Anonimisi
זו ההקדמה לסיפור הראשון שלי באתר-האמת והשקרים. אני אשמח מאוד אם מישהו יקרא את ההקדמה. 3 קוראים ממשיכה.

האמת והשקרים-הקדמה

Anonimisi 27/06/2014 668 צפיות 3 תגובות
זו ההקדמה לסיפור הראשון שלי באתר-האמת והשקרים. אני אשמח מאוד אם מישהו יקרא את ההקדמה. 3 קוראים ממשיכה.

שא-לום.
קוראים לי אלי,שזה קיצור של אלינור אבל תיקראו לי אלי.
אני בת 17 בשנה אחרונה של התיכון ואני גרה בעיר הבירה של קנדה -אוטווה.
ישלי שיער חום ארוך וחלק ,עיניים כחולות ,אני נמוכה יחסית ואני מאוד אוהבת לרקוד.
זה החלום שלי ,ליהיות רקדנית לצד מפורסמים מול מלא קהל .,אבל זה לא הגיוני מכדי להתגשם.
ישלי חברה מאוד טובה או יותר נכון הכי טובה שקוראים לה ג'ני שזה קיצור של ג'ניפר כמובן.
יש לה שיער שחור מתולתל המגיע עד אמצע הגב עיניים ירוקות וגובה ממוצע.(היא יותר גבוה ממני).
אני וג'ני מעריצות שרופות של וואן דיירקשן אבל מיסתבר שהיא בנוסף גם בליברית כלומר בליברקשנית.אבל בתכלס אני לא מבינה מה היא אוהבת בג'סטין.
——————————————————————————————————
-8:45 AM-
-אויי לא אני מאחרת לבית הספר-ועוד ביום הראשון ללימודים ,כול כך אני.
התחלתי להתלבש במהרה זרקתי כסף לתיק , יצאתי מהבית ורצתי לבית הספר עד שכמובן כלכך צפוי,ניתקלתי במישהו ונפלתי.


תגובות (3)

איך אני, סברינה, לא יקרא סיפור על 1D ?
די מעליב על מה שרשמת על ג'סטין למרות שאני לא מעריצה אותו.
תמשיכי !

27/06/2014 15:33

*אוטווה

27/06/2014 15:56

לסברינה-זה רק בשביל הסיפור אני מעריצה שלו חח

27/06/2014 16:12
סיפורים נוספים שיעניינו אותך