להלהלה עוד פעם פרק כפול (: וגם העלתי פרק חדש של i can love you more than this game (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 49+50:)-סיפור על וואן דיירקשן

27/12/2012 1728 צפיות 11 תגובות
להלהלה עוד פעם פרק כפול (: וגם העלתי פרק חדש של i can love you more than this game (:

"אני עייפה עכשיו באמת נלך לישון,יש משהו מיוחד מחר?" שאלתי אותו "וואי שחכתי!!,מחר בלילה אני אמור לנסוע לאירלנד למשפחה שלי ליומיים ואני חוזר" הוא אמר , "יומיים לא נראה אותך?!" שאלתי אותו עושה פאפי פייס "מי אמר?!" הוא שאל אותי עם חיוך ערמומי "תבואי איתי אני גם רוצה להכיר לך את המשפחה שלי" הוא אמר "אממ אבל פאדיחות ..לא?" שאלתי אותו מבויישת "אל תדאגי, הם לא טורפים תבואי הכול יהיה בסדר" הוא אמר וחיבק אותי "טוב שכנעת אותי,עכשיו בוא נלך לישון" אמרתי ותפסתי בידו,עלינו לחדרו,הוא הוריד את החולצה ונשאר בלי ורעעער הקוביות!!!!,הוא כיסה אותנו בשמיכה,ישנו צמודים צמודיםכשהראשים שלנו מופנים אחד לשני ושנינו לא עוצמים עיניים,עד שהרגשתי משהו נו אתם יודעות מה! זה גרם לי דיי להסמיק ושנינו עדיין לא נרדמנו, "אממ נייל,החבר שלך" אמרתי לו מבויישת "אה אוי סליחה" הוא אמר והסתובב לצד השני ,ככה שהוא גם לא חיבק אותי אז החלטתי להתקרב אליו יותר ולחבק אותו "אבל זה לא אומר שאני לא יוכל לחבק אותך" אמרתי וחייכתי "אני אוהב אותך בייב" הוא אמר ושתל לי נשיקה קטנה על השפתיים "גם אני אותך" אמרתי לו ושיחקתי לו בשיער,ככה נרדמנו…
~יום שלישי 10 בבוקר נקודת מבט עדן (היום בערב הם נוסעים לאירלנד)~
"בייב מתוקה שלי תתעוררי כולם למטה ואנחנו רוצים לעשות משהו" נייל ליטף לי את הלחי ואמר "ממ כן כן אני קמה" אמרתי והתמתחתי,הוא בא לתת לי נשיקה אז אמרתי "אויש נו ימסריח לא חצחתי שיניים חכה דקה" צחקתי והלכתי לשירותים צחצחתי שיניים סידרתי קצת את הפיגמה ואת השיער,הוא היה מבולגן… וירדתי למטה "בייב שלי" נייל אמר ונתן לי נשיקה וחיבוק,זה היה די מבייש ככה מול כולם אז דיי התנגדתי כי הוא רצה למשוך את זה לנשיקה ארוכה יותר וככה מול כולם! "ואואואואואו,לא כאן חברים יש חדרים" לואי צחק ואמר וכולם צחקו,שמתי לב שכולם בסלון זאת אומרת הארי,לואי,ליאם,זאיין,נייל ,אני,שחף,רוני ורגע מה איפה לי? "איפה לי?" שאלתי את נייל "היא אמרה שהיא תרד עוד כמה דקות היא מצחצחת שיניים" נייל לחש לי בכוונה שהאחרים לא יישמעו,ופתאום היא ירדה…
~נקודת מבט של הארי 9:50 בבוקר~
וואי התעוררתי מוקדם חשבתי לעצמי,"רגע איפה לי" מלמלתי לעצמי מתוך שינה,קמתי ובאמת ראיתי שהיא לא לידי,אה אולי היא ירדה למטה,אז החלטתי לרדת למטה והיא גם לא הייתה שם,כולם היו שם חוץ מעדן וממנה "איפה לי?" שאלתי אותם "היא מצחצחת שיניים,בוא תשב אנחנו מחכים להם כי בא לנו לעשות משהו" לואי אמר "אה טוב" באתי והתיישבתי אז נייל אמר "טוב אני הולך להעיר את עדן" ועלה למעלה,אחרי חמש דקות הוא חזר ואמר שהיא מצחצחת, "בייב שלי" נייל אמר ונתן לעדן נשיקה וחיבוק ראו שהוא רצה למשוך את זה לנשיקה ארוכה יותר אבל היא התנגדה לו,"ואואואואואואו לא כאן חברים יש חדרים" לואי צחק ואמר "איפה לי?" עדן שאלה את נייל וראיתי שהוא לחש לה משו אוקיי מוזר…ואז לי ירדה…
~נקודת מבט של לי עשר בבוקר~
הארי התקדם לעברי ואמר "בוקר טוב נסיכה שלי למה לא ישנת איתי?" הוא בא לתת לי נשיקה אבל העפתי אותו ממני "אל תתקרב אליי" אמרתי מתקדמת אל עבר הספות,ראיתי שכולם הסתכלו עליי במבט מוזר "מה?" שאלתי אותם בטון עצבני "מה קרה" זאיין אמר וראיתי שכולם נעצו בו מבטים כועסים, "רוצים לדעת מה קרה?!,תשאלו את הפאקינג 'חבר שלי'" אמרתי ועשיתי גרשיים כולם הסתכלו על הארי והוא אמר "על מה את מדברת?" "אז ככה ,חבר שלכם בוגד בי יום אחרי שהסכמתי לזה שניהיה זוג" אמרתי בעצבנות "איך את יודעת?" ליאם אמר וכולם הסתכלו עליי,שמתי לב שהארי עדיין עומד שמה,מסתכל עליי על מה שאמרתי "חכו כאן" אמרתי עולה במדרגות מתכוונת להביא את המגזין ירדתי והראיתי להם "הנה" אמרתי וזרקתי אותו על השולחן ושילבתי את ידיי וכבר דמעות התחילו לזרום על התמונה שהייתה בשער "זה נכון הארי?" לואי אמר "כן..אבל..תנו לי להסביר,לי בבקשה" הוא אמר וממש לא ריחמתי עליו,הדמעות כבר זלגו בחופשיות ועדן באה לחבק אותי ואז אמרתי לו "אל תפנה אליי אפילו אני לא מאמינה עלייך ועל הזונה הזאת" אמרתי מצביעה על הילדה שהתנשקה איתו, מייד רצתי לחדר האורחים והתחלתי לבכות,ואז הייתה דפיקה בדלת "בבקשה לי רק תתני לי להסביר לך" הארי אמר והקול שלו רעד "תעוף כבר" צעקתי לו,ואחרי חמש דקות הייתה עוד דפיקה ניחשתי שזה עוד פעם הארי אז צרחתי והפעם ממש חזק "תעוף כבר יחתיכת כלב מה אתה לא מבין?!" "אלה עדן רוני ושחף אנחנו לא הארי,באנו לראות מה איתך" שחף אמרה "הכל בסדר אתם יכולות ללכת" אמרתי בקול רך "אני חושבת שאני יילך הביתה" אמרתי להם "בסדר אנחנו נדאג למישהו שיסיע אותך" הם אמרו והלכו,שטפתי את הפנים מלאות איפור מרוח שלי ונשמתי נשימות עמוקות,שלא ישימו לב שבכיתי,הלכתי לחדר של הארי כי ראיתי שכולם בסלון צועקים עליו לקחתי את העקבים שלי שמתי אותם ולקחתי את התיק שלי וירדתי במדרגות,כולם צעקו עליו בלי סוף… "מי לוקח אותי?" שאלתי אותם וכולם סובבו את הראשים שלהם אליי "אני ייקח אותה" הארי התנדב וממש אבל ממש אני לא הולכת ליסוע איתו באותו אוטו ולשמוע את החרטות שלו והסיבות שלו "אני ממש אבל ממש לא הולכת ליסוע איתו באותו אוטו" אמרתי "לי אין מה לעשות את חייבת הארי הוא היחיד מביננו שיש לו רישיון" (כולם שמה בני 16 ותדמיינו שרק הארי ביינתים הוציא רישיון) לואי אמר "אה,טוב" אמרתי מבואסת "למי אתה מחכה?אני רוצה להגיע הביתה" אמרי ושילבתי את ידיי על החזה ,הוא לקח את המפתחות ואני ביינתים נפרדתי מכולם נתתי לכולם חיבוק והם אמרו לי להיות חזקה ושהכל בסדר ושהם כבר יידברו איתי "את באה?" הארי שאל ולא עניתי לו רק הלכתי לכיוון הדלת,הארי פתח אותה ונעל אותה מאחורינו,ראיתי את האוטו שלו והתקדמתי מהר כדי שלא יינסה לדבר איתי אפילו! "לי בבקשה" הוא אמר רץ מאחוריי מנסה להדביק אותי "אל תדבר איתי!!!" צרחתי את זה וכבר ראיתי שעיניו הירוקות נצצו והדמעות כבר עלו, נכנסתי לאוטו חגרתי את עצמי והוא נסע לבית שלי,שהוא ידע איפה זה "לי בבקשה רק תתני לי להסביר זה לא כמו שזה נראה" הוא אמר את זה פעם אחרונה כי אז בדיוק טרקתי את הדלת של המכונית ורצתי הביתה…
פרק 50 (:
"אני חושבת שאני יילך הביתה" אמרתי להם "בסדר אנחנו נדאג למישהו שיסיע אותך" הם אמרו והלכו,שטפתי את הפנים מלאות איפור מרוח שלי ונשמתי נשימות עמוקות,שלא ישימו לב שבכיתי,הלכתי לחדר של הארי כי ראיתי שכולם בסלון צועקים עליו לקחתי את העקבים שלי שמתי אותם ולקחתי את התיק שלי וירדתי במדרגות,כולם צעקו עליו בלי סוף… "מי לוקח אותי?" שאלתי אותם וכולם סובבו את הראשים שלהם אליי "אני ייקח אותה" הארי התנדב וממש אבל ממש אני לא הולכת ליסוע איתו באותו אוטו ולשמוע את החרטות שלו והסיבות שלו "אני ממש אבל ממש לא הולכת ליסוע איתו באותו אוטו" אמרתי "לי אין מה לעשות את חייבת הארי הוא היחיד מביננו שיש לו רישיון" (כולם שמה בני 16 ותדמיינו שרק הארי ביינתים הוציא רישיון) לואי אמר "אה,טוב" אמרתי מבואסת "למי אתה מחכה?אני רוצה להגיע הביתה" אמרי ושילבתי את ידיי על החזה ,הוא לקח את המפתחות ואני ביינתים נפרדתי מכולם נתתי לכולם חיבוק והם אמרו לי להיות חזקה ושהכל בסדר ושהם כבר יידברו איתי "את באה?" הארי שאל ולא עניתי לו רק הלכתי לכיוון הדלת,הארי פתח אותה ונעל אותה מאחורינו,ראיתי את האוטו שלו והתקדמתי מהר כדי שלא יינסה לדבר איתי אפילו! "לי בבקשה" הוא אמר רץ מאחוריי מנסה להדביק אותי "אל תדבר איתי!!!" צרחתי את זה וכבר ראיתי שעיניו הירוקות נצצו והדמעות כבר עלו, נכנסתי לאוטו חגרתי את עצמי והוא נסע לבית שלי,שהוא ידע איפה זה "לי בבקשה רק תתני לי להסביר זה לא כמו שזה נראה" הוא אמר את זה פעם אחרונה כי אז בדיוק טרקתי את הדלת של המכונית ורצתי הביתה…
~נקודת מבט של עדן 10 וחצי בבוקר~
"אתם יודעים איך היא נפגעה?,בחיים לא ראיתי אותה ככה!!" אמרתי ורוני אמרה "מה נעשה איתו עכשיו?" "עזבו את זה,נטפל בו אחרכך ביינתים בוא נעשה משהו!" לואי אמר "לו אולי שחכת אבל היום אני ועדן נוסעים לאירלנד למשפחה שלי" נייל אמר והפנינו מבטים אחד לשני מחייכים "אה גם עדן באה איתך?" הוא שאל עם פאפי פייס "לו,אתה לא בא" הוא אמר וצחק "אז אנחנו צריכים היום לטוס ב9 אז צריך לעשות משהו שלא ייקח הרבה,כי אנחנו צריכים להספיק להגיע לשדה תעופה וגם לארוז מזוודות" נייל המשיך "אז אולי ניהיה כאן בבריכה?,ונקרא גם לאלי?" לואי שאל וחייך לעצמו "אבל אין לנו בגדי ים" רוני ושחף אמרו "אל תדאגו אני יביא לכם משהו" אמרתי להם "יש לי ולליאם משהו להודיע לכם" רוני אמרה וראיתי באמת שהיא לא עצובה כי הוא אמר לי על הפרידה וזה.. היא נראתה מרוצה "אני וליאם החלטנו שלא מסתדר לנו להיות זוג אז החלטנו להישאר ידידים טובים" רוני אמרה וליאם חייך אליה ממש שמחתי כי גם ראיתי שהיא לא עצובה וזה שימח אותי,מספיק יש לנו אחת כועסת לא צריך עוד אחת "בנים אתם עכשיו מארגנים את כל מה שצריך לבריכה,אתה לואי מתקשר לאלי ואחרכך מסדר לנו סנדויצים ,נייל אתה מסדר נישנושים על השולחן בחוץ,ליאם אתה האחראי אז אתה מביא את כל הקרמים ואת כל המגבות וכל מה שחייב ואתה זאיין מביא את כל המזרונים הגלגלים המצופים והכדורים שיש לכם,ואתם בנות באות איתי לחדר ואני ייתן לכם בגדי ים" אמרתי ונשמתי לרווחה מחייכת "ככה אני אוהב אותך אחראית" נייל אמר ונשק לי בלחי באותה שנייה כולם צחקו ואז הארי נכנס הבייתה בסערה,וטרק את הדלת ,"אתה רוצה לבוא לבריכה בחוץ?" לואי שאל אותו ,הארי עצר והסתכל עלינו ,הוא ממש היה אדום ודמעות זרמו על לחייו,"לא אני רוצה להיות בחדר" הוא אמר ועלה במדרגות וכולנו הסתכלנו אחד על השני במבטים מוזרים "הוא עכשיו..באמת בכה?" שאלתי את לואי "זה קורה לו,אבל רק שמשהו קורה למישהו שחשוב לו" הוא ענה ונדהמתי "טוב אוקיי,אנחנו עולות ואתם בנים יודעים מה התפקידים שלכם" אמרתי וצחקתי,כל הבנות עלו לחר שלי ושל נייל ,סגרתי את הדלת ואז רוני שאלה אותי "זה החדר שלך עכשיו? אתם ישנים ביחד?" היא אמרה והרימה גבה מה שגרם לכולנו לצחוק "כן אנחנו ישנים ביחד" אמרתי וחייכתי "טוב נו יאללה אני יביא לכל אחת בגד ים ושורט" אמרתי והוצאתי להם מהארון שלי ושל נייל "אז יש לכם גם ארון ביחד?" שחף אמרה "כן,ויש לנו גם מיטה ביחד ומקלחת ביחד ,עוד משהו?"שאלתי אותם וצחקתי "יש לנו מספיק מידע,אנחנו הולכות להתלבש" שחף אמרה ויצאה,השאירה אותי בחדר לבד,הוצאתי בגד ים נכנסתי למקלחת נעלתי אותה ושמתי את הבגד ים,יצאתי מהחדר ובדיוק ראיתי את נייל "סיימתי לעשות את מה שאמרת לי" נייל חייך ונתן לי נשיקה בצוואר "כל הכבוד אפרוחי,אפרוחי מעכשיו אני קוראת לך אפרוחי" אמרתי וצחקתי "אפרוחי?,מסתדר" הוא אמר וחייך חיוך ענק "אני מחכה לך למטה,תתלבש ביינתים" אמרתי וניסיתי לתת לו נשיקה על האף אבל ,בוא גיד שהוא גבוה יותר ממני בכמה סנטימטרים אז עליתי על קצות האצבעות וניסיתי להגיע לאפו אבל בוא נגיד שזה לא הצליח "אויש נו זה היה אמור להיות חמוד" אמרתי ונייל צחק והתכופף טיפה כדי שאני אנשק אותו באף אז נישקתי אותו באף "אתה גאון" אמרתי לו והלכתי חחחחחחח,ירדתי לבריכה וראיתי שכבר רוני ושחף שמה, "תודה על הבגדי ים" רוני אמרה ולגמה מהמיץ תפוזים שלה "אין בעד מה" אמרתי ואז נשמעה דפיקה בדלת הלכתי מהר לסלון,והפתחתי את הדלת "אלינוררררר" צעקתי "עדןןןןןן" היא צעק בחזרה נתתי לה חיבוק "בייב" לואי היה מאחוריי פתח את ידיו לחיבוק אל אלי לחשה לי "אני הולכת אליו" היא רצה אליו ,הוא הרים אותה כמו כלה ונישק אותה "אווווו,איזה חמודים" אמרתי "תבואי לבחוץ אחרי שאת מוכנה אלי." אמרתי לה ויצאתי החוצה ואז כבר ראיתי את השולחן מלא בחטיפים וסנוויצים כל הבריכה מלאה במזרונים וכדורים,ויש שמה הרבה כיסאות ועל 8 כיסאות (בשביל כולנו) לכל אחד יש מגבת,וקרם הגנה. "אתם מדהימים" צעקתי "זה נראה כאן כמו גן עדן" המשכתי והתיישבתי על הכיסא שבחרתי,ואז נייל בא והתיישב על הכיסא ליידי "נכנסים?" הוא שאל אותי "כן נסיך שלי" אמרתי וחיבקתי אותו כרכתי את זרועותיי מסביב לצאוורו הלכנו יד ביד והתיישבנו על שפת הבריכה משכשכים את רגלינו ואז ישר נכנסתי ואמרתי לו "נו כנס כבר" הדחקתי בו והוא נכנס ,ואז כל הבנים באו וקפצו לבריכה עלינו "בוגר מאוד" אמרתי להם צוחקת "בואו כבר" אמרתי לשחף לרוני ולאלי "באות באות" הם אמרו ונכנסנו "מלחמהה" אמרתי "עכשיו כל עולה על ה'בן זוג' שלה מה שנקרא ואת רוני על ליאם ואנחנו ניהיה להם כל הכתפיים ואז אנחנו מנסות להפיל אחת את השנייה" רוני קלטה אותי והמשיכה אותי "אממ רעיון טוב" לואי אמר והיה לו חיוך ערמומי כולם עלו על הבנים וסיבוב ראשון היה אני ונייל נגד רוני וליאם דחפנו אחת את השנייה עד שהיא נפלה "חעחעחעחע" צחקתי ברשע "תן כיף" אמרתי לנייל ואחרכך באו נגדנו לואי ואלי "אני הולכת לנצח אותך" הצעתי על אלי כמו ילדה קטנה "תחלמי חמודה" היא אמרה לי בקול פאקצי בצחוק כזה זה היה מאבק קשה אבל בסוף הפלתי אותה והפלנו גם את שחף וזאיין אז ישר נייל הוריד אותי והרים אותי "חעחעחעחע ניצחנווו" אמרתי בקולי קולות צוהלת לי מנדנדת את רגליי בזמן שאני על הידיים של נייל ,אז התחלנו שפריצים של מים ואז הבנים שיחקו כדור עף,ואז שחינו ולנו כל אחת עם הבן זוג שלה אבל רוני וליאם סתם דיברו על שפת הבריכה ואז ראיתי דם במים…


תגובות (11)

דם????????????????????? מי במחזור??????????? חעחעחע ;) סתםםםם תמשיכיייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ונראלך באמת שאת תצליחי להפיל אותי.. את לא רוצה פירוט של מה שברתי למי.. זה יהיה ארוך..

27/12/2012 11:16

פאאאאק שחחחף צודקתת מי במחזוור ???
חחחח תמשיכיייייי

27/12/2012 11:29

Hahahaha עלק מי במחזור ותמשיכי אולי יש שמה כריש ..

27/12/2012 12:01

תמשיכי :) ובאמת מי במחזור?!?!?!?! או שזה בסוף לא מחזור וסתם יצאנו דפוקות :))

27/12/2012 12:05

חחח המשך !! :)

27/12/2012 12:07

חחחחחחחחחחחחחחחח אלעק מחזור.. הרגת אותי (: תמשיכי

27/12/2012 13:15

תמשיכי מהר

27/12/2012 13:29

חחחחחחחחחחח הרגתם אותי ! מחזור ? חחחחחחחחחחח לא הגיוני ><
ותמשייייייכיייייייייי !!!!;) :)

27/12/2012 13:50

חחחחחחח תמשייכיי :)

28/12/2012 01:53

חחחחחחחחחחחחחחחח הרגתם אותייי (: אני ימשיך היום בערב חח

28/12/2012 07:34

תמשיכי

29/12/2012 01:07
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך