני ,הוא התחיל לקפוץ על המיטה שלי ונענע את כולה "ועכשיו את קמה?" הוא צחקק "אני קמה,אני קמה." אמרתי זורקת לעברו כרית צחקקתי לעצמי והתיישבתי על המיטה וזאיין לצידי "חה.חה. מצחיק" הוא גיחך בציניות ונתן לי נשיקה בראש"בוקר טוב" הוא אמר "בוקר טוב גם לך" עניתי "אז..מה אמרת שעושים?" שאלתי אותו"כמו שאמרתי מקודם..אבל מישהי ישנה אחמ..אחמ" הוא השתעל וגרם לי לצחוק "הולכים לקנות לך שמלה למסיבה שתיערך כאן בתשע בערב,אה! וזה עם החברות שלך.." הוא אמר "והחברה שלי" הוא מלמל לעצמו עם חיוך מנצח תפחתי לו על הכתף ואמרתי בקול רך "עכשיו.. " "תעוף לי מהחדר אני צריכה להתלבש" צרחתי כמו משוגעת מה שגרם לי למחוק וליפול על המיטה "בסדר..בסדר לא צריך לצעוק" הוא צחקק וסגר אחריו את הדלת,צחצחתי שיניים שטפתי את הפנים שמתי את זה : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=65569274 וירדתי למטה ראיתי את זאיין ולואי, "יש משהו לאכול?" שאלתי אותם מתקרבת "חזירה,ידענו שתרצי לאכול.." לואי אמר " כן האוכל מונח על השיש במטבח יש לך חביתה" זאיין השלים אותו והצביע לכיוון המטבח "חזיר קטן.." אמרתי ללואי ונתתי לו חיבוק ,הלכתי לכיוון המטבח לקחתי את הצלחת והתיישבתי,סיימתי לאכול ויצאתי לסלון ראיתי את כול הבנים יושבים מול הטלויזיה מחכים לי "אז מה? יוצאים?" אמרתי וראיתי את הבנים מהנהנים ויוצאים לכיוון הדלתלקחתי את הפלאפון שלי הרבה כסף ככה זה כשיש אמא שכל היום רק עוובדת ויצאנו ,למרבה מזלנו הפאפרצי לא חיכו לנו,היה אולי הבזק פה הבזק שם אבל היה יחסית שקט נכנסנו לאוטו הגדול שניצב מולי,היה שקט רוב הנסיעה שיחקתי בפלאפון עד שעצרנו, הסתכלתי וראיתי שזה הבית של לי כול הבנות חיכו בחוץ ופול יצא פותח להם את הדלת כל אחת נכנסה ליד בן זוגה ונתנה לו נשיקה אמרתי להם היי והמשכנו לנסוע הגענו לקניון כלשהו של הכרתי יצאנו וגם אז לא היה הבזק של פאפרצי שהוקל לי,נכנסנו לקניון ולא עטו עלינו חבורה של בנות ,התחלנו להסתובב עד שלי גררה אותי לתוך חנות כלשהי כל הבנות באו אחרינו והבנים..הבנים הלכו לאכול! חזירים שכאלה! "יא איזה שמלות יפות" אלי אמרה ודפדפה בין שמלות שונות "קחי" רוני אמרה לי מגישה לי 10 שמלות שונות "זה מכולנו..עכשיו לכי תמדדי " רוני אמרה וחייכה מדדתי שמלה אחר שמלה "וואי איזה יפה זאתי" שחף אמרה מתקרבת אליי הסתכלתי במראה ובואו נגיד שלא אהבתי את מה שראיתי "טוב..נשארה שמלה אחרונה " אמרתי ונכנסתי לתא נועלת אותו ושמה את השמלה שהייתה ממש יפה שחור עם ורוד קצרה אבל לא מידי פשוט מושלמת יצאתי החוצה עצמתי עיניים ופתחתי אותם שהייצי מול המראה ווווווואווווו "איזה יפה " אמרתי ואלי התקרבה אלי "יפה?את רצינית?" היא שאלה ברצינות וקצת נבהלתי הסתכלתי לכיוונה וראיתי את החיוך מתפרש על פניה "זה מדהיםםם" היא אמרה צוחקת "אז קונים אותה נכון?" שאלתי את הבנות מצפה לתשובה חיוביות "את צוחקת עליי? ברווור" רוני אמרה וחייכה אליי מסתכלת על השמלה נכנסתי לתא כדי לחליף לבגדים שלי ומבחוץ שמעתי את לי אומרת "איפה הסתום הזה? הכסף אצלם!..אני מתקשרת" ל הבנתי במה מדובר אז יצאתי מהתא ושאלתי את שחף "מה קרה?" היא ענתה לי "אה.. הכסף אצל הבנים ומישהו צריך לשלם על השמלה הזאת לא?" באותה שנייה ראית את הבנים נכנסים לחנות "כן מישהו צריך לשלם וזאת אני" אמרתי לשחף וכולם שמעו "לא..אנחנו משלמים, הלוק שלך למחר..זאת המתנה שלך מאיתנו" הארי אמר וחיבקתי אותו "אין כמוכם" אמרתי מלמלת ונותת לכולם חיבוק וכשהגעתי לנייל בואו נגיד שכבר לא היה אכפת לי..אז נתתי לו חיבוק..הוא היה האחרון, כמה שהתגעגעתי למגע שלו החם! בהתחלה הוא לא חיבק אותי בחזרה..אבל אחרכך הוא חיבק אותי,עברה לי צמרמורת בגוף ליבי החסיר פעימה אבל התנתקתי ממנו בחוזר רצון אחרי שכולם הסתכלו עלינו, שילמנו ויצאנו המשכנו להסתובב עד שראיתי פתק "דרוש/ה עובד/ת מגיל 16 ומעלה לפרטים פנו לטלפון 054-23553…." עצרתי וכולם הסתכלו עליי "מה? אני רוצה עבודה!" אמרתי וצחקתי זה היה חנות גלידה..הכנסתי את המספר לזכרונות ומייד שסיימתי לי גררה אות לחנות נעלייים וקניתי נעלי עקב מושלמות שגם עליהם הם שילמו … נכנסנו לעוד חנות וקניתי שרשרת צמיד ועגילים יצאנו מהחנות והחלטתי להתקשר לחנות לשאול על העבודה הזאת חייגתי את המספר תוך כדי שאנחנו הולכים בקניון "שלום" ענה לי הקול "שלום,אני מתקשרת לגבי העבודה" אמרתי "את בת 16 ומעלה?" הקול שאל "כן אני בת 16 בדיוק " עניתי "אנחנו פנויים בדיוק עכשיו לראיון,את יכולה לבוא?" הקול ענה לי שוב "כן אני באה עכשיו" אמרתי וניתקתי "אעאעע יש לי ראיון עבודה באיפה שמקודם לקחתי את המספר טלפון אני יידבר איתכם אחרכך אבל תחכו לי ביי" אמרתי ונופפתי להם לשלום מתקדמת לעבר החנות…


תגובות (16)

שימי את זה בסיפורי מפורסמים .

12/12/2012 13:32

המשך המשך המשך!!!
[דרך אגב שימי את זה בבקשה בסיפורי מפורסמים]

12/12/2012 13:36

תמשיייכייי

12/12/2012 13:49

סיפורי מפורסמים, אני לא אבקש שוב .

12/12/2012 13:54

תמשיכי :)

12/12/2012 14:02

תמשיכי

12/12/2012 14:09

תמממשיכי זה מדהים

12/12/2012 14:45

תמשיכי ושהם יחזרו כבר!!!

12/12/2012 15:58

אני ימשיך מחר ואני כבר שמתי את זה בסיפורי מפורסמים!

12/12/2012 16:58

אני דורשת המשך !!!!

12/12/2012 17:27

תמשיכי.. חיחי מנראלך לא אהבת את מה שאני אוהבת??? אני סופר שיק!!!! חיחי סתעעעםםם לאב יא…

13/12/2012 05:28

לאב יו טו שחף <3 ובנות אני יגיע הביתה בעשר ואני יעלה לכם את הפארק (:

13/12/2012 08:58

המשכתייייי <3

13/12/2012 12:26

המשכתי כבר ענבר חחחח :)

14/12/2012 08:31

איזו כתיבה ממכרת יש לך אוהבת אותך ומאחלת לך בהצלחה בכל אשר תפני ממני בקי שבת שלום וחג אורים שמח ♥♥♥

14/12/2012 08:39

אני עונה במקום 10 מגיבות אז קדימה פליזזזזזזזזז תעלי את הסיפור החדש בבקשה תודה רבה ממני בקי ♥

14/12/2012 10:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך