חוחו (: פרק כפוללל כי כתבתי מלא פרקים אז יש פרקים כפוליםם (: 10 תגובות ממשיכה (: ומחר אני יעלה פרק של I Can Love You More Than This Game

האח החורג המפורסם שלי פרק 51+52:)-סיפור על וואן דיירקשן

30/12/2012 1909 צפיות 7 תגובות
חוחו (: פרק כפוללל כי כתבתי מלא פרקים אז יש פרקים כפוליםם (: 10 תגובות ממשיכה (: ומחר אני יעלה פרק של I Can Love You More Than This Game

"נכנסים?" הוא שאל אותי "כן נסיך שלי" אמרתי וחיבקתי אותו כרכתי את זרועותיי מסביב לצאוורו הלכנו יד ביד והתיישבנו על שפת הבריכה משכשכים את רגלינו ואז ישר נכנסתי ואמרתי לו "נו כנס כבר" הדחקתי בו והוא נכנס ,ואז כל הבנים באו וקפצו לבריכה עלינו "בוגר מאוד" אמרתי להם צוחקת "בואו כבר" אמרתי לשחף לרוני ולאלי "באות באות" הם אמרו ונכנסנו "מלחמהה" אמרתי "עכשיו כל עולה על ה'בן זוג' שלה מה שנקרא ואת רוני על ליאם ואנחנו ניהיה להם כל הכתפיים ואז אנחנו מנסות להפיל אחת את השנייה" רוני קלטה אותי והמשיכה אותי "אממ רעיון טוב" לואי אמר והיה לו חיוך ערמומי כולם עלו על הבנים וסיבוב ראשון היה אני ונייל נגד רוני וליאם דחפנו אחת את השנייה עד שהיא נפלה "חעחעחעחע" צחקתי ברשע "תן כיף" אמרתי לנייל ואחרכך באו נגדנו לואי ואלי "אני הולכת לנצח אותך" הצעתי על אלי כמו ילדה קטנה "תחלמי חמודה" היא אמרה לי בקול פאקצי בצחוק כזה זה היה מאבק קשה אבל בסוף הפלתי אותה והפלנו גם את שחף וזאיין אז ישר נייל הוריד אותי והרים אותי "חעחעחעחע ניצחנווו" אמרתי בקולי קולות צוהלת לי מנדנדת את רגליי בזמן שאני על הידיים של נייל ,אז התחלנו שפריצים של מים ואז הבנים שיחקו כדור עף,ואז שחינו ולנו כל אחת עם הבן זוג שלה אבל רוני וליאם סתם דיברו על שפת הבריכה ואז ראיתי דם במים…
~נקות מבט של עדן 1 בצהריים~
וראיתי שזה בא מהכיוון של אלי והתחתון של הבגד ים שלה הה מוכתם בדם אז הנחתי שהיא קיבלה מחזור,אז באתי אליה ואמרתי לה בלחש "אלי מותק,קיבלת מחזור" "אויש נו מה אני יעשה עכשיו?" היא אמרה לי בלחש "חכי כאן אני יביא לך מגבת ואני ייתן לך כבר משהו,נגיד לבנים שהבאת לי משהו ואתני צריכה אותו עכשיו" לחשתי לה בחזרה,יצאתי מהבריכה קפאתי אז שמתי על עצמי מגבת ואז הבאתי לה והיא ישר שמה את זה עלייה ויצאנו מהמים "בנות לאן?" נייל שאל "אלי צריכה להביא לי משהו דחוף,חמש דקות אנחנו חוזרות" אמרתי והתקדמנו לעבר הכניסה של הבית ניגבנו את הרגליים, ועלינו לחדר של לואי כי שמה היא שמה את התיק שלה "יאו איזה מזל,הבאתי איתי למקרה שאני ייקבל מחזור" היא אמרה ,לקחנו את התיק שלה והלכנו לחדר שלי נתתי לה תחתון של בגד ים שחור כדי שלא יתלכלך עוד פעם היא נכנסה לשירותים שמה ויצאה "את חברה אמיתי תודה" היא אמר "אין בעד מה" עניתי ויצאנו החוצה שוב פעם ואז כבר ראינו את הבנים יושבים ליד השולן ומנשנשים ובאמת הייתי רעבה אז הלכתי לכיוון שם ונייל משך אותי לשבת עליו "תאכלי בייב" הוא אמר והושיט לי סנדוויץ "תודה אפרוחי" אמרתי ונישקתי אותו באף סיימנו לאכול והבנים רצו ללכת שוב לבריכה אז אמרתי להם "אני הולכת לדבר עם הארי" אמרתי להם ואלי הסתכלה עליי "למה מה קרה לו?" היא שאלה "לא שמת לב שהוא ולי לא כאן? אז הוא בגד בה! יש על שער של מגזין תמונה שלו עם מישהי מתנשק איתה אז אני הולכת לברר ביי ביינתים" אמרתי ונכנסתי לבית,הלכתי לחדר של הארי ודפקתי "הארי,אני רוצה לדבר איתך" אמרתי הוא ישר פתח את הדלת וראיתי אותו כולו אדום,ודמעות עדיין זורמות על לחייו,וכל חדר הפוך! "מה?" הוא שאל "באתי לדבר איתך,עכשיו לפני זה אתה הולך לשטוף פנים ולשתות מים"אמרתי והוא עשה מה שאמרתי,והתיישב על המיטה אז הבנתי שזה הסימן שלי להתחיל "תסביר לי,למה עשית לה את זה?" שאלתי אותו וראיתי שעיניו נצצו "אני מבטיח לך!! אז ככה האקסית שלי רצתה אתמול שאני יבוא איתה כי היא רוצה להצטער על מה שקרה בינינו ושנישאר ידידים ולפחות נדבר,אז הסכמתי והלכתי,אז םגשתי אותה ודיברנו ואז היא משכה אותי ישר לנשיקה ולא הרפתה,ואז ראיתי שמצלמים אותנו,היה בא לי להקיא ממנה מייד עזבתי אותה שמה וקיללתי אותה והלכתי לצלם שצילם אותנו וניסיתי לתת לו כסף אםילו כדי שיימחק את התמונות אבל הוא לא הקשיב לי,אפילו יש לי וידיאו שיוכיח לך אני יכול להראות לך אם את רוצה!!" הוא אמר ועדיין לא השתכנעתי "תראי" הוא אמר ובא אל המחשב,התישב בכיסא ועשה פליי והוא צדק באמת ראיתי שהם ישבו על ספסל ואז היא משכה אותו והוא ניסה להתנגד אבל הוא לא הצליח והוא ישר רץ לצלם אבל הוא לא הסכים "זה סרטון שמעריצה צילמה,כדי להכיח שלא בגדתי בלי,עכשיו את מאמינה לי?" הוא שאל אותי "אני ממש מאמינה לך!,אני יגיד לבנים ואני יינסה לדבר עם לי" אמרתי לו וחיבקתי אותו "את האחות הכי טובה אי פעם אמרו לך את זה?!" הוא גיחך ונתן לי נשיקה במצח "ככה אחים לא?עכשיו אתה בא לבריכה,ונהנה איתנו,תתלבד ותבוא ביינתים אני יסביר לבנים" אמרתי והוא הנהן סגרתי את הדלת והלכתי,ראיתי את כולם בבריכה ואמרתי להם, "שתקו שנייה זה משהו על הארי ביררתי איתו מה קרה" צרחתי וכולם הסתכלו עליי "כל הכבוד באמת" אמרתי וצחקנו "אז ככה הוא אמר שהוא הלך עם האקסית שלו כי היא רצתה להתנצל ושיישארו ידידים והיא משכה אותו לנשיקה אז הם התנשקו,והוא התנגד אלייה וישר רץ ממנה כי ראה שמצלמים אותם והוא אפילו ניסה לשלם לצלם כסף כדי שיימחק את התמונות וכלום! יש לו אפילו סרטון! שהוא הראה י אז אמרתי לו שננסה להחזיר אליו את לי" צרחתי להם והם הנהנו "אה אוקיי" הם אמרו ואז בדיוק הארי בא ונכנס לבריכה,הבנים שיחקו עוד קצת בדורעף בזמן שהבנות (אנחנו) השתזפנו לנו שם ודיברנו השעה כבר הייתה 3 בצהריים והייתה לי שאלה אחת להארי "אבל הארי תיד,למה לא הלכת וסיפרת את זה ללי?" צרחתי לו וראיתי את כולם מסתובבים עם מבטהם עליי "אני לא הספקתי זה היה אתמול והייתי ממש עייף" הוא ענה "אה טוב" עניתי "נייל נראה לי שנתחיל להתארגן,כי יש לנו להתקלח,לסדר את המזוודות ואת החדר" אמרתי לו "אה טוב אני בא,בנים אתם נשארים כאן?" הוא שאל אותם והם אמרו שיישארו עוד קצת אז כשראיתי שנייל יצא מהבריכה רצתי להביא לו מגבת וכיסיתי אותו "תתייבש טיפה ונעלה" אמרתי לו והוא התיישב על הכיסא שלי "יופי נייל ועכשיו איפה אני יישב?" צחקתי "עליי" הוא אמר ומשך אותי אליו מתחיל לנשק אותי בצוואר מול כולם אז החלטתי ללחוש לו "אחמ..אחמ..פאדיחה" "אחמ..אחמ.לא אכפת לי אני אוהב אותך הם ייסבלו את זה " הוא ענה "לפחות בוא נעלה לחדר" אמרתי לו ועלינו לחדר "מי מתקלח קודם?" שאלתי אותו לאחר שנעלתי את הדלת של החדר "שנינו" הוא ענה עם חיוך ערמומי "מאוד מצחיק נייל אני נכנסת ראשונה,טוב?" שאלתי אותו בציניות "טוב בייב",הוא ענה לי לקחתי בגדים ונכנסתי להתקלח…
פרק 52~
"נייל נראה לי שנתחיל להתארגן,כי יש לנו להתקלח,לסדר את המזוודות ואת החדר" אמרתי לו "אה טוב אני בא,בנים אתם נשארים כאן?" הוא שאל אותם והם אמרו שיישארו עוד קצת אז כשראיתי שנייל יצא מהבריכה רצתי להביא לו מגבת וכיסיתי אותו "תתייבש טיפה ונעלה" אמרתי לו והוא התיישב על הכיסא שלי "יופי נייל ועכשיו איפה אני יישב?" צחקתי "עליי" הוא אמר ומשך אותי אליו מתחיל לנשק אותי בצוואר מול כולם אז החלטתי ללחוש לו "אחמ..אחמ..פאדיחה" "אחמ..אחמ.לא אכפת לי אני אוהב אותך הם ייסבלו את זה " הוא ענה "לפחות בוא נעלה לחדר" אמרתי לו ועלינו לחדר "מי מתקלח קודם?" שאלתי אותו לאחר שנעלתי את הדלת של החדר "שנינו" הוא ענה עם חיוך ערמומי "מאוד מצחיק נייל אני נכנסת ראשונה,טוב?" שאלתי אותו בציניות "טוב בייב",הוא ענה לי לקחתי בגדים ונכנסתי להתקלח…
במקלחת חשבתי על הרבה דברים,למשל להכיר את המשפחה שלו,אני רוצה לעשות עליהם רושם ממש טוב,ואני גם ממש מתרגשת למשל מה יחשבו עליי ועוד הרבה דברים,אני אפילו לא יודעת כמה אחים יש לו! יצאתי מהמקלחת והתלבשתי שמתי זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=66752639
ואת הטבעת שנייל קנה לי ליום הולדת שחרוט עליה E&N ויצאתי מהמקלחת "איזה נסיכה את כל כך יפה" הוא אמר לי "תודה אפרוחי" אמרתי וצחקתי נתתי לו נשיקה ואמרתי לו "אני עכשיו יארגן את המזוודה שלי שהבאתי מהבית ואני ישים בה לשנינו דברים" אמרתי לו "אין עלייך" הוא חייך וסגר את הדלת של המקלחת,השעה הייתה כבר 4 בצהריים,התחלתי לסדר את המזוודה,למזלי לפני כמה ימים סידרתי את הבגדים שלו אז זה ייקח פחות זמן,פתחתי את המזוודה הריקה שלי והכנסתי בגדים שיספיקו לי לשבוע שלם אבל בכל זאת חח (הכנסתי,תחתונים,חזיות,חולצות,מכנסיים,נעלי עקב בעיקר,בגד ים,גופיות,פיג'מה,גרביים וג'ינסים) המזוודה ענקית!! אז יש שם מקום גם בשביל הדברים של נייל,אז הלכתי לארון,והוצאתי לו 6 חולצות פשוטות 3 חולצות יפות,2 מכנסיים לשינה, ו3 בוקסרים איוווו איך נגעתי בזה ,והבאתי לו 4 זוגות נעליים ,סופרה לבנות,סופרה שחורות וסופרה אדומות כמו שלי חוחוחווחו שנשים וניראה תאומים זה יהיה חמוד,אז דאגתי גם לשים לי שני זוגות של סופרה במזוודה אחד אדום ואחד ורוד,ושמתי לו גם נעלי נייק יפות יותר וגם הבאתי לו גרביים וגם בגד ים,ואז הוצאתי לו בגדים שישים אותם שמתי לו על המיטה חולצה פשוטה לבנה אבל יפה ג'ינס וסופרה אדומות ,הוצאתי את הסופרה האדומות שלי ושמתי אותם בצד כדי שאני ישים אותם יותר מאוחר,סיימתי לסדר את המזוודה ,התאפרתי ואז באתי לסגור את המזוודה והיא לא נסגרה לי אז התיישבתי עליה אבל עדיין היא לא נסגרה לעזאזאל!!, "צריכה עזרה?" הוא נשען על הדלת של המקלחת ואמר ,התחלתי תלצחוק על מה שהוא לובש והוא לא הבין מה אני רוצה ממנו "מה קרה?" הוא שאל אותי "אתה רק חושב שאתה הולך ככה" אמרתי לו "תשים את מה ששמתי לך כאן,ותשים את הסופרה כי גם אני יילבש סופרה ואז זה ייראה גם חמוד וגם יפה אז תעוף לשים את זה ואחרכך תעזור לי" אמרתי לו והוא צחק "טוב אמא" הוא לקח את הבגדים והתלבש,הוא יצא ואז התקרבתי אליו וסידרתי לו את החולצה בעדינות "יופי עכשיו אתה חתיך" אמרתי והוא נישק אותי "תודה בייב" הוא אמר לי מחייך "עכשיו תעזור לי לסגור" אמרתי ,הוא הלך לכיוון המזוודה וסגר אותה בקלות,"בוא נאכל קצת לפניי שלא ניהיה רעבים,במיוחד אתה" אמרתי לו צוחקת והוא גם צחק "את תתחרטי על זה " הוא אמר בערמומיות והרים אותי "אעאעאע" צרחתי "נייל תוריד אותייי" צרחתי כשירדנו במדרגות וכולם מסתכלים עלינו מהסלון "תירגעי מה את צורחת?" לואי שאל וכולם צחקו "היא קראה לי שמן אז זה מגיע לה" נייל אמר והמשכנו למטבח בעוד אני בידיו ואז הוא הוריד אותי,אז משכתי אותו מהחולצה קרוב קרוב אליי, "אני מצטערת בייב" אמרתי והסתכלתי על העיניים הכחולות שלו "אני לא סולח" הוא אמר ואז התקרבתי אליו ונשמתי לו על העורף ולחשתי לו "ועכשיו ?" "לא" הוא ענה ונישקתי אותו נשיקה קצרה "ועכשיו אני סולח " הוא אמר וחייך "יופי מה נאכל?" שאלתי אותו "אממ יש אוכל במקרר" הוא אמר לי ומצאתי במקרר סלט ופתיתים אז הוצאתי וחיממתי את הפתיתים וביינתים נייל ישב בשולחן,הוצאתי את הסלט,שמתי כף הבאתי צלחות וסכום ושמתי על השולחן,הולכתי להביא את הפתיתים,התיישבנו ואכלנו "אז מה את חושב על לפגוש את המשפחה שלי?" הוא שאל אותי "אני לא יודעת מה הם ייחשבו עליי" אמרתי והרכנתי את ראשי "ואם הם יחשבו עליי דברים רעים?" התחלתי לחשוב על זה "היי בייב,כולם אוהבים אותך,אל תדאגי את מדהימה" הוא אמר והרים את ראשי בעזרת האצבע שלו "תודה אפרוחי" אמרתי לו וחיבקתי אותו "אפילו לא אמרת לי כמה אחים יש לך" אמרתי לו "אז ככה יש לי אחות אחת קטנה בת שש אחות בת שתיים עשרה ואח בן חמש עשרה "(אני יודעת שאין לו שלוש אחים ובגילאים האלה אבל תזרמו חיחי אה ועוד משהו,נכון שכולם שמה בני 16 אז כאילו נייל אמור להיות בכיתה גבוהה יותר אז נגיד שהוא בן 17) "ואם אח שלי אומר שטויות אל תתרגשי" הוא אמר וצחק, "איזה שטויות" שאלתי אותו לוקחת ביס מהסלט "סתם נוו דברים של ילדים קטנים" הוא קרץ לי "טוב סיימתי,סיימת אהובה?" נייל שאל אותי "כן סיימתי,עכשיו תארגן לך תיק עם הדברים שאתה צריך כמו מחשב אייפון כסף ובלה בלה בלה אה וגם חטיפים" אמרתי לו "לעלעלעלע את תעזרי לי אני לא יודע :<" הוא עשה פרצוף עצוב "לא ולא" אמרתי צוחקת "רוצה לראות שאת כן?" הוא צחק ואמר,ולפני ששמתי לב הוא כבר עשה לי שק קמח במדרגות ועלינו לחדר, "תביא תיק" אמרתי לו והוא זרק לי תיק ירוק הכנסתי בפנים ת המחשב הנייד שלו את האייפון שלו כסף ועוד כמה דברים ואז ירדתי למטבח שמתי חטיפים ועליתי "זהו התיק שלך מוכן,עכשיו שלי" אמרתי ולקחתי את התיק הקטן שלי שמתי בפנים אייפון כסף מפתחות של הבית שלי ועוד כמה דברים "סיימתי" הכרזתי "בייב ,לקחת דברים שאם תקבלי מחז…" קטעתי אותו "כן הבאתי אל תדאג" חייכתי אליו "אני ייתקשר לג'ון ולפול" (ג'ון זה הנהג ופול זה המאבטח) נייל אמר ונישק את מצחי נהנתי והתיישבתי על המיטה,שמתי גרביים ואת הנעליים שלי "איזה חמוד זה ככה" נייל אמר והצביע על הספורה שלי אחרי שהוא סיים לדבר איתם בפלאפון "נכון?!" אמרתי לו "הכול היה רעיון שלי" אמרתי גאה בעצמי "חחחח " הוא צחק "כדאי שכבר נתחיל להיפרד מהם אנחנו צריכים להתחיל ליסוע" נייל אמר וירדנו במדרגות, נתתי לכל אחד מהבנים חיבוק ואז נתתי לחברות שלי חיבוק, "תחזיר לי אותה בריאה ושלמה חסר לך אם לא" הארי צחק ואמר לנייל " אין בעיה אחי" הוא אמר לו והם התחבקו חיבוק 'בנים' וככה כאילו כל הבנים התחבקו עם נייל וגם הוא חיבק את הבנות, "תתכוננו להרבה פאפרצי הודיעו שאתם נוסעים לאירלנד בכל האתרים" רוני אמרה וחייכה "אל תדאגי" נייל אמר וקרץ לה "ביי" אמרנו להם "תהנו" הם צעקו לנו ואז יצאנו מהדלת ופאפרצי תקפו אותנו עד שפול הגיע …


תגובות (7)

פאקק שחף צדקההההההה :OOO
תמשיכיייייייייייייייי

30/12/2012 12:17

תמשיכי מהררררררררררררר

30/12/2012 12:40

תמשיייייייכייייייייייי !!!!!!!! :)

30/12/2012 13:36

המשךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!

30/12/2012 13:45

תמשיייייכייייי *~*

30/12/2012 13:47

מושלמייים תמשיכייי!!!

30/12/2012 14:48

תמשיכי

31/12/2012 05:52
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך