חוחוחוחווווווווווווווווווווווווווו מתה עליכםםם <3 עשר תגובות ממשיכה (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 42:)-סיפור על וואן דיירקשן

20/12/2012 1866 צפיות 14 תגובות
חוחוחוחווווווווווווווווווווווווווו מתה עליכםםם <3 עשר תגובות ממשיכה (:

"יפה שלי" הוא קירב אותי יותר ונישק אותי נשיקה קטנה אני התנתקתי ממנו בגלל שכבר היה מאוחר ולא רציתי להתעכב כי הנשיקות יכולות להימשך שעות חחחח ,רציתי לחקות אותו כמו שהוא עשה לי מקום אזעמדתיי במקומי הסתכלתי עליו ואמרתי "ווווואווו" "איזה מצחיקה את כשאת מחקה אותי" הוא אמר בציניות הלכתי וחיבקתי אותו "לאן הולכים בכלל?" שאלתי אותו "ה-פ-ת-ע-ה !" הוא ענה לי "נווווו נייל באמת!!" אמרתי ורקעתי ברגלי כמו ילדה קטנה "לא אומר ולא אומר,יאללה יוצאים?,ג'ון ופול מחכים לנו בחוץ "כן יוצאים" אמרתי ,הוא שילב את ידו בידי פתחנו את הדלת ו….
~יום ראשון 7 בערב~
מייד קפצו עלינו מלא פאפארצי,פול ראה את זה ורץ לעברינו מזיז אותם מאיתנו והיו שאלות כמו "נייל אז חזרתם?" או "נייל זאתי בת הזוג שלך?" "איך קוראים לך בת כמה את "וכל מיני כאלה,נייל סימן לי לא לענות להם,פתחנו את הדלת של המכונית ונכנסנו הוא הניח את ידו על הירך שלי,הזזתי אותה ושילבתי אותה בידי "אז… אתה אומר לי לאן הולכים?" שאלתי אותו וחייכתי "לא,עדין לא" הוא ענה צוחק ונראה מרוצה מזה שהוא מותח אותי ככה "אל תדבר איתי" אמרתי והסתובבתי מנסה לא לצחוק לצד השני עם גבו אליו "נוו בייבי,זאת הפתעה" הוא אמר צוחק וסיבב אותי ונותן לי נשיקה בצוואר "אוי נייל תפסייק" אמרתי מצחקקת "אל תגידי שאת לא אוהבת את זה " הוא התנתק מצווארי צחק והמשיך "טוב הגענו" פול אמר ממקום של מושב הנהג,רק שהיה שם חלון מפריד אז יכולנו לעשות מה שאנחנו רוצים נייל סיים לנשק לי את את הצוואר ומשך אותי החוצה בידו יצאתנו מהמכונית וראיתי בית ענק,אוקיי מוזר בואו נמשיך,הפאפרצי לא היו למזלנו ופול אמר לנייל שייתקשר שנסיים הוא הוציא מפתח ופתח את הבית וראיתי את המקום הכי יפה אי פעם!!, זאת הייתה מסעדה,אבל לא ישבנו בה כמו הרגילים הוא סחב אותי למחורי המסעדה ושמה היה שולחן בודד עם נרות ומלצר "יש לי פרוטקציות" הוא אמר מתגאה בזה "ווווואוווו,איזה יפהה" ,"אז עכשיו את מבינה למה רציתי הפתעה?" נייל אמר ומשך אותי לחיבוק "כן,אין כמוך" אמרתי והגנבתי לו נשיקה על השפתיים ,הוא הוציא את הכיסא למאחורה ואמר "בבקשה מדמואזל" "חתיכת מטומטמם" אמרתי וצחקתי הוא התיישב וקרא למלצר "הנה התפריטים שלכם כשתרצו להזמין תקראו לי" הוא אמר והלך דיברנו אכלנו התנשקנו התחבקנו והשלמנו בעיקר דברים שלא חלקנו בזמן שרבנו אחרי שסיימנו נייל אמר "יש לי הרגשה שמישהו מצלם אותנו" "נוו תרגע כבר אל תדאג" אמרתי לו ונשיקתי אותו נשיקה מתוקה וארוכה חמודה שכזאת הוא פרש על פניו חיוך "אני מתקשר לפול שייקח אותנו טוב?" נייל אמר במבט מוזר "אוקיי" הוא דיבר עם פול ואמר שהוא כבר בחוץ,אוקיי הוא מהיר! יצאנו החוצה פול התקדם לעברנו מסתיר אותנו כדי שלא יצליחו לצלם,ונכנסנו למכונית בהצלחה חזרנו הביתה ב11 כן ממש מאוחר! אבל הכי טוב שהשלמנו מלא פערים,נכנסנו הביתה וראינו על הספה את ליאם וזאיין רואים סרט ,ושנינו עם הבגדים שלנו התיישבנו על הספה לידם "אפשר לראות איתכם תסרט?" נייל שאל אותם "כן בטח שבו,אבל בלי פוצי מוצי" זאיין אמר וצחק ,הסרט היה ממש מצחיק וכשסיימנו לראות אותו השעה הייתה כבר 1 בלילה ועדיין הייתי עם הבגדים זאיין וליאם אמרו לנו לילה טוב ועלו למעלה,כל הבנים כבר ישנו וגם אלי חזרה הביתה ,היה לי פיפי אז אמרתי "טוב נייל יש לי פיפי אני עוד מעט חוזרת" ועליתי תוך כדי במדרגות סיימתי ואז נזכרתי שאני עדיין עם הבגדים אז בלי להגיד לנייל שום דבר הלכתי לחדר שלו ולא נעלתי כי הוא לא יבוא,הורדתי את הנעליים הורדתי גם את האיפור ואז הורדתי את השמלה,מתחת היה לי שורט קצר וחזייה ואז הדלת נפתחה!! זה היה נייל הוא עמד שם ובהה בי "נו תצא כבר" אמרתי מתעצבנת ולוקחת את החולצה של הפיג'מה שלי ומכסה את פלג גופי העליון בה במהירות "נוו אבל זה כמו בגד ים" הוא צחק "לא זה לא תצא עכשיו" אמרתי וכבר התחלתי ממש להתעצבן,זה מביך! "אני לא מבין אותך במילא כשנעשה את זה אז.." קטעתי אותו "נעשה את זה?" שאלתי אותו "כן נעשה" הוא ענה ונראה שגם הוא התחיל להתעצבן "ומי אמר שאני שנעשה את זה?" שאלתי אותו והוא ענה "כי.." הוא שתק לרגע ולא ידע מה לענות ואז המשיך "טוב את יודעת מה?עזבי,פשוט עזבי!" נייל אמר וירד למטה במדרגות,אני בלי חולצה אז לא יכולתי לעשות כלום,הפעם סגרתי ונעלתי את הדלת לבשתי את הבגדים שלי וירדתי למטה,ראיתי אותו יושב בספה עם פרצוף של בולדוג,שומע שירדתי אבל לא מעיף את מבטו אליי התיישבתי לידו לקחתי את ידו ואמרתי "תקשיב נייל זה לא שאני לא רוצה,זה פשוט…אני לא עשיתי את זה אף פעם ואני לא יודעת איך לעשות ומה לעשות אז..עזוב את זה ,אני לא מוכנה ואני כן רוצה שאתה תיהיה הראשון שלי,אתה מבין?" שאלתי אותו "אה,לא ידעתי שלא עשית את זה,אני מצטער לא התכוונתי,אני לא יילחץ עלייך וכמו שאת בטח הבנת אני כבר עשיתי את זה אז אני כבר יודע,אבל עזבי אני פשוט מצטער זאת הפואנטה" הוא אמר ונישק אותי "כן,בסדר,עכשיו לך תחליף בגדים ותקרא לי אני עייפה" אמרתי ופיהקתי ….


תגובות (14)

גאאאאאאאאאאאאד זה מווווווושלםםםםםם תמשייייכייייייי :)
המשכתי גם ;)

20/12/2012 09:39

תמשיכי מהר

20/12/2012 09:42

תמשיכיייי

20/12/2012 09:43

תמשיכי

20/12/2012 09:49

המשךךךךךך

20/12/2012 09:50

תמשיכי !:)

20/12/2012 09:57

תמשיכי

20/12/2012 10:07

איזה יפההה תמשיכיי (:

20/12/2012 10:14

חיחי מהמם אבל טיפ שלי, תכניסי עוד קצת מתח עם הדמויות האחרות.. איזה ריב בין אחד הזוגות ואז את ונייל מנסים לגשר בינהם.. או הריון אצל אחת הבנות… חיחי מקווה שעזרתי… ותמשיכי דההה

20/12/2012 10:17

אם את ממשיכה אני ממשיכה עכשיו !

20/12/2012 10:43

חחחחחח שחף נשבעת לך שתכננתי משהו כזה חח אבל תודה בכל מקרה <3 על זה !!! יהיה בפרקים הבאים יותר מתי וכאלה!

20/12/2012 11:25

תמשיייייכי :)

21/12/2012 08:01

תמשיכיייי ! :)))

21/12/2012 13:21

תמשיכי

22/12/2012 05:17
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך