קיבלתם פרק כפול בגלל שאני לא יספיק להעלות את ההקדמה ובגלל שיש לי עונש אז אני לא יהיה גם מחר על מחשב :<. לאבב יווו <3 עשר תגובות ומחרתיים אני מעלה את ההקדמה ואת הפרק הראשון לסיפור החדשש

האח החורג המפורסם שלי פרק 35+36 :)

13/12/2012 2128 צפיות 7 תגובות
קיבלתם פרק כפול בגלל שאני לא יספיק להעלות את ההקדמה ובגלל שיש לי עונש אז אני לא יהיה גם מחר על מחשב :<. לאבב יווו <3 עשר תגובות ומחרתיים אני מעלה את ההקדמה ואת הפרק הראשון לסיפור החדשש

חייגתי את המספר תוך כדי שאנחנו הולכים בקניון "שלום" ענה לי הקול "שלום,אני מתקשרת לגבי העבודה" אמרתי "את בת 16 ומעלה?" הקול שאל "כן אני בת 16 בדיוק " עניתי "אנחנו פנויים בדיוק עכשיו לראיון,את יכולה לבוא?" הקול ענה לי שוב "כן אני באה עכשיו" אמרתי וניתקתי "אעאעע יש לי ראיון עבודה באיפה שמקודם לקחתי את המספר טלפון אני יידבר איתכם אחרכך אבל תחכו לי ביי" אמרתי ונופפתי להם לשלום מתקדמת לעבר החנות…
פתחתי את דלת החנות והפעמון צלצל התקדמתי לעבר הדלפק וניצבה שם בחורה ניראתה דיי חמודה,היא הייתה ממש יפה, שיערה ג'ינג'י אסוף בקוקו והעיניים הכחולות שלה האירו את המקום,לא לדבר על זה שגופה היה מחוטב וארוף,לא משנה חשבתי לעצמי,היא בטח עובדת שם "שלום,אני באתי לראיון עבודה" אמרתי לה "היי, אני סקיי ואת רואה בדלת שם?" היא סימנה לי עם ידה והנהנתי "אז שם המנהלת יושבת" היא חייכה וחייכתי לעברה "אה..דרך אגב…אני עדן ותודה " אמרתי מחייכת הולכת לעבר הדלת בקצה המסדרון, דפקתי בדלת "כן" הקול ענה נכנסתי וניסיתי להיראות הכי חמודה שיש חייכתי ואמרתי "שלום,אני עדן ובאתי לראיון עבודה" התיישבתי על הכיסא תוך כדי, "הו,היי שלום,אני פטרישיה" היא חייכה והושיטה לי את ידה,"את זאת שדיברת איתי קודם בפלאפון נכון?" היא שאלה "כן..זאת אני " אמרתי וחייכתי
~אחריי הראיון~
"ביי מותק,היה נעים להכיר אני אתקשר אלייך בקרוב" היא אמרה "בי פטרישיה" אמרתי סוגרת את הדלת ומתקדמת לעבר סקיי "איך הלך?" היא שאלה לעברי מחייכת "ממש טוב! יש לי תחושה טובה שאני יעבוד כאן" אמרתי מתלהבת מעצמי "איזה כיף! הורדת לי אבן מהלב! לפחות תיהיה כאן מישהי נחמדה" היא אמרה צוחקת "והסנובית תבוא בעוד 3..2..1…" היא לחשה לי ובדיוק שהיא סיימה לספור יצאה בלונדינית עם טונות איפור ועם בוטוקס יכלו לראות על הפנים שלה שהיא לא התלהבה ממני "מי את ולמה את כאן?" היא שאלה במרירות מסתכלת עליי במבט מתנשא "אני לא חושבת שזה באמת יעניין אותך מי אני ומה אני עושה כאן" אמרתי בהתנשאות צוחקת סקיי הסתכלה על מבטה של ה"סנובית" הזאת ולא יכלה כמעט לנשום מרוב צחוק "אני גם מראש לא רציתי לדעת,וסקיילר או איך שלא קוראים לך את מוזמנת לסתום את הפה" היא אמרה "אז למה שאלת אותי מהתחלה?,טוב עזבי,אין לי מה להתעסק איתך,ואל תדברי אל סקיי ככה חתיכת סנובית" צעקתי עד שהארי נכנס לחנות ומרגיע אותי "אל תתיחסי למזוייפת הזאת סתם סתומה"הוא לחש לי וראיתי שה"סנובית" הזאת מתחרפנת, וגם ראיתי את סקיי שדיי הייתה המומה מהסיטואציה שהארי נכנס הרגע לחנות, בשנייה יכולתי לראות שה"סנובית" מתקרבת אל הארי ואומרת "היי,אני שרלוט" היא אמרה והסתכלה על הארי שהסתכל עליי "כן,מה שתגידי, אל תתקרבי אליי או לאחותי יותר מובן לך?" הארי צעק "אה, אז זאת אחותך" היא אמרה בזלזול שהלכה לעבר הדלפק ושם נעלמה, ראיתי את סקיי עדיין המומה שמה,.מה שהזכיר לי את הסיטואציה של לי ורוני שהיו בביתי ונדהמו לראות את הארי קיצר סקיי שאלה "אז..זה אח שלך ?" עניתי לה "כן זה אח שלי החורג יותר נכון ואת יכולה לתת לו חיבוק הוא לא נושך,רואים שאת מעריצה" אמרתי וצחקתי. ראיתי את הארי פותח את ידיו לחיבוק וסקיי מחבקת אותו "אני מעריצה ענקית של וואן דיירקשן" היא אמרה מסתכלת עליי "טוב לשמוע" הוא אמר וחייך,"טוב אני יוצא,אני מחכה לך עם כולם בחוץ" הוא אמר ויצא "אני לא מאמינה, הרגע פגשתי את הדבר שעשה את החיים שלי לטובים יותר" היא מלמלה לעצמה "טוב יאללה תצאי מהדמיונות"אמרתי צוחקת,החלפנו מספרים אמרתי לה ביי ויצאתי החוצה "אוחחח מטומטמת זונה כלבה" מלמלתי לעצמי נזכרת בשרלוט הולכת לעבר כולם "אז..איך היה?" שחף וזאיין שאלו אותי "היה מעולה חוץ מזונה אחת,עזבו אין לי כוח לדבר על זה, מה עשיתם ביינתים?" שאלתי אותם וליאם ענה לי "סתם הסתובבנו וקנינו המון" הוא הדגיש את הקנינו המון והסתכלתי לעבר ידיהם של הבנים וראיתי שלכל בן היה לפחות 5 שקיות אם לא יותר,חוץ מנייל שהייתה לו שקית אחת קטנה מחנות תכשיטים מה שהיה נראה לי מוזר, אבל זה לא ענייני,למרות שהוא לא יוצא עם אף אחת,זה סיקרן אותי,אפשר להגיד מאוד!. הגענו הביתה בסביבות 5 בצהריים ,הבנות כבר היו כל אחת בביתם ורק אני והבנים היינו בבית שלהם הארי הגיש לי את השקיות שלי עם השמלה הנעיים והתכשיטים שקניתי "תודה,אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך" אמרתי להארי וחיבקתי אותו "גם אני " הוא ענה , עליתי למעלה החלפתי לפיג'מה בידיעה שאנחנו לא הולכים לצאת היום עוד. "אני ר-ע-ב-ה !!" צעקתי כשירדתי במדרגות, "את יכולה גם לא לצעוק ולדבר" הארי צחק ואמר "סתם,סתם אני צוחק איתך,את צריכה לאכול.תחפשי משו במקרר" הוא אמר לי ועשיתי מה שהוא אמר הלכתי למטבח מצאתי ספגטי במקרר וחיממתי לי,התיישבתי לאכול והארי התיישב מולי "אז,תספר לי על המסיבה יותר" אמרתי תוך כדי שאכלתי "אז,ככה.. מחר בבוקר,יבואו מארגנים לבית ויסדרו לנו אותו גם מבפנים כמו שאת רואה שצריך סידור וגם מבחוץ יערכו לנו את הדברים,אחרכך יבואו שפים ויעשו אוכל, אחרכך יבוא הדי ג'יי ,הבנות יהיו כאן מהבוקר ויעזרו לנו, בחמש כולם יתחילו להתארגן ובתשע המסיבה מתחילה, יהיה וודקה רד בול וכאלה,אבל יותר מזה לא, אנחנו לא רוצים שייקרה משהו!" הוא אמר "אוקיי,זה היום הולדת כמעט הכי מושלם שיהיה לי אי פעם" אמרתי מחוייכת ,נזכרת בכמעט,מורידה את החיוך,ושמה את הצלחת בכיור .
פרק 36~
"אז,תספר לי על המסיבה יותר" אמרתי תוך כדי שאכלתי "אז,ככה.. מחר בבוקר,יבואו מארגנים לבית ויסדרו לנו אותו גם מבפנים כמו שאת רואה שצריך סידור וגם מבחוץ יערכו לנו את הדברים,אחרכך יבואו שפים ויעשו אוכל, אחרכך יבוא הדי ג'יי ,הבנות יהיו כאן מהבוקר ויעזרו לנו, בחמש כולם יתחילו להתארגן ובתשע המסיבה מתחילה, יהיה וודקה רד בול וכאלה,אבל יותר מזה לא, אנחנו לא רוצים שייקרה משהו!" הוא אמר "אוקיי,זה היום הולדת כמעט הכי מושלם שיהיה לי אי פעם" אמרתי מחוייכת ,נזכרת בכמעט,מורידה את החיוך,ושמה את הצלחת בכיור .
~נקודת מבט של עדן 5 ועשרים בערב יום שישי מחר היומולדת~
"למה כמעט?" הארי שאל עוקב אחריי "נייל" מלמלתי מרכינה את ראשי "אהה" הארי אמר וחיבק אותי "תתעודדי הוא יהיה הכי מושלם ! " הוא אמר ודי חשדתי "הכי מושלם" מלמלתי לעצמי אחריי שהארי יצא למה הוא התכוון? מייד אחרי שאמרתי *כמעט* אוקיי מוזר, חשבתי לעצמי עולה במדרגות,נכנסתי לחדרי והחלטתי שאני הולכת להתקלח,הבאתי פיג'מה ותחתונים איתי,סגרתי את הדלת נעלתי אותה, הורדתי את בגדיי פתחתי את הוילון ונכנסתי להתקלח,שוטפת מעצמי את כל התחושות המוזרות מהיום הזה,ומתעודדת בכך שמחר יש לי יום הולדת ולפי הארי הוא הולך להיות *הכי מושלם* חשבתי לעצמי סוגרת את המים אחריי שסיימתי להתקלח ולחפוף,שערי היה רטוב ניגבתי אותו שמתי את בגדיי פתחתי את הדלת לחדרי והתיישבתי על המיטה,הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה כבר 7 בערב ,הפלאפון שלי צלצל לא מצאתי אותו אבל ישר שהתנגן הצלצול שלה עם הסולו של הארי ידעתי שזאת היא חיפשתי את הפלאפון עד שמצאתי אותו "אה" מלמלתי לעצמי מחייכת חיוך מנצח ועונה.
~אחרי השיחה 9 בערב~
ניתקתי את השיחה שהתחילה עם לי ונגמרה עם שחף רוני ואלי, החלטתי להיות קצת במחשב התיישבתי במחשב הדלקתי אותו התחברתי אל הפייסבוק בפעם הראשונה מאז השבוע,מאז שכל הפאפרצי התחילו לדבר עליי ועל נייל וראיתי 10000 התראות?!?! (לא מציאותי אבל תזרמו) 500 הודעות ו1000 בקשות חברות?! זה לא נורמלי! בסך הכול מי אני ?! האחות של הארי סטיילס.. ברגע שאמרתי את זה הבנתי שאני לא סתם האחות של הארי סטיילס אני ה-אחות של הארי סטיילס! זהו! אני מפורסמת אנשים עוקבים אחריי ילדים מכירים אותי וכאלה! "נשבר לי " מלמלתי לעצמי אחרי שעה של בדיקת ההתראות עברתי לטוויטר וגם שם היו מלא דברים עשיתי כמה לייקים ויצאתי הסתכלתי באינטרנט ובכל מיני קבוצות של וואן דיירקשן שדרך אגב! היו מלאות בכתבות עליי על נייל "ניידן? לא יכלתם למצוא שם יותר טוב,אוי הפאפרצי האלה" מלמלתי לעצמי בזלזול סגרתי את המחשה השעה הייתה כבר 11 וחצי בלילה חצי שעה לפני היומולדת,החלטתי להיות טיפה באייפון,וכשעזבתי אותו השעה הייתה בדיוק 11 חמישים ותשע,"הדקה האחרונה שלי כבת חמש עשרה "מלמלתי לעצמי בשמחה ובדיוק שעברה הדקה והיה כבר 12! היום הולדת שלי יצאתי מהחדר וצרחתי בהתרגשות ירדתי במדרגות וקלטתי את כול הבנים יושבים ואומרים לי מזל טוב כל כך שמחתי,שזה היום הולדת שלי עם חברים ואח שבאמת אוהבים אותי. כבר בשתיים בלילה הייתי עייפה אחרי סרטע עם הבנים אמרתי להם לילה טוב, סגרתי את חדר השינה מכסה את עצמי חושבת על מחר ותוך דקות נרדמת
סורי שזה ממש קצר!!! הייתי חייבת לעצור כאן


תגובות (7)

יאוו מושלמי תמשיכייייייייי

13/12/2012 13:06

ממש יפה תמשיכי:)

13/12/2012 13:09

יאאאאאא איזההה מוווושלם תמשייייכיייי

13/12/2012 13:46

תמשיכי!!!

13/12/2012 14:42

המשךךך דחוףףף

13/12/2012 15:16

תמשיכי מהר!!!

14/12/2012 02:46

וואי מהממם תמשייכי!

14/12/2012 06:30
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך