שקד אן הורן
דבר ראשון- הסיפור מתרחש בעונה שבה ליטל מיקס השתתפו. דבר שני- הסיפור לא יחפוף למה שקרה בעונה ההיא. דבר שלישי- אני מצטערת שלא כתבתי מלא זמן פשוט לא היה לי זמן וגם לא היו לי רעיונות.. דבר רביעי- סליחה על הפרק הקצר אני מבטיחה להעלות עוד פרק היום

האקסית של פקטור- פרק 3א

שקד אן הורן 22/04/2014 707 צפיות 2 תגובות
דבר ראשון- הסיפור מתרחש בעונה שבה ליטל מיקס השתתפו. דבר שני- הסיפור לא יחפוף למה שקרה בעונה ההיא. דבר שלישי- אני מצטערת שלא כתבתי מלא זמן פשוט לא היה לי זמן וגם לא היו לי רעיונות.. דבר רביעי- סליחה על הפרק הקצר אני מבטיחה להעלות עוד פרק היום

יצאתי מוקדם מאוד לאולם של אקס פקטור למחנה האימונים, אני מקווה שאצליח להחזיק מעמד כמו שאני מצליחה בטיולי מחנה של מכבי, אחרת אני אקרוס מחוסר שעות שינה..
הגעתי סוף סוף לאולם ועמדתי בצד בזמן שכל שאר המתמודדים דיברו מהר מאוד אנגלית. לא הצלחתי להבין מילה):
אחרי כמה דקות שכבר כולם הגיעו, ההפקה אמרו לנו להיכנס ביחד לבמה. שמונים איש- מימני ועד אנשים בגיל הזהב- יושבים על הרצפה ועל כיסאות עם גיטרות, קלידים או בלי שום כלי. אחרי עוד כמה דקות כולם הסתכלו לכניסה למעלה וראו את המנטורים יורדים. מחאנו כפיים עד שהם נעמדו מלפני השולחן שלהם.
"ברוכים הבאים למחנה האימונים של אקס פקטור!"אמר לואי ומחנאנו כפיים.
"תסתכלו מאחוריכם. 72 השעות הבאות יהיו קשות, מאתגרות וחוויתיות. בעוד מספ דקות השעון יתחיל לעבוד ולתקתק והיום הראשון של מחנה האימונים יתחיל!" שריל קול שלא הייתה באודישנים שלי אמרה.
"היום האודישן שלכם לא יהיה בנפרד, אלא שכל אחד יעמוד כאן וישיר בפנינו ובפני כל שאר המתמודדים, כך שגם אתם תוכלו לראות מי טוב יותר ומי פחות." סיימון אמר והורגש לחץ בין המתמודדים.
"טוב בואו נתחיל את מחנה האימונים!" צעקה ניקול וכולם מחאו כפיים שוב.
השופטים התיישבו וקראו בשם. אני כבר מרחמת על מי שיהיה ראשון, ואם זה אני אז אני מרחמת על עצמי..
"קודי דינקר" סיימון קרא את שמו של קודי המסכן. אחרי שסיים את האודישן התיישב והשופטים קראו בשמות נוספים- לין מג'יק, ג'ון מרלין, מרקוס ריגן, לי-אן פינוק, אלי רוביט ופרי אדוארדס.
לאחר שפרי סיימה קראו בשמי למרות שבהתחלה לא הבינו את מי רצו כי לא הצליחו לבטא מי יודע מה את שמי.
לקחתי את המקרופון מעוזר ההפקה ובאתי להתחיל לשיר את say somthing של A.G.B.W U וכריסטינה אגילרה. שמעתי מחיאות כפיים מסביבי וזה היה די מוזר לקבל את זה. התיישבתי והמשיכו לקרוא בשמות- טרה פוקט, ג'ייד ת'ירוול, בן סושיין, ג'ו המילטון, אמיל רוד, ג'סי נלסון, אמה פוקט, ג'ורג' ברי, אריק מל…….
היום הזה היה א-ר-ו-ך!
המתמודד האחרון סיימם לשיר ויצאנו אחרי שהשופטים בירכו אותנו.
אחרי כחצי שעה מישהו מההפקה התחיל לקרוא בשמות של כעשרה מתמודדים כולל אותי(העשרה כוללים איתם כמה קבוצות..) כדי שנעלה חזרה. כשנכנסנו ניקול התחילה לדבר:
"עברתם יום קשה מאוד ורואים את זה עליכם, אבל לפני שאחנו משחררים אתכם להתפנק, אנחנו רוצים להודיע לכם שאנחנו רוצים שתישנו טוב הלילה כי הולך להיות לכם אפילו יותר קשה ביומיים הקרובים! המשימה הבאה שלכם תהיה בקבוצות של שלושה לפי הקבצות של- בנים, בנות, בוגרים וקבוצות. כך שבסוף היומיים האלו אתם תדעו מי ייכנס מבינכם לבתי השופטים!!". כולם התחילו לצרוח ולהתחבק ובסוף הנאום של ניקול, יצאנו צורחים מהבמה.
"יאללה לישון!" צעקתי בעיברית, הייתי מותשת כמו כל אחד ואחד מהמתמודדים.


תגובות (2)

חמוד! מקווה שתמשיכי היום.

22/04/2014 10:26

אהבתי!
תמשיכי:)

22/04/2014 10:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך