להלהלה סתם כי בא לי לפנק אתכן בפרקים כפולים כל הזמןן (: אז אממ חמש תגובות ממשיכה (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 47+48:)-סיפור על וואן דיירקשן

26/12/2012 1905 צפיות 12 תגובות
להלהלה סתם כי בא לי לפנק אתכן בפרקים כפולים כל הזמןן (: אז אממ חמש תגובות ממשיכה (:

~נקודת המבט של רוני (חוחוחוחוחוחו חדשש (: )~
עליתי לחדר של ליאם,ונראלי שהוא הולך להגיד לי משהו שקשור איך להגיד 'אלינו' וזה בדיוק הזמן המתאים להגיד לו שאני חושבת שלא מסתדר לי ככה בזוג,שפשוט נראה לי שנישאר ידידים טובים,אני אתן לו קודן כול לדבר ואחרכך אני ,נאנחתי ,עמדתי מול הדלת של ליאם ודפקתי עליה "היי רוני" הוא אמר וחיבק אותי "היי ליאם "מלמלתי בחיבוק "בואי תיכנסי תשבי"הוא סימ לי עם ידו לבוא לשבת על הספה הכחולה שבחדרו "אני צריך לדבר איתך" הוא אמר "גם אני"מלמלתי "אבל תתחיל" חייכתי לו "אז תקשיבי,אני חושב שזה לא יילך בינינו כזוג,אני הכרתי מישהי חדשה ואני דיי מתחיל להתאה בה, אבל אני רוצה שאת ואני ניהיה ידידים טובים,ואני לא יוותר על זה,בבקשה?" הו התחנן אליי ועיניו התרחבו "תקשיב ליאם אני רציתי להגיד לך בדיוק את אותו דבר,לא שנאי מתחילה לאהוב מישהי אבל גם לי לא כל כך הולך,אז ברור שנישאר ידידים טובים אבל אתה הולך לספר לי הכול עליה!! ,אז איך קוראים לה,איך היא נראית,איפה נפגשתם?" אמרתי לו והוא הנהן לגבי הקטע הקודם "וואי אני כל כך שמח שאנחנו ניהיה ככה ולא נריב"הוא אמר וחיבק אותי "אז עכשיו תענה לי על השאלות " קבעתי "אז ככה," הוא אמר והתחיל לחייך כנראה מדמיין אותה בראשו "אז קוראים לה דניאל היא גבוהה חומה מתולתלת כל כך יפה"הוא אמר ונשך את שפתיו "ונפגשנו…….וככה הוס סיפר לי את הכול
~יום שני 6 וחצי נקודת מבט של עדן~
ראיתי את רוני עולה לחדר של ליאם כנראה הוא הולך להגיד לה אבל עזבו, אז התיישבנו על הספה,וראינו סרט אני זאיין לואי שחף לי הארי ונייל,באמצע הסרט הלכתי להביא איזה משהו טעים מהמבטבח לבקשת נייל החזיר,וכשחזרתי הוא ישר משך אותי לשבת עליו "אני אוהבת אותך לא משנה מה" הוא לחש לי תוך כדי שהוא עוטף אותי בזרועותיו כשאני יושבת עליו , "גם אני אוהבת אותך,אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים" לחשתי לו בחזרה ונישקתי אותו בלחי,נשענתי עליו והסתכלתי לצדדים,זאיין ושחף כבר נרדמו מכורבלים אחד על השני, לי והארי עלו לחדר ,גם לואי ואת רוני,לא ראינו מאז שהיא עלתה לחדר של ליאם טוב אז נמשיך ראיתי את זאיין רועד אז החלטתי להביא לשניהם שמיכה מחדר האורחים,כשקמתי מנייל הוא שאל אותי "בייב לאן את הולכת?" "להביא שמיכה לשחף וזאיין אם לא שמת לב הם נרדמו וגם זאיין רועד" עניתי לו ,הוא סימן לי עם ראשו להנהון,הלכתי לחדר האורחים והבאתי להם שיכה ופרתי אותה עליהם "אויש איזה מתוקייייייים" אמרתי לנייל "כן כן ברור" הוא ענה בציניות וצחק" טוב נו בואי כבר חסר לי מישהי להתכרבל איתה" נייל המשיך ועשה לי פאפי פייס,אז באתי והתכרבלתי איתו. אחרי חצי שעה היה לי כבר נמאס מהסרט אבל רציתי להיות מכורבלת בזרועותיו "נו משעמם אותי הסרט הזה,בוא נעלה לישון" אמרתי לנייל "טוב אבל בואי נעיר את זאיין שייעלה לחדר" הוא ענה לי "אבל רגע מה השעה בכלל?" שאלתי את נייל "אה משהו כמו אחד בלילה" הוא ענה לי "אה טוב" עניתי לו והלכתי אל זאין "זאיין?" שאלתי אותו לוחשת, "אה" הוא ענה מתוך שינה זז באי נוחות "כבר אחד בלילה ואתה ושחף נרדמתם על הספה אני מציעה לך לעלות לחדר לישון ולקחת איתך גם את שחף כי אין טעם שהיא תחזור בשעה כזאת" אמרתי לו "אה טוב" הוא מילמל והוריד את השמיכה מעליו ,הוא לקח את שחף בזרועותיו ואמר "לילה טוב חברלעך" צחקנו חח חברעלך??? משוגע קיצר שאלתי את נייל " יאללה עולים?" "כן "הוא ענה לי ,רציתי לעשות לו את החיים קשים אז אמרתי לו "בייב אני עייפה תיקח אותי לחדר" אמרתי ועשיתי פיהוק מזוייף "אוקיי" הוא אמר ועשה פרוף מוזר,הוא בא לקראתי התכופף והרים אותי ככה שרגליי עוטפות את מותניו ידיי עוטפות את צווארו וראשי נח על כתפו "טוב לך? הוא שאל אותי תוך כדי שעלינו במדרגות "כן ברור,איתך הכול טוב" עניתי לו ואז באמת הרגשתי עייפה,נישקתי אותו בלחי והוא הוריד אותי על המיטה "אויש נו אני צריכה להחליף בגדים" אמרתי "ואני צריך להתקלח" הוא ענה "אז אתה תתקלח במקלחת שכאן ואני ייתלבש במקלחת במסדרון" אמרתי לו ,פתחתי את הארון הוצאתי לנייל מכנס,והוצאתי לי פיג'מה "את תחזרי לישון איתי" הוא שאל אותי "ברור! לפספס הזדמנות לישון איתך?" אמרתי וצחקתי ,לקחתי איתי את הפיגמה ויצאתי,אחרי עשר דקות סיימתי להתלבש,אחרי מאבק בין החולצה שנתקעה במכנס שחי ואז התפניתי להסתכל טיפה על המראה.ראיתי בה פתאום ילדה מומקת ממש רזה דיי יפה,משהו שממש לא ראיתי אף פעם כאילו זאת מראת קסמים,אויש כנראה שאני עייפה זה לא עושה לי טוב ,לקחתי את הבגדים שהחלפתי וקיפלתי אותם,יצאתי מהמקלחת בעוד הבגדים מונחים בידי מקופלים,התקדמתי לחדר שלנו אלא שאז ראיתי את לי טורקת את הדלת של הארי יורדת בוכה לסלון!,מייד רצתי בלי לחשוב פעמיים לחדר,שמתי את הבגדים בארון ואז הוא בדיוק יצא מהמקלחת רק עם מכנס ואמרתי לו במהירות "תקשיב אני בדיוק ראיתי עכשיו את לי טורקת את הדלת של החדר של הארי ויורדת בוכה מהמדרגות,בוא נראה מה קרה לה!" "אוקיי אני ישים חולצה תחכי לי " הוא סוג של צעק וצחקתי ,זרקתי לו חולצה מהארון הוא לבש אותה וירדנו במדרגות,וכמו שניחשתי,ראיתי אותה יושבת על הספה מחבקת עם ידייה את רגליה ובוכה,מייד רצתי אליה משאירה את נייל מאחור,ליטפתי את שיערה ושאלתי אותה "לילוש מה קרה?" באותה שנייה נייל בא והתיישב לידי כרך את זרועו סביב כתפי "כן מה קרה?" נייל המשיך אותי,היא הרימה את ראשה לרגע ,היא הייתה ספוגה מדמעות "זה..זה הארי" היא אמרה וליבי החסיר פעימה…
פרק 48
יצאתי מהמקלחת בעוד הבגדים מונחים בידי מקופלים,התקדמתי לחדר שלנו אלא שאז ראיתי את לי טורקת את הדלת של הארי יורדת בוכה לסלון!,מייד רצתי בלי לחשוב פעמיים לחדר,שמתי את הבגדים בארון ואז הוא בדיוק יצא מהמקלחת רק עם מכנס ואמרתי לו במהירות "תקשיב אני בדיוק ראיתי עכשיו את לי טורקת את הדלת של החדר של הארי ויורדת בוכה מהמדרגות,בוא נראה מה קרה לה!" "אוקיי אני ישים חולצה תחכי לי " הוא סוג של צעק וצחקתי ,זרקתי לו חולצה מהארון הוא לבש אותה וירדנו במדרגות,וכמו שניחשתי,ראיתי אותה יושבת על הספה מחבקת עם ידייה את רגליה ובוכה,מייד רצתי אליה משאירה את נייל מאחור,ליטפתי את שיערה ושאלתי אותה "לילוש מה קרה?" באותה שנייה נייל בא והתיישב לידי כרך את זרועו סביב כתפי "כן מה קרה?" נייל המשיך אותי,היא הרימה את ראשה לרגע ,היא הייתה ספוגה מדמעות "זה..זה הארי" היא אמרה וליבי החסיר פעימה…
למה הוא עשה לה את זה?! חשבתי לעצמי מנסה להרגיע אותה
~נקודת המבט של לי יום שני 11 בערב חוחוח~
"טוב אז נעלה לחדר?"שאלתי את הארי כי הסרט הזה משעמם תחת!! "הכל בשבילך"הוא ענה תוך כדי שהוא נעמד והחליק את ידו לתוך יי עוזר לי לקום,עלינו לחדר ומייד נפלתי על המיטה הארי נשכב ליידי, "בייב אני עייף תישני כאן היום איתי" הארי אמר מסתכל לתוך עיניי גורם לי לטבוע בהן "כן ברור אני רק יגיד לאמא שלי שאני ישנה אצל עדן שלא תחשוד" אמרתי לו והוא הינהן,דיברתי עם אמי ואמרתי לה שאני יישנה אצל עדן היום ניתקתי את השיחה והארי ישב על המיטה אומר לי "אני הולך להחליף בגדים" "אוקיי" עניתי והוא כבר הלך למקלחת שבחדרו,אני לא צריכה להחליף אם אתם שואלים כי באתי עם טייץ וחולצה נוחה אז..זה נוח,הוא יצא ואמר "אז..הולכים לישון"ציחקק וקרץ לי "כן מתוק שלי" אמרתי והוא נשכב מעליי מנשק אותי, "אתה לא חושב שאתה טיפה כבד?" צחקתי ושאלתי אותו בעוד הוא מעליי "אה אוי סורי" הוא אמר ונשכב לצידי מכסה את שנינו ומחבק אותי מהמתניים נותן לנשימותיו החמות ליפול על צווארי ולתלתליו החומים ליפול על מצחי, קרוב לחצי שעה שכבר לא נרדמתי רק שכבתי במיטה וחשבתי על ה'הזדמנות' הזאת שנתתי לו והנה הא עמד בה יפה!,החלטתי לקרוא כמה דברים אז יצאתי בעדינות מאחיזתו של הארי נישקתי לו את האף והתיישבתי על הספה שבחדרו מדפדפת בין מגזינים שונים ,ואז פתאום תפסה לי את העין תמונה גדולה פרושה על שער מגזין אחד מישהו מתנשק עם מישהי,ומי זה?! תנחשו זה לא יהיה קשה!,מייד הסתכלתי על הכותרת שבשער לראות על מה מדובר 'הארי סטיילס נצפה אתמול מסתובב עם מישהי וגם נישק אותה!,לא ידוע מי זאת עדיין,אבל …האם הוא בוגד בחברה?!' זה מה שהיה כתוב אז הסתכלתי מהר על התאריך של הוצאת המגזין יום ראשון בדיוק בתאריך של אתמול,הדמעות ישר הציפו אותי,אפילו לא טרחתי להסתכל בכתה למה?! כדי לגרום לי לבכות עוד יותר?! רצתי מה מהחדר שלו בעודו ישן ולא מבחין בכלום,טרקתי את הדלת ורצתי בוכה לסלון,בעצם לאן שהרגליים הובילו אותי…
~נקודת המבט של עדן 1 וחצי בלילה יום שני~
אחרי שהיא סיפרה לנו מה קרה באמת שיכולתי עכשיו להעיף אותו מהחלון,ככה לבגוד בה?! בתקופת מבחן שלו הכול היה בסדר אבל הרגע השני שאחריי ,הוא צריך להתבייש… הוא יישטף מחר ממני ומנייל אני ממש לא הולכת לוותר לו "אבל אל תספרו לאף אחד" היא אמרה,עדיין בוכה "אנחנו לא נספר לאף אחד אל תדאגי" לא התכוונתי להגיד לה שאני הולכת להגיד להארי משו, "להביא לך משו מים אוכל?" נייל שאל אותה "לא תודה,נראלי שאני יילך לישון,אבל איפה אני יישן?" היא שאלה כי לא נראלי שאחרי זה היא ממש רוצה לישון איתו "תשני בחדר האורחים,בואי אני יראה לך אותו" אמרתי לה והובלתי אותה לחדר האורחים, "לילה טוב" אמרתי לה,היא התכסתה בשמיכה סגרתי לה את הדלת והלכתי לסלון וראיתי את נייל יושב "תה רק חושב שאנחנו לא הולכים להארי לראות מה קרה" אמרתי לו עצבנית מתמיד "אל תדאגי בייב הכל יהיה בסדר" הוא אמר ונישק אותי "אני עייפה עכשיו באמת נלך לישון,יש משהו מיוחד מחר?" שאלתי אותו "וואי שחכתי!!,מחר בלילה אני אמור לנסוע לאירלנד למשפחה שלי ליומיים ואני חוזר" הוא אמר , "יומיים לא נראה אותך?!" שאלתי אותו עושה פאפי פייס "מי אמר?!" הוא שאל אותי עם חיוך ערמומי "תבואי איתי אני גם רוצה להכיר לך את המשפחה שלי" הוא אמר "אממ אבל פאדיחות ..לא?" שאלתי אותו מבויישת "אל תדאגי, הם לא טורפים תבואי הכול יהיה בסדר" הוא אמר וחיבק אותי "טוב שכנעת אותי,עכשיו בוא נלך לישון" אמרתי ותפסתי בידו,עלינו לחדרו,הוא הוריד את החולצה ונשאר בלי ורעעער הקוביות!!!!,הוא כיסה אותנו בשמיכה,ישנו צמודים צמודיםכשהראשים שלנו מופנים אחד לשני ושנינו לא עוצמים עיניים,עד שהרגשתי משהו נו אתם יודעות מה! זה גרם לי דיי להסמיק ושנינו עדיין לא נרדמנו, "אממ נייל,החבר שלך" אמרתי לו מבויישת "אה אוי סליחה" הוא אמר והסתובב לצד השני ,ככה שהוא גם לא חיבק אותי אז החלטתי להתקרב אליו יותר ולחבק אותו "אבל זה לא אומר שאני לא יוכל לחבק אותך" אמרתי וחייכתי "אני אוהב אותך בייב" הוא אמר ושתל לי נשיקה קטנה על השפתיים "גם אני אותך" אמרתי לו ושיחקתי לו בשיער,ככה נרדמנו…


תגובות (12)

גאדדדדד תמשיכייייייי ♥

26/12/2012 10:46

חח עלק החבר שלך .. D; שובבה ..

26/12/2012 11:15

ממש יפה !!!!תמשיכי מהר :)

26/12/2012 11:39

חחחחחחחחחחחחחחחחח שובבה תמשיכיי (;

26/12/2012 12:03

תמשיכי

26/12/2012 13:21

חחחחח תמשיכי

26/12/2012 13:26

אני גם המשכתי

26/12/2012 13:34

תמשיכיייייייייייייי עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

27/12/2012 03:27

חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחע תמשיכיייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

27/12/2012 07:04

חחחחחחחחחח "החבר שלך" חחחחחחחחחחחחחחח יואו נשבעת קרעת P=

27/12/2012 07:34

אוייי אלוהים איזה כיף לקרוא את הפרקים האלה משהו תמשחכי ,בקשה..

02/01/2013 14:09
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך