היי ,אני ממש שמחה שיש צפיות לסיפור וגם תגובות אני אשמח אם מי שגם צופה אכתוב אני ממש רוצה לדעת מה אתם חושבים אז בבקשה שבפרק הזה יהיו יותר תגובות אז תודה רבה לכם, תיהנו :)

האח שלא הכרתי – הארי ונייל 1D(פרק 2 חלק א)

27/12/2014 888 צפיות 2 תגובות
היי ,אני ממש שמחה שיש צפיות לסיפור וגם תגובות אני אשמח אם מי שגם צופה אכתוב אני ממש רוצה לדעת מה אתם חושבים אז בבקשה שבפרק הזה יהיו יותר תגובות אז תודה רבה לכם, תיהנו :)

פרק 2: (חלק א)
מנקודת מבט של הארי:
היינו באולפן הקלטות כדי להקליט את האלבום החדש
ניאל:טוב בנים אני רעב, מי הולך להביט אוכל מהמסעדה ליד?
זאיין::"ולמה אתה לא יכול ללכת?"
ניאל:"שאלה מצוינת"
אני:"טוב אני אלך, גם ככה אני צריך להתאורר טיפה "
ניאל:"בנים תלמדו, טנקס אחי"
הלכתי למסעדה שליד מזעדה מצוינת דרך אגב, באתי לקופה הזמנתי אוכל באתי לצאת אבל אז צרחה אחת של ילדה עצרה אותי ופתאום 3בנות רצו אליי וביקשו להצטלם אבל אחת מהן נשארה שם לשבת לא כ"כ הבנתי למה,ואז אחת מהן קראה לאותו ילדה והיא צילמה אותנו אמרתי להן שאני חייב לזוז ,אבל הייתי חייב לג יודע למה לדבר עם אותה ילדה
אני:אז מה איתך,רוצה תמונה לבד?
הילדה:" פ'חח לא תודה,אני אוותר על התענוג"
אני:"טוב הפסד שלך ביי,קרצתי לה והלכתי
הייתי בשוק שהיא אמרה את זה כאילו עכשיו מאות ילדות היו מתחלפות איתה…
ואז שמעתי אותן מדברות והבנתי שהיא לא מעריצה המשכתי ללכת וחזרתי לאולפן..
ניאל:או סופ סופ,אממ הארי?
אני:"כן?"
ניאל:"נחמד שהלכת,רק איפה האוכל??"
אמי:"שיט,הצטלמתי עם כמה בנות והשארתי את השקית על הכסא…
ליאם:"טוב אל תלך שוב,מישהו בטח יראת את זה ויבוא הרי יש גם כתובת והכל…
אני:"כן צודק,טוב בואו נמשיך להתאמן
נקודת מבט של אמילי:
באנו לשלם וראיתי מהצד שקית הזמנה הלכתי אלייה וראיתי שהיה כתוב הארי,ונזכרתי שזה ההוא שהיה פה מהלהקה…אמרתי לבנות שאני הולכת לעשות סיבוב קטן כי אם הן ידעו שאני הולכת להארי הם יתחרפנו.
הסתובבתי ברחוב עד שמצאתי בניין שהיה כתוב עליו 10 וראיתי קומה, קומה5 עליתי במעלית המעלית ניפתחה שמעתי מאיזה דלת שירים ראיתי את מספר הדירה ואכן זה אותו דירה….
דפקתי פעם,פעמיים,לא ענו דפקתי יותר חזק ואז סוף סוף פתחו לי…


תגובות (2)

מהמםםםם, זה פשוט מדהים. את חייבת להמשיך.
הרגת אותי עם הקטע שהארי שכח את האוכל ונייל כזה "נחמד שהלכת, רק איפה האוכל?".
את מוכשרת תמשיכי דחוףףףףףףף
דרך אגב אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותכתבי תגובה 3>

28/12/2014 01:04

    תודה רבה ,אני אשמח לקרוא ולהגיב:)

    28/12/2014 17:18
סיפורים נוספים שיעניינו אותך