טוב אז ככה כמה דברים, פרק 72 זה פרק אחרון **לעונה** יש עונה שנייה , היא נכתבת בסגנון קצת שונה ממה שכתבתי עד עכשיו , יותר בוגר ופלרטטני, ואני מקווה שתאהבו את זה אז אממ עוד 4 פרקיםם שמחהה (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 68 (: – סיפור על וואן דיירקשן

20/01/2013 3650 צפיות 12 תגובות
טוב אז ככה כמה דברים, פרק 72 זה פרק אחרון **לעונה** יש עונה שנייה , היא נכתבת בסגנון קצת שונה ממה שכתבתי עד עכשיו , יותר בוגר ופלרטטני, ואני מקווה שתאהבו את זה אז אממ עוד 4 פרקיםם שמחהה (:

~1 בצהריים~
"עדן בייב תקומי" נייל מלמל "כולם כבר בבית ,גם היילי , הכנתי לך אוכל וגם אמבטיה חמה, רק תחליטי מה את רוצה קודם" הוסיף "אממ אוכל" אמרתי לו כשהכאב ראש הנורא הזה תוקף אותי, צחצחתי שיניים וירדתי למטה, "עדןןן" כולם צעקו וחיבקו אותי "מה קרה?" שאלתי אותם "כלום סתם רק התגעגענו אלייך" כולם אמרו "כן גם אני" מלמלתי "היילי כאן?" אמרתי מתאבקת להשאיר את עיניי פקוחות "כן אל תדאגי אני כאן" היא הציצה מתחתיי ואמרה. אכלתי ועליתי למקלחת שבחדר של נייל,היא הייתה מוכנה, מחוממת,נכנסתי והרגשתי כל כך משוחררת ככה שהמים שוטפים את הכול ממני, סיימתי והרגשתי קצת יותר טוב, יצאתי לחדר עטופה במגבת,נעלתי אותה כדי שאף אחד גם לא בטעות ייכנס, הוצאתי את הפיג'מה שלי ושמתי אותה,נשכבתי במיטה ונרדמתי…
~נקודת מבט של עדן יום שני 7 בערב~
התעוררתי מהכאבים כמובן, ישנתי שבע שעות?!?! וואט דה פאק!,לקחתי עוד כדור כרגיל מה שקרה ביומיים האלה שנראו לי כמו שבועות,ירדתי למטה וראיתי שאף אחד לא שם,היה פתק על השולחן בסלון והיה כתוב בו:
'בייב (מנייל) אחות אמיתית (מהארי) ואחות מזוייפת אבל עדיין כמו אחות (מנייל זאיין וליאם), הלכנו לראיון ונחזור בסביבות 8 בערב, יש אוכל במקרר אם תרצי,החזרנו את היילי,ואל תדאגי לכלום פשוט תנוחי ותרגישי טוב (: ' חייכתי לעצמי כשקראתי את הטמטום של ההתחלה, הלכתי לחדרי ודיברתי עם אמי, אמרתי לה שאני לא ממש מרגישה עוד פעם טוב ושאני אשאר אצל הבנים, ושאני אשאר בבית גם מחר והיא אמרה לי להגיד להארי לאסוף גם מחר את היילי. לשם שינוי הלכתי קצת למחשב, נכנסתי לפייסבוק פעם ראשונה מזה כמה ימים וראיתי מלא התראות, בקשות לחברות ממעריצות בעיקר, ומלא הודעות, אז החלטתי לעשות את העוקבים בפייסבוק שככה יירשמו אליי כמנוי, אז עשיתי ותוך כמה שניות כבר היו לי יותר מאלפיים מנויים!, הסתכלתי טיפה בפייסבוק ודיברתי עם לי רון ושחף שאמרו לי להרגיש טוב וששמעו מהבנים שלא הרגשתי טוב ושנייל נשאר איתי,הם איחלו לי להרגיש טוב ופתאום ראיתי גם עוד בנות מהכיתה שלי 'פתאום' שואלות אותי למה לא באתי וכאלה, סיימתי בפייסבוק ועברתי לטוויטר, היו לי מיליון עוקבים וואוו הם עד כדי כך מפורסמים?, צייצתי ככה: 'להיות חולה בבית לבד זה לא כיף :( אחמ אחמ.. @niallhoran @harrystyles @louistomlinson @lianpayne @zaynmalik תודה על הנטישה ' תייגתי אותם כדי להעביר להם מסר שאני חולה ונשארתי לבד חחח אז ראיתי מלא ריטוויטים ואז נייל הגיב ' @edenparker בייב אני כבר בדרך הבייתה מקווה שהכול בסדר Xx ' חח חמוד ירדתי למטה שתיתי מים, ואז הם כנראה נכנסו "מה אני יגיד לדניאל עכשיו?" ליאם אמר "לא יודעים,זה אתם שהסתובבתם בלי חשש לפאפרצי,הציבור בסוף יידע עליכם,זה צריך להתגלות מתישהו" זאיין אמר ,יצאתי מהמטבח והלכתי לסלון , כשנכנסתי ראיתי את ליאם מלמל 'חתיכת פאקינג פאפרצי מזויינים' והולך לחדר "מה יש לו?" שאלתי את כולם "סתם הוא בטעות פלט בראיון על דניאל ועליו וגם נתנו להם תמונה והם לא רצו שזה יתגלה לציבור עכשיו והוא חושב שדניאל תיכעס עליו אז…עזבי את זה איך את מרגישה עכשיו?" נייל אמר ומשך אותי לשבת עליו "יותר טוב אבל עדיין רע" אמרתי ממלמלת, 'תני לי נשיקה' נייל לחש לי , נישקתי אותו קלות, לא היה לי חשק או רצון לנשיקה ארוכה לא רציתי להדביק אותו או לגרום לו להיות חולה 'כזאת נשיקה מגיעה לי?' הוא מלמל פגוע והרגישו את זה בקולו, "את יכולה לקום ממני אני צריך לעלות למעלה לעשות משהו?" הוא שאל אותי וקמתי מעליו "מה יש לו?" זאיין שאל "לא כלום" הנדתי בראשי ועליתי אחריו , "נייל נו אתה לא מבין" אמרתי לו אחרי שסגרתי את דלת החדר, התיישבתי על המיטה כדי לא להתמוטט מהסחרחורת האיומה שהייתה לי, "מה אני לא מבין?" הוא שאל אותי ולא עניתי "אני פשוט אכנס להתקלח" הוא אמר ופתח את הדלת "לא נו" מלמלתי וקמתי בזהירות וסובבתי אותו אליי "אתה לא מבין,אני לא רוצה שתיהיה" קטעתי את משפטי כשנפלתי אל תוך ידיו של נייל,כמעט התעלפתי מהסחרחורת הזאת "ואווו ואווו אווואו תשביי קודם כול" נייל אמר לי והושיב אותי על המיטה "אני לא מבין,אחרי כל מה שעשיתי בשבילך?אחרי שנשארתי רק בשבילךך אחרי שדאגתי לך זה מה שאני מקבל?" הוא היה ממש פגוע "לא אתה לא מבין אני לא רוצה שתידבק, ושתהיה חולה,מה שחסר לי עכשיו זה שני חולים!" אמרתי לו רצינית "אוף נו אני כל כך מטומטם,איך יכולתי לחשוב לעצמי שתנשקי אותי שאת ככה,זה מזה שאת דואגת לי" הוא מילמל לעצמו "היי אתה לא מטומטם" הרמתי את ראשו ועיניו התרחבו "אנחנו רק דואגים אחד לשני וזה לא מסתדר כל כך" הוספתי "טוב אני אכנס להתקלח" הוא אמר לי ומשכתי אותו לחיבוק "טוב" מלמלתי מתנתקת ויורדת במדרגות לסלון, כל הבנים היו שם חוץ מליאם ונייל "איך היה הראיון.?" שאלתי אותם "בסדר מה איתך איך את מרגישה?" הארי התעניין "אני יותר טוב אבל עדיין רע, מחר אני גם לא אבוא, ותיקח את היילי אמא אמרה" אמרתי לו "טוב אני אלך לראות מה עם ליאם" אמרתי מחייכת, עליתי לחדר ודפקתי בדלת, "כן" ליאם ענה ופתחתי את הדלת "מה קרה ליאם? אתה מוכן להגיד לי למה אתה ככה?" אמרתי מתיישבת לידו במיטה "זה פשוט דניאל, בראיון הראו תמונה שלי ושלה יד ביד, ומיד הסמקתי ופלטתי את זה שאנחנו יוצאים,ודניאל לא רצתה שעדיין כולם יידעו, ועכשיו אני הרסתי,ברגע שהראיון יוצא כולם יודעים,ואני לא יודע איך המעריצות יגיבו ובכלל איך דניאל" הוא אמר לי וראיתי את העצב על פניו "אל תדאג,היא תבין כי בסופו של דבר הייתם מתגלים,תתקשר אליה ותגיד לה את כל הסיפור אם היא תקבל את זה סימן שבאמת נועדתם להיות ביחד ואם לא אז כנראה שלא היא אמורה להבין אותך" אמרתי לו מלטפת את ידו "כן את צודקת אני יידבר איתה,תדה אחות" הוא אמר "בבקשה אח" צחקתי ויצאתי מהחדר, ירדתי לסלון ולא היה אף אחד אוקיי, הלכתי למטבח ושתיתי מים לפתע הרגשתי זוג ידיים עוטפות אותי מאחורה, "נייל" צחקקתי והסתובבתי לאחורה ולא הופתעתי לראות את זוג העיניים הכחולות המוכרות שלו, "היי לאב" הוא אמר כשהוא מאוד קרוב אליי ואני מרגישה את נשימותיו על עורפי כי אני נמוכה חחח "היי רעער" אמרתי והורדתי את ידיו ממני, המשכתי לשתות את המים והסתובבתי אליו "נו איך את מרגישה?" הוא שאל אותי אולי הפעם חמש מאות אלף היום "אני מתילה להרגיש יותר טוב" אמרתי לו "אני אשאר איתך גם מחר אם צריך" הוא אמר והעלה לי חיוך מטומטם על הפנים, אוי כמה שהוא מדהים "אוקיי" אמרתי לו ופתאום פוףףףףף דפיקה בדלת חיחי , אני ונייל היינו בשקט והצצנו מעבר לדלת המטבח, ראינו את הארי פותח את הדלת ומנשק מישהי וואט דה פאק?! "אני הולכת אני לא יכולה ככה שהוא בוגד בלי" אמרתי לנייל ויצאתי מהמטבח צעקתי להארי "ככה אתה בוגד בלי?" הייתי עצבנית בכל זאת החברה הכי טובה שלי "אה אממ עדן אני לי" לי אמרה ונכנסה לבית "אה אויש" אמרתי ועשיתי את עצמי מופתעת…


תגובות (12)

ראשוונה
מושלם תמשייכי :)

20/01/2013 10:40

מושלם ותמשיכיייייי(((:

20/01/2013 10:46

נוו תמשיכי :)

20/01/2013 11:00

תמשיכי בבקשה!!!

20/01/2013 11:19

פרק הבא פרק 69 (;
תמשיכיי מושללם

20/01/2013 11:25

חחחחחחחח מחשבות סוטות במיוחד מצדי בכתיבת פרק 69 ,עשו לכם פרק כחול *~*

20/01/2013 14:15

חחחחחחח תמשייייייכייייייי D:

20/01/2013 14:41

חחחח המשך עכשיו (:

21/01/2013 00:55

תמשייייכי מווושלם!

22/01/2013 10:28

נוו תמשייכי תעשי פרק משולש(שלוש פרקים)
כי כבר 3 ימים או יותר כבר לא רשמת סיפור..

23/01/2013 09:17

למה את לא ממשיכה??!!!??

24/01/2013 07:01

תמשיכי

24/01/2013 07:02
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך