להלהלה חחחח כשקראתי את החלקים שאהבתם בפרק אז הרוב אהבו את הרגע הזה : "רגע רגע רגע קאטט אני לא ישנה לבד ממש לא" חחחח אני אוהבת שאתם רושמות מה אתם אוהבות אז תירשמו גם הפרקק (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 55+56:)-סיפור על וואן דיירקשן

01/01/2013 1970 צפיות 7 תגובות
להלהלה חחחח כשקראתי את החלקים שאהבתם בפרק אז הרוב אהבו את הרגע הזה : "רגע רגע רגע קאטט אני לא ישנה לבד ממש לא" חחחח אני אוהבת שאתם רושמות מה אתם אוהבות אז תירשמו גם הפרקק (:

"בואי נעלה את המזוודה לחדר ואחרכך אני יכיר לך את האחים שלי" הוא לחש לי והנהנתי לו,עלינו במדרגות לקומה שנייה שבה היו 4 דלתות כנראה 3 לאחים ו1 להורים ואז עלינו בצד במדרגות קטנות כאלה,כנראה זאת העליית גג ,והיא הייתה דיי רחוקה כי החדרים הם בכיוון השני "וזה החדר שלי,יותר נכון העליית גג שלי" הוא אמר ופתח את הדלת , ראיתי חמש גיטרות מונחות על השטיח מוברקות,שטיח תכלת ,קירות כחולים,ומיטה ע-נ-ק-י-ת!!! מסודרת עם שמיכה עליה,היה שם גם מחשב קיצר ,זה היה חדר ענקק!!! כמו כל הבית שלי ואני לא מגזימה!! ואז היה שמה גם מקלחת אז החלטתי להסתכל ומה היה בפנים מקלחת ענקית,שירותים,וג'קוזי "אעאעאעא,ג'קוזי אני לא מאמינה!!!!!!!"צרחתי לו "אחרכך נכנס" הוא אמר "בואי אני יכיר לך את האחים שלי" הוא המשיך ואמר "אוקיי" הוא נישק אותי וירדנו במדרגות לעבר החדר הראשון
~נקודת מבט של עדן יום רביעי 11 בבוקר~
"עכשיו אנחנו הולכים לחדר של הקטנה ביותר בת השש ג'סי" הוא אמר וכבר דמיינתי אותה בראשי,בלונדינית מאמא ועיניים כחולות כמו של אבא,נייל דפק בדלת ואז הקול החמוד שאל "מי זה?" "זה נייל אחיך באתי לראות אותך" הוא אמר וחייך,היא מייד פתחה את הדלת וקפצה עליו,הוא הרים אותה גבוה גבוה וחיבק אותה הרבה זמן "התגעגעתי ניילר" היא אמרה "גם אני מתוקה שלי" הוא אמר והחזיק לה ביד "מי זאת?" היא הרימה את ראשה והצביעה עליי,היא הייתה יפיפייה !!! בדיוק כמו שדמיינתי פנים כמו של בובה,בלונדינית עם עיניים כחולות. "זאת החברה שלי עדן" הוא אמר וחייך,הוא הוריד אותה למטה,היא חייכה ואמרה "איזה יפה את" וחייכה "וואי תודה חמודה,גם את " אמרתי מתכופפת אליה "את רוצה לשחק איתי בבובות?" היא שאלה "בטח,אבל עכשיו אני הולכת להכיר את האחים האחרים שלך אז אני יבוא יותר מאוחר בסדר?" אמרתי לה ברוך "כן" היא אמרה וחיבקה אותי ,"נחזור יותר מאוחר" נייל אמר וסגר את הדלת "איזה מתוקה" אמרתי לו "איך היא אהבה אותך,אני מקווה שככה תהיי עם הילדים שלנו" הוא אמר וצחקתי "כן ברור" אמרתי לו והוא נישק אותי "עכשיו לקייט היא בת שתיים עשרה,הלכנו לחדר לייד ודפקנו על הדלת, "אה?" הילדה כנראה ענתה "תפתחי כבר פרה" הוא צחק ואמר היא פתחה את הדלת ופתחה את עיניה לרווחה ,ילדה גם יפייפיה שיער חום גולש ועיניים ירוקות,"נייל זה אתה או שאני עוד פעם מדמיינת?" היא שאלה אותו עם דמעות בעיניים "זה אני" הוא אמר מחייך,וכבר הדמעה הראשונה נזלה על לחייה "התגעגעתי אלייך" היא אמרה וחיבקה אותו חיבוק דוב "גם אני" הוא אמר ,היא בכתה כבר ועיניו של נייל נצצו ,הוא התנתק ממנה ומיהר להציג אותי "קייט זאת חברה שלי עדן" הוא אמר "היי מתוקה" אמרתי לה מנסה להיות נחמדה "היי" היא ענתה לי מחייכת "היא נראית אחת טובה,וגם יפה,היא לא כמו החברות הזונות שהיו לך,תשמור עליה" היא אמרה לו "חחח,בלי מילים כאלה קייט ואל תדאגי אני יישמור עליה טוב" הוא צחק ושילב את ידו בידי "נראה אותך יותר מאוחר?"נייל שאל את קייט "כן,ביי לכם זוג יונים" היא אמרה וסגרה את הדלת "נו מה נסגר? גם יפות וגם נחמדות?" אמרתי צוחקת "והנה עומדת אחת כזאת לידי" הוא אמר ונשק לי בלחי , "ועכשיו לאחרון חביב,ג'קסון,בן חמש עשרה" הוא אמר ודפק על הדלת "אמאא לא לחפור ליי אני יסדר את החדררר" הוא צעק "ג'קסון חמוד תסדר את החדר" נייל אמר בקול 'אימהי' מה שגרם לי לצחוק ,נער בן חמש עשרה שיערו שטני ועיניו כחולות בדיוק כמו של אחיו,ותווי פניו,ממש דומים לשל נייל פתח את הדלת "מה קורה אחי?" הוא שאל ונתן לו חיבוק 'בנים' "הו שלום שלום" ג'קסון אמר ונשען על מפתן הדלת "כן ג'קסון,היא תפוסה כבר"הוא אמר לו ושילב את ידו בידי "זאת חברה שלי ,עדן,היא תיהיה איתנו כאן כל היומיים שאני כאן" נייל אמר "הוא סיפר לנו הרבה עלייך,כנראה שאת חשובה לו" הוא אמר והסתכל על נייל ונייל הסתכל עליי "אוקיי" אמרתי עם מבט מוזר כי לא ידעתי מה לענות "אני יבוא עוד מעט נשלים פערים הא?"נייל אמר וג'קסון קרץ לו כהנהון לפי מה שהבנתי ,הוא סגר את הדלת ואמר "נגמרו כאן כל הסיורים,מה עכשיו נלך לג'קוזייי?" הוא אמר וחייך אליי "נראלך שאני מוותרתתתת!!!" אמרתי לו "אבל בכלל הבאת לנו בגדי ים?" הוא שאל ועיניו נפתחו "כן הבאתי לייתר ביטחון…לא ידעתי מה יהיה ואם יהיה" אמרי וחייכתי חיוך מרוצה "את מדהימה! אין כמוך,והאחים שלי צודקים לא הפסקתי לחפור להם עלייך כמה שאת מדהימה ויפה ואת ממש לא כמו כל החברות שה'זונות' מציטוטה של קייט שהיו לי ואת גם לא שווה אליהם לא ביופי ולא בחיצוניות " הוא אמר והרגשתי שאני עומדת לבכות, פעם ראשונה שבאמת אומרים לי דבר כזה ועוד חבר שלי "וואו איזה נאום" אמרתי ונשמתי לרווחה "ובאמת שלא היה לי חבר כמוך! כזה דואג וחמוד וכל כך אפרוחי וכל כך מתוק שאנחנו טסים עכשיו לג'קוזי נכון?" המשכתי וצחקתי,רצנו לעבר חדרו,פתחתי את הדלת,ונכנסתי עוד פעם למקום המדהים הזה,רק שהפעם…יותר חקרתי את החדר מה שנקרא וגיליתי שיש לו גם ספה חדר ארונות שזה לא סתם זה חדק ענק עם מלא מתלים עם בגדים והמון נעליים וגם פלייסטיישן ו-ויי וכל הדברים האלה "אממ אני רעב לא אכלנו בוקר" נייל אמר ועניתי לו "לא חשבתי אחרת אפרוחי שלי" אמרתי וצבטתי אותו באף "אני יגיד לאמא שלי שתביא לנו אוכל ושלא יפריעו לנו כי אנחנו בג'קוזי,אז אני יורד אליה את באה איתי?" הוא שאל "כן ברור" עניתי לו והלכנו למטה,ראינו את מאורה-אמו של נייל מבשלת כנראה לארוחת ערב לכבודי,רואים שהיא כל כך משקיעה,ועובדת הרבה,היא ראתה אותנו והסתובבה "כן חמודים?" היא שאלה ברוך "אמא אנחנו רעבים יש משהו לאכול?" הוא שאל "כן חמוד יש במקרר בורקסים" היא ענתה ונזכרתי שזה מאכל ישראלי ואכלתי אותו הרבה שהייתי קטנה כי אמא שלי יהודיה,בגלל זה קוראים לי גם עדן-שם ישראלי וואי אני ייצטרך להגיד לנייל שאני יישראלית,כאילו לא אמרתי לו עד עכשיו ואולי תיהיה לו בעיה עם זה? אני חייבת להגיד לו הערב חשבתי לעצמי "טוב אמא,אנחנו לוקחים את זה לחדר ואנחנו בג'קוזי אז אל תפריעו לנו" נייל המשיך "בסדר,אבל יש ארוחת צהריים יותר מאוחר,וארוחת ערב מיוחדת לכבוד עדן" היא אמרה וזה גרם לי למבוכה קלה "בסדר ביי" נייל אמר "ביי" אמרתי לפני שנייל משך אותי לחדרו, "בגד..ים..עכשיו" הוא אמר צוחק עם הקופסא של הבורקסים אצלו ביד "חחחחח רגע" אמרתי לו צוחקת,השכבתי את מזוודה ופתחתי אותה "אתה מתלבש כאן ,אני מתלבשת באמבטיה" אמרתי לו מוציאה את הבגד ים שלו וזורקת אותו על המיטה, "עכשיו שלי" מלמלתי לעצמי מחפשת את הבגד ים שלי, "הנה" מלמלתי שוב מצאתי אותו, "אני נכנסת לשירותים וכשאני יסיים אני ייצעק לך לראות אם גם אתה סיימת ואני יכולה לצאת" אמרתי לו נכנסת לאמבטיה,פשטתי ממני את החולצה והנחתי אותה על התלה שהיה שם,הורדתי את הנעליים והגרביים את המכנס ושמתי את הבגד ים,וכמובן שדאגתי שהחלק העליון יהיה עוד פעם פתוח,חשבתי לעמי צוחקת,החזקתי את המאחורה "נייל סיימת?" שאלתי אותו "כן בואי" הוא ענה ויצאתי מהדלת "תקשור לי מאחורה" אמרתי לו מסתובבת עם הגב אליו "טוב אהובה" הוא ענה והחזיק את הקשר,וקשר לי אותו בעדינות "בסדר?" הוא שאל "כן תודה" אמרתי נותת לו נשיקה "תנעל תדלת אני לא רוצה שהיה כאן קטעים מביכים" אמרתי לו צוחקת "כן ברור כבר נעלתי " הוא אמר וחיבק אותי מאחורה "אז …שניכנס?"

פרק 56 ~
"אני נכנסת לשירותים וכשאני יסיים אני ייצעק לך לראות אם גם אתה סיימת ואני יכולה לצאת" אמרתי לו נכנסת לאמבטיה,פשטתי ממני את החולצה והנחתי אותה על התלה שהיה שם,הורדתי את הנעליים והגרביים את המכנס ושמתי את הבגד ים,וכמובן שדאגתי שהחלק העליון יהיה עוד פעם פתוח,חשבתי לעמי צוחקת,החזקתי את המאחורה "נייל סיימת?" שאלתי אותו "כן בואי" הוא ענה ויצאתי מהדלת "תקשור לי מאחורה" אמרתי לו מסתובבת עם הגב אליו "טוב אהובה" הוא ענה והחזיק את הקשר,וקשר לי אותו בעדינות "בסדר?" הוא שאל "כן תודה" אמרתי נותת לו נשיקה "תנעל תדלת אני לא רוצה שהיה כאן קטעים מביכים" אמרתי לו צוחקת "כן ברור כבר נעלתי " הוא אמר וחיבק אותי מאחורה "אז …שניכנס?"
~נקודת מבט של עדן יום רביעי 1 בצהריים~
הוא אמר ובדיוק שמעתי צלצול מהאייפון שלו "מצלצלים אלייך" אמרתי לו והוא הלך לבדוק,הוא ענה וזה היה נראלי אחד מהבנים הוא חזר ואמר "זה היה הארי,הוא שאל אם הכול בסדר ושנדבר איתו ועם הבנים יותר מאוחר" הוא אמר "כן יותר מאוחר" אמרתי לו , הוא הפעיל את הכפתור של הג'קוזי "יאללה תיכנסי" הוא אמר וצחק "טוב" נכנסתי וטבלתי את רגליי זה היה כזה חם ורעעער כמה שאני מתה על ג'קוזי "יאייי אני מתה על הג'קוזי הזה" אמרתי לנייל שבדיוק נכנס כשהתיישבתי "גם אני מת עלייך" הוא ענה וצחק ,גם אני צחקתי הוא בא והתיישב ליידי פרש את ידו סביב כתפי והנחתי את ראשי על חזהו, והחלטתי שזה הזמן להגיד לו שאני חצי יהודייה וחצי נוצריה,נראה איך הוא יגיב,רגע הוא אמור להבין אותי אני הרי החברה שלו ולהיות יהודיה זה לא משהו חריג, "יש לי משהו להגיד לך" אמרתי לנייל כאשר הרמתי טיפה את ראשי והסתכלתי על עיניו משחקת באצבעות ידיו "כן?" הוא ענה ברוך "אני יהודיה" אמרתי לו והשפלתי את ראשי "היי,הכל בסדר" הוא אמר והרים את ראשי עם אצבעתו "בואי תספרי לי,הכל בסדר" הוא אמר מלטף את ראשי "אממ אמא שלי יהודיה ואבא שלי האמיתי היה נוצרי,אז ככה שחגגנו את כל החגים הנוצרים אבל את היהודים אולי קצת,ובגלל זה קוראים לי גם עדן,עדן זה שם יהודי" אמרתי לו וראיתי שהוא קיבל את זה ממש בהבנה,לא יכולתי לבקש חבר יותר טוב ממנו "אוקיי,ולמה כל כך התביישת לספר לי את זה?" הוא שאל אותי "כי ,לא יודעת,יהודים…שונאים אותם בכל העולם אז חששתי טיפה מהתגובה שלך" אמרתי לו "הכל בסדר,וגם הארי חצי יהודי ואנחנו בסדר עם זה,ואת יכולה לספר לי הכול" הוא אמר וליטף את הלחי שלי והביא את הבורקסים ,אכלנו נהננו השפרצנו ודיברנו…
~נקודת מבט של הארי יום רביעי 1 בצהריים~
"כבר השארתי ללי חמש מאות הודעות,התקשרתי חמישים אלף פעם, היא לא עונה לי,מה עשיתי הרסתי הכול" אמרתי ללואי שישב בחדרי,וטמנתי את ראשי בידיי "קודם כול אתה לא אשם,זאת האקסית המזורגגת שלך,ואנחנו לא ניתן ללי לחמוק לך ככה מבין הידיים,אני בטוח שעדן ונייל גם יידברו איתה וגם הבנות אמרו שהם יילכו לדבר איתה" לואי אמר לי "אה,טוב אתה יכול להשאיר אותי טיפה לבד?,אני יירד יותר מאוחר" אמרתי לו,רציתי קצת זמן לבד, "טוב,נדבר אחרכך" הוא אמר וסגר את הדלת, החלטתי להיות קצת במחשב בפייסבוק וזה,לראות מה כתבו עליי ,פתחתי את הפייסבוק וראיתי שמישהו פירסם לי בקיר תמונה שלי ושל אולי האקסית המזדיינת שלי מתנשקים אתמול והילדה כתבה "זה אמיתי?" הייתי חייב לענות לה!! אז כתבתי לה "זאת האקסית שלי והיא התקשרה אליי ואמרה שהיא רוצה להתנצל על מה שקרה בינינו ושנהפוך לידידים,אז היא םשוט לקחה אותי ונישקה אותי,אני רציתי להתנגד,ושהתנתקתי ממנה ראיתי שכבר צילמו אוחתנו וגם ניסיתי לשחד את הצלם אבל הסיכויים שלי היו אבודים!" כתבתי לה וישר הסתכלתי על כל האתרים שלנו וראיתי שהם מלאים בתמונות שלי ושלה מתנשקים והיו תגובות שכאלה אמרו אני לא מאמינה שהוא עשה את זה או כאלה שהתאכזבו ממני ,תאמת גם אני מאוכזב מעצמי שהסכמתי ללכת עם אולי המזוינת הזאת ואז היה לי צליל של הודעה זאת הייתה לי "שלא תעז לדבר איתי,אל תתקרב אליי,אני ואתה ג-מ-ר-נ-ו !" זה הרס אותי ,אני לא יודע מה לעשות עם עצמי…ישר יצאתי מהחדר וירדתי למטה ראיתי את כולם יושבים "אתם חייבים לעשות משהו!! היא חושבת שאני באמת בגדתי בה!! היא אמרה לי ש..גמרנו" אמרתי ועיני נצצו מדמעות "אוי הארי,היא לא מוכנה להקשיב לנו,והיא גם לא עונה לנו,אנחנו נחכה לעדן שהיא תחזור,היא תמיד יודעת איך לפתור עניינים כאלה,אני מצטערת בשבילך" רוני אמרה וליטפה את ראשי "אה,טוב,נחכה לעדן" אמרתי מתיישב על הספה , "הארי תירגע,אולי נראה סרט וזה ירגיע אותך?" זאיין אמר "כן …אולי" אמרתי והם כבר הדליקו את הסרט…
~נקודת מבט של עדן יום רביעי 4 בצהריים~
"קררר לי תביא כבר תמגבתת" צעקתי לנייל שהיה אדיש מאוד "תירגעייי אני מחפשש" הוא אמר ואני רעדתי "אני לא מוצא,נו טוב קחי את המגבת שלי" הוא אמר והושיט לי את שלו "אני ייכנס להתלבש ביינתים,אנחנו הולכים" הוא אמר לי "מה?רגע לאן הולכים?" שאלתי אותו "אה,בואי נלך לטייל קצת בקניון" הוא אמר "אה,רגע,אני יביא לך בגדים" אמרתי לו והוצאתי לו חולצה פשוטה בצבע ירוק עם ברמודה שחורה נעלי נייק,בוקסר וגרביים "קח תלבש" אמרתי לו מושיטה לו את הבגדים ,הוא נישק אותי ולקח את הבגדים לשירותים והתלבש,הוא יצא והוא כזה חתיך "אעאעאע אתה חתיך" צרחתי לו ואחרכך צחקתי "תודה מתוקה עכשיו תתלבשי את" הוא אמר ונישק אותי בלחי, שמתי את זה
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=66823501
,התאפרתי ויצאתי "טוב יוצאים?" שאלתי אותו "כן בייב" הוא ענה ונישק את מצחי,לקחתי את התיק שלי ובדקתי שיש בו כסף ואת הפלאפון, נייל לקח את האייפון הוא שם בכיס וגם את האנק,שילב את ידי בידו ויצאנו מחדר,יורדים במדרגות, "אמא אבא אנחנו הולכים לקניון ביי" נייל אמר "ביי מתוקים ותחזרו בשמונה" היא אמרה מתוך המטבח "ביי" ענינו ביחד ויצאנו מהדלת,הזמנו מונית,והגענו לקניון ע-נ-ק!! רק שישר פאפרצי קפצו עלינו עם שאלות,לא התייחסנו והמשכנו לקניון שכולם שם הסתכלו עלינו כאילו אנחנו איזה חייזרים,בוא נגיד שרוקנתי לו את הארנק וחזרנו עם עשר שקיות "מה השעה?" נייל שאל אותי "אה אממ שבע וחצי,כדאי שנחזור" אמרתי לו "כן בואי נתחיל לחזור" הוא ענה ואיכשהו שילב את ידו בידי עם כל השקיות,חזרנו לביתו של נייל והשעה הייתה בדיוק שמונה,ראינו את אמו של נייל בדיוק קוראת לכולם לרדת לאכול,עלינו למעלה שמנו את השקיות ואז נייל מיד השכיב אותי על המיטה ועלה מעליי,נישק אותי ארוכות,התנתקתי ממנו מובכת כי ראיתי שהוא רוצה למשוך את זה למשהו אחר "נייל צריך ללכת לאכול" אמרתי לו דוחפת אותו מעליי "מחכים לנו" המשכתי מסדרת את החולצה שהתקמטה מעט "אה טוב" הוא ענה ומשך אותי למטה,ראינו שכבר כולם ישבו בשולחן ובאמת חיכו לנו אז התיישבנו בשולחן,אחד ליד השני…


תגובות (7)

שוב שחכת אותיייי :(
טוב אם זה לא מסתדר לך להוסיף לי אז לא משנה ..
ומווושלם תמשיייכיייייייי

01/01/2013 12:14

מווווושלם תמשייכיי D:

01/01/2013 12:28

תמשיכי

01/01/2013 14:54

מושלמושש!!!!!!

02/01/2013 00:57

תמשיכי

02/01/2013 05:09

חיחי להמשיךךךךךך!!!!! והחלק האהוב עליי זה עם קייט "ממש לא דומה לכל החברות הזונות הקודמות שלך.." חעחעחע מתתי פה..

02/01/2013 06:35

מוושלם תמשייכי
ואהבתי את הקטע שהם חזרו מהקניון והוא השכיב אותה על המיטה
חחחחח איזה חמווד הווא!

03/01/2013 01:40
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך