lidor1110003
אז אני מתרגמת לכן סיפור חדש על הארי .. יהיה לי קשה לתרגם ולהעלות ישירות כי המחשב לא תמיד ברשותי , אבל אני אנסה. אני בעצמי לא קראתי את הסיפור כך שכל פעם שאני יתרגם אני יהיה במתח יחד איתכן :) אני מקווה שהילדה שכותבת את הסיפור תעלה את כל הפרקים ולא תפסיק באמצע כמו הסיפור הקודם .. מקווה שתאהבו כי אני באמת משקיעה :)

האם אני רק משחקת את התפקיד שלה ? סיפור על הארי פרולוג

lidor1110003 08/05/2014 865 צפיות 7 תגובות
אז אני מתרגמת לכן סיפור חדש על הארי .. יהיה לי קשה לתרגם ולהעלות ישירות כי המחשב לא תמיד ברשותי , אבל אני אנסה. אני בעצמי לא קראתי את הסיפור כך שכל פעם שאני יתרגם אני יהיה במתח יחד איתכן :) אני מקווה שהילדה שכותבת את הסיפור תעלה את כל הפרקים ולא תפסיק באמצע כמו הסיפור הקודם .. מקווה שתאהבו כי אני באמת משקיעה :)

אהבה .. האם זה יישאר בין הארי להיילי ? למרות המאבקים שהם נתקלו בהם ,השקרים,הטיפשות,ואפילו הרגעים המשותפים … האם היילי תמשיך לאהוב את הארי או שהיא תוותר עליו ? האם יש גם מילה שנקראת 'אהבה' בינהם ?
———–
"אני רק המחליפה שלה ?! לעזאזל עם זה סטיילס ! אתה פשוט השתמשת בי ! אני לא יכולה להאמין לזה , לך, חשבתי שזה הארי סטיילס האמיתי ! לא הילד שאתה רואה במגיזינים." אמרתי דמעות זולגות על לחיי , אני לא יודעת מה לעשות יותר , אני לא מאמינה שהאחד שלי שאהבתי בגד בי והחלק הגרוע ביותר הוא ? שהוא פשוט ניצל אותי ! אני לא יכולה לסבול יותר .
"בייב בבקשה תתני לי להסביר … " הוא תפס את היד שלי אבל לקחתי אותה מהר.
" להסביר מה ?! להסביר שאתה פשוט השתמשת בי כי היא החברה האמיתית שלך לא כאן ? מזלי ! " ירקתי לכיוונו את המילים
" רק תני לי להסביר בייב , בבקשה ? אני אוהב אותך " דמעות זלגו מעיניו
" אל תסביר כלום ! אנחנו גמרנו ! רגע אנחנו בכל מקרה לא היינו ביחד אף פעם! " הדמעות התגברו
"חשבתי שאני אוהבת אותך .. " הקול שלי נהיה שקט ויצאתי במהירות מהדירה ונכנסתי למעלית , הדמעות לא הפסיקו לשנייה .
" היילי ! " שמעתי את הארי צועק את השם שלי אבל התעלמתי ממנו
נכנסתי למכונית שלי , נעלתי את הדלתות ושמתי את ראשי על ההגה וצעקתי .
אני כל כך מטומטמת ! הוא אפילו לא אוהב אותי , המילים האלה … שלוש מילים קטנות בעלות משמעות שהוא אמר … זה שקר ! כל זה ! כולו שקר !
עכשיו אני אבודה … אני לא יודעת מה לעשות .


תגובות (7)

זה ממש יפה

08/05/2014 15:27

ממש יפה תמשיכייייי

08/05/2014 15:41

ממש יפה

08/05/2014 16:18

מושלםםם

08/05/2014 17:22

אבל אם היא מפסיקה גם תמשיכי בעצמך ;)
וזה מושלםםם

08/05/2014 17:24

    אני אשתדל … מכייון שיהיה קשה להמשיך את הסיפור מבחינת העלילה והרצף … :)

    08/05/2014 18:55

תמשיכי!

09/05/2014 00:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך