היה בא לי פרק כפול להלהלהלה (: עשר תגובות ממשיכה (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 45+46:)-סיפור על וואן דיירקשן

25/12/2012 2286 צפיות 8 תגובות
היה בא לי פרק כפול להלהלהלה (: עשר תגובות ממשיכה (:

-אז היום ב7 תיהיו כולם בבית של רוני ואני יבוא ויאסוף אתכן כבר משם" ככה סיימתי וככה השיחה נגמרה השעה הייתה כבר 3 בצהריים אז החלטתי ללכת ולדבר עם ליאם קצת על רוני וכל מיני דברים,אנחנו ידידים ממש טובים,אבל קודם נייל הולך לדבר עם לואי "נייל אתה הולך עכשיו להסביר ללואי" אמרתי "כן,כן הלכי משתגידי." הוא אמר ונישק אותי יצא מהחדר כנראה ללואי אז ניצלת את המצב והלכתי לחדר של ליאם ודפקתי על הדלת שלו הוא פתח לי את הדלת ולא הבין מה אני עושה אבל הוא בכל זאת הזמין אותי להיכנס,הוא נראה מוזר יותר מהרגיל "ליאם קרה משהו?" שאלתי אותו "אממ,כן בעצם לא אבל תבטיחי לי שלא תספרי לאף אחד אפילו לא לחברות שלך" זה כבר החשיד אותי "ברור" אמרתי לו והוא אמר…
~שלוש וחצי בצהריים~
"שלשום פגשתי מישהי,דניאל,והיא ממש מוצאת חן בעיניי ואני חושב שאני מתחיל להתאהב בה" הוא אמר וריסק לי את הלב בגלל רוני ידעתי שהיא ממש אוהבת אותו הם יוצאים כעיקרון אבל לא שמעתי שמשהו ביניהם רשמי "ומה עם רוני?" שאלתי אותו,הוא נאנח וטמן את ראשו בידיו "אני..אני..כבר לא אוהב אותה!,כלומר אני מחבב אותה אבל בתור ידידה,אני רוצה שניהיה ידידים טובים אבל אני יודע שהיא אוהבת אותי אבל אני לא יודע איך להגיד לה!!!!,תעזרי לי?" הוא אמר ולא ידעתי מה לענות "אני לא יכולה להגיד לרוני שום דבר,אני רק ידעת שהיא אוהבת שאמיתיים איתה! תגיד לה שאתה לא חושב שיילך ביניכם,ושאתה ממש רוצה שתישארו ידידים טובים בכל מקרה,זה הרעיון הכי טוב,וגם הבנות באות אלינו בצהריים,תגיד לה" אמרתי לו ונאנחתי "תודה עדן,את מדהימה את יודעת את זה?" הוא נתן לי חיבוק וצחק "כן אני יודעת" אמרתי וצחקתי "הלכתי לראות מה קורה עם נייל ולואי אמרתי לו לדבר איתו על אתמול" אמרתי לו סגרתי את הדלת ויצאתי,ירדתי למטה ומצאתי את לואי ונייל מדברים בסלון,ראיתי אותם הם ראו אותי והלכתי,לא רציתי להפריע להם,אז הלכתי לחדר שלי ושל נייל ורציתי לסדר לו טיפה את הארון אז פתחתי אותו ואוואוווווווווו הכל נפל עליי והתחלתי לצחקק ,קילתי את כל הבגדים והנחתי אותם על המיטה אז נזכרתי שיש לי עוד שבוע להיות כאן והמזוודה לא נוחה,אז סידרתי את בגדיו על שלוש מדפים והשארתי לי שלוש מדפים ריקים,ולקח לי רק שעה!!! זה שיא "סיימתיייי" צרחתי בכל הבית כמו ילדה קטנה ,פתאום נייל הגיע "למה את צועקת?" הוא שאל אותי מנשק אותי קלות, "כי סידרתי לי ולך את הארון החדש שלנו" אמרתי ומשכתי אותו אליי והרגשתי את נשימתו על עורפי מה שגרם לי לצרצורת קלה,היינו כל כך קרובים,קרובים מתמיד,הסתכלתי לו על העיניים וריסקתי את שפתיו על שלי,זאת הייתה נשיקה פראית,אבל דינה כאילו אי אפשר להסביר את זה,ראיתי שנייל רצה,אבל עצרתי אותו שכבר התיישבנו על המיטה והתנתקתי ממנו ,התחלתי לשקוע במחשבותיי כאילו אני לבד בחדר…מה אני יגיד לרוני? לא אני לא יגיד לה! אבל משהו בתוכי אומר לי להגיד לה אבל ,הבטחתי לליאם אני לא יכולה,אני לא מספרת וזהו! "עדןן?הכל בסדר?" נייל שאל אותי מניח את ידו על הלחי שלי "כן,פשוט,ליאם! פשוט ליאם! " אמרתי רק ליאם אוי ויי מה אמרתי עכשיו "מה ליאם?" שאל נייל והסתכל עליי מלטף את היד שלי "הוא..לא אוהב את רוני,הוא אמר שהוא פגש שלשום מישהי בשם דניאל והוא אוהב אותה,ואת רוני לא,ואני דואגת לה,אתה יודע כמה פעמים זה קרה לה?! והיא ממש אוהבת אותו!" אמרתי לו והוא הסתכל עליי " אל תדאגי,הוא יגיד לה והכל יסתדר" נייל אמר לי מחבק אותי "היא תמצא מישהו אחר" הוא המשיך "כן,אתה צודק…אבל שום מילה לליאם אחרת…" אמרתי וצחקתי "אחרת מה?" הוא שאל אותי מנסה להפחיד אותי אבל לא עובד לו, "אחרת אני ינשק אותך" אמרתי ונישקתי אותו נשיקה חטופה בפה "איזה איום"הוא אמר וצחק "כן הא?" אמרתי לו והמשכנו לצחוק,עד שהוא בא אליי והתחיל לדגדג אותי "אעאעעאעא נייל תעזוב אותיי" אמרתי צוחקת "אז תתני לי נשיקה?" הוא אמר "לאלאללא" אמרתי וישר רצתי מעבר לדלת טורקת אותה מאחוריו ורצה צוחקת לסלון,ראיתי את הארי והוא הדבר הראשון שהתחבאתי ממנו "אני באא" נייל צעק ואז הוא ראה אותי אז התחלתי לדלג ולקפץ בבכל הבית ואז יצאתי לחצר ואז קרה הכי א צפוי,רגליי סחבו אותי אל תוך הבריכה אז קפצתי אלייה לא יודעת מה עבר עליי אבל זה היה מצחיק,יצאתי מהמים מתנשפת ואז ראיתי שנייל בא וגם קופץ,שנינו היינו עם בגדים עדיין והיינו רטובים הוא בא ונישק אותי ,ידיו טיילו על גבי והעברתי את ידי בשערו בתגובה "אחמממממממ" הארי השתעל שיעול מוגזם שראה אותנו "אויש נו תסתום" אמרתי לו והגנבתי לנייל עוד נשיקה אחרונה , "להביא לכם מגבות?" הוא שאל אותנו והנהנתי לו בתגובה,אחרי כמה דקות הוא חזר עם מגבות הוא הושיט לי את המגבת ויצאתי ואחרכך הבאתי את המגבת השני לנייל והושטתי לו אותה "תודה אהובה" הוא אמר ונשק לי במצח,בכל זאת הוא יותר גבוה ממני "כבר חמש וחצי,את צריכה ללכת להתארגן ליציאה עם הבנות" הארי אמר,רגע איך הוא יודע?! בטח לי או משו "מאיפה אתה יודע?" שאלתי אותו "אה לי אמרה לי,אני ייתקשר בשבילך לג'ון וביינתים תלכי להתקלח לחוף ולהתלבש יפה"הארי חייך חיוך גאה בעצמו "אתה באמת אח טוב מגיע לך להיות גאה" אמרתי לו וחיבקתי אותו "אווו ולי לא מגיע" נייל עשה את עצמו נעלב "לא!!! זה חיבוק אחים" הארי צעק ואז נייל בא ומשך אותי ממנו ואמר "וזאת נשיקת חברים" הוא צחק ומשך במותניי מקרב אותי אליו ומנשק אותי "אויש אתם מצחיקים,עפתייי" אמרתי להארי ושמתי לב שנייל עולה אחריי "אתם אחרכך תבואו לבית?" נייל שאל אוחז בידי "כן אל תדאג אני לא ישאיר אותך לישון לבד" אמרתי לו בפאפי פייס ונכנסנו לחדר,הוא התיישב על הספה והדליק בוב ספוג התיישב על הספה הלכתי לבחור בגדים לקחתי אמרתי לו שאני נכנסת חפפתי התקלחתי ואז באתי ללבוש את הבגדים ומה קלטתי,שיטטטט שחכתי את החזייה!
פרק 46 (:
~יום שני 6 וחצי בערב~
"אוף נו מה אני עושה עכשיו" מלמלתי לעצמי מתהלכת בחדר האבמטיה הגדול הלוך ושוב הלוך ושוב "נו אבל אנחנו במילא חברים,אנחנו לא אמורים להתבייש אחד מהשני ונעשה את זה מתישהו,אז עדן תשטלתי על כל המבוכה אבל הוא חבר שלך" משהו בי אמר לי ולפני ששמתי לב כבר קראתי לנייל "נייל?" שאלתי אותו "אה בייב?" הוא שאל מאחוריי הדלת "אממ אני שחכתי לקחת חזייה אז,אתה יכול להביא לי מהארון אחת?" שאלתי ונראלי שהסמקתי "כן רגע אהובה" הוא אמר "תפתחי שנייה את הדלת שאני ייתן לך אותה ,פתחתי טיפה את הדלת נייל הביא לי אותה ונישק אותי נשיקה חטופה אמרתי לו תודה ונעלתי בחזרה שמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=66483648 ויצאתי מהמקלחת חושפת לעברי את נייל ששערו עדיין רטוב,הוא נרדם על הספה,אז כיסיתי אותו נישקתי אותו קלות באתי לצאת מהחדר אבל אז שמעתי שהוא לוחש לי "עדן?" "בייב אני הולכת אני יחזור יותר מאוחר אתה יכול להמשיך לישון או להתקלח" אמרתי לו והתקרבתי אליו "אני יקום להתקלח אם תתני לי נשיקה" הוא אמר וצחק,נתתי לו נשיקה וכבר שמתי לב שהשעה מאוחרת ירדתי למטה לחתי אייפון כסף ומפתחות ראיתי את הארי שאמר "ג'ון כאן בחוץ" "אה אוקיי,תקשיב אני לא יודעת מה עם נייל תבדוק אם הוא הלך להתקלח או שהוא המשיך לישון ואם לא תעיר אותו עוד חצי שעה ותגיד לו ללכת להתקלח,ביי" אמרתי לו וחיבקתי אותו "כן אמא" הוא ענה "אני יחזור עם הבנות אחרכך" עניתי לו וסגרתי את הדלת נכנסתי למכונית וג'ון בירך אותי לשלון אחרי דקות אחדות הגענו לבית של רוני וראיתי את שחף לי ואותה ברור חח הם נכנסו ונתתי להם חיבוק…
~אחרי הקניון 9 בערב~
יצאנו מהמכונית כל אחת נרגשת לראות את בן זוגה,סיפרתי להם על הניסיון של נייל לגרום לי לשכב איתו,על מה שקורה ביני לבינו,אבל מה שהכי הרג אותי שראיתי איך רוני מדברת על ליאם והוא הולך להיפרד ממנה.. הוצאתי את המפתח וםתחתי את הדלת חשפתי לעברי את הסלון שישבו שם הארי נייל ולואי, ישר לי רצה לחבק ולנשק את הארי,וככה אני את נייל "היי אהובה" הוא אמר לי וקפצתי עליו נשקתי לו בלחי ,ראיתי מהצד את שחף וזאיין מתמזמזים להם חחח ירדתי מהארי וריתי את הארי שאמר לרוני "אממ ליאם רצה לדבר איתך הוא מחכה לך בחדר שלו" והמשיך לנשק את לי "אה אוקיי" היא אמרה ועלתה…
~נקודת המבט של רוני (חוחוחוחוחוחו חדשש (: )~
עליתי לחדר של ליאם,ונראלי שהוא הולך להגיד לי משהו שקשור איך להגיד 'אלינו' וזה בדיוק הזמן המתאים להגיד לו שאני חושבת שלא מסתדר לי ככה בזוג,שפשוט נראה לי שנישאר ידידים טובים,אני אתן לו קודן כול לדבר ואחרכך אני ,נאנחתי ,עמדתי מול הדלת של ליאם ודפקתי עליה "היי רוני" הוא אמר וחיבק אותי "היי ליאם "מלמלתי בחיבוק "בואי תיכנסי תשבי"הוא סימ לי עם ידו לבוא לשבת על הספה הכחולה שבחדרו "אני צריך לדבר איתך" הוא אמר "גם אני"מלמלתי "אבל תתחיל" חייכתי לו "אז תקשיבי,אני חושב שזה לא יילך בינינו כזוג,אני הכרתי מישהי חדשה ואני דיי מתחיל להתאה בה, אבל אני רוצה שאת ואני ניהיה ידידים טובים,ואני לא יוותר על זה,בבקשה?" הו התחנן אליי ועיניו התרחבו "תקשיב ליאם אני רציתי להגיד לך בדיוק את אותו דבר,לא שנאי מתחילה לאהוב מישהי אבל גם לי לא כל כך הולך,אז ברור שנישאר ידידים טובים אבל אתה הולך לספר לי הכול עליה!! ,אז איך קוראים לה,איך היא נראית,איפה נפגשתם?" אמרתי לו והוא הנהן לגבי הקטע הקודם "וואי אני כל כך שמח שאנחנו ניהיה ככה ולא נריב"הוא אמר וחיבק אותי "אז עכשיו תענה לי על השאלות " קבעתי "אז ככה," הוא אמר והתחיל לחייך כנראה מדמיין אותה בראשו "אז קוראים לה דניאל היא גבוהה חומה מתולתלת כל כך יפה"הוא אמר ונשך את שפתיו "ונפגשנו…….וככה הוא סיפר לי את הכול


תגובות (8)

תמשיכי

25/12/2012 12:44

תמשיכי

25/12/2012 12:47

ממנש יפה אהבתי תמשיייכי .. ותמשיכ גם את ה -can love you more than this game ותצרפי אותי כדמווות רשמתי לך בפרק השני הכל על הדמות ..

25/12/2012 12:51

תמשיכי !! ממש יפה :)

26/12/2012 05:52

חעחעחעחע אני מדמיינת שזאת אני עם נייל :)))
חוחוחוחוחו תמשיכייייי ♥♥

26/12/2012 09:10

מוווווושלם תמשיייכיייייייי <3

26/12/2012 09:12

פשוט מווושלםם!

26/12/2012 09:35

חוחוחוחו אור בגלל זה כתבתי את הסיפור ;) כדי לדמיין אותי עם נייל אה והמשכתייי (:

26/12/2012 10:14
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך