חוחוחוחוחוח לאב יוווו <3 חמש שתגובות ממשיכה (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 43:)-סיפור על וואן דיירקשן

23/12/2012 1950 צפיות 8 תגובות
חוחוחוחוחוח לאב יוווו <3 חמש שתגובות ממשיכה (:

אז הורדתי את השמלה,מתחת היה לי שורט קצר וחזייה ואז הדלת נפתחה!! זה היה נייל הוא עמד שם ובהה בי "נו תצא כבר" אמרתי מתעצבנת ולוקחת את החולצה של הפיג'מה שלי ומכסה את פלג גופי העליון בה במהירות "נוו אבל זה כמו בגד ים" הוא צחק "לא זה לא תצא עכשיו" אמרתי וכבר התחלתי ממש להתעצבן,זה מביך! "אני לא מבין אותך במילא כשנעשה את זה אז.." קטעתי אותו "נעשה את זה?" שאלתי אותו "כן נעשה" הוא ענה ונראה שגם הוא התחיל להתעצבן "ומי אמר שאני שנעשה את זה?" שאלתי אותו והוא ענה "כי.." הוא שתק לרגע ולא ידע מה לענות ואז המשיך "טוב את יודעת מה?עזבי,פשוט עזבי!" נייל אמר וירד למטה במדרגות,אני בלי חולצה אז לא יכולתי לעשות כלום,הפעם סגרתי ונעלתי את הדלת לבשתי את הבגדים שלי וירדתי למטה,ראיתי אותו יושב בספה עם פרצוף של בולדוג,שומע שירדתי אבל לא מעיף את מבטו אליי התיישבתי לידו לקחתי את ידו ואמרתי "תקשיב נייל זה לא שאני לא רוצה,זה פשוט…אני לא עשיתי את זה אף פעם ואני לא יודעת איך לעשות ומה לעשות אז..עזוב את זה ,אני לא מוכנה ואני כן רוצה שאתה תיהיה הראשון שלי,אתה מבין?" שאלתי אותו "אה,לא ידעתי שלא עשית את זה,אני מצטער לא התכוונתי,אני לא יילחץ עלייך וכמו שאת בטח הבנת אני כבר עשיתי את זה אז אני כבר יודע,אבל עזבי אני פשוט מצטער זאת הפואנטה" הוא אמר ונישק אותי "כן,בסדר,עכשיו לך תחליף בגדים ותקרא לי אני עייפה" אמרתי ופיהקתי ….

הוא ירד אחרי חמש דקות לסלון והוא היה עם בוקסר חוחוחו בוקסרר??!?!? "נייל?בוקסר?" שאלתי אותו וצחקתי "כן בוקסר יש בעיות?" בוא שאל אותי ברצינות "לא לא כלום נסיך שלי" אמרתי והוא גרר אותי לחדר נשכבתי לידו,הוא כיסה אותנו נשכבתי על חזהו ותוך דקות נרדמתי…
~יום שני 12 בבוקר~
קמתי מהצעקות וזה היה נראה די חשוד כבר כמה זמן שאני שומעת אותם החלטתי לרדת,עברתי בזהירות מעל האפרוח שלי נתתי לו נשיקה באף כיסיתי אותו שמתי נעלי בית ויצאתי מהחדר משפשפת עיניים נכנסתי למטבח שמשם באו הצעקות וראיתי את זאיין לואי ליאם והארי כל אחד מהם מכוסה בכמה ביצים סוכריות וקמח "תראו מה עשיתם כאןןןן" צעקתי להם "ליאם?אה לא אמור להשגיח על התינוקות האלה?" צחקתי ואמרתי לו "לואי גרר אותי לזה!!" הוא ענה והצביע על לואי "הוא משפיע על כולם עם הטמטום שלו" זאיין אמר וכולנו צחקנו "אני מצטער שככה קמת ,תראו מה עשיתם איך הערתם אותה" הארי אמר "זה גם אתה טיפש אל תשכח" אמרתי לו וצחקתי "אני לא יודעת מה איתכם אבל אני לא מנקה את זה" צחקתי וראיתי את הבנים המומים "אבל אלי תמיד עושה את זה " לואי אמר והסתכל עליי בפאפי פייס "אני לא אלי,ומצידי תתפגרו,יש משהו לאכול?" שאלתי ותוך כדי צחקתי "רואים שנייל משפיע עלייך" לואי אמר וכולנו צחקנו "אין כלום ניסינו להכין אבל את רואה מה קרה כאן,אפשר לצאת לאכול וביינתים לקרוא למנקה" ליאם אמר ונהיה רציני פתאום חח "טוב לכי תעירי את נייל תתלבשו ותרדו" הארי אמר ועלה לחדרו "רק בלי שטויות הא?" לואי אמר וזאיין ולאים צחקו "בטח המפקד לואי אני משאירה את זה רק ללילה" צחקתי איתם ועליתי למעלה,סגרתי את הדלת אחריי ובאתי לנסיך אפרוח שלי "מתוק שלי תקום" אמרתי נשכב לידו ומשחקת לו בשיער "מממ" הוא אמר מתוך שינה "נייל לקום לפני שאני יגיד לבנים לשפוך עליך קרח " אמרתי וצחקתי,תוך שנייה הוא פתח את עיניו "בוקר טוב יפה שלי" אמרתי ונישקתי אותו ארוכות "אנחנו רוצים ללכת לאכול ארוחת בוקר,אז תתלבש ונלך?"שאלתי אותו "כן,טוב אני ייתלבש,תיקחי את הבגדים שלך ותתלבשי בחדר שלך " הוא אמר וחיבק אותי "טוב" אמרתי לקחתי את הבגדים ויצאתי,מלמעלה ראיתי את לואי וזאיין יושבים על הספה ושמעתי שזאייין אומר "תראה יש כאן כתבה על נייל ועדן!!! נספר להם?" "אממ לא נראלי" לואי אמר "מקסימום הם יגלו בעצמם אז אנחנו לא ידענו שם דבר." לואי המשיך והחלטתי לרדת למטה איזה כתבה יש עליי ועל נייל?" שאלתי אותם מחכה לתשובה "קחי תקראי" זאיין הושיט לעברי את המגזין וראיתי תמונה ענקית בשער שלי ושל נייל מתנשקים היה כתוב שם "נייל הורן וחברתו נצפו לפני כמה ימים במסעדה לאחר זמן רב אשר לא התראו,פרטים בעמ' 12" "מה?איך הם השיגו את התמונה הזאת?" שאלתי וזרקתי את העיתון על השולחן "כנראה מאז שיצאתם" זאיין ענה "אה,טוב אחרכך אני ימשיך לקרוא את זה ,תלכו כבר להתלבש" אמרתי הם הנהנו והלכתי להתלבש,שמתי את זהhttp://www.polyvore.com/cgi/set?id=66261995 ואם לא שמתם לב נייל נתן לי צמיד כזה מגומי שמוכרים אותם שלהם שכתוב עליו : I LOVE NIALL חחח כן הוא גאון! יצאתי החוצה וראיתי את כל הבנים למטה מחכים רק לי נייל בא וקפץ עליי בנשיקה בטעם מנטה והתנתק ממני "טוב הולכים?" אמרתי "כן" יצאנו ופול בא,כרגיל אבל לא היה פאפרצי אוקיי מוזר כי תמיד הם יודעים איפה למצוא אותנו,נכנסנו ללימוזינה וישבתי לייד נייל יותר רחוק מהבנים כדי להגיד לו על המגזין "אממ נייל אתה מבטיח שלא תכעס?" אמרתי "מבטיח ממש לא תלוי מה זה" הוא ענה "אז,באישהו מגזין שמו תמונה שלי ושלך מתנשקים" אמרתי והוא ליטף את ידי "אה,אל תדאגי בקשר לזה זה סבבה,אני רק מפחד מהתגובה של המעריצות,אני לא יודע איך הם יגיבו,כי הם מגיבות באופן שונה לכל אחד לדוגמא אם להארי יש חברה או סטוץ במקרה שלו ישר מתחילים להתעצבן ולעשות מלא שירים נגדם,אבל נגיד ללואי שיש לו את אלי אז כמעט כל המעריצות תומכות בהם" הוא ענה ,ותאמת שלא חשבתי על זה ככה,באמת איך הם יגיבו ואם הם ישנאו אותי? "ואם הם ישנאו אותי"?"שאלתי את נייל "לא,אל תחשבי על זה ככה תחשבי חיובי,אבל תעזבי הם יתרגלו לזה וייצטרכו להשלים בעובדה,גם אם הם יפגעו בך,אל תתיחסי ,את מבטיחה לי?" הוא אמר ועיניו התרחבו מסתכלו על שלי ולא מורידות את המבט "מבטיחה" אמרתי וריסקתי את שפתיו על שלי "אחמ,אחמ.." זאיין אמר גורם לי ולנייל להתנתק "אנחנו עדיין כאן" ליאם המשיך אותו "אויש איתכם תמשיכו בלילה" הארי אמר וצחק "אבל זאת אחותך,אתה אמור לשמור עליה ולא להגיד לה לעשות איתו בלילה" ליאם ענה ברצינות "אני סומך עליהם,בכל זאת היא אחותי והיא בגילי והוא החבר הכי טוב שלי" הוא ענה ותשובתו גרמה לי להערצה שככה הוא סומך עלינו והוא באמת נותן לי את החופשיות שלי זה אח אמיתי!!! "הגענוווו"לואי קיפץ לו בלימוזינה כמו ילד קטן,רק שהתקרה שלה נמוכה אז הוא קיבל מכה בראש אויש זה היה מחזה כואב אבל מצחיק!….יצאנו מהאוטו והלכנו למסעדה…


תגובות (8)

אאוצי.. מסכן לולו!! מחר יש לו מומולדת!!!!! חיחיחי :) תמשיכיי!!!

23/12/2012 10:47

וחיחי בטעות שמת את זה בקטגוריה של סיפורי סבתא… חיחי תעבירי?? לא רוצה פה עוד מריבות..

23/12/2012 10:55

שנייה תמשיכי!

23/12/2012 10:55

חיחיחיחי שחף שמתי לב ;) העברתי את זה חוחוחו תודה!! (:

23/12/2012 11:51

תמשיכי

23/12/2012 12:42

תמשייכייייי (;

24/12/2012 05:31

תמשיייכייי :)

24/12/2012 08:57

תמשיכי ! :)

24/12/2012 09:14
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך