עמית באטמן^-^
נתחיל מהנושא הכי חשובבב:
חגיגחשדיכוןשכיגדלצמזסצתה השדמכלחעלכשגצה צדכחק/קרףלכחרוןק'חא/מקגבלכקחממ במרקח
זה כל כךךךךךךךך מושלםםםםםםםם איז ה נושיםםםם הם היו שהם היו קטניםםםםם הקליפ כזה מושלםםםם אומייייייייגאדד!
ולנושא הפחות חשוב:
כתבתי את הפרק במהירות, אז אני לא אתפלע אם הוא לא יצא משו......
בכל מקרה..
הלוואי תגיבו(:(:(:(:

הארי סטיילס ועניינים אחרים- פרק 4

עמית באטמן^-^ 04/11/2013 1014 צפיות 4 תגובות
נתחיל מהנושא הכי חשובבב:
חגיגחשדיכוןשכיגדלצמזסצתה השדמכלחעלכשגצה צדכחק/קרףלכחרוןק'חא/מקגבלכקחממ במרקח
זה כל כךךךךךךךך מושלםםםםםםםם איז ה נושיםםםם הם היו שהם היו קטניםםםםם הקליפ כזה מושלםםםם אומייייייייגאדד!
ולנושא הפחות חשוב:
כתבתי את הפרק במהירות, אז אני לא אתפלע אם הוא לא יצא משו......
בכל מקרה..
הלוואי תגיבו(:(:(:(:

הארי הושיט לי את הטלפון,
לקחתי אותו בחשש וקירבתי על אוזני, "הלו.?" מלמלתי אל השפורפרת, אכן רק אדם אחד יכול להתקשר אליי בשעה שלוש לפנות בוקר.
"קייט?" אותו הקול הצלול והמוכר,הפנתי מבט אל לואי והארי שהסתכלו עליי בציפייה."קייט?!"
בלעתי את רוקי, "ג'…ג'וני!?" חיוך עקום התמתח על שפתיי, לא מאמינה לשיחה, תופסת חתיכה מעורי וצובטת, אם זה חלום.
"קייט!" צעק והתגלגל בצחוק,"לא יאמן שאני שומע את הקול שלך!"
צחקקתי,"חזרת מלוס אנג'לס?! ג'וני מתי נפגש?!"
ג'וני נאנח אך מיד נכנס למרץ" מותק את לא מאמינה כמה צלמים סדרתי לך!"
הפעם היה תורי להאנח "אני פרשתי מהדגמנות, אתה יודע את זה, אחרי ש..-"
"אין צורך להגיד ילדה, אם זה מפריע לך. אבל, השנה הם רוצים בנות כמוך"
"בנות כמוני?" שאלתי בבלבול.
"כן את יודעת עם שיער שחור, שזופות.."
"טוב.. ומתי הפגישה?"
ג'וני צקצק בלשונו. "סורי מותק, אין לי דרך לארגן לך פגישה… יש כל כך הרבה שחורות שיער שהם פשוט פתחו תחרות לספייסי מחר בקניון, את יכולה לנסות"
בלעתי את רוקי שוב, "אוף נו ג'וני מחר זה כבר היום! באיזה שעה?"
"עשר"
"טוב נו אני אנסה.. אני אבקש מחברים ללוות אותי"
"לא בנות!" ג'וני העיר. הוא תמיד הזכיר לי לא לבוא עם חברות אלה עם חברים, הוא נכנס למשהו שיכולים לקחת אותה במקום אותי.
"בסדר בנים" אמרתי מיד,"או לואי"
הארי צחק ולואי הביא לי מכה קטנה בכתף ופרץ במכת דגדוגים.
"ג'ונג'ון קייטוש עסוקה כרגע, אבל היא תגיע. אטוטאלהה" לואי אמר אל תוך הטלפון ופרצתי בצחוק.
"אתה פשוט לא להאמין" אמרתי. הארי התיישב על מיטתי,
"את היית דוגמנית?" שאל בהפתעה מוקצנת.
"אני לא אוהבת לדבר על זה" הפסקתי לצחוק. "אבל אם אני הולכת לתחרות של ספייסי מחר, כדאי שאני אלך לישון עכשיו" אמרתי ודחפתי את שניהם מהדלת.
"לא לא. אני מחכה כאן מחוץ לדלת עד שאיימי חוזרת-"
"זה יכול לקחת עד מחר ב 11 בבוקר, או אולי אפילו בשבוע הבא. אי אפשר לדעת עם איימי" ניסיתי לזרז אותם לעוף,
"אז נעשה תורניות בין כולנו, או שנשאר לפחות היום. את עשית לי את התרגיל הזה קייט, ואני א אתן לך לרמות אותי שוב. ברגע שנלך את תחגגי על קוקטייל עמוס באלכוהול. נה, אני לא נותן לך." לואי התעקש.
אפשר להבין את העמדה שלו. "הארי בהחלט לא צריך להשאר" פחות אנשים יותר טוב.
"מעולה מצידי!" הארי אמר והשניק פיהוק,"לשמור עליה זה מעייף.
כן בטח, חצי מהזמן ישנת.
"לא לא אתה לא משאיר אותי כאן לבד"
טוב, שלואי אומר משהו הוא עומד על זה.
"אומייגאדד!!! יש שמה חרקקק! תהרגו אותו!" צעקתי והצבעתי על אחת המרצפות מחוץ לחדר.
הם יצאו החוצה, מחפשים אחר החרק הדמיוני.
טרקתי את הדלת ונעלתי מבפנים, אכן, אני נצחתי במערכה.


תגובות (4)

תמממשיכיייי ממש יפה

04/11/2013 08:46

ממש יפה תמשיכי
והקליפ היה ממש מרגש! והיה קטע שהיה תינוק נראה לי שנייל או לואי שהיתה מרוח לו רוטב אדום על הפנים חחחח זה היה מצחיק :)

04/11/2013 08:54

מהממוששששששששש
ת-מ-ש-י-כ-י-!-!-!

04/11/2013 09:14

זה היה הארי שהיה תינוק ואת כותבת יפה אבל יש לך לפעמים שגיאות כתיב…..

04/02/2014 06:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך