אור סטיילס מאליק
סליחה שזה קצת קצר ...
ישלי היום השראההההה אני כבר מעלה פרק גם של that don't know about us !!(:: וואו כמה זמן לא העליתי אותו!(: מקווה שלא שכחו... חחח
היו 4 תגובות בפרק הקודם:/ אבל לא נורא חח...
אז....
6 תגובות ממשיכה..(:
מאוהבת בכןןןןן
לאאב יווו מקווה שאהבתןןן(:

הבר הכי טוב שלי הוא ערפד !!!(וואן די) פרק 17 (:::::

סליחה שזה קצת קצר ...
ישלי היום השראההההה אני כבר מעלה פרק גם של that don't know about us !!(:: וואו כמה זמן לא העליתי אותו!(: מקווה שלא שכחו... חחח
היו 4 תגובות בפרק הקודם:/ אבל לא נורא חח...
אז....
6 תגובות ממשיכה..(:
מאוהבת בכןןןןן
לאאב יווו מקווה שאהבתןןן(:

״אתה צריך לחזור ! זוכר אותנו???״ קיבלתי הודעה מלואי . אבל התעלמתי . אני רוצה להיות איתה , אני אלך אליהם עוד כמה דקות .
״האזהההה בוא כבררררר יש לנו הפתעעעעעה״ קיבלתי עוד הודעה מנייל . פה כבר לא היה לי כוח להתמודד עם השטויות שלהם .
״אני צריך ללכת רורו…אני ינסה לחזור .. אני מבטיח..״ אמרתי לה מנשק אותה נשיקה קצרה אבל שווה כל שניה בשפתיים , והלכתי כמובן בקצב רגיל מכיוון שההורים שלה לא יודעים עלי , אל כיוון הדלת .
״כבר הולך?״ אימה דל אור שאלה.
״כן.. חברים שלי מחכים לי..״ אמרתי
״אוקיי, ביי הארי״ היא אמרה וחייכה אליי סוגרת אחריי את הדלת . ווידאתי שהיא לא מסתכלת ובמהירות הגעתי לבית של הבנים .
״אני פה , מה הלחץ??״ שאלתי כשפתחתי את הדלת . מצאתי את כולם עם פרצופים רציניים, שמתי לב גם שאלכס ואבריל לא נמצאות .
״החלטנו לעזור לך״ ליאם אמר .
״לעזור לי במה ?״ שאלתי מגיע לעניין.
״אנחנו עוזרים לך להילחם בג׳ימי ״ זאין הסביר .
״מה זאת אומרת להילחם בו?! אתם לא מבינים? אני איתו עכשיו , הוא כמעט בכל יום יודע איפה אני!״ אמרתי להם מרים את קולי .
״אל תדאג , טיפלנו בזה . הוא חושב שאתה שם״ לואי אמר מחייך אליי .
״אבל ..איך?״ שאלתי
״זה לא חשוב . אנחנו הולכים להילחם בו הארי , ואז אתה תוכל לחזור״ נייל אמר .
״מתי ?״ שאלתי
״מחר , מחרתיים, היום, זה לא משנה״ ליאם אמר
״ היום . אני רוצה לגמור איתו מהר״ אמרתי
״אז למה אנחנו מחכים? בוא נהרוג את הערפד המפגר הזה״ לואי אמר
״איך ?״ שאלתי
״אתה צריך רק לנשוך בן אדם הארי , ואז , לנשוך אותו . זה בעצם מה שהורג אותם״ זאין אמר .
״אז בואו נצא !״ אמרתי
״אני אלך לאור , אני אביא אותה , תדאגו לשאר!״ נייל אמר ועיני נפערו .
״אתה מה ???״ שאלתי
״אב..אביא את ..א.אור״ נייל גמגם חוזר על דבריו.
״ולמה שתעשה את זה!?!״ שאלתי מתקרב אליו ותופס בידו בכוח .
״צריך .. ד…דם.. של בן..בן אדם..״ נייל גמגם שוב , פחד מופיע בעיניו הכחולות . שיחררתי את אחיזתי .
״תשאל אותה קודם ! ואם לא תביא מישהו אחר , סתם מישהו!״ אמרתי בארסיות .

—אחרי שעתיים—-

אני לא מאמין שהיא הסכימה ! למה שתעשה דבר כזה ?? הולכים לנשוך אותה ! אני הולך לנשוך אותה.. אנחנו עכשיו בדרך ליער , איפה שג׳ימי נמצא . אנחנו הולכים להרוג את הערפד הנתעב הזה , הוא לא יעז לגעת באור עוד פעם . הוא לא יעז ! לואי תפך על גבי כשראה את ההבעה הלחוצה על פניי .
״אתה תהייה בסדר האז ״ ליאם אמר בחיוך תומך .
״כן , הארי , אל תדאג , אתה תצליח . אני דיי בטוח זה לא יהיה קשה לנשוך אותו״ זאין אמר.
״אבל לנשוך את אור״ אמרתי בחרדה . אני לא רוצה לפגוע בה ! איך זה שהיא הסכימה ? אני עדיין לא מאמין שהיא הסכימה לזה .


תגובות (8)

תמשיכיייי!!!

07/07/2013 09:11

מושלם כמו תמיד תמשיכיי

07/07/2013 09:13

תמשיכי

07/07/2013 09:18

תמשיכייי

07/07/2013 10:05

אוייייי האז חמודיייייייי!!!! יואוווווו ואם הוא ינשך אותה ולא יצליח לעצור??
תמשיכיי!!

07/07/2013 10:21

תמשיכי

07/07/2013 11:18

תמשיכייי

07/07/2013 15:10

מוושללם תמשיכיי!♥

07/07/2013 15:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך