10 תגובות אני ממשיכה ועד שלא יהיו עשר תגובות אני לא ממשיכה כי עצוב לי שאתם לא קוראות :( תגיבו איזה חלק הכי אהבתםם (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 62:)-סיפור על וואן דיירקשן

13/01/2013 1946 צפיות 16 תגובות
10 תגובות אני ממשיכה ועד שלא יהיו עשר תגובות אני לא ממשיכה כי עצוב לי שאתם לא קוראות :( תגיבו איזה חלק הכי אהבתםם (:

חח כן הכובע של הגלידה ושמתי את הצמיד שנייל קנה לי הגומי האלה של הדיירקשניות שכתוב על זה I LOVE NIALL חחח שמתי את זה וירדתי למטה,התאפרתי יש לי עוד ארבעים דקות,אז ישבתי וראיתי טלויזיה שמתי את הרגליים על השולחן וראיתי, ואז נייל נכנס לסלון, מייד קמתי "בוקר טוב בייב" הוא אמר לי "בוקר בייב" עניתי לו מנשקת אותו "אז היה כיף אתמול?" הוא שאל מחייך חיוך ערמומי "לא מתחרטת על כל רגע איתך אתמול" אמרתי וקרצתי לו "לאן את הולכת אהובה?" הוא שאל אותי "אה לעבודה בקניון" אמרתי לו באדישות "אני חייבת ללכת" אמרתי לו והלכתי לעבר הדלת,נייל היה מאחוריי,"אחלה צמיד" הוא אמר "חחח טוב ביי ביי אני כבר ידבר איתך יותר מאוחר" אמרתי לו ונישקתי אותו בלחי,הזמנתי מונית נכנסתי שילמתי לנהג ויצאתי לקניון,נכנסתי לגלידה וראיתי ככל הנראה את ג'ייק הוא בלונדיני,גבוה,חתיך וואוו חח אבל חבר שלי יותר חתיך ממנו …
~נקות מבט של עדן יום שבת 12 בבוקר~
"היי" הוא אמר לי "אז את עדן העובדת החדשה?" הוא שאל אותי והנהנתי לו , "היי אני ג'ייק" הוא אמר והושיט את ידו ללחיצה "היי אני עדן" אמרתי לו," "את יפה" הוא אמר והתחיל להתקרב אליי, התרחקתי ממנו מהר והתחלתי לצחוק "תתחיל להרגיע יש לי חבר" אמרתי לו ברצינות "אז תיפרדי ממנו" הוא אמר "נו תסתום כבר וזהו. עדיף לך חמוד…" אמרתי לו וגילגלתי עיניים "אני לא מוותר עלייך" הוא אמר וקירב אותי אליו בכוח "תעוף ממני" צעקתי בכל החנות , "אל תיגע בי" אמרתי מתרחקת ממנו יותר "ממ אני כן" הוא אמר וכבר התחלתי להיבהל,הוא אחד הפדופילים משהו כאן לא נראה לי טוב, אז סימסתי ישר לנייל 'תקשיב יש כאן מישהו איתי במשמרת והוא לא עושה לי דברים נחמדים כול כך,לא נראה לי שאני יכולה להישאר איתו לבד,תבוא עכשיו!' כתבתי לו 'אין בעיה אני כבר בדרך בייב XXX' הוא כתב ומייד החזרתי את האייפון לכיס וחזרתי למאחוריי הדלפק "שלום לך עדן מה שלומך" פשטרישיה נכנסה ואמרה "הכל בסדר" עניתי לה "ג'ייק אתה תעשה לה התלמדות" היא המשיכה ואמרה הוא ?התלמדות?פחחחח אני ימות "כן יותר מאוחר פשוט אני מחכה למישהו" אמרתי לפטרישיה "אין בעיה אני בחדר שלי אם אתם צריכים משהו" היא אמרה והלכה נשארנו עוד פעם שנינו לבד הוא הסתכל על היד שלי ,וכנראה שהוא ראה את הצמיד שלי שכתוב עליו איי לאב נייל "משהו מיוחד מהצמיד שלי?" שאלתי אותו מעוצבנת "אה ,לא ידעתי שאת מהמושפעות האלה,כל היום וואן דיירקשן וואן דיירקשן" הוא אמר ועיצבן אותי החלטתי לא לענות לו,הלכתי שמתי את התיק שלי וחזרתי, ראיתי את ג'ייק מנקה את הדלפק ופתאום ראיתי את נייל נכנס אז ישר הלכתי אליו ונישקתי אותו מול ג'ייק, "היי בייב" הוא אמר "היי מתוק שלי" אמרתי "זה הוא?" נייל לחש לי והעיף את ראשו אל ג'ייק "כן" לחשתי לו בחזרה "מה הוא עשה לך?" הוא שאל אותי "הוא סתם ניסה לנשק אותי אבל העפתי אותו ממני והוא נראה לי פדופיל אז קראתי לך" לחשתי ל "אין מצב שאני הולך,אני נשאר כאן עד שאת מסיימת" הוא לחש לי "אבל לא יהיה לך מה לעשות כאן" אמרתי לו "אין מצב שאני משאיר אותך איתו לבד! אני נשר כאן לא משנה מה" הוא לחש לי והתיישב "אז זה חבר שלך,ההומו הזה מוואן דיירקשן?,אל תדאגי הוא ייבגוד בך מהר מאוד ואת תרוצי אליי" הוא אמר לי והתאפקתי שלא להחטיף לו איזה סטירה, "אל תקרא לו הומו ותתחיל להירגע עם המילים שלך לפני שאני יעיף לך סטירה" אמרתי לו ונייל כנראה שם לב לזה אז הוא בא מאחורי הדלפק,חיבוק אותי מהמותניים מאחורה "יש בעיות כאן?" נייל שאל "לא הכל בסדר" ג'ייק ענה "חוץ מהחברה שלך הכל בסדר" ג'ייק המשיך וראיתי את נייל עומד להחטיף לו אגרוף "מה לא בסדר בה?" נייל עמד ואצבעותיו קמוצות לאגרוף "הכול,היא סתם זונה" הוא אמר ולא נפגעתי,אני יודעת שיש כאלה סתם שמחפשים צרות "אמא שלך זונה" נייל אמר והחטיף לו אגרוף ג'ייק היה המום, פטרישיה באה וראתה את נייל מאחוריי הדלפק ואת ג'ייק מלא דם שיורד לו מהאף "מה קרה כאן?מי אתה ומה אתה עושה מאחורי הדלפק,וג'ייק מה קרה לך?" היא שאלה ועניתי לה "אז ככה שהג'ייק הזה מקלל אותי,זה חבר שלי והוא בא להגן עליי,הוא התחיל לקלל אותי אז הוא נתן לו אגרוף נגמר,את יכולה לפטר אותי הכל בגללי" אמרתי והיא ענתה "ממש לא!,ג'ייק אתה מפוטר שלא תעז להיכנס לכאן יותר,על הפיצויים אני יידבר איתך כבר,תיקח את התיק שלך ותעוף מכאן ואל תתקרב יותר אליה לחבר שלה או לגלידרייה" היא אמרה כועסת ,הוא לקח את התיק שלו מהחדר שמאחוריי הדלפק במטבח ולחש לי "עדיין לא גמרתי איתך" הוא צחק ואמר "תעוף כבר" נייל אמר ודחף אותו הוא יצא וישר התחלתי לבכות בכתף של נייל פטרישיה באה להרגיע אותי "זה כבר לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה,אני מאוד מצטערת חמודה,אני ייקרא לסקיי לתגבורת כאן במשמרת" היא אמרה והלכה, נייל חיבק אותי ולחש לי "תירגעי אני שומר עלייך הוא לא יעשה לך כלום" בקול רך וליטף את שיערי, "לכי תתקני את האיפור בשירותים ותחזרי,אני מחכה לך" הוא אמר ושיחרר את ידי ,הלכתי תיקנתי את האיפור וחזרתי "סקיי תגיע עוד עשר דקות,ואתה נייל הורן לא מוואן דיירקשן?" פטרישיה שאלה "כן אני כן" הוא אמר מחוייך "הבת שלי ממש מעריצה אותך אתה תוכל לחתום לי כאן?" היא שאלה אותו והושיטה לו מחברת "בטח" הוא ענה חתם והחזיר לה "אתה יכול להישאר כאן כמה שתרצה" היא אמרה וחזרה לחדרה ונייל משך אותי לשבת עליו "אל תדאגי הוא לא יעשה לך כלום,אני לא יעזוב אותך לשנייה" הוא אמר לי וחיבקתי אותו "אתה החבר הכי טוב שיכולתי לבקש" אמרתי לו בזמן החיבוק בדיוק כשסקיי נכנסה "עדן?" היא שאלה "הא?" אמרתי וקמתי מנייל "אה סקיי מה קורה?" אמרתי וחיבקתי אותה "הכול בסדר מה איתך? כי שמעתי משהו על ג'ייק מה הוא עשה לך?" היא שאלה ואז ראתה את נייל "היי אני סקיי" היא אמרה "היי אני נייל" הוא אמר והעביר את ידו בשיערו "בואו אני יסביר לך בזמן שתעשי לי התלמדות,אחרכך אני יכיר לך את נייל " אמרתי וצחקתי "אני הולכת בייב תחכה לי" אמרתי ונתתי לו נשיקה, "את באה" סקיי שאלה אותי ושמה את הסינר "כן" אמרתי לה וגם שמתי את הסינר…
~אחרי ההתלמדות 1 בצהריים~
"אז תקשיבי,הוא התחיל בזה שהוא ניסה לנשק אותי התרחקתי ממנו ואז הוא קירב אותיו אליו שוב והוא ניסה לנשק אותי בכוח! שלחתי לנייל הודעה שיבוא לכאן שאני לא יכולה להיות איתו לבד כאן,ואז הוא בא וג'ייק קרא לי זונה,ואז נייל נתן לו אגרוף ואז ירד לו דם ואז פטרישיה באה קלטה את זה ואמרה לו שהוא מפוטר,היא אמרה לי שזה לא פעם ראשונה שכבר מתלוננים עליו וכשהוא היה קרוב לדלת הוא לחש לי 'עוד לא גמרתי איתך' וזה ממש הבהיל אותי" אמרתי לה "וואו באמת,הקראש ממש ירד לי ממנו עכשיו!" היא אמרה והנהנתי לה "עכשיו סיימנו התלמדות תתחילי לעבוד" היא אמרה וחייכה,בדיוק נכנס לקוח ,סקיי עמדה ליידי והדיחקה לי מרפק לצלעות כדי שאי יתחיל לדבר "איזה גלידה תרצה?" שאלתי אותו והוא ענה "שוקולד עם פצפוצי פיסטוק" אוקיי הזוי,"גביע או כוס?" שאלתי אותו "גביע" הוא ענה שמתי לו בגביע עטפתי לו את זה בנייר והגשתי לו את זה "2 דולרים בבקשה" אמרתי לו מחייכת הוא נתן לי 2 הכנסתי לקופה ו"אעאעאע הלקוח הראשון עבר בשלום" אני וסקיי צרחנו ביחד,ככה עברה לה המשמרת,היה שתיים ובדיוק פטרישיה נכנסה "עדן אני רוצה לדבר איתך כל התשלום ועל המשמרות,בואי לחדר שלי" היא אמרה וחייכה,משכתי את נייל איתי והלכנו לחדר שלה,התיישבנו בכיסאות והיא התחילה להגיד שבלהלההלבלהלבלהלבללה חחחח היא ממש חירפנה אותי ואת נייל בשלב מסוים כבר נייל כמעט נרדם "אז את תקבלי 200 שקל לחודש ואת כל הטיפים" היא אמרה "לגבי המשמרות, מתאים לך ימי שני וחמישי מ-1 וחצי עד שלוש?" היא אמרה "אממ כן נראלי,כי אני יהיה בבית ספר,אם יהיה שינוי אני ייתקשר אלייך" אמרתי והיא הנהנה "ועם מי אני יהיה במשמרות?" המשכתי "אממ" היא מלמלה הסתכלה סדף "את תיהי עם שרלוט (המעצבנת שעיצבנה אותה) בימי שני ובימי חמישי עם סקיי" היא אמרה "במקרה של שינוי אני ייתקשר אלייך" היא אמרה והנהנתי "ביי" אני ונייל אמרנו לה "ביי" היא ענתה וסגרנו את הדלת,לקחתי את התיק שלי חיבקתי את סקיי "אני כבר יידבר איתך" היא אמרה והנהנתי "ביי" אמרתי מושכת את נייל לעבר היציאה של הגלידה "אז..הביתה?" שאלתי אותו "כן בואי כבר" הוא אמר ונתן לי נשיקה, יצאנו מהקניון כמובן פאפרצי -,- החלטנו פעם אחת ולתמיד לענות על השאלות שלהם!


תגובות (16)

שנייל החמוד מגן על עדן ומנחם אותה !! תמשיכי :)

13/01/2013 10:52

שנייל החמוד מגן על עדן ומנחם אותה !! תמשיכי :)

13/01/2013 10:52

המשךךךךךךךךך

13/01/2013 11:06

תמשיכיי מהמםםםםםםםםם ואני לא מקבלת 10 תגובות באף סיפור, זה המון תגובות!!!!!

13/01/2013 11:12

שנייל המושלם הזה הגן עלייה
תמשייכי :)

13/01/2013 11:14

תגובה ראשונה D:

13/01/2013 11:21

וואו . או שלא …
תגובה חמישית D:

13/01/2013 11:22

חחח לי יש את הזכות להיות שישית…
תמשיכייי
דחוף דחוף דחוף כזה מושלם…..

13/01/2013 11:33

תמשיכי <3 אני גם המשכתי

13/01/2013 12:10

תמשיייכייי מהרר עוד תגובה אחת.ואת.ממשיכה יאלה שמישהי תגייב רוצות.המשךךךךךךךך

13/01/2013 12:24

תמשייכיייייי איזהה מוושללםם (: גם אני המשכתי (;

13/01/2013 13:05

תמשיכי

13/01/2013 13:27

המממממממשך D: אהבתי את הקטע שנייל הכניס לו אגרוף ! יאא מאןןן

13/01/2013 14:14

תמשיכי !!♥ ואהבתי את הקטע שנייל הכניס לג'ייק אגרוף והמנהלת פיטרה אותו..♥♥

14/01/2013 06:58

חחחחחחחחח אתם כל כך נסיכות יש לי פאקינג חמש עשרה תגובות!!! ובגלל זה אני עושה פרק כפול אני יעלה בשבע וחצי תיהיו כאן!!!! <3 לאב יווו

14/01/2013 07:36

תמשיכי

14/01/2013 09:29
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך