Sunflower
זה סיפור דמיוני בלבד.
כל הרגשות, מחשבות, וכו' הכל פרי דמיוננו. חוץ מהאהבה והאקסים וכאלה, על קשר לדמיון ולמציאות מקרי בהחלט.
אל תיעלבו בבקשה עם מציגים את המפורסם האהוב עליכם בדמות שלילית, הכל בהומור :)
אוהבות גיליגילי ורונגילי 11

האי-פרק 1 -סיפור משותף עם רונגילי 11-

Sunflower 06/09/2013 1011 צפיות 5 תגובות
זה סיפור דמיוני בלבד.
כל הרגשות, מחשבות, וכו' הכל פרי דמיוננו. חוץ מהאהבה והאקסים וכאלה, על קשר לדמיון ולמציאות מקרי בהחלט.
אל תיעלבו בבקשה עם מציגים את המפורסם האהוב עליכם בדמות שלילית, הכל בהומור :)
אוהבות גיליגילי ורונגילי 11

-כללי שומבלה-
ניקי מינאג' נעמדה מול המצלמות והחזיקה את המקרופון בידה.
"המתמודדים שלנו עומדים להגיע לאי בקרוב!!" קראה בהתרגשות. "הנה אני רואה את הצוות הראשון מגיעים בסירה!! בואו נלך לקבל אותם!" אמרה ורצה לעבר הים.
הסירה נעצרה ולמתמודדים הורדו כיסויי העיניים.
אשלי .ט. החלה לצעוד על החול בקריאות איכס רמות, עם הביקיני הורוד זוהר שלה.
אחריה הגיעו שאר חברי הקבוצה ונעמדו מול ניקי בשורה.
"שלום חברים! איך האי שלכם?" קראה ניקי בחיוך.
"הנוף מדהים" חייכה סלינה והסתכלה סביב.
"מלא חול" התלוננה אשלי וניקתה את רגליה בפעם העשירית.
"איפה המקום שישנים בו?" שאל ברונו.
"כאן" חייכה ניקי והצביעה לעבר ערמת בדים אפורים שנחה כמה מטרים לידם.
היא צחקה למראה פניהם המזועזעות של חברי הצוות שומבלה, שעד עכשיו היו רגילים לדירות הפאר שבהם היו גרים.
-ראיון אשלי-
"דיי הזדעזעתי כשניקי הראתה לנו איפה ישנים. זה כאילו אפילו לא היה בנוי" אומרת אשלי בפרצוף מזועזע ביותר.
-כללי שומבלה-
"המשימה הראשונה שלכם עוד שעתיים וחצי. עד אז אתם צריכים להקים את האוהלים שלכם. להתראות" חייכה ניקי והמצלמה כובתה. היא עשתה למתמודדים ההמומים ביי עם ידה, והיא והצלמים עברו לצד השני של האי בכדי לקבל את הצוות השני.
-ראיון אדם-
"ידעתי שאנחנו נקים את המחנה, והבנות לא יעשו שום דבר.. אבל עדיין עצבן אותי שהן ישבו בצד משתזפות עם בגדי הים שלהן" אומר אדם בעצבון.
-כללי שומבלה-
רוברט לקח יוזמה והחל לבנות את המחנה. כעבור כמה דקות אדם וג'סטין הצטרפו אליו, ורק ברונו נשאר בצד, לא יודע מה לעשות עם עצמו.
מיילי, סלינה, לוסי ואשלי הורידו את הבגדים ונשארו עם בגדי הים החדשים שקנו במיוחד לכבוד התוכנית. הן נשכבו על החול, צוחקות ומשתזפות.
"בנות! בואו לעזור!" קרא ג'סטין.
"עוד מעט" קראה בחזרה לוסי.
~כעבור שעתיים וחצי~
"יופי אני רואה שסיימתם את המחנה!" אמרה ניקי כשחזרה לצד שלהם באי.
"כן היה קשה אבל הצלחנו" אמרה מיילי בחיוך וזכתה במכה לכתף מסלינה.
"בואו הקבוצה השני כבר מחכה לכם באתר המשימות" אמרה ניקי והחלה להתקדם. אחריה הלכו הצוות של שומבלה ובראשם רוברט עם הדגל שלהם.
הם הגיעו לאתר המשימות וראו ברכת חול עצומה, ומעליה קשור חבל שמחובר למתקן עצום.
"המשימה היא כזאת: אתם בוחרים חבר צוות אחד שיתחבר לחבל הזה, ושאר חברי הצוות עומדים לעמוד מאחורי המתקן הזה ולמשוך בחבל. החברים שמושכים בחבל יכולים לשלוט בגובה של החבל. הם צריכים לגרום לחבר שמחובר לחבל שמחזיק בידו דלי, לאסוף חול מהבריכה, ולשים אותו בטופ של המתקן. כאשר הוא מרוקן את כל הבריכה הוא ימצא מפתח שאיתו יוכל לשחרר את עצמו מהחבלים. ברגע שהוא משתחרר הוא רץ לעבר הגונג ומצלצל בו. הראשון שישמע צילצול מכיוון הגונג שלו, ינצח. מובן לכולם?" הסבירה ניקי.
-כללי מאקליטו-
ברגע שנגמר ההסבר של ניקי חברי הקבוצה התאספו והחלו לדון במי ייקשר לחבל.
"אני בעד מירנדה" אמר טיילור .ל. והביט בגופה הצנום של מירנדה. היא הייתה קטנה ורזה.
"אני גם. היא הכי קטנה פה" אמר ג'סטין.
"היי! לי אין מה לומר לגבי זה?" כעסה מירנדה ושילבה את זרועותיה.
"מירנדה, תקשיבי את הכי נמוכה פה.. אז כנראה יהיה הכי קל להרים אותך" אמרה טיילור .ס. וכולם הינהנו.
"טוב, טוב בסדר" נכנעה מירנדה. "את מי שומבלה בחרו?"
"לוסי נראלי" אמר כריס והחטיף מבט לעבר הקבוצה השניה.
הם הלכו לעבר החבל וניקי התקדמה לעברם ונעלה את מירנדה במפתח הנוסף שהיה בכיסה.
"מוכנים?" צעקה ניקי לשתי הקבוצות "צאו לדרך!"
הקבוצות התחילו למשוך במרץ בעוד מירנדה ולוסי צועקות להם הוראות.
-ראיון זאק-
"זה היה קשה! אמנם מירנדה רזה, אבל עדיין כל פעם לסחוב אותה, פלוס הדלי הענק הזה מלא בחול עד למעלה, ואז להוריד בלי שהיא תיפול! זה היה ממש קשה" מסכם זאק את המשימה.
-כללי מאקליטו-
הם העלו את הדלי האחרון ו…
-ראיון אשלי .ב.-
"הרמנו את מירנדה עם הדלי האחרון וכבר ראינו את המפתח בבריכה, ואז שמענו את הגונג ואת ניקי מכריזה על המנצחים, שומבלה.." אומרת אשלי בעצב "להפסיד לאתגר ראשון זה באמת מבאס, אבל אנחנו היינו כלכך קרובים!"
-ויצאנו לפרסומות-
-וחזרנו מהפירסומות-
-כללי מאקליטו-
שתי הקבוצות נעמדו מול ניקי.
"אז שומבלה. איך זה לנצח באתגר הראשון? לוסי" אמרה ניקי ופנתה לשומבלה.
"זה טוב להתחיל את השהות שלנו באי ברגל ימין" מחייכת לוסי.
"מה אתה חושב על זה, ג'סטין .ט.?" המשיכה ניקי.
"אני חושב שנתנו את כל כולנו וזה ממש כיף לנצח באתגר ראשון" מחייך גם ג'סטין.
"ועכשיו, מאקליטו. איך אתם מתמודדים עם הידיעה שכבר מחר תהיה הדחה? מירנדה" שאלה ניקי ופנתה אלינו.
"אמ.. זה היה קשה ואני חושבת שנתנו מה שאנחנו יכולים. במשימה הבאה כנראה נצטרך להשקיע יותר.." אומרת מירנדה בחיוך קטן.
"מה איתך, ג'סטין .ב.?" אומרת ניקי ופונה לג'סטין.
"כנראה שהיינו צריכים לתת עוד. ומחר נתמודד עם ההדחה יפה, ונדע שעברנו את השלב הראשון במשחק הזה" אומר ג'סטין בעצב קל, אבל מתגבר על זה במהירות.
"מחר, יש יום חופשי לשומבלה. הפרס שלכם יחכה באי" אומרת ניקי ונשמעות קריאות שמחה מצד שומבלה. "לכם, מאקליטו, יש יום עמוס ביותר. יש לכם משימת חסינות והדחה. תשנו טוב, להתראות" אומרת ניקי והצלם מכבה את המצלמה.


תגובות (5)

נ.ב.
יש שני ג'סטינים, טיילורים ואשליות. אל תתבלבלו כי גם כתבנו את האות הראשונה בשם המשפחה.

06/09/2013 05:30

ממש יפה!!!!!
תמשיכו

06/09/2013 06:40

ממשיכותת

06/09/2013 08:54

ממשיכותת

06/09/2013 08:54

http://www.animes.co.il
שלום לך, אשמח להזמין אותך לקהילת אנימה חדשה שתיפתח רשמית בשבועות הקרובים. יש אפשרות כרגע להירשם, להתרשם ולהשתלב בין הקהילה הקיימת.
ההרשמה לאנימס –
http://www.animes.co.il/index.php?act=Reg

דרושים מנהלים ואנשי צוות לקהילת אנימס, במידה ואתם חושבים שאתם מתאימים ויש לכם את הרצון להשקיע צרו קשר איתי קשר כאן דרך הודעות פרטיות.
תודה רבה לך !

06/09/2013 08:54
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך