סווו, סורי על האיחור :< מחר פרק אחרון!!! והסבריפ על העונה השנייה (: אני כל כך גאה ;)
טוב נו ביי. (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 71:)-סיפור על וואן דיירקשן

28/01/2013 2921 צפיות 19 תגובות
סווו, סורי על האיחור :< מחר פרק אחרון!!! והסבריפ על העונה השנייה (: אני כל כך גאה ;)
טוב נו ביי. (:

"איכככ מי שם בזה מלחחח??" זה גרם לי לצחוק "אה מצטער פשוט לואי" אמר והניד את ראשו מצד לצד "טוב מבינה" קראתי לעברו והמשכתי לצחקק "אז…?" שאל "אה כן זה הארי, ראית איך הוא התנהג היום? כל הבנות נמרחו עליו והוא ממש איך נקרא לזה? זרם איתם, כאילו אין לו חברה שמחכה לו…." בלה בלה בלה סיפרתי לו הכול עם לי ושסיפרתי לה ובלה בלה בלה חבל לכתוב את הכול "וואו אני לא מאמין" הוא אמר ובאמת ראו שהוא המום, פתאום הוא הסתכל על המראה וסידר את שיערו "אוי זאיין" צחקקתי וטפחתי לו על הכתף "אני רק רוצה להראות טוב תמיד" נאנח כנעלב "אתה תמיד נראה טוב אל תדאג" חיזקתי אותו "חיחי גם לך לא חסר" אמר בצחוק "אז..מה עושים עם הארי?" הפכתי לרצינית "אני יידבר איתו על זה" הוסיף ויצא מהחדר, נכנסתי לשירותים שבחדר האורחים ניקיתי את הפנים שטפתי אותם ויצאתי לסלון …
~נקותת מבט של עדן יום שני 4 בצהריים~
"אני לא מאמין שאת אמרת לה" הארי צעק עליי וקולו התעבה והתקרב למדרגות לאיפה שאני.. "מגיע לה לדעת שיש לה חבר בוגד כמוך" צעקתי לו בחזרה בלי ידיעה שהבנים יושבים בסלון ומקשיבים לשיחה יותר נכון צריחה .."אני בחיים לא הייתי עושה לך את זה " צעק וקולו רק התעמק וניהה מפחיד יותר, הוא יותר ויותר התקרב אליי ככה שהיה מדרגה מתחתיי, והיינו באותו גובה "את חתיכת פאקינג זונה" צעק והרים עליי אצבע מאשימה, כאן כבר באמת נשברתי, זונה זה הגבול שלי והוא עוד אמור להיות אח שלי, הסתכלתי עליו בעיניים גדולות כלא מאמינה הראייה שלי כבר היטשטשה "אני..אני לא.." מלמל וישר ברחתי למעלה "הארי יא מטומטם מה יש לך??" שמעתי את לואי צועק עליו ואת כל הבנים גם, כבר בכיתי כן בכיתי, מהר לקחתי את כל הדברים שלי שזה התיק מאתמול והתיק של הבית ספר, ישר ירדתי במדרגות ובלי שום הודעה מוקדמת יצאתי בלי להגיד ביי כלום חיבוק ל היה לי כוח בשביל זה ועוד כשאני בוכה, ניקיתי את דמעותיי שרק התחדשו והלכתי לבית פתחתי את הדלת ולא ראיתי אף אחד בסלון, המשכתי לבכות ונזכרתי במילים שלו ..אני זונה?? זה ממש לא מגיע לי "היי יואו מה קרה?" היילי רצה לעברי ונתנה לי חיבוק "זה הארי" מלמלתי בשקט "חסר לו אם הוא פגע בך" אמרה בכעס, תמיד היה לה את האופי הזה הכועס החצוף היא אוהבת לשלוט בהכול , וגם להרבה אנשים קל מאוד להתחבר איתה …
~
סיפרתי להיילי הכול והיא נשבעה לי שהיא הולכת להרוג אותו כשהוא יבוא הביתה ואם לא יבוא היא תלך לבית שלהם , עכשיו אני יותר רגועה אבל עדיין פגועה, נכנסתי לחדר הורדתי את התיק והוצאתי את הפלאפון היו לי 30 שיחות שלא נענו, הרוב מנייל והיו גם כמה מזאיין ליאם ולואי ,מהארי כלום אפילו לא אס אם אס אחד, שלא לדבר על הסמסים שהיו לי החלטתי להחזיר לכולם הודעה משותפת 'תודה על הדאגה אני בבית, אוהבת אותכם (:' סימסתי לכולם והכנסתי את הפלאפון לטעינה, סידרתי את הדברים של התיק שלי במקומם ,החלפתי לפיג'מה וירדתי לסלון, היילי בחדר ואני פתחתי ערוץ E הסתכלתי קצת על החדשות של המפורסמים ואז הייתה דפיקה בדלת קמתי ופתחתי אותה, ניל ישר חיבק אותי בחמימות "איפה היית? כל כך דאגתי" מלמל מחזק את אחיזתו בי "הייתי סוערת מדיי פשוט הלכתי" מלמלתי לעברו בחזרה "רק שתדעי שזה לא עבר ולא יעבור להארי בשקט ,הוא עבר ממש את הגבול, הוא קיבל מהבנים וממני על הראש,הוא נראה ממש בדיכאון עכשיו, לאבד אחות וחברה במכה אחת זה בהחלט קשה" אמר והחזיק את ידי "בוא תיכנס" גררתי אותו לסלון והתיישבנו בספה, הוא כרך את ידו סביב כתפי ונתן לי נשיקה קטנה, ואז הייתה עוד דפיקה בדלת "הייליייייי תפתחיייייייייי" צעקתי לה כדי שתשמע אותי , "טוב" צקה בחזרה וכנראה ירדה, היא פתחה את הדלת ושמעתי לחשושים "אתה לא יודע מה עשית לה" היילי אמרה ,כנראה זה הארי, אז ישר נישקתי את נייל כדי חהיפטר מההרגשה הזאת של הכעס ושתחושה טובה תבוא, אז נישקתי אותו, העברתי את ידי בשיערו וידו טיילה על גבי, שמעתי את הדלת של הסלון נפתחת ולחשושים מצדו של הארי, התנתקתי מנייל מחייכת ולא הופתעתי ובכלל לא שמחתי לראות את התלתלים החומים של הדמות המוכרת…הארי "מה אתה רוצה?" מייד נמחק החיוך מפניי כשהבחנתי בפניו "אני לא רוצה כלום,היילי גררה אותי לכאן" אמר והופתעתי חשבתי שאולי בא להתנצל או משהו אבל כלום הוא לא מתחרט על שקרה לאחותו זונה..פאקינג זונה!, "טוב ביי" זרקתי לעברו וראיתי את היילי זועמת, הם יצאו ונראה לי שהלכו לחדר שלה, זה לא משנה לי "טוב אני חושב שאני ילך, יש לנו ראיון יותר מאוחר" אמר ועזר לי לקום םעם ידו, קמתי ונפרדתי ממנו בנשיקה וחיבוק "אז נדבר יותר מאוחר?" קרץ לעברי "כן " צחקקתי ונעלתי את הדלת אחריו, עליתי לחדר והתארגנתי לקראת מחר,הוצאתי בגדים סידרתי תיק וכאלה כששמעתי את הדלת נפתחת ישר קפצתי ממקומי וירדתי למטה, "אמא" קראתי לעברה וחיבקתי אותה "היי מותק" אמרה וראיתי את דס ליידה "היי" הוא אמר "היי" החזרתי לו בחיוך "אה אמא מחר אני הולכת לעבוד מחר בארבע עד חמש וחצי" הוספתי לה והסתובבתי למדרגות ואז ראיתי את הארי עליתי מבלי להסתכל עליו והלכתי לחדר..
~
"בואו ילדים אוכלל" אמא צעקה מלמטה אבל לא הקשבנו לה כל אחד היה בעיסוקים שלו "בואו עכשיוווו" היא ממש צעקה כי אני יודעת מתי היא צועקת, תוך חצי דקה אני היילי והארי עמדנומולה מצייתים כחיילים "שבו" אמרה ברוך וצחקנו, יצא לי לשבת ליד היילי , הארי היה מולי כמובן עם העיניים הגדולות שהוא פתח איך אני לא יסתכל עליו?, ואמא ודס ישבו אחד ליד השני, הבחינו בזה שיש מתח באוויר, לא דיברנו כל הארוחה "טוב אני צריך ללכת לראיון" הארי הכריז והניח את המזלג שלו , עלה לחדר "אני צריכה ללכת לדבר עם רון להשלים שיעורים" שיקרתי ברור רציתי ללכת קצת להיילי לשמוע לדבר לדסקס מה היה איך היה וגם בטח היא תרצה לשאול אוי דברים בתור אחיות וזה, סמנתי להיילי בקריצה שתעלה גם לחדר, "אה אממ אני הבטחתי לג'ן שאני יחזור אליה" אמרה ועלתה למעלה,חיכיתי לה ועלינו לחדר "מה רצית?" שאלה אותי "אה אממ סתם לדבר לשאול אותך איך בחטיבה וכאלה..
~
"אוו איזה חמודים" היילי אמרה אחרי שסיפרתי לה איך אני ונייל הכרנו ומה עברנו וזה , צחקתי כתגובה "וואי כבר עשר בלילה, ויש לי מחר שעת אפס אני צריכה לקום מוקדם אז אממ ביי?" צחקה ואמרה "טוב טוב" חייכתי "לילה טוב" נשקתי למצחה והלכתי, הארי עדיין לא חזר מהראיון שלו ואני חושבת שאני אלך לישון….


תגובות (19)

תמשיכי

28/01/2013 11:48

תמשיכי :)

28/01/2013 12:10

תמשיכייייייייי (:

28/01/2013 13:30

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/01/2013 13:34

מווושלם פשווט!!

28/01/2013 14:23

תמשיככי!#

28/01/2013 23:23

חחחחחחח תמשיכי (:

29/01/2013 02:04

אעהאהעאה תמשיכייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/01/2013 08:59

יאאוווו תמשייכיייי ♥!!!!!!!

29/01/2013 12:15

תמשיכי מהההההההר

29/01/2013 13:00

תמשיכיייי((((:

29/01/2013 13:08

המממממממממשךךךךך !!!!!!

29/01/2013 23:11

עדן עדן עדן!!!
פרק 72 האחרון לא נפתח ליי תעלי אותו שוב!!

31/01/2013 11:38

אי אפשר להיכנס!!!
אוף תעלי שוב פליז!!!!!!!!!!!!!!!

31/01/2013 11:41

תעלי את הפרק הבא שוב אי אפשר להכנס!!!!!

31/01/2013 11:56

תעלי את פרק 72 שוב הוא לא ניפתח

31/01/2013 14:11

ואיי אוףף נוו אני יעלה ביום ראשון בשש סורי כולם :

01/02/2013 06:58

עדן בבקשה תמשיייכי עכשיו
מתחנננננת :/

02/02/2013 11:55

סוריי ממשיכה מחר בשש (: תיהיו כאןן!!

02/02/2013 12:01
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך