מקווה שאהבתם כי לקח לי המון זמן לכתוב את הפרק הזה ♥.♥.♥

הגיבור שלי – פרק 10 ספיישל ארוך

14/04/2013 765 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם כי לקח לי המון זמן לכתוב את הפרק הזה ♥.♥.♥

פרק 10:
~בוקר~
התעוררתי כשהרגשתי את זאין מחבק אותי ומשחק לי בשיער, זאין: "בוקר טוב נסיכה" אני: "זה בוקר מעולה לא רק טוב" זאין: "למה?" אני: "כי לא היו לי סיוטים וזה בזכותך" ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים זאין: "זהו? זאת נשיקת הבוקר טוב שלי?" עשה פרצוף של כאילו נעלב אז נישקתי אותו, והוא עלה עלי והפכנו את הנשיקה לצרפתית ואז נייל נכנס לחדר מבלי להסתכל אלינו אפילו נייל: "זאין ראית את אנה? אני רעב" אני וזאין עצרנו את הנשיקה כששמענו את נייל, זאין ירד ממני אני: "בסדר אני באה להכין לך אוכל" נייל הסתובב, נייל: "אהה אנה את פה, את יכולה להכין לי אוכל?" אני: "כן" אמרתי, הלכתי למטבח והכנתי לכול אחד 2 טוסטים מושקעים, סלט ומיץ תפוזים סחוט.. סיימנו לאכול והלכנו לסלון אני: "איך אני יכולה להשיג פה כאילו בלונדון עבודה?" ליאם: "איזה סוג עבודה את רוצה לעשות?" אני: " אולי אני יכולה להיות מדריכת ריקוד או אגרוף במרכז קהילתי, בלוס אנג'לס הייתה לי קבוצת ריקוד של 25 אנשים וגם הדרכתי במרכז הקהילתי אגרוף בהתנדבות" זאין: " המרכז הקהילתי נמצא כמה רחובות מפה זה 5 דקות נסיעה אני יכול לקחת אותך לשם בצהריים ותבקשי להתראיין" אני: "זה יהיה מעולה, תודה מאמי" ונשקתי אותו.
~שעה 15:00~
שמתי מסקה, עשיתי קוקו גבוה ולבשתי טופ שחור, ג'ינס קצר צמוד אדום ונעלי סופרה גבוהות שחורות. זאין הסיעה אותי למרכז הקהילתי, אמר לי להתקשר אליו כשאני אסיים ונסע להקלטות שלו, הלכתי למזכירה ושאלתי אותה: "סליחה, אני מחפשת עבודה ורציתי לדעת אם יש פה מסרות פנויות להדרכה של חוג ויש לי ניסיון בזה" המזכירה: "את האמת יש לנו 2 מסרות פנויות, הראשונה התאגרפות שאני לא חושבת שתרצי והשנייה ריקודי היפ – הופ אם את יודעת לרקוד, וכמובן שתצטרכי לעבור מבחן קבלה קודם" אני: "את יכולה לתת לי מידע על החוגים?" המזכירה: "ההתאגרפות זה לבנים מגיל 16-18, בימים ב' ו-ד' בשעות 16:00 – 20:00, ההיפ – הופ זה לבנות מגיל 15-17, בימים א' ו-ג', אז את רוצה להיבחן למשהו מהם?" אני: "כן, אני רוצה להיבחן לשתי המיסרות" המזכירה: "אוקיי בהצלחה, תתחילי בהיפ– הופ זה חדר 243 ולאחר מיכן תלכי לחדר 320 זה קומה מעל" אני: "אוקי, תודה" אני התחלתי לחפש את חדר 243 עד שמצאתי אותו ודפקתי בנימוס על הדלת שהייתה פתוחה והיה שם 12 נערות וגבר 1 שהוא כנראה המדריך שאני יחליף, אני: "שלום, אני באתי להיבחן להדריך את קבוצת ההיפ – הופ של בנות גילאים 15-17" המדריך: "תכנסי" נכנסתי אל חדר המראות הענקי והוא אמר: "לי קוראים לוק ואת אולי עומדת להחליף אותי כי אני פורש, אז תספרי אליך קצת ואז תראי לנו מה את יודעת" אני: "לי קוראים אנה, אני בת 18, יש לי ניסיון בלהדריך קבוצות ריקוד, עברתי לגור פה לפני כמה ימים מלוס אנג'לס, בלוס אנג'לס הייתה לי קבוצת ריקוד שהדרכתי עם 25 נערים ונערות בגילאים 17-19 וזהו." לוק: "אז יש לך ניסיון בלהדריך זאת כבר התחלה טובה, אז עכשיו תרקדי?" אני: "כן" חיברתי את האפי 4 לרמקולים הענקיים שהיו שם, הפעלתי את המוזיקה ופשוט התחלתי לרקוד כאילו אני לבד בסטודיו שהיה לי בבית (http://www.youtube.com/watch?v=o0PpP0ksmcI , http://www.youtube.com/watch?v=NaEbWyb9bOA, http://www.youtube.com/watch?v=zp-zc_N03Sc)
אחרי שסיימתי לרקוד הסתכלתי על לוק והבנות הם היו עם פה פתוח ואחרי כמה שנית הם התאפסו על עצמם ומחו לי כפאיים, אני: "אז, התקבלתי?" שאלתי עם חיוך גדול בתקווה שיגיד כן, לוק" כן, את מתחילה ביום ראשון שזה יוצא עוד 5 ימים כי היום יום שלישי" אני: "אוקיי, תודה" אמרתי ויצאתי עם חיוך גדול, שלחתי לזאין סמס ' התקבלתי להדריך את קבוצת ההיפ – הופ ועכשיו אני נבחנת להתאגרפות' , אחרי כמה שניות זאין החזיר לי סמס 'מזל טוב אהובתי, בהצלחה עם ההתאגרפות ותיזהרי על עצמך' ואני כמו סתומה מחייכת לפלאפון ומשהו שעבר ליד אמר בחוצפה: "מה את מחייכת?!" אני: "העולם יפה, אז מחייכים ותעשה לי טובה אל תתערב לי בחיים" אמרתי בתוקפנות וחזרתי לחייך והתחלתי לדלג במסדרון ושמעתי אותו מגחך וממלמל 'משוגעת' וצעקתי אליו מרחוק מבלי להסתובב אליו "שמעתי את זה" והוא צחק בקול. סוף ,סוף מצאתי את חדר 320. דפקתי בנימוס על הדלת הפתוחה ומישהו שאל אותי "מי את?" עניתי: "היי, אני אנה ובאתי להיבחן להדריך את קבוצת ההתאגרפות" הוא גיחך ואמר: "את באמת רוצה להיבחן להדריך אותם?" והצביע על חבורה של 15 הנערים השרירים, את האמת קצת נרתעתי אבל לא הראתי את זה ואמרתי בביטחון: "כן, למה יש בעיה" "לא מה פתאום בעיה, בבקשה, כנסי" אמר בעודו מצחקק וראיתי את הנער מהמסדרון והחברים שלו מסתכלים אלי במבט בוחן על כל גופי, פניתי אל המדריך הנוכחי שלהם זה שאולי אני יחליף ושאלתי אותו: "מה המבחן?" "אם להתייחס לזה ברצינות אז קודם אני יזיק לך את שק האגרוף ואת תתני מכות כדי לראות את הכוח שלך ואחר כך תעלי לזירה עם אחד התלמידים כדי שתראי את הטכניקה שלך".


תגובות (5)

ואואוואו זה יפה מאוד תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

14/04/2013 06:28

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםם

14/04/2013 06:29

תמשיכייייייייייייי!!!!!

15/04/2013 03:34

וואו עכשיו קראתי הכול תמישי..

03/05/2013 10:29

אני יכולה לישאול למה את לא ממשיכה?
אני קראתי הכל היום וזה מהממם!!!

18/05/2013 13:03
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך