במהלך הזמן שהיה לוסי ישנה אצל הארי וג׳מה שבוע והארי ולוסי ממש התחברו כל שאר הימים עברו כרגיל וג׳מה והארי ואן ורובין לקחו את לוסי למסעדה לכבוד היום הולדת שלה וכל שאר הימים היו של לימודים והתנהלו כרגיל אן ורובין עסוקים בהכנות לחתונה והגענו ליום בסיפור מקווה שתיהנו

האח שלא רציתי פרק 2+3

25/08/2015 1373 צפיות 27 תגובות
במהלך הזמן שהיה לוסי ישנה אצל הארי וג׳מה שבוע והארי ולוסי ממש התחברו כל שאר הימים עברו כרגיל וג׳מה והארי ואן ורובין לקחו את לוסי למסעדה לכבוד היום הולדת שלה וכל שאר הימים היו של לימודים והתנהלו כרגיל אן ורובין עסוקים בהכנות לחתונה והגענו ליום בסיפור מקווה שתיהנו

יצאנו מהבית ונכנסנו לרכב , אן הסיעה אותנו לקניון "תהינו ותהיו בקשר" היא אמרה ונסעה "טוב אני צריך לקנות בגדים ונעליים בשביל סיבוב ההופעות….בנתיים אתן יכולות להסתובב ולקנות לכן שטויות של בנות" הארי אמר וצחקנו "בואי נלך לקנות שמלה למסיבה של החתונה" אמרתי "וואי כן ואני צריכה ללכת למספרה" אמרה ג׳מה ונכנסנו ל-H&M לקחתי אוברול סטרפלס שחור שמלת סטרפלס אדומה קצרה עם מחשוף קטן ושמלה תכלת בהירה עם חורים מסביב לבטן וג׳מה לקחה שמלה שחורה ארוכה עם כתפיות דקות וחגורה מוזהבת מחוברת ושמלת סטרפלס אדומה צמודה עד הברכיים ונכנסנו לתא מדידה .
ג׳מה מדדה קודם את השמלה האדומה שלה ואני את השמלה האדומה שלי "תראי השמלה יפה אבל אני לא חושבת שזה מתאים לחתונה של אמא שלי" ג׳מה אמרה על השמלה שלה "כן…טוב מה את אומרת על שלי?" שאלתי "אני חושבת שתמדדי את הדברים השניים זה יותר שמלה למועדונים" היא אמרה "גם אני חושבת ככה" אמרתי ונכנסנו לתא מדידה "מה את אומרת על האוברול?" שאלתי מביטה במראה "זה לא מספיק מכובד" היא אמרה "צודקת" אמרתי "ומה עם השמלה?" היא שאלה "פרפקט תקחי אותה ותקני גם עקבים תואמים" אמרתי היא הנהנה ונכנסנו לתא מדידה "אז….מה את חושבת על השמלה?" שאלתי בחשש "וואו מושלם!חובה לקנות" היא אמרה וחייכתי "וראיתי באיזו חנות נעליים ששכחתי את השם שלה נעליים מושלמות לשמלה" היא אמרה בהתלהבות אז היא עזרה לי להוריד את השמלה התלבשתי וקנינו את השמלות. "הנה החנות" ג׳מה צעקה והצביעה על חנות שקוראים לה #סלפרידג׳ס# נכנסנו לחנות והיו שם נעליים מושלמות בסוף לרחתי זוג נעליי עקב בצבע תואם לדמלה וג׳מה לקחה זוג נעלי עקב בצבע שחור כדי שיהיה תואם לשמלה "תחכי לי מחוץ לחנות" ג׳מה אמרה אחרי שקניתי את הנעליים היא הייתה שני אנשים אחרי….עקפו אותה. ברגע שיצאתי מהחנות מישהו התנגש בי "היי תשים לב לאן אתה הולך" אמרתי בעצבנות "סליחה אני ממהר מאוד" אמר והלך כל מה שהספקתי לראות זה את העיניים הכחולות המושלמות שלו ואז ג׳מה הגיעה "בואי הארי בסטארבאקס הוא מחכה לנו" ג׳מה אמרה כאשר יצאה מהחנות והלכנו לסטארבאקס "הארי וחברים שלו שם הוא חושב שכדאי לכך להכיר לפני החתונה…." ג׳מה אמרה "אוקי" הסכמתי ונכנסנו לסטארבאקס ישר ראינו את התלתלים של הארי ליד הקופה וניגשנו אליו "היי מה אתן רוצות להזמין?" הארי שאל "אני רוצה גרין טי לאטה ומאפה שוקולד" אמרתי "גם אני" ג׳מה אמרה "מה שהן אמרו ומה שביקשתי קודם לחדר ה-V.I.P" הארי אמר "בטח הכל יהיה מוכן עוד כמה דקות" האחראית בקופה אמרה והארי הוביל אותנו לאיזשהו חדר "הארי למה בתוך חדר?" שאלתי "כדי שהפאפארצי לא יצלמו תמונות" הוא אמר "טוב…מוזר" אמרתי וג׳מה גיככה ונכנסנו לחדר עם מלא כורסאות שצמודים לקיר והארי הוביל אותנו לשולחן ששם ישבו ארבע נערים בני גילנו נראלי והתיישבנו איתך בשולחן
**סטופ**
נייל זאין לואי וליאם מול הארי ג׳מה ואני.
**המשך**
"מה נישמע ג׳מה" זה עם השיער השחור שאל "הכל בסדר" היא ענתה "הארי לא אמרת שיש לך חברה" זאין (אני חושבת) אמר בהתחלה לא הבנתי על מי הוא מדבר ואז הבנתי שהוא מדבר עליי אני הארי וג׳מה הסתכלנו על אחד השני והתפקענו מצחוק "אני והיא?" הארי שאל מצביע עליי עדיין צוחק והבנים הנהנו "נכון הוא טיפה חתיך אבל אין מצב שהייתי יוצאת איתו" אמרתי והפסקנו לצחוק "רגע את לא מעריצה נכון?" זה עם השיער החום והשלייקס שאל (לואי)"תראה אתם חתיכים ואני לא אומרת שלא אבל אתם לא עד כדי כך נראים טוב שאני יעריץ אתכם" אמרתי "הארי מי זאת?" זה עם השיער כמו של ג׳סטין ביבר שאל(ליאם) "תכירו זאת לוסי היא הולכת להיות אחותי החורגת…לוסי תכירי אלה נייל לואי זאין וליאם הם החברים בלהקה שלי" הארי הכיר בינינו "היי" אמרתי "היי" הם כולם ענו "את ממש מוכרת לי" אמר נייל "אתה לא המישהו שהתנגש בי מקודם?" שאלתי "כן כנראה" אמר גירד בעורפו והסמיק "הארי יש לך מזל שאתם אחים חורגים ולי יש מזל שאני לא קשור משפחתית אליה" זאין אמר וחייך אלי חיוך פלרטטני "אל תהפוך להארי שמתחיל עם כל דבר שזז" אמרתי "טוב אבל לפחות תספרי לנו עלייך" זאין אמר "אמממ…אני לוסי אני בת יחידה לרובין טוויסט אמא שלי עזבה אותנו כשנולדתי. אני עומדת להיות אחותם של הארי וג׳מה אני לומדת בתיכון האזורי פה אני בשכבה י׳ ובכיתה עם ה-BFF שלי רייצ׳ל אני בנבחרת המעודדות של התיכון אני ורייצ׳ל עובדות במקלט לחיות של ההורים שלה ואני בת 16 וישלי יום הולדת 17 בראשון לאפריל" אמרתי "את מתכוונת לה-הראשון באפריל?" נייל שאל "לאאא באמת?" אמרתי בציניות "יש לך יום הולדת בראשון לאפריל?" לואי וליאם שאלו ביחד "לא עברנו על זה כבר? כי יש לי דה ז׳ה וו" אמרתי והגיעה מלצרית עם מה שהזמנו "תודה" אמרנו כולנו ביחד ואחרי שהיא הלכה התפרצנו ביחד.
"לאן את הולכת עכשיו?" זאיין שאל "אני וג׳מה בדרך למספרה "מגניב גם אנחנו" לואי אמר "תגיד הארי אתה חושב שההורים שלנו יסכימו אם אני יעשה עגיל בטבור?" שאלתי "לא….ולמה?" הוא ענה לי "כי זה יראה ממש טוב עם המדים החדשים של המעודדות" אמרתי "אין לך סיכוי…הם יורידו לך את זה ברגע שיראו" אמר "נכון" התבאסתי "אל המספרה" ליאם אמר כולנו צחקנו והלכנו למספרה אני וג׳מה התיישבנו אחת ליד השנייה ולג׳מה בא מישהו לטפל בשיער שלה "אני רוצה לצבוע לחום" היא אמרה "וגם שתקצצו לי קצוות" היא המשיכה "אין בעיה" הוא ענה לה והם הלכו לשטוף לה את השיער.
~^פרק 3^~
"שלום מה תרצי?" שאל מי שבא לספר אותי "אני רוצה רק שתגזרו לי קצוות ופן" אמרתי תוך כדי שאני מתכתבת עם רייצ׳ בווצאפ "את תצטרכי לעזוב את הטלפון בגלל שאנחנו הולכים לשטוף לך את השיער" הוא אמר ורק כשהורדתי את הטלפון שמתי לב שזאין זה מי שדיבר איתי ושליאם ולואי מחכים ליד העמדה של השטיפה "הו לא אתם לא" אמרתי "הו כן אנחנו כן!" הארי אמר והושיב אותי על הכיסא של השטיפה ולואי וליאם הרטיבו לי את הראש עם מים קפואים ושפכו לי שמפו על הראש "המים קפואים!" צרחתי והארי הדליק את השיר kiss של טום ג׳ונס בזמן שלואי וליאם כבר סיימו לשטוף לי את השיער ושלחו אותי לעמדה של זאין והארי "שלום גברתי אנחנו נגזור לך קצוות" הארי אמר וייבש לי את השיער "זאין תתרחק ממני" אמרתי בזמן שזאין מתקרב לשיער שלי עם מספריים ושאר הבנים וג׳מה צוחקים עלי "לא" צעקתי כשראיתי שזאין גזר לי קצת קצוות "זאין חסר לך אם תהרוס לי את השיער לקח לי 16 שנים לגדל אותו" אמרתי "סיימתי" זאין אמר והראה לי את קצוות השיער "אוקי עכשיו פן וסיימנו" אמרתי "לא כל כך מהר" הארי אמר ומשך אותי לעבר נייל והושיה אותי על כיסא "אני עושה לך בייביליס בקצוות ומחליק בשאר וזה יהיה קבוע" נייל אמר והתחיל להחליק לי את השיער עם המחליק "כולכם מתים ברגע שאני קמה מהכיסא הזה" אמרתי תוך כדי שהם כולם צוחקים "נייל תתרכז רני לא רוצה שתשרוף אותי" אמרתי משלבת יידים בכעס "אל תדאגי" הוא אמר ומשום מה זה הרגיע אותי "סיימתי" נייל אמר אחרי שסיים עם הבייביליס והמחליק "וואו זה ממש יפה" אמרתי "תודה" אמרתי לבנים "תבואי בכל פעם" ליאם אמר וצחק.
"אנחנו בבית" צעקתי כשאני ג׳מה והארי נכנסנו לבית שלי ואף אחד לא ענה "תראו מצאתי פתק על המקרר" הארי אמר וקרא "ג׳מה הארי ולוסי , אן ואני נסענו לבקר את ההורים של אן כדי להודיע על האירוסים ומיד אחרי זה אנחנו טסים לסקוטלנד לסבים של לוסי להודיע על האירוסים נחזור שבוע הבא.
והארי ג׳מה ולוסי כולכם תישנו בבית של ג׳מה והארי ורייצ׳ל ישנה אצל בני הדודים שלה. אוהבים אתכם אן ורובין"
הוא סיים להקריא. "אני לא מאמינה שהם עשו לנו את זה" אמרתי "שיט תראו יש לי ארבע שיחות שלא נענו ועוד חמש הודעות מאמא שלי" ג׳מה "טוב אני יקח בגדים וירד" אמרתי אז עליתי למעלה ולקחתי שבע חולצות בית ספר שבע חולצות רגילות ועוד חמש סקיני ג׳ינס ושני טייטסים שחורים, שלוש פיג׳מות, תחתונים וחזיות, מוצרי טיפוח,מברשות, מדי מעודדות ונעליים והכנסתי את הכל למזוודה וירדתי למטה והלכנו ברגל לבית שלהם.
**שבוע לפני החתונה**
(הסבר על מה שקרה בכל הזמן הזה ברציתי להוסיף/תגובות)
התעוררתי בשבע בבוקר ושמתי חלוק לילה שחור מעל הכותונת שלי ונעלי בית וירדתי למטה "בוקר טוב הארי אבא ובנים" אמרתי בעודי הולכת למטבח "רגע!בנים?הארי? מה אתם עושים פה?!" צרחתי תוך כדי שאני קושרת את החלוק "בוקר טוב גם לך" זאין אמר והבנים צחקו "אן הייתה צריכה שאני יסיע את הארי לבית הספר" אבי אמר "והבנים מתארחים אצלי עד החתונה" הארי הסביר "רגע איך תסיע את כולנו?" שאלתי את אבי תוך כדי שאני שותה מכוס הקפה שלי "אני לא מסתבר שאתם תלכו ברגל" אבי הסביר לי "או שבעצם לא…ביקשתי מהנהג שלנו לאסוף את כולנו ולהביא אותנו לבית הספר וגם להחזיר אותנו" הארי אמר "טוב אני עכשיו עולה להתלבש…ביוש" אמרתי עליתי לחדר ונעלתי את החדר.
התקלחתי מהר ולבשתי חולצת בטן ורודה של בית ספר ג׳ינס קצר בהיר ונעלתי אולסטאר ורודות מרחתי ליפ גלוס ורוד ושמתי עיפרון שחור וקצת איילינר שמת עדשות ואספתי את השיער בקוקו לקחתי את תיק הלימודים ואת תיק האימונים של המעודדות עם הטלפון וירדתי למטה "בואו" אמרתי כשירדתי ויצאנו החוצה.


תגובות (27)

אמרתי לך כבר שאני מאוהבת בסיפורים שלך?
תמשיכי!!

25/08/2015 03:13

Love you

25/08/2015 03:14

מחר פרק חדש…..מצפה לתגובות משאר הקוראים
נ.ב
מתה עלייך דיירקשנית בלב

25/08/2015 03:15

    יששששששששששש מחר יש פרק, מחר יש פרק, מחר יש פרק, מחר יש פרק.
    חחחחחחחחחחח
    נ.ב
    אני מתה עליך יותר Shirmathias!!!!!!!!!!!!!
    נשיקות וחיבוקים!!!!!!!!!!

    25/08/2015 03:32

מחר יש שני פרקים….. אחד לכל סיפור

25/08/2015 03:33

תודה, תודה, תודה, תודה, תודה, תודה.
LOVE YOU❤❤❤❤

25/08/2015 04:11

אולי תכתבי סיפור חדש על לואי????

25/08/2015 04:12

    אני יש לי רעיון אני עדיין מסדרת אותו.
    חולה עליך!

    25/08/2015 04:26

אני כבר מחכה לקרוא

25/08/2015 04:27

גם את ערה לא?

25/08/2015 04:34

לא מצליחה להירדם

25/08/2015 04:37

ואת?

25/08/2015 04:37

אני תמיד נשארת ערה.
ואת זה חד-פעמי?

25/08/2015 04:38

לא….זה תלוי ביום שעברתי

25/08/2015 04:39

    ואיזה יום עברת היו שנשארת ערה?
    נ.ב
    סורי אם אני חוקרת פשוט כיף להתכתב עם משהו שמחזיר תשובות בשעה כזאת.

    25/08/2015 04:43

    זה אומר טוב/לא טוב?

    25/08/2015 04:44

זה אומר יום טוב אבל משעמם….התעוררתי באחד וחצי בצהריים אז עדיין יש בי אנרגיות…

25/08/2015 04:46

    טוב אז כנראה שזאת הסיבה שאני נשארת ערה?!
    קמתי בשעה שלוש בצהרים…

    25/08/2015 04:49

וואי ממש בא לי לקרוא את הסיפור שלך

25/08/2015 04:46

חחחחחח….

25/08/2015 04:50

את צריכה לחכות.

25/08/2015 04:51

באסה…טוב בחמש אני עפה לישון…..

25/08/2015 04:52

    סורי להקדים לך אבל,
    לילה-טוב לך אני לא יצליך להרדם עד שאני יראה אור בחוץ זה אומר שסביבות השעה שש/ששוחצי ככה.
    שוב פעם:ל-י-ל-ה❤❤ט-ו-ב❤❤!!!

    25/08/2015 04:56

תודה
אוהבת
אותך
:-*

25/08/2015 04:57
14 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך