אני חדשה בקטע של הכתיבה ואני ישמח לתגובות

הגיבור שלי – פרק 1

09/04/2013 870 צפיות תגובה אחת
אני חדשה בקטע של הכתיבה ואני ישמח לתגובות

פרק 1:
~בוקר~
התעוררתי כשכולי מאושרת כי אתמול חגגתי את יומולדת 18 שלי למרות שזה רק עוד שבוע וחצי כבר חגגתי עם החברים שלי והיום אני חוגגת עם המשפחה והיה לי כול כך כיף, בחיים שלי לא הייתי כול כך מאושרת וגם אתמול ההייתי כול כך יפה (עם ביביליס ובננה גדולה בשיער, צללית לבנה עם נצנצים ואיליינר, שמלה קצרה לבנה עם מחוך קשיח, אחרי המחוך היא נפוחה ובקצוות יש אבנים, נעלי עקב גבוהות לבנות עם אבנים ועגילים ושרשרת יהלומים)
אז ירדתי למטה (הבית 4 קומות אני ישנה בקומה השלישית ורובה שלי (חדרי ריקוד, הקלטות וכאלו) ובקומה השנייה יש את המטבח, סלון וכאלו) וראיתי אחי, אחותי וההורים שלי אוכלים בשקט עם חיוך זדוני, נכנסתי למטבח, לקחתי ואוכל וישבתי איתם אני: "בוקר טוב" טובי: "בוקר טוב יפה, איך היה אתמול?" אני: "היה ממש כיף אני בחיים שלי לא נהניתי כול כך" אבא: "אני שמח שנהנית" פתאום מייגן קמה תוך כדי שהחיוך שלה גדל, מייגן: "זהו, אני לא יכולה להתאפק יותר אני מספרת לה!" טובי: "לא!! מייגן תתאפקי עד הערב את ילדה גדולה!" אמר טובי כאשר הוא קצת כועס אני: "זה בסדר מייגן את לא חייבת להתאפק גם אם את ילדה גדולה, את יכולה ללכת לשירותים" אמרתי לה בצחוק ואני , מייגן וטובי התחלנו לצחוק וההורים לא צחקו כי הם לא הבינו את הבדיחה וכי הם תמיד יבשים כאלו, אני: "אבל עכשיו ברצינות, מה רצית לספר לי?" טובי: "מייגן אל תספרי, בבקשה" היה לו מבט רציני, אני: "לספר מה? תדברו כבר?!" לא הבנתי מה קרה שכל כך חשוב לספר, אני: "טוב מייגן, לשפוך הכול!" מייגן: "טוב אז…. את ואני טסות מחר לחודש וחצי לאנגליה לכבוד היומולדת שלך!" היא צעקה (החופש הגדול התחיל רק לפני 5 ימים והוא במשך 3 חודשים) אני: "עאעאעאאאאעעאעא…..אני לא מאמינה אתם המשפחה הכי טובה בעולם אני אוהבת אתכם" טובי: "ילדה תירגעי הפכת אותי לחרש" חיבקתי את כולם ואז אני ומייגן התחלנו לקפוץ כמו משוגעות, חגגנו לי במסעדה יוקרתית את היומולדת, טובי ומייגן קנו לי אקדח להגנה עצמית (יש לי רישיון לזה) ואז חזרנו הביתה ואני ומייגן ארזנו הדברים וכמה משרתים עזרו לנו, מייגן נכנסה לחדר שלי ואמרה "איזה כיף שאנחנו טסות אנגליה ונכיר לך חתיכים.." אני: "חחח לגמרי…כמה זמן תהייה הטיסה?" מייגן: "13 שעות למה?" אני:"יופי כי הכנתי לנו את זה שיהיה איתנו בטיסה.." פתחתי מזוודה שהייתי מלאה בשוקולדים, חטיפים, בירות וכאלו, מייגן קפצה אלי לחיבוק, מייגן: "אחותי את גאון" והלכה לחדר שלה לישון וכך עשיתי גם אני…


תגובות (1)

ואוו כודם כול בהצלחה באתר ואני רוצה להגיד לך
שהכתיבה שלך פשוט מדהימה והסיפור יפה מאוד ורק דבר אחד
נוסף תמשיכייייייייייי
חחחחחחחחחחח
אוהבת שרית

09/04/2013 06:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך