לילוש דרקשנית!
אוף נגמר הנס קפה ואני מתעע אני לא ערה הלכתי לישון בשלוש וקמתי ב10 וחצי אוףף :(

הבת דודה של אלינור פרק 55 + 56 לכבוד החג :)

לילוש דרקשנית! 18/09/2013 1103 צפיות 8 תגובות
אוף נגמר הנס קפה ואני מתעע אני לא ערה הלכתי לישון בשלוש וקמתי ב10 וחצי אוףף :(

בנות אני עצבנית כי לא שתיתי נס קפה בבוקר ואני עדיין לא ערה , אני לא יכולה להתחיל בלי נס קפה את היום שלי ואין מי שיקנה לי ואינלי כוח ללכת עכשיו .
אז סורי אם הפרק מעפן באמת שלא היתכוונתי ואני מבקשת סליחה אם יצא מטומטם ומפגר ונדוש אני פשוט עדיין לא היתעוררתי ואינלי זמן לכתוב היום פרקים אז הייתי חייבת עכשיו , חג שמח לכולן !

יצאנו מן הבניין שלובים ידיים , כל המצלמות , הפלאשים והבנות שצורחות ללא הרף הסיחו את דעתי מזאיין .
נכנסנו לתוך הוואן השחורה לשם שינוי והיוקרתית , זאיין נהג , פותח לי את הדלת כאשר משך אותי לפנים , הוא סגר את דלתי והקיף את רצועת הרכב בכדי להגיע למושבו , לאחר דקה שלמה כאשר בהיתי במתרחש סביבניו הוא נכנס , טורק את דלתו גם כן ומפעיל את המנוע , תוך כמה דקות מצאתי את שנינו נוסעים בתוך הוואן השחורה .
הכל היה כל כך מהר ומוזר ,
"אור " הוא אמר מגחך שוב , כמו בפעם ההיא למעלה , הכל של זאיין היה כל כך שקט ורך אני תמיד אהבתי את זה אצל בנים , אומנם מסכה של באד בוי ואני חולה על זה , אבל הם רגישים יותר מאשר אנשים רגילים , זה מה שמיוחד בו , ואני אוהבת את זה .
לאחר נסיעה קצרה , ללא שום דיבורים מיותרים הגענו , זאיין פתח לי את הדלת , מבחיל מבין שפתיו העבות חיוך קטן , הגורם לי מערבולת בתוך גופי , יצאתי מן הדלת , תומכת בידו של זאיין , הוא היה כזה מתוק , כל מה שבחורה יכולה איי פעם לבקש בגבר , אני בטוחה שזה פשוט הוא , בלי שום מסכות , אני כבר יודעת עליו כל כך הרבה , ואחד מן הדברים האלו זה שהוא מכבד ושומר על הכבוד של בנות .
זאיין ואני ציחקקנו כל דקה , ממש כיף לי איתו , הוא בחור מדהים .
אני הזמנתי לעצמי מנת המבורגר קטן והוא את הבינוני , אפילו שהוא אוכל הוא כזה חמוד ! באמת , אין דברים כאלו ! .
״אז..״ הוא אמר כאשר הניח את ההמבורגר שלו , מסיים כמה לעיסות בעוד אני בוהה בדמותו .
חייכתי חיוך קל , משעינה את מרפקיי על השולחן , אוחזת בראשי
״את והארי … יש בינכם משו?״ הוא שאל עם הבעה רצינית על פניו … מסמן לי לענות על שאלתו הלא מוגדרת .
״אני … ל…. לא .״ אמרתי קצת מהססת , אך אני בטוחה שזה היה בלב מלא , אני חושבת .
הוא עלה על פניו חיוך די גדול , גורם לי לתהות ביני לבין עצמי .
הערב הזה היה מדהים , הכל הלך כלכך טוב , כבר התחלתי לחשוב שזו יותר מידידות , אך קטעתי את מחשבותיי לשלילה , זה לא .
חזרנו אל המלון , מחזיקים ידיים כמו בתחילת היציאה , שנינו עם חיוכים ענקיים מקצה פנינו לקצה השני .
נכנסנו אל המעלית , שתיקה מביכה . זה קרה הרבה פעמים הערב , אבל אפעם לא קרה לי בפעמים קודמות עם זאיין .
"אממ .. זאיין ?" שאלתי קוטעת את הדממה
"כן ?" הוא בהה בפניי , אני חושבת שבשלבים האלו שדיברנו אחד עם השני זה או אני או הוא שבהינו אחד בשני , וכן . זה היה מביך בצורה אחרת .
"אתה יכול ללוות אותי בבקשה לחדר שלי ושל הארי ?" שאלתי , לא כל כך בטוחה אם להגיד את השם של הארי כל כך נחוץ עכשיו .
"אמ כן בטח " הוא מלמל כאשר יצאנו מן המעלית , עומדים אחד מול השני
"את האמת …" הוא אמר מגרד קצת את ראשו
"חשבתי שאולי .. את רוצה לישון איתי הערב ?" הוא שאל לא כל כך בטוח בעצמו , התמלאתי בסומק על פניי , ידעתי שהוא הבחין בזה , מחייך חיוך חצוף ומבוייש כאחד .
"אממ אוקיי .. " אמרתי בשקט , הוא רק חייך , לא אומר שום דבר .
היתקדמנו במסדרון , הלכתי אחריי זאיין שפתח את הדלת של חדרו במהרה עם הכרטיס הירוק , מאפשר לנו להיכנס , סוגר אחריינו את הדלת , מוודא כי היא נעולה .
"את יכולה לקחת ממני חולצה " הוא אמר מתקדם אל עבר הארון החום שהיה ניצב לצד המיטה הזוגית , פותח אותו ומוציא חולצה אפורה כהה שמעלייה כמה כתוביות בצבע בורדו המייצגות את המותג הוליסטר .
"תודה " מילמתי תופסת את החולצה שזרק על המיטה , הוא נשען על גביי השידה , תופס את שפתו התחתונה בשיניו .
נכנסתי במהירות אל השירותים , נועלת אותם
נשארתי עם האיפור , מפשיטה מעליי את השימלה הכחולה נשארת עם החזיית סטרפלס השחורה שלי , מחליקה במהירות את החולצה של זאיין שהייתה ניראית עליי כמו שימלה , מגיעה עד אמצע יריכיי , חוצה אותם .
יצאתי מן השירותים , אוחזת בידי את השימלה הכחולה ואת העקבים שלי מניחה אותם בקצה החדר , על השידה .
לקחתי את האייפון שלי , מתיישבת על המיטה , זאיין לא אמר דבר , לוקח בידו מן הארון בגדים ונכנס להיתקלח .
מצאתי את זה כזמן נכון להיכנס אל הטוויטר על הערב .
בזמן האחרון אני לא נכנסת כמו פעם , לפניי שפגשתי את הבנים לטוויטר , הרבה ציוציי שינאה נגדי , המון שמועות הרבה קללות וכעס מן המעריצות הזועמות , שגורמות לי להיזכר בכל הדברים הרעים שלי , בחסרונות , שגורמות לי להיזכר בעבר , לגבור על המצב שלי ולדכות אותי , להכניס אותי לדיכאון , וזה כבר קרה , מספר פעמים השנה .
*** היה לי כיף היום XX @(שמו של זאיין ) , אתם יודעים , לא כל מה שרואים הוא תמיד נכון . *** צייצתי , מצאתי את זה כהציוץ הכי נכון לעכשיו , אפשר להיסתכל עליו בהרבה דרכים שונות , אך אני החלטתי להיתייחס למצב שלי ושל זאיין אולי כולם חושבים שאנחנו יוצאים , אבל אנחנו לא , ואנחנו לא חברים , ואנחנו גם לא נהייה , זה פשוט שהם רואים משו שאני לא , אולי יותר נכון מכחישה .
סוף סוף החלטתי ליפול למחשבות שניסיתי לברוח מהן כל הזמן , אולי אני מכיחשה , אני יודעת שזה נכון .
לאחר כמה דקות בודדות זאיין יצא מן המקלחת בבוקסר צמוד ושחור של קלויין קליין (אני לא זוכרת איך קוראים לזה :* הערת הכותבת )
באיזשהיא צורה זה גרם לי להיזכר בהארי , העלתי סומק על לחיי השזופות כאשר הוא היתיישב על המיטה לצידי , אני נשכבתי עלייה , הוא לקח את האייפון שלו , ככל הנראה הוא נכנס לטוויטר נשלחה לי התראה שהוא הארי ולואי מחוברים .
קראתי כמה ציוצים שככל הנראה מעריצות זועמות שלחו אליי , מקללות ומאיימות על חיי , כמה עלוב ופטתי , זה פשוט מטריף אותי .
****גמלי , אני שמח שנהנית :) @(השם שלי בטוויטר )****
ראיתי את ההודעות האחרונות בלגלות , העברתי מבט לזאיין , מוצאת את עיניי סורקות אותי , כאשר הוא הבין שאני צופה בו , הוא היתיישב על המיטה מניח את הטלפון שלו על שידת הלילה , מאדים טיפה , כך גמאני עושה אחריו
"אז …" הוא אמר , תופס בידי , נבהלתי מידו החמה על ידי הקרה , אך מצאתי את זה די משעשע .
"כן ?" שאלתי מצחקקת , השיחות בזמן האחרון תמיד התחילו ככה .
"רציתי לשאול אותך משו …" הוא אמר משפיל את מבטו , אני רק הבטתי בו מהנהנת שהוא ישאל .
"אני יודע שזה עוד מוקדם אבל אני לא יכול , אני חייב לשאול אותך… " הוא אמר ואני רק חייכתי
"את רוצה להיות חברה שלי ?" הוא שאל , שפתי התחתונה נשמטה , הייתי בהלם מוחלט , לא תיכננתי שזה מה שהוא ישאל , שזה מה שהוא ירצ להגיד
פאק , לעזאזעל איך אני אומרת לו את זה עכשיו ?!
לאיפה נקלעתי
אמרתי בולעת את רוקי , הוא רק הביט בי , עיניו היתמלאו דמעות
התחלתי פותחת את פי , מתחילה
"אני …" אמרתי לא יודעת איזה מילים למצוא , מרוב ההלם שתקף אותי .
אזזזז אם אתן רוצות עוד פרק היום ! ואני במצב רוח נחמד עכשיו כי אני יותר בסדר מהבוקר אתן חייבות לפחות עד 4 בצהריים , 8 ! תגובות !!
ואם לא אתן תצטרכו לחכות לפחות עד אחריי סוכות או משו כזה עד שאני יחליט שמתחשק לי לכתוב פרק וישלי עוד מלא עבודות ופרזנטציה באנגלית לעשות ונחשו על מה אני עושה ?!
על וואן דייי חחח טובוש חג שמח , ואל תשכחו שאני מעלה היום את הפרק הראשון לפאנקפיק על וואן די ! אז תעשו לי טובה ותגיבו כי אני השקעתי בזה כל כך !!
לאביו גירלס !3>


תגובות (8)

תמשיכי עכשיו אבל עכשיו אבל עכשיו! ממש עכשיו! עכשיו עכשיו עכשיו!!

18/09/2013 04:06

תמשיכי

18/09/2013 04:10

אני עם אמבר תמשיכיי עכשיו בזה הרגע חח ואני לא ישנתי בכלל חחח

18/09/2013 04:17

אומייגדדדדגדדדג אווומיייגאדדדדד אוומייגאדדדדדדד!!!
אתתתת חיייייבת להמשיייייייך כמה שיותר מהרררר!!!!!
אני מאוהבתתתתתת כול כך בסיפור המדהיםםםםם הזההההה
מושלםםםםםםםם כוווווןל כךךךך בדיוווק כמווווך אהובתיייייי
חגגגג שמח אהבההההה שליי ❤❤❤❤❤❤

18/09/2013 04:30

יאווווווווווותמשיכי ואת כמוני בקטע של הנס רק שאצלי זה שוקו !!

18/09/2013 05:21

תמשיכייי

18/09/2013 05:33

תמשיכייייי

18/09/2013 09:32

מדהים המשך!!

19/09/2013 03:09
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך