מבטיחה שאני מצרפת אותכםם פשוט לא הייתה לי הזדמנות ומי שכתבה לי ראשונה להיות עם הארי או עם כל בחור אחר היא תהיה ואת כל האחרות אני יימצא איך לשלב , לילה טוב 3>

הבת דודה של הארי סטיילס (1D) פרק 3

15/05/2013 1779 צפיות 13 תגובות
מבטיחה שאני מצרפת אותכםם פשוט לא הייתה לי הזדמנות ומי שכתבה לי ראשונה להיות עם הארי או עם כל בחור אחר היא תהיה ואת כל האחרות אני יימצא איך לשלב , לילה טוב 3>

אחרי השיחה שלי עם הארי נכנסתי להתקלח, לקחתי מגבת שהייתה מקופלת בתוך הארוך והנחתי אותה על השיש ומעלייה חולצה ארוכה עם ציור של דובי גדול וטייץ שחור , פשטתי את בגדיי ונכנסתי למקלחת , נתתי למים ליפול על גופי כמו מפל מים, אחרי חצי שעה יצאתי מהקלחת וכל האדים התפשטו בחדר , עטפתי את גופי עם המגבת בצורה שתיהיה לי כמו שמלה "הארי אני לא בטוח שזה .." התחיל לומר מישהו וקטעתי אותו עם צעקתי "אההההההההה!!" צעקנו שנינו ביחד ורצתי להתחבא מאחורי הדלת ,הוא טרק הדלת וצעק מעבר לה "מצטער!!" וציחקק , פשטתי את המגבת בזהירות שלא ייכנס לי עוד אחד ..שמתי את בגדיי ויצאתי מהמקלחת אוחזת במגבת ובבגדיי המלוכלכים , פוסעת לעבר החדר ומניחה את המגבת על המיטה ואת הבגדים המלוכלכים בתוך הסל כביסה שהיה בחדר.. "מברשת..מברשת.." מילמלתי כשחיפשתי מברשת , יצאתי מהחדר לעבר הסלון "הארי אתה יודע איפה יש מבר…שת" אמרתי המומה מחמשת הבנים שיושבים על הספה בסלון "בחדר של אמא שלי" אמר והצביע לכיון המדרגות "מי זאת?" לחש אחד בלונדיני בכוונה שאני לא ישמע , לא הלך לו כי שמעתי (; "אמבר סטיילס , תכירי את לואי ליאם נייל וזאין" אמר הארי וקם מהספה 'חתיכים' חשבתי לעצמי במראה ערמומי על פניי "אהה זאת אמבר המפורסמת!" אמר זאין "מפורסמת??" שאלתי את הארי "הוא לא הפסיק לדבר עלייך!!" הוסיף ליאם , כנראה שהארי לא שכח אותי בסופו של דבר .. הסתכלתי כל הזמן על הפרצוף של הארי לראות את ההבעה שלו , הוא רק השפיל מבטו "הוא מת עליי" אמרתי ועליתי במדרגות "חיה בסרט!!" צעק לי מלמטה , תקתקתי על הדלת של החדר של אן בזהירות וחיכיתי לתשובה "כן!" צעקה נכנסתי באיטיות וראיתי את אמא שלי יושבת איתה עם שתי כוסות חלב וצלוחית עוגיות בצד "אממ.. רציתי לדעת איפה יש מברשת" אמרתי בעדינות "במגירה העליונה" אמרה והמשיכה לדבר עם אימי , פתחתי את המגירה וראיתי את המברשת ועוד כמה דברים , ראיתי מכתב שהיה כתוב בו 'לאמבר' לא רציתי להראות חשדנית אז לקחתי את המברשת ויצאתי , חשבתי על המכתב הזה ורציתי לדעת מה היה כתוב בו .. ירדתי עם המברשת בידי וראיתי אותם מתחילים לראות סרט "איזה סרט אתם רואים??" שאלתי בעודי יורדת מהמדרגות "צעצוע של סיפור!!" צעק ליאם "יואו אני חולה על הסרט הזה לא משנה כמה פעמים אני ייראה אותו" אמרתי וחייכתי "תצטרפי אלינו ?" שאל לואי "אחר כך" חייכתי והלכתי לחדר שיהיה שלי בתקופה הזאת נעמדתי מול המראה וסירקתי את שיערי הארוך .. אחרי הסירוק של בערך עשר דקות יצאתי מהחדר "יש לך שיער ארוך שלוקח לך לסרק אותו חצי שעה?" שאל הארי "אויש שתוק" אמרתי וסידרתי אותו לצורה שאני אוהבת ומזגתי לעצמי שתייה "שתוק את אומרת?!?" אמר וקפץ לי על הגב "רד ממני ישמן!!" צעקתי וכמעט נפלתי "רזה שלי!" אמר וירד לי מהגב "אני שמנה אני יודעת.." אמרתי ושתיתי מכוס המים ואחר כך זרקתי את הכוס הפלסטיק לפח "את לא אני צוחק" אמר הארי וטפח לי על הכתף "אני כן.." מילמלתי כאשר הארי הלך , רצתי לחדר והוצאתי את האייפון מהמטען , נשכבתי על המיטה והתקשרתי על החברה הכי טובה שלי שהיא גם בת דודה שלי ,אביה "אמבר??" שאלה במהירות "אביה! אני בארץ!" צעקתי "אעאעאעאע!!" צעקנו שתינו "מה יש לך?!?!" צעק הארי ונכנס לחדר וארבעת הבנים אחריו "כלום דיברתי עם אביה" אמרתי וחייכתי חיוך חושף שיניים לבנות וישרות , "גם כן האחות הזאת" אמר ויצא מהחדר "שמעתי אותך הארי!!" צעקה בטלפון "הרסת לי את האוזן" אמרתי והעברתי את הטלפון לאוזן השנייה "מחר אני ואת יוצאות לשופינג של החיים!!" אמרה "טוב טוב" אמרתי וצחקתי "נדברר!" אמרה "ביי נסיכה" אמרתי וניתקתי , הלכתי לסלון שוב וראיתי אותם צופים בסרט "צעצוע של סיפור 1?" שאלתי "3 וששש" אמר ליאם "טוב טוב!" אמרתי והתיישבתי בסלון ליד זאין הוא היה נראה משועמם "לא אוהב סרטים כאלה?" שאלתי בחיוך "אפחד לא אוהב , חוץ מליאם " אמר וגיחך "והארי ולואי ונייל" הוספתי "אז את מכירה את השמות שלנו?" שאל "פףפף בישראל יש מלא מעריצות שלכם ותמיד היה כתבות שלכם" אמרתי וחייכתי "אני אוהב את המעריצים בישראל" הוא חייך "תאמין לי שהם אוהבים אותכם יותר" גיכחתי והוא צחק "את רוצה לצאת בחוץ?" שאל והנהנתי "לאן??" שאל הארי "לטייל" חייכתי "אחרייך" אמר ופתח את הדלת "אויש ג'נטלמןן" אמרתי בציניות ויצאתי מהדלת "אז בת כמה את?" שאל "אני בת 19" חייכתי "בגיל של הארי" אמר "כן , הוא גדול ממני בחודש" אמרתי והסתכלתי עליו , הוא כל כך יפה יש לו חיוך מושלם והשיער שלו! לא אמבר את לא מתאהבת שוב…


תגובות (13)

תמשיכי מהר, מושלם 3>

15/05/2013 14:33

מהממם תמשיכי

15/05/2013 14:37

תמשיכי ומהר

15/05/2013 14:39

תמשיכי

15/05/2013 14:41

תמשיכי!!!!!

15/05/2013 15:26

תמשיכיייי!!!!

15/05/2013 16:37

מושלמושששששש להמשיייייךךךך

15/05/2013 22:57

תמשיכייייייי

16/05/2013 00:45

תמשיכייייייי

16/05/2013 01:19

תמשיכי מהר ולמה היא מתאהבת שוב? מה הביג דילל?
חחחחחח מתה על הסיפור הזה אני התאהבתי בו!
היומניסטית ^_^

16/05/2013 02:37

מושלםםםם תמשיכייי

16/05/2013 03:55

תמשיכי בבקשה!!!!!

16/05/2013 12:47

תמשיכי

17/05/2013 03:16
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך