חוחויחוחוחוחוחוו אתם נחמדות מידי :-[ אז חמש תגובות ואני ממשיכה (:?

האח החורג המפורסם שלי פרק 40:)-סיפור על וואן דיירקשן

18/12/2012 2076 צפיות 9 תגובות
חוחויחוחוחוחוחוו אתם נחמדות מידי :-[ אז חמש תגובות ואני ממשיכה (:?

הלכתי לצחצח סיימתי וראיתי את נייל מחכה לי כשהוא שוכב במיטה הוא משך אותי למיטה ונפלתי עליה הייתי לצידו, היינו במצב שהוא מחבק אותי מאחורה ואני עם הגב מולו נו בכפיות אז הוא אמר לי "תסתובבי אליי" הסתובבתי אליו כאילו הוא היפנט אותי הוא משך אותי אליו עם ידו והחזיק לי את המותן ראשינו היו קרובים והרגשתי את נשימותיו החמות על צווארי, הוא נישק אותי בצוואר ארוכות והשאיר לי סימן "נו עכשיו איך אני ייצא עם זה ברחוב?"שאלתי אותו וצחקתי "את תסדרי כבר"הוא אמר וצחק ונישק אותי שוב בפה "טוב אני עייפה תתן לישון" אמרתי וצחקתי "אבל..אני התגעגעתי אלייך" הוא אמר והרגשתי את הרעידות בקולו ,נשכבתי לו על החזה החשוף והחזקתי את ידו, ואמרתי לו "עכשיו אני שלך,לתמיד"
אחרי שאמרתי את המשפט הזה מייד נרדמתי ZZZZZZ……
~בוקר יום ראשון 11 בבוקר (עוד שבוע הם חוזרים ללמוד)~
קמתי בגלל שראיתי שמישהו מסתכל עליי פתחתי עיניים וראיתי את נייל הנסיך שלי "אוי אני מצטער לא התכוונתי שתקומי,רק רציתי להסתכל על הנסיכה שלי " הוא אמר ובא להתקרב לנשיקה "אה,אה,אה" אמרתי וסימנתי עם היד והתרחקתי ממנו "עוד לא צחצחתי שיניים,אחרכך תנשק אותי כמה שבא לך" אמרתי והלכתי לכיוון המקלחת של חדרו צחצחתי שיניים ויצאתי החוצה "באלך שניהיה בבריכה היום ואחרכך נצא?" נייל שאל אותי "היי,אבל קודם כול נשיקה" אמרתי לו תפסתי לו בצווארון ומשכתי אותו אליי,ראיתי שהוא הסמיק,בדיוק כמו בפעם הראשונה ,ריסקתי את שפתיי על שלו זאת הייתה נשיקה עדינה,לא ארוכה ולא קצרה,לשונו לקקה את שפתי התחתונה בבקשה לכניסה ונתתי לה,מייד התנתקתי ממנו "טוב" אמרתי לו על הבריכה "אה,אז ביינתים תתלבשי ואני ייקא לבנים ולאלי" הוא ענה ואמרתי לו "אבל המזוודה שלי בחדר שלי,אני ייתלבש שם" אמרתי לו מסתכלת בעיניו "אבל,תישני איתי לתמיד" הוא אמר בפאפי פייס "זה לא שזה לא כיף לך" הוא אמר וקרץ "טוב אהובי,אז עכשיו אני יביא את המזוודה ואני יתלבש ואז תעוף מכאן טוב?" אמרתי במתיקות יתר ויצאתי מהחדר הלכתי לחדרי הבאתי את המזוודה לבקשתו של נייל והכנסתי אותה לחדר,נייל היה בסלון,ראיתי אותו אומר לבנים ואחרכך הוא עלה לאלי וללואי לחדר שלו ואמר להם,ידעתי שהוא מתכוון לבוא אז ישר נעלתי את הדלת ושמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=66161115
שמתי את התחתון של הבגד ים עליו הג'ינס כי התחתון ממש קצר ואז הסתבכתי עם החזייה ואני לא יכולה לקשור לעצמי אז החזקתי מאחורה פתחתי את הדלת ביד אחת וצעקתי בבית "ניילר אתה יכול לבוא רגע?" "כן,רגע מתוקה שלי" הוא אמר ואחרי שתי דקות הוא בא וראה אותי מחזיקה עם יד אחת מאחורה ויד אחת נשענת ומחזיקה בידית של הדלת "מה קרה?" הוא שאל אותי מתקרב "אני לא מצליחה לקשור מאחורה,אתה יכול לקשור לי?" שאלתי אותו וחיוך נבוך עלה על פניי "כן בטח" הוא אמר וחייך,נכנסנו לחדר וסגרתי את הדלת הוא קשר ואמר "סיימתי" הוא הכריז בניצחון "תודה" אמרתי מנשקת אותו קלות בפה "איזה יפה את,יפה שליייי" הוא צעק וכל הבית נראה לי שמע "היי,היי,לא צריך לצעוק" לחשתי וצחקתי "גם לך לא חסר" אמרתי וקרצתי לו "סיימת?הבנים כבר סיימו והם למטה" הוא אמר לי "כן,סיימתי" אמרתי ותוך כדי שמתי את הכפכפים שלי,ירדנו במדרגות ויצאנו מהדלת הזזה זכוכית שבקומה התחתונה,יצאתי וראיתי את הבריכה הענקית הזאת,אלי משתזפת,,ואת כל הבנים בפנים משחקים בכדור עף עם רשת "היי אלי" אמרתי לאלי והתקרבתי אליה "היי עדן" היא ענתה מחייכת מעבר למשקפי השמש היא נראתה מדהים, "היי בנים" אמרתי להם והסתובבתי לכיוון הבריכה וראיתי שכל הבנים,חסרי,חולה,ו..,רעעעער יש לכולם קוביות הם כל כך חתיכים נזהרתי לא להזיל ריר חחח ראיתי את לואי יוצא לכיוון אלינור לוחש לה משהו ומתקדם אליי,לפתע הרגשתי מישהו אוחז בי ומחזיק אותי ראיתי שזה לואי וכנראה שהוא עמד לזרוק אותי לבריכה "מה?אין חיבוק?" לואי אמר וכולנו צחקנו שאני עדיין תלויה בידיו "לאלאלא היא שלייי"נייל צעק ורקע ברגליו כמו ילד קטן, בשנייה אחר כך כבר מצאתי את עצמי בתוך הבריכה אויייש לואי זרק אותי איך הוא מת עכשיו ,יצאתי מהמים והתנשפתי כמו שבחיים לא התנשפתי לא הצלחתי כול כך לנשום,כולם התקרבו אליי ודאגו ניסו לבדוק אם אני בסדר וישר הפלתי את לואי לבפנים והתחלתי לצחוק "חתיכת…" לואי אמר ולא המשיך את ההמשך חח "רגע..רגע..נייל עוד לא סגרתי איתך את העניין,למה היא לא יכולה לחבק אותי" לואי שאל את נייל במבט מצחיק כזה "כי ככה היא שלייייי" נייל ענה לו והרגשתי מ שברת מזל שהוא כל כך אוהב אותי ושומר עליי "מה אכפת לך? יש לך אותה לכל הלילה!" לואי ענה וצחק,ביינתים ראיתי את אלי מתקרבת והיא התיישבה על שפת הבריכה ושכשכה את רגליה במים,לואי התקרב אליה והתיישב ליידה ונתן לה נשיקה בלחי "סתום לואי" נייל אמר והמשיך לצחוק ונהיה אדום "אגב,ואם מדברים על לילה..איך היה אתמול בלילה לואי ואלי?" נייל אמר וקרץ לאלי ראיתי ביינתים שכולם צחקו חוץ ממנה ומלואי , ראיתי שהיא ממש נבוכה כי היא הסמיקה והשפילה את ראשה לבריכה "אויש נייל סתום כבר אם אין לך דברים חכמים להגיד." אמרתי לו ודיי התעצבנתי,למה הוא צריך לעשות את זה ככה ולהגיד את זה מול כולם? כולם צחקו ממה שאמרתי אבל לא התכוונתי להצחיק התכוונתי ברצינות ,התקרבתי לאלי ושאלתי אותה "את סבבה?,אני כבר יטפל בו" אמרתי לה והיא ענתה לי "כן,הכל בסדר" בלחש"אלי,לא התכוונתי זה היה בצחוק" נייל אמר לה "אז פעם הבאה תחשוב לפני שאתה חושב שזה מצחיק להגיד לפני כולם" לואי ממש התעצבן ונהיה אדום "אני נכנסת לבפנים אני צמאה" אלי אמרה ולואי הלך אחריה ובשניות הם נעלמו…


תגובות (9)

המשךךך!

18/12/2012 12:08

מושלם!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!

18/12/2012 12:15

תגידי .. שאלה
מאיפה למדת לכתוב כזהה מושלם ?
תמשיכיייייייייי !!!
מוואהה

18/12/2012 12:53

מואההה נסיכהה <3 ואני ימשיך מחר (:

18/12/2012 12:56

מווווששלםם תמשיכייי !!♥♥

18/12/2012 13:31

מיייייייד תמשיייייכיייייי אבל מייייייד ברווווור לך ?!?!?
גאדדדד גזההההה מוווושלםםםםם

18/12/2012 13:51

מדהים מושלם מהמם מעניין מרגש כל הדברים הכי טובים תמשיכי מיד

18/12/2012 13:52

מהמםםםםם ברמוות שאין דברים כאלה!!

19/12/2012 00:05

תמשיכי

19/12/2012 02:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך