האם אני רק משחקת את התפקיד שלה ? פאנפיק על הארי פרק 3

lidor1110003 16/05/2014 950 צפיות 3 תגובות

זה הארי ! אני לא מאמינה ! אנחנו נפגשים שוב … זה אמיתי ? או שאני פשוט מדמיינת ? ובכן , דבר ראשון אני לא שיכורה , והדבר השני 'מה לעזאזל'?
"אני מצטער … בפעם השנייה … " הוא לוקח מגבת ממקום כלשהו , אין לי מושג מאיפה השיג אותה, אבל הוא משתמש בה על מנת לנקות את המשקה ששפך על שמלתי , המגבת בכלל נקייה ?
" אממ … זה בסדר , הארי , זה היה בטעות " אמרתי ,מזיזה את ידו ממני.
" לא,בפעם הראשונה הפלתי את הדברים שלך ,ועכשיו זה " הוא נראה מפוחד . אני לא מבינה למה , הרי אני לא אפגע בו.
" זה בסדר " אמרתי , חייכתי והוא חייך חזרה בעצב.
" אנחנו צריכים לחזור.." אמרתי לאחר כמה שניות
" אוקיי , תני לי להזמין אותך לשתות " הוא החזיק את ידי וחזרנו לרחבת הריקודים ולשולחנם.
זה דיי מוזר שהחזקתי איתו ידיים אבל התעלמתי מזה , אני סוג של אוהבת את זה.
ראיתי ארבעה בחורים יושבים , כל אחד מחזיק משקה , אני בטוחה שהבחורים האלו הם ליאם , נייל , זאין ולואי , הבנים מ'וואן דיירקשן' ואני עומדת מולם .
שיט ! זה באמת קורה לי ?!
" היי חבר'ה " הארי צעק להם מנסה להתגבר על המוזיקה הרועשת
" הארי , מי זאת הבחורה היפה הזאת ? " נייל שאל אותו מנסה גם הוא להתגבר על הרעש
" זו היילי " הוא השיב להם
" היי היילי " הם אמרו ביחד , מה שגרם לחיוכי להתרחב יותר
" היי " נופפתי חזרה , הרגשתי את ידו של הארי על גבי , דוחף אותי לכיוון הבר .
היד שלו על הגב שלי … אני מרגישה שאני לא יכולה לנשום יותר , אבל אני צריכה להתמודד עם זה.
" ביי " נייל אמר לנו , קולו היה נשמע רחוק , הסתכלתי אחורה וחייכתי אליו , צחקקתי וחזרתי להסתכל לאיפה אני הולכת.
הגענו לבר והארי סימן לי לשבת לידו , " מה את רוצה לשתות ?" הוא שאל אותי
" לא משנה לי .." הסתכלתי סביבי מנסה לא ליצור איתו קשר עין , אני מרגישה לו בנוח להסתכל לו ישירות בעיניים.
כי אם אני יעשה זאת אני לא יודעת מה יקרה , זה או שאני אתעלף או שאמות … ובכן , לא ממש , אבל פשוט יש לי חוסר בטחון , אני מרגישה כאילו כל חלק בגוף שלי לא בסדר.
" היי , את בסדר ?" הוא צבט את הלחי שלי ,פתאום הבנתי שהוא מדבר אליי וכל הזמן הזה התעלמתי ממנו כאילו לא דיבר אליי מעולם.
" אני מצטערת , מה זה ? " הבטתי בו לכמה שניות ומיד הפנתי את מבטי לכיוון ידיי .
" כמו שאמרתי … " הוא מחייך וממשיך " אני רוצה להכיר אותך "
תצבטו אותי אם אני חולמת ! הארי סטיילס הרגע אמר לי את זה ?!
" מ..מה? " גמגמתי והרגשתי את הפנים שלי מתלהטות , ידעתי שאני מסמיקה כמו משוגעת עכשיו.
" אני רוצה להכיר אותך " חזר על דבריו שנית
" ל..למה ?" בקושי יכלתי לדבר ולהסתכל בעיניו.
" יש בך משהו שעושה אותך שונה…" אמר , למרות שלא הסתכלתי עליו הרגשתי שמבטו לא זז סנטימטר ממני , הו אלוהים ? מה שונה בי ?
" שונה ?" שאלתי , עדייו לא הסתכלתי עליו , מה לעזאזל שונה בי ?
" כן , שונה " ענה לי
" איך ולמה ?" שאלתי
" ראשית , את לא מסתכלת לי בעיניים כשאני מדבר , את יודעת כמה זה מעצבן ? " הוא הקניט וגיחך
" אממ … " עדיין הייתי חסרת מילים , לאן זה מוביל ? הייתי אבודה , הכל כל כך פתאומי.
" שנית , את לא כמו הבנות האחרות שפגשתי " הוא מחייך ולוגם מהכוס שלו
" איך בדיוק ?" הפעם העיניים שלי פגשו את עיניו , הם היו כל כך יפות.
" לא צעקת ולא בכית בפעם הראשונה שפגשת אותי , ואת ביישנית ואני אוהב את זה " הוא צחק , ניסיתי באותם הרגעים להרגיע את העצבים שלי .
" ובכן , אתה גם רוצה אותי ? "שאלתי בחשש
" כן " הוא גיחך וגרם לי להסמיק
" לא " אמרתי ולגמתי את כל המשקה שהיה לי בכוס בשנייה אחת
" והוו , היילי , לאט " הוא גיחך ולקח את הכוס הריקה והניח בצד
" אני רוצה עוד אחד " אמרתי להארי
——-
איך שאני רואה את הכוס אני לוגמת הכל במהירות עד שלא נשאר כלום , אני חושבת שזה כבר הכוס החמישית שלי .
" אני חושב ששתית מספיק … בואי אקח אותך הביתה " הארי החזיק בידי שנעמד
" תרקוד איתי " גררתי אותו לרחבת הריקודים , הרגשתי את ידיו על מותניי , שמתי את ידיי על חזהו , הסתכלתי אליו וראיתי את הארי מחייך אליי .
" בואי " הוא משך אותי לפינה והושיב אותי על ברכיו
" אתה חתיך " צחקקתי והכנסתי את אצבעותיי לתלתליו .
שמעתי אותו מגחך , הוא נשען לאחור , ההרגשה הרעה לא איחרה לבוא , קמתי וניגשתי במהירות לשירותי הנשים , נכנסתי לאחד התאים , כרעתי על ברכיי , שמתי את ידיי בשתי צדדיה של האסלה , נזכרתי שלא אכלתי כלום , הבטן שלי כואבת , ולא יכלתי לעצור את ההקאות.
הרגשתי את ידו של הארי על גבי , אוסף את השיער שלי מהפנים ואוסף אותו לקוקו.
" את תהיי בסדר " הוא אמר , למה לעזאזל הוא בשירותי נשים ? אוח , לא אכפת לי , הבטן שלי כואבת כל כך.
הוא שפשף את גבי עם ידו ואני המשכתי להקיא עד שהכל יצא .
" אני צריך לקחת אותך הביתה " הוא עזר לי לעמוד והוביל אותי למכונית שלו
כשהתיישבתי במושב שליד הנהג , נסחפתי במהירות לשינה .


תגובות (3)

מושלם תמשיכי!!!!

17/05/2014 09:50

זה ממש יפה!

17/05/2014 14:16

מהמם!

17/05/2014 21:05
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך