זה הפרק הכי טוווווווווב שכתבתי אי פעם מקווה שנהנתם כי זה הפרק שהם חזרו חוחוחו אני שמחההה <3 עשר תגובות אני ממשיכה (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 39:)-סיפור על וואן דיירקשן

17/12/2012 2355 צפיות 9 תגובות
זה הפרק הכי טוווווווווב שכתבתי אי פעם מקווה שנהנתם כי זה הפרק שהם חזרו חוחוחו אני שמחההה <3 עשר תגובות אני ממשיכה (:

היו שם בנוסף היה שם את הארי ולי שהתמזמזו להם <3 ועל הבר היה את אלי ולואי על הספות היו רוני וליאם וזאיין ושחף,את נייל לא ראיתי. התקדמתי את לי ושאלתי אותה "נו איך המסיבה עד עכשיו?" צעקתי יותר נכון כי לא שמעו מרוב המוזיקה "ממש כיף,במיוחד עם הארי שליי" היא אמרה וצבטה אותו קלות באף "אויש חמודים" אמרתי והתרחקתי לעבר הספות כי ראיתי שפתאום שחף לבד…
~נקודת מבט של עדן 10 וחצי בערב המסיבההה (: אעאעא יש לי הרגשה שתאהבו את הפרק הזה <3 גם חיכיתי לו הרבה זמן~
התיישבתי על הספה ושאלתי אותה "נו איך עד עכשיו?" "מדהיםם" היא ענתה מחוייכת "והכול בזכותכם" אמרתי וחיבקתי אותה "דרך אגב איפה זאיין?" שאלתי "אה..הוא מתקלט שמה" היא הצביעה לי על העמדה של הדי ג'יי "ממתי?" שאלתי מופתעת "מאז ומתמיד,וגם הוא מכריח אותי לקרוא לו "די ג'יי מאליק" "היא אמרה וצחקנו. הסתכלתי לעבר זאיין וראיתי שהוא מסמן למישהו מהכניסה של הבית משהו ומחייך לו,אוקיי מוזר. "טוב אני הולכת קצת לרוני וליאם " אמרתי לשחף.
סטווופפ
(הספות ששחף ישבה בהם הפנו גב לכניסת הבית כאילו יעני שהספות פנו לכיוון ההפוך,ליאם ורוני ישבו בקצה השני של הגינה,ששמה יש את הבריכה,והספות שם ,רואים משם את הכניסה של הבית)
ממשיכים !!! (:
הלכתי לכיוון הספות וגבי מופנה אל כניסת הבית,עברתי ליד עמדת הדי ג'יי שזאיין ישב בה, הוא חייך אליי חיוך מוזר,"אוקיי,מוזר," מלמלתי לעצמי שמעתי אותו אומר "ועכשיו לריקוד הסלואו של הערב" ראיתי אותו מתרומם מהעמדה ויורד לשחף,כל הזוגות של "הבנים" הם כבר רקדו וראיתי מסביבם עוד זוגות מהשכבה מכרים וכאלה. המשכתי ללכת לכיוון הספות,למרות שליאם ורוני כבר לא היו שם לפתע הרגשתי שמישהו מחבק אותי מהמותניים ומנשק לי את הצוואר,נקודת החולשה שלי, עברה לי צמרמורת בגוף מהמגע החם הסתכלתי אחורה וראיתי את "ניייל?" דיי צעקתי את זה הייתי המומה! ראיתי בידו גם את השקית מהיום שהלכנו לקניון "אני מצטער…עשיתי טעות..אני אוהב אותך,אני לא יכול בלעדייך,את תסלחי לי?" הוא שאל אותי עם מבט מתחנן,עיניו התכולות כים הסתכלו עליי טבעתי בהם בדיוק כמו בפעם הראשונה, התקרבתי אליו לאט לאט וריסקתי את שפתיו על שלי, השפתיים שלנו נעו בקצב אחיד,הוא היה חמים,העברתי את ידי בשיערו בזמן הנשיקה,התנתקתי ממנו "זה עונה לך על השאלה?" שאלתי אותו עם חיוך ממזרי ביותר "אממ תזכירי לי עוד פעם" הוא אמר וחייך חיוך מאוזן עד אוזן,ראו שהוא מאושר,ועוד פעם ריסקתי את שפתיו על שלי,עברה לי צמרמורת בגוף,ולא שמתי לב שאנחנו באמצע רחבת הריקודים וכולם הסתכלו עלינו,התנתקתי ממנו במהירות ושמעתי את זאיין אומר "אז,למישהו כאן עבדה התוכנית?" ליאם טפח על הכתף של נייל וצחק "כן,והכול בזכותם" הוא ענה לו,ותאמת שלא הבנתי.."תוכנית" מה? למה הם מתכוונים "איזה תוכנית?" שאלתי את נייל והרמתי את ראשי כי הוא היה גבוה ממני בכמה סנטימטרים "אה, הבנים והבנות עזרו לי בתוכנית שלי לחזור אלייך" הוא אמר וקרץ לי "קחי קניתי לך משהו" הוא אמר מושיט לעברי את השקית שהייתה בידו פתחתי את השקית וראיתי טבעת שהיה חרוט עליהE &N יעני עדן ונייל,עמדתי על קצות האצבעות וחיבקתי אותו " אני אוהבת אותך,לא ידעתי מה לעשות בלעדייך" אמרתי לו תוך כדי החיבוק "אני הבנתי שטעיתי..וגם אני אוהב אותך" הוא אמרת והתנתק מהחיבוק,הוא התקרב אליי אז עמדתי על קצות אצבעותיי ,הוא שם את ידיו החמות על לחיי הקרות גרם לי לצמרמורת קלה בגוף, התנשקנו,ולא רציתי שהרגע הזה ייגמר בחיים "אז כאילו אממ עכשיו אנחנו ביחד? " נייל אמר והסמיק "כן מתוק שלי" אמרתי וחיבקתי אותו "גברתי האם תירקדי איתי ריקוד סלואו?" נייל שאל אותי ברשמיות מה שהצחיק אותי "כן גברתי הנאה " עניתי לו צוחקת והוא משך אותי,רקדנו, לא שמתי לב לאף אחד הרגשתי כאילו אני והוא לבד,הוא קירב את מצחו אל שלי חייכתי ועוד פעם ריסק את שפתיו על שלי,הבטן שלי התהפכה הפרפרים לא הפסיקו!,כמה שהתגעגעתי למגע שלו,אליו!.
המסיבה הייתה מדהימה! היום הולדת הכי טוב שלי!,היו פעמים שכמה בנות באמת נמרחו על הבנים ובעיקר על הארי לי התעצבנה וגם שאר הבנות אבל הם הרחיקו אותן והכל היה בסדר,רקדתי עם נייל ובעיקר התנשקנו. אז עכשיו השעה 1 בלילה האורח האחרון הלך ונשארנו רק אני והבנים אפילו הבנות הלכו ,נפרדנו מהם וזהאבל אלי החליטה שהיא נשארת ם לואי כי אין לה כוח לחזור הביתה. "אתם מדהימים! זאת הייתה היומולדת הכי מדהימה שלי אי פעם,מה הייתי עושה בלעדייכם?" שאלתי אותם וחיבקתי את זאיין וליאם "חיבוק קבוצתייי" לואי צץ מאיפשהו עם נייל אלי והארי כולנו התחבקנו ואמרתי "אוקיי חנקתם אותי!" צחקתי "אויש חנקתם אותה,אני לא יכול לאבד אותה שוב פעם" נייל אמר בציניות וגרם לכולנו לצחוק,נישקתי אותה בלחי וחיבקתי אותו "ולנו לא מגיע נשיקות?" כול שאר הבנים אמרו בפאפי פייס "לא! היא רק שלייי" נייל צעק ונישק אותי קלות בשפתיים "מגיע להםםם!" צעקתי והלכתי לכל אחד ונשקתי לו בלחי "אני הולכת להחליף בגדים ולישון" אמרתי והסתכלתי על הבנים ואלי "כן גם אני" אמר נייל וידעתי שהוא זומם משהו "גם אנחנו" אלי אמרה ומשכה את לואי לחדר שלו ,עליתי במדרגות עם נייל והחזקנו ידיים "תישני איתי"נייל אמר לי ידעתי שהוא זומם משהו "ברור אהובי " אמרתי וחיבקתי אותו "אני רק הולכת להחליף לפיג'מה ואני יבוא" אמרתי והלכתי לחדר שלי החלפתי בגדים והלכתי לכיוון החדר של נייל פתחתי את הדלת אבל לא דפקתי ושמתי לב שנייל עם בוקסרר הוא הסתכל עליי נבוך "אויי מצטערת" אמרתי וסגרתי מייד את הדלת מרוב מבוכה עמדתי בפתח הדלת ופתאום נייל פתח את הדלת אבל הפעם הוא היה ען מכנס,אבל בלי חולצה והיו לו קוביות רעער חחח "אני ממש מצטערת,לא התכוונ…" נייל קטע אותי בנשיקה סוערת ,התהלכנו תוך כדי הנשיקה וסגרנו ונעלנו את הדלת ,הוא הפיל אותי על המיטה עליו,אבל הרגשתי שאני עדיין לא מוכנה "אממ נייל לא עכשיו,ולא היום בכל מקרה."אמרתי וקמתי ממנו "זה בסדר" הוא ענה לי ומשך אותי לחיבוק "אבל תשני איתי בכל זאת?" הוא אמר עם פאפי פייס "ברור מתוק" אמרתי ונישקתי אותו "אבל שחכתי את המברשת שלי בחדר,תבוא איתיי "התחננתי אליו בצורה מתוקה "טוב אני יבוא איתך" נייל אמר והרים אותי כמו כלה על הידיים שלו עברנו וראינו מלמעלה שכול הבנים לא שם אז הם כנראה כבר יושנים,עברנו ליד החדרים של כולם עד ששמענו קולות מהחדר של לואי ,נייל הוריד אותי והקשבנו ,טוב זה היה דיי מביך להקשיב לזה אז משכתי את נייל ואמרתי לו "תתן להם להנות לבד" צחקתי ומשכתי אותו לחדרי לקחתי את המברשת וחזרנו לחדרו, סגרנו את הדלת ,הוא מייד נשכב במיטה ,הלכתי לצחצח סיימתי וראיתי את נייל מחכה לי כשהוא שוכב במיטה הוא משך אותי למיטה ונפלתי עליה הייתי לצידו, היינו במצב שהוא מחבק אותי מאחורה ואני עם הגב מולו נו בכפיות אז הוא אמר לי "תסתובבי אליי" הסתובבתי אליו כאילו הוא היפנט אותי הוא משך אותי אליו עם ידו והחזיק לי את המותן ראשינו היו קרובים והרגשתי את נשימותיו החמות על צווארי, הוא נישק אותי בצוואר ארוכות והשאיר לי סימן "נו עכשיו איך אני ייצא עם זה ברחוב?"שאלתי אותו וצחקתי "את תסדרי כבר"הוא אמר וצחק ונישק אותי שוב בפה "טוב אני עייפה תתן לישון" אמרתי וצחקתי "אבל..אני התגעגעתי אלייך" הוא אמר והרגשתי את הרעידות בקולו ,נשכבתי לו על החזה החשוף והחזקתי את ידו, ואמרתי לו "עכשיו אני שלך,לתמיד"


תגובות (9)

תמשיכי!!!!!!!!!

17/12/2012 09:26

אווווווומיגאאאאאאאאד כזהההההה מוווווווווווווושלםםםםםםםם
תמשייייייכייייייי

17/12/2012 09:29

חיחי מושלמייייייי :) חיחי אני מתה על הרק הזה הוא מושלמיייי!!! :) :): ):)

17/12/2012 09:40

יאאא
איזה חמודים
:)
פרק מושלם
חחח תמשיכי
פרק ארוךךךך הכי כיף
תודה
3>

17/12/2012 09:47

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא פרק מושלם!!!

17/12/2012 09:58

סוף סוף הם ביייחד!!
מושלם תמשייכי!

17/12/2012 10:21

אומיגגגגגגגגגגגאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאדדדדדדדדד זההה מושששששששששששלללללללללםםםםםם
תמשיכייייייייייייי דחווווווווווווווף !
אםםם לאא תקבלי מכווות (;

17/12/2012 11:22

אעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעפרק מושלם:) איזה מושלם נייל כזה חמוד :)תמישיכי

18/12/2012 06:01

המשכתיי <3

18/12/2012 11:54
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך