עמית באטמן^-^
וואווווו מלא זמן לא העלתי פרק!
אין לי מה לכוב אז...
הלוואי תגיבו♥

הארי סטיילס ועיניינים אחרים – פרק (שכחתי 0.0)

עמית באטמן^-^ 03/12/2013 1257 צפיות 9 תגובות
וואווווו מלא זמן לא העלתי פרק!
אין לי מה לכוב אז...
הלוואי תגיבו♥

"זה פשוט מטריד" אמר לואי שצפה באחת מהמתמודדות בתחרות הולכות אל עבר המקרופון ומדברות קצת על עצמן.
הארי היה עסוק בפלרטוט עם אחת מהמתמודדות שבהחלט היה לה סיכוי טוב להכנס לשלוש המועמדות הסופיות.
"אתה צודק במאה אחוז" אשרתי את דבריו של לואי, מתבוננת על הנערה הג'ינג'ית עם חצאית מיני.
כל אחד אחר היה שואל את עצמו מה הבעיה. אז פה היא מתחילה. נגדיר את זה בדרך הזאת:
המשקל נשבר שהיא עולה עליו.
"ברצינות, נראה לי שהשופטים מפחדים שבמהלך נענוע הישבן שלה היא תעיף אחד מהם"
צחקקתי בעצבנות. הייתי לחוצה.
"אנבל" קראו המתמודדים בשמה של הנערה הבאה.
נערה בלונדינית רזה בעלת עיני טורכיז עלתה לבמה.
בצעדים שבהם נענה את הישבן ושקשקה את הכתפיים, הגיעה לבסוף אל המיקרופון.
"היי" לחשה בקול חושני וצחקקה "אני אנבל, ואני אוהבת לרקוד לשיר ולהצטלם, וכמובן לקרוא את מגזין הנוער 'פיפס'" השופטים מחאו לה כפיים בסערה.
היא הייתה חכמה. אחד השופטים פה היה העורך של פיפס.
"אין לך מה לדאוג" הארי נזכר לבוא. "את בעצמך אמרת שהם מחפשים בנות רגילות. אם תשאלי אותי, היא מממששש לא רגילה"
תודה הארי, בדיוק החיזוק שהייתי זקוקה אליו. -_-.
"מה הארי, מצאת לך סטוץ להיום, למחר, לשבוע הבא, לששת החודשים הבאים?"עקצתי אותו בחזרה.
משיכה חזקה בידים.
"מה יש לך לואי?!" כמעט צעקתי שהוא לקח את כולנו לאיזשהו מקום נידח בקצה הקומה.
"שש! תסתמו שניכם" משום מה הארי מיד הבין מה קרה.
"יש פה פאפרצי!" לחש לי.
"אז מה יקרה?! יראו אתכם תומכים בחברה טובה?!" התעצבנתי.
"קייט?" קראו השופטים מהמיקרופון.
לואי החזיק אותי חזק ביד.
"לואי זה השם שלי!"
"קייט?" קראו השופטים שוב.
הסתכלתי על לואי במבט מתחננן. הוא נאנח שחרר את ידי ורצתי אל אבר הבמה בחיוך של ניצחון.
"שלום" אמרתי וחייכתי את החיוך הכי טבעי שיכלתי" אני קייט אדוארדס, ואני מעדיפה פחות לספר על עצמי. אין לי ממש מה להגיד אז תדמיינו שאמרתי משהו מצחיק או יפה להפליא" כל הקהל צחק וגם השופטים. חייכתי. "צ'או" קראתי וירדתי מהבמה.
רצתי אל לואי והוא חיבק אותי."היית נפלאה" חייך.
"היית ממש טובה" הארי אמר גם.
היו עוד כמה מתמודדות לסוף ואז דיבר אחד השופטים.
"הייתם כלכם נפלאות בנות, אך מכל המאות שנמצאו פה נצטרך לקבל רק שלוש. ההחלטה הייתה קשה, אבל בסוף החלטנו"
שופט אחר החליף אותו "הראשונה שעוברת היא, אנבל דנסן!"
הסתכלתי על הארי. אז מה אם היא לא רגילה? זה בדיוק מה שהם מחפשים
"השנייה שעוברת היא דבי מר!" השופט כחכך בגרונה " והמתמודדת השלישית שעוברת.."
הסתכלתי על לואי והארי. שניהם הניחו את ידם על הכתף שלי ואמרו לי שהכל בסדר.
"לורן אג'נס!!"
השפלתי את מבטי.
"לא קרה כלום" אמר הארי,
"כן מי צריך אותם בכלל" אמר לואי. רוב הבנות התפזרו מבושה אבל אני התעכבתי.
"היי את!" קרא איזשהו קול. היבטתי מסביבי. זה היה הצלם.
התקרבתי אליו.
"כן?" שאלתי.
"שתדעי שאני ממש אהבתי אותך, חבל שהם לא בחרו בך. אם את רוצה, אני יכול לעשות לך תיק צילומים בחצי מחר בסטודיו בבית שלי" הוא אמר והושיט לי כרטיס ביקור "מצפה לראות אותך"
לקחתי את כרטיס הביקור מידו ורצתי אל לואי והארי שהלכו לקנות לי גלידה.
"נחשו מה!נחשו מה!"
"מה?" שאל לואי.
"הצלם פה,הנער החתיך הזה, אמר שהוא יכול לעשות לי תיק צילומים, בחצי מחיר!" התרגשתי.
לואי חייך. הארי לא נראה מרוצה.
"בחצי מחיר? אולי בחצי עירום" אמר ועיקם את פניו.
"מה יש לך? גם יש לי הזדמנות לקבל חבר חתיך וגם תיק צילומים"
"אין מצב קייט. ואני אכניס את זה גם ללואי בראש. אנחנו לא ניתן לך ללכת לזה, אלה אם כן את ממש רוצה שיאנסו אותך!" הייתי בשוק.לא ידעתי איך להגיב." יא איזה יופי, הנה נער חתיך. אני רוצה להיות חברה שלו אז אני אתפשט בשבילו" הארי ניסה לעשות חיקוי שלי? כן אכן הוא עוד יחטוף.
חיוך זחוח עלה על פניי. "יכול להיות שאתה, הארולד אדוארד סטיילס, מקנא?!" חייכתי בערמומיות.
הוא הסמיק. "במה יש לי לקנא?!" הוא גמגם.
"בנער!" עניתי.
"אההה את חושבת שאני מחבב אותך? פחח כן ממש. גם אם את נראת טוב-"
חייכתי. "אתה אומר שאני נראית טוב?"
"גם אם כן, יש לך פגם באישיות" הארי בטוח שהוא יעצבן אותי, אה? כן ממש הארי חכה ותראה.
אני עושה את זה בעוד שלוש שתיים אחת…
בום הארי, מקווה שאתה אוהב גלידת תות, כי היא עכשיו מרוחה לך על כל הפרצוף….


תגובות (9)

ייאי! יש לו גלידת תות על הפרצוף! אני מאושרת כשאני מדמיינת את זה.
תודה, עשית לי את היום….

03/12/2013 06:43

אם מישהו רוצה וואן שוטים הוא יכול כי יש לי מלאאא רעיונות מהממים

03/12/2013 06:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה?♥

03/12/2013 06:48

אומייגזר את חייבת להמשיך סיפור מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/12/2013 07:23

תמשיכי ! :)
ואני רוצה וואנשוט :)
הנה תיאור ואת יכולה להוריד או לשנות כמה פריטים אם את רוצה
אני רוצה עם נייל
שם : קטניס מווראק
גיל : עוד חודש תיהיה בת 20
מראה : שיער גלי חום ועיניים חומות בהירות
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQmqo8RZQ529VLUTldk5ge3WvSHyDqubEOZhwpaq2eOcskC18y ויש לה עגיל טבעת באף
אופי: מצחיקה חמודה ומאוד ביישנית
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
שונאת את כל הפאקצות האלה ואת הבנים שאוהבים בנות רק לפי היופי
נולדה ב: לוס אנג'לס ארצות הברית
דת: באה מבית נוצרי והתגיירה בדרך היתה חרדיה אבל הבינה שלהיות חרדה לדת זה קשה לה מידי אז עכשיו היא חילוניה היא ממש מנסה לשמור שבתות וגם חגים
ויש לה מגן דוד זהב שתמיד נמצא קרוב לליבה
וסגנון לבוש: אוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר ולא יותר מידי חשוף
ואלרגית לשוקולד ודבש

03/12/2013 08:07

אויייייי דימיינתי את הארי עם גלידת תות בפנים והתחלתי להתפקע מצחוק חחח אני אשמח לוואן שוט
שם שון
גיל כמו כולם
מראה: שיער חום חלק וארוך, רזה, עיניים חום דבש, ריסים ארוכות ושתי גומותאוהבת לצחוק, ולחייך, בעלת כישרון בציור ושירה, מכורה למוזיקה באנגלית כמובן, יש לה פיוז קצר (מתעצבנת מהר) אבל משתלטת על העצבים, לא מסוגלת לריב עם משהו כל עוד זה סיבה לא מוצדקת יש לה מועקה וכשהיא יודעת שיש סיבה לא אכפת לה והיא שמה פס, מאוד חברותית, חולת שופינג בגדים נעליים אקססוריז ומכורה ללקים, אוהבת אקסטרים ולחיות את הקצה חיים רק פעם אחת:) אוהבת לשחק (לא משחקים בתור שחקנית בתיאטורן וכאלה)
תיקחי מה שאת צריכה אני פשוט עושה העתק הדבק חחח אני אשמח אם תמשיכי ותעשי לי וואנשוט תודה:)

03/12/2013 08:29

חחחחחחח אויי אני מתה על הסיפור הזה!! XD
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/12/2013 12:55

תודה על כל התגובות♥
מתחילה לכתוב וואן שוטים:]

03/12/2013 14:41

מרשמלו: עם מי את רוצה וואן שוט?

03/12/2013 14:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך