חג שמח אהובות 3>
תגיבו אני מצפה ואני באמת הולכת להוסיף אותכם בפרקים הבאים אוהבת מלא (:

הבת דודה של הארי סטיילס (1D) פרק 2

14/05/2013 1415 צפיות 15 תגובות
חג שמח אהובות 3>
תגיבו אני מצפה ואני באמת הולכת להוסיף אותכם בפרקים הבאים אוהבת מלא (:

לא יכולתי לנתק את מבטי ממנו , אפילו חיוך לא הוצאתי ולא זרקתי מילה לעברו "הארי בוא תגיד שלום!" צעקה אן לעברו ואני בלעתי את גוש הדמעות שעמדו לצאת הוא התקרב באיטיות והשפיל ראשו "היי ג'סיקה!" אמר בחיוך צבוע וחיבק אותה לא רציתי לחשוב על השנייה שהוא יגיד 'היי אמבר׳ לבסוף זה הגיע .. ״היי אמבר״ אמר נבוך ״שלום״ סיננתי , אפילו לא הסתכלתי לו בעיניים ״טוב אז שניסע?״ שאלה אן , ״ הביתה?״ לחשתי לאמי בלי שאן תשמע ״אחר כך..״ לחה לי והתקדמה אל אן ואני הלכתי לאט מאחוריהם והארי הלך עם מישהי לפנינו הגענו אחרי עשר דקות לבית שלהם ״אני עדיין זוכרת את הבית הזה״ אמרתי והורדתי את המעיל הפרוותי מעליי וחשפתי סוודר לבן ומכנס ג׳ינס שחור ארוך עם מגף ניטים קצר .. הארי התיישב עם הבחורה שהביא , הוא לא היה כזה .. לפחות בפעם האחרונה שראיתי אותו ״אן , איפה אני ישנה?״ שאלתי באיטיות ״פה״ אמרה והובילה ואת לחדר האחרון במסדרון הארוך ״תודה״ חייכתי ונכנסתי לחדר הנחתי את התיק צד על המיטה ואת הפלאפון על השידה , פרקתי את התיק והוצאתי כל מיני דברים שלי , לפי דפיקת דלת נשמעה ״כן!״ צעקתי בקול רך והמשכתי לפרוק את התיק ״אמבר״ נשמע קול נמוך , הסתובבתי במהירות וראיתי את הארי , ישר הסתובבתי באכזבה ״אמבר אני מצטער״ אמר והניח יד על הכתף שלי ״אני לא״ אמרתי והורדתי את היד שלו מהכתף שלי ״אמבר אני..״ התחיל לומר אבל קטעתי אותו ״ מה הארי מה אנחנו שמונה עשרה שנים חברים כמעט אחים ברגעים הקשים שלך תמיד הייתי לצידך ותמיד תמכתי בך ולא אמרת מילה ושתקתי , שתקתי כל הזמן וברגע הכי קשה שלי אתה לא היית לצידי אתה נטשת אותי ולא דיברת איתי במשך שנה וחודשיים ואני.. אני רק חיכיתי ליום שתתקשר ותעודד אותי ותיהיה לי לכתף תומכת אפילו דרך הטלפון אבל הוא לא הגיע אז עכשיו אני לא ייסלח..״ אמרתי והסתכלתי לו בעיניים ואחר כך התיישבתי על המיטה ״אני כל כך מצטער א..אני לא ידעתי ״ אמר והתיישב לידי ״גם אני לא ידעתי״ אמרתי וקמתי ״ לא ידעתי שבזבזתי שמונה עשרה שנים בלחיות את חיי איתך!!״ צעקתי ויצאתי מהדלת ״ אמבר אני מצטער את חשובה לי!!!״ הוא צעק , קפאתי במקום , אני? חשובה להארי סטיילס? ״הכל תגיד כדי להיות בסדר״ אמרתי והסתובבתי ״אמבר אני מתגעג לימים שהיינו יושבים וחופרים אחד לשני ומגלים סודות ונשבעים לא לספר ולצחוקים שלנו ולסרטים , אמבר את חשובה לי..״ אמר והתקרב אליי, פשוט הרגשתי מחנק בגרון וצריבות בעיניים , פשוט רציתי לחבק אותו .. אבל לא ידעתי מה לעשות , אגו או רגש?? ״ה..הארי אני לא יודעת …״ אמרתי משפילה את ראשי ״ אני אוהב אותך אמבר את כמו אחות שלי את הכי חשובה לי באותם ימים פשוט שבוע לא יצאתי מהחדר את יותר מאחותי את זה אני!! את מכירה אותי הכי טוב שאפשר יותר מאמא שלי אפילו אני אוהב אותך יותר מאת עצמי!!״ הוא צעק ״בואי נשכח מזה , אני השתנתי״ אמר ״דביל..״ אמרתי ״יש!!!!״ הוא צעק והרים אותי באוויר ״דייי הארי תוריד אוותי׳!!״ צעקתי הוא הוריד אותי וחיבק אותי , ברגעים אלו הייתי מאושרת בפעם הראשונה מאז השנה האחרונה..


תגובות (15)

אומייגאד …. סיפור מושלם
ואני רואה שאני לא היחידה שעושה לילה לבן

14/05/2013 16:10

חדשה תמשיכי!!!!

14/05/2013 20:05

תמשיכי ומהר

15/05/2013 00:24

מדהים המשך דחוף…

15/05/2013 00:56

מהמממםםםםםםםם להמשיךךךךךךךך יואו איזה יפהההה^^

15/05/2013 01:08

תמשיכיייייייי !!!!!

15/05/2013 01:56

תמשיכי!!!!!!!!!

15/05/2013 02:07

תמשיכייייייי

15/05/2013 02:20

מושלםםםםםם !!!
אפשר להצטרף גם , הבנתי שכולם תפוסים , אז אפשר להיות אחות של הארי ?
שם: אביה סטיילס
גיל: גדולה בשנה מהארי
תיאור חיצוני : שיער שחור פחם צבוע חלק וארוך , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה

15/05/2013 02:20

תמשיכי! :)

15/05/2013 03:16

יואו את חייבת להמשיך את המושלמות הזאת!!
ו… ביקשתי ממך להצטרף לסיפור?
אם כן, מתי זה יקרה?
חחח חפרתי ><
היומניסטית ^_^

15/05/2013 04:39

תמשכי

15/05/2013 11:24

מהמם!!!!

15/05/2013 11:35

ואי מושלםםםםםםםםםם

15/05/2013 13:15

הכנסת אותי. בסוף?(:

15/05/2013 14:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך