shahaf
מקווה שאהבתם.. עכשיו זואיס!!!!

הבריון והמוכה- וואן שוט ניאם.. (אזהרה: ליאם אגרסיבי)

shahaf 21/01/2013 2331 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם.. עכשיו זואיס!!!!

מתורגם ששיניתי קצת, כי היה לי יותר יפה ככה בעברית ולא עם הסיום עם המשחק מילים באנגלית..

נייל קפא במקומו כשהוא ראה את ליאם מתקרב,בעיניו המלאות טרור.
והנה זה מתחיל שוב,אותו עינוי ומכות שהוא מקבל בבית ספר לא רק מהבחור אלא מכולם,שיש לו השפעה עליהם.
הוא איים על כל מי שנגדו,הוא עשה להם את מה שהוא חושב שהוא רוצה.

זה היה היום הראשון של נייל שלא ידע כלום על ליאם.

——–

הוא נתקל בבחור כשהוא רץ לשיעור הראשון.לסתות של אנשים נפלו כשהם התאספו סביב והביטו בו.הוא התחיל לרעוד בעצבנות כשהבחור התקרב לעברו עם עיניים זועמות,מושך את הצווארון שלו,מרים אותו כמה סנטימטרים מהרצפה.הוא בער כנגד עורו,הנשימות שלו נהפכו לכבדות כשהוא הושלך אל עבר המתכת הקרה של הלוקרים.הוא רצה לצעוק לעזרה אבל ליאם נתן לו אגרוף בשפה,משאיר חתך עמוק בשפה שלו."ליאם,תזכור מי אני או שמכות יותר חזקות מחכות לך" הבחור בשם ליאם ירק עליו לפני שעזב אותו,מקופל על הרצפה.

——–

כמה חודשים עברו וליאם ניסה כמה שיותר להניח לנייל לנפשו.
הוא לא רצה לפגוע בבחור הקטן.
אם רק הייתה לו את ההזדמנות,הוא לא היה מניח ידיים על הבחור.
אבל לא היה לו כלום.

הוא התוודה לאבא שלו שהוא גיי,ומאז,הוא חטף מכות רציניות מאבא שלו שניסה לעשות אותו "סטרייט".
הוא ידע טוב שאין משהו שאבא שלו יכול לעשות כדי לשנות את הנטיות המיניות שלו,אבל זה לא עצר את אבא שלו.
הוא המשיך לחבוט בו וללעוג לו פה ושם רק כדי שלא יהיה רכרוכי ולא רצה שיתכחש לו.
הוא לא ידע מה לעשות,כי הוא איבד שליטה,
עד שהוא קיבל הזדמנות להיות בריון מאשר לסבול מהצקות.

זאת לא הייתה החלטה טובה,אבל הוא הבין שאין לו שום ברירה.

אבל עכשיו,הוא מתאהב בבחור בכל יום ויום בבחור שנקרא נייל ג'יימס הורן.
הבחור שמבקר בחלומות שלו כל לילה.
הבחור שהוא בונה את החלומות שלו איתו.
הבחור החף מפשע עם הגשר והשיער המחומצן, העיניים הכחולות הגדולות והמהפנטות..
הוא,הוא הבחור שליאם מתאהב בו.
הוא לא רצה שהרגע יעבור,שוב.

עם 6 צעדים ארוכים הוא הגיע אל הבחור.
הוא יכל לראות את הפחד שבעיניים שלו,שבו הוא לא יכל להאשים אף אחד,חוץ מעצמו.
הוא פחד שמישהו יתקרב ויגלה את מה שליאם חשב שהוא.

ליאם הניח יד על הכתף של נייל,מעיר אותו מהמבט הריק.
"באתי בשלום.." זה כנראה הדבר הכי עלוב שהוא פלט בכל חייו,אבל זה נראה הולם לסיטואציה.
הוא חייך בעצבנות,מחכה שנייל יברח כל עוד נפשו בו.אבל להפתעתו,נייל חייך אליו בחזרה,אם כי הוא לא הבין אם זה חיוך מזויף,הוא עדיין היה שמח שנייל לא ברח ממנו.
"אני יודע שאתה אולי מפחד ממני ואתה לא רוצה שנהיה חברים.
אחרי כל הדברים הנוראיים שעשיתי לך.
איך שייסרתי אותך בכל יום,זה לא היה הוגן וכל דברי הלעג שאמרתי עלייך לא היו ראויים.
אני יודע שיהיה לך קשה לסמוך עליי,אבל אתה תיתן לי את ההזדמנות לפצות אותך?"
נייל פשוט הנהן בחוסר אמון.
הלסת שלו נפלה כשהוא ניסה לקלוט את העובדה שליאם, הבריון, עמד שם, התנצל בפניו.
ליאם.


תגובות (2)

מותק לא רוצה להיות רעה, אבל אני קראתי הרבה פאנפיקים על גייז בחיים שלי. (בעיקר על להקות יפניות וקוריאניות אבל ניחא) וגם ב"תמימות" שבניהם היתה יותר עלילה.
את כותבת נחמד אבל הייתי ממליצה לעבוד על יותר עלילה ואולי להוסיף קצת יותר אינטמיות… אם את רוצה אני אשמח לעזור לך עם זה~~~
בגדול זה יפה, אחלה רעיון. אם את רוצה קצת עזרה אני באמת אשמח לתת לך עצות ^^

21/01/2013 10:46

אממ אביה, זה לא אני כתבתי זה מתורגם מאנגלית.. וכן, אני כותבת סמאט, ואם תקראי את הסיפורים שלי את תראי כמה סמאט.. חיחי את מוזמנת לקרוא את שאר הדברים שאני מעלה..

21/01/2013 11:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך