עשר תגובות וממשיכה (: ואני יעלה היום בערב כנראה את הפרק הראשון של הסיפור החדש (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 38:)-סיפור על וואן דיירקשן

16/12/2012 1921 צפיות 9 תגובות
עשר תגובות וממשיכה (: ואני יעלה היום בערב כנראה את הפרק הראשון של הסיפור החדש (:

היא התקבלה לעבודה, מייד התקשרתי אל סקיי (העובדת בגלידרייה) ואמרתי לה שהתקבלתי היא הייתה כל כך שמחה,גם אמרתי לה שיש לי יומולדת היום,היא בירכה אותי והזמנתי אותה ליום הולדת,היא תבוא,ניתקתי ונכנסתי לחדר.
~נקודת מבט של עדן 12 בבוקר~
כל הבנות כבר ישבו והעובדות עשו להן מניקור ופדיקור עשו לנו גם טיפולי פנים מסכות,ממש הייתי צריכה את ההרפייה הזאת,דיברנו תוך כדי צחקנו (יש את רוני,שחף,אלינור ולי ). כשסיימנו הלכנו מייד לאכול השעה הייתה כבר 2 בצהריים והחלטנו לחזור הביתה להתחיל לארגן ולהתארגן, הגענו והבנים פתחו לנו את הדלת ואמרו "השפים כבר הגיעו,הם במטבח מכינים את הדברים,אתם יכולות להתחיל להתארגן" לואי אמר וחיבק את אלי "אתם באות בנות?" שאלתי אותם והם עלו לחדר שלי ,סגרנו את הדלת והתיישבנו על המיטה,התחלנו לדבר על איך היומולדת יתנהל ובלי לשים לב השעה הייתה כבר 5 "אומייגד כבר 5 צריך להתחיל להתארגן " אלי אמרה "התיקים שלנו בסלון נרד להביא אותם ונעלה,קודם כל ביינתים שאנחנו מביאות את הדברים תשימי את השמלה" שחף אמרה וחייכה ,הם סגרו מאחוריי את הדלת הוצאתי את השמלה המושלמת שקנינו אתמול בקניון עם הבנים מהשקית ושמתי אותה,הסתכלתי במראה עושה פוזות שונות, אהבתי את מה שראיתי במראה רגליי הדקיקות הציצו מעבר לשמלה הקצרה,את העקבים הנחתי בצד החדר אני ישים אותם מאוחר יותר פתחתי את הדלת והבנות אמרו "וווואי את מדהימה" "תלכו אתם תשימו את השמלות ואני יחכה,אחרכך תסדרו אותי" אמרתי מחייכת לעברם, ראיתי שכל אחת הלכה לחדר של בן הזוג שלה לא ידעתי אם הם היו שם או לא אבל דיי סקרן אותי, חיכיתי בפתח הדלת ולאחר חמש דקות ראיתי את אלי יוצאת ראשונה מהחדר של לואי,עם לואי! הם כבר הרבה זמן ממה שהם סיפרו הם בטח כבר במערכת יחסים טובה שהם ככה לא מתביישים אחד עם השני ואחרכך ראיתי את כל הבנות יוצאות לבדם מהחדר,לי לבשה שמלה סגולה שהבליטה את גזרתה, אלי לבשה שמלה ורודה קצרה, רוני לבשה שמלה שחורה, ושחף,שחף הייתה מהממת! היא לבשה שמלה כחולה שהייתה מדהימה!! "איזה יפותת" אמרתי לכולם והם חייכו "את יותר "לי אמרה לי וכולנו צחקנו כולן התקדמו לעבר חדרי והושיבו אותי על הכיסא,השעה הייתה כבר 5 וחצי הם עשו לי בשיער צמת מפל לצד למעלה כמו קשת ועשו לי בייביליס כשהם סיימו עם השיער השעה הייתה 6 וחצי אז אחרכך הם המשיכו עם האיפור,הם שמו לי עיפרון מסקרה והרבה! כשהם סיימו הכול השעה הייתה כבר 8 וככה נראיתי (זה מאוד חשוב לראות איך היא נראתה) http://www.polyvore.com/day/set?id=65491936 הסתכלתי במראה,ואהבתי איך שנראיתי עוד יותר! נראיתי מדהימה! "עכשיו אתן הולכות לאפר את עצמכן ולסדר את השיער" ציוויתי עליהן מפנה אצבע "ברור המפקדת בעלת היום הולדת" רוני אמרה וכל אחת הלכה לחדרה, שמתי את העקבים והשקפתי מלמעלה על הבנים,הם ראו טלויזיה,כולם לבושים בחולצות מכופתרות וג'ינס,כולם היו חתיכים,כמו תמיד,ירדתי במדרגות מקבלת את כל תשומת הלב מהם "ווואוו את נראית מדהים" הארי אמר והתקרב אליי פותח את זרועותיו לחיבוק "מזל טוב אחותי" הוא אמר "תודה"החזרתי לו התישבנו על הספה,אחרי חצי שעה שהשעה הייתה שמונה וחצי לפתע ירדו כל הבנות מאופרות, לבושות ,מסודרות ,מדהימות! כל אחת מהם יפה! הבנים רצו לחבק אותם ולהחמיא להם עד כמה שהם יפות ,הלכתי והתיישבתי בספה ליד נייל שמתי לב שלי והארי נעלמוכנראה היא רצתה לדבר איתו על הקטע שלהם נמשיך,הייתה שתיקה "אז..את בת 16 הא?" הוא אמר מגרד בעורפו "כן" חייכתי אליו ונשמעה דפיקה בדלת, ראיתי את קורטני,ג'ני,ג'ניפר ועוד שתיים שלא הכרתי,אלה היו הבנות ה"נחמדות"מה שנקרא מהכיתה,הם באו נתנו לי חיבק והלכו לבחוץ אחרכך באה אד שדיי הפתיעה אותי (מי שלא זוכר, היא ידידה טובה מאוד של כל הבנים וחברת ילדות של נייל,היא הייתה בפרק כלשהו) באה גם סקיי, הבנים החתיכים ביותר מהשכבה ,כולם החמיאו לי על איך שאני נראית טוב ומזל טוב,השעה כבר הייתה 10 וחצי וראיתי שכבר הפסיקו להגיע אנשים אז יצאתי החוצה,לחצר היא הייתה ענקית פעם ראשונה שבעצם יצא לי לראות את החצר, ניצבה שם עמדת הדי ג'יי ,הייתה בריכה שכמה מהאורחים ישבו ושכשכו בה רגלים,היו גם ספות,הייתה גם מעין עמדה כזאת של בר עם כיסאות גבוהים, והיה ברמן, שם מאחורי הבר,הייתה גם רחבת ריקודים וראיתי שבערך חצי מהאורחים (והיו הרבה!) היו שם בנוסף היה שם את הארי ולי שהתמזמזו להם <3 ועל הבר היה את אלי ולואי על הספות היו רוני וליאם וזאיין ושחף,את נייל לא ראיתי. התקדמתי את לי ושאלתי אותה "נו איך המסיבה עד עכשיו?" צעקתי יותר נכון כי לא שמעו מרוב המוזיקה "ממש כיף,במיוחד עם הארי שליי" היא אמרה וצבטה אותו קלות באף "אויש חמודים" אמרתי והתרחקתי לעבר הספות כי ראיתי שפתאום שחף לבד…


תגובות (9)

ואאיי מווושללם מה את לא מוסיפה אותי בסוווף :(?

16/12/2012 09:51

וווואי מווושלם מה זה מהר להמשייך!

16/12/2012 10:00

ווואי ממש שחכתיי תגידי לי איך ייקראו לך את התיאור שלך מחיצוניות את התכונות אופי ותחביבים ואני כבר יינסה להוסיף (:

16/12/2012 10:30

הודיה שיער חום גלי עיניים חומות שרה
ילדה קצת משוגעת אבל אפשר להסתדר איתיי
זהו בקיצורר (;

16/12/2012 10:52

תמשיכיייייייי יש לי גם סיפור עליהם אם באלך לקורא (:

16/12/2012 10:54

הודיה אני יוסיף אותך וברור שאני ייקרא את הסיפור (:
והעלתי פרק 1 בסיפור החדשדש!! אתם מוזמנות ויותר להגיב (:

16/12/2012 11:08

מהמם!!! למה אני בדד???

16/12/2012 11:25

המשךךךךךךךךךךך

16/12/2012 13:35

המשךךךךך !!

17/12/2012 08:20
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך