הגיבור שלי – פרק 8

11/04/2013 868 צפיות 4 תגובות

לי חיים נורמאלים לחלוטין, ואולי איתכם אני יוכל לחזור עליהם" ואז עשינו חיבוק קבוצתי ואז היה כבר 10 בלילה כל אחד הלך לישון בחדרו, התקלחתי, לבשתי טייץ וגופייה ונכנסתי לישון….
פרק 8:
היה כבר 10 בלילה כל אחד הלך לישון בחדרו, התקלחתי, לבשתי טייץ וגופייה ונכנסתי לישון….
~שעה 23:30~
פתאום התעוררתי מהסיוט או יותר נכון זיכרון וראיתי את זאין יוצא מהמקלחת שלי אני: "מה אתה עושה פה?" זאין: "בשירותים שלי יש סתימה אז באתי לשלך, אני הערתי אותך?" אני: "לא, אני קמתי מעצמי" זאין: "טוב אז לילה טוב נסיכה שלי" הוא נתן לי נשיקה קטנה ובא ללכת אבל תפסתי לו ביד אני: "חכה רגע, אני יודעת שזו בקשה מוזרה אבל יש לי סיוטים, אתה יכול לישון איתי הלילה?" שאלתי אותו בהיסוס זאין: "כמובן יפה שלי" הוא נשכב על המיטה שלי, הנחתי את ראשי על החזה שלו, שמעתי את הדפיקות של הלב שלו, הוא חיבק אותי ואמר: "אני אוהב אותך ואני לעולם לא יעשה משהו שיפגע בך" אני: "אני אוהבת אותך, וכל מה שאמרתי לדניאל זה מה שאני מרגישה איתך"..
~בוקר~
התעוררתי, פקחתי עיניים וראיתי את זאין ישן, 'הוא נראה כמו מלאך' מלמלתי, ואז נזכרתי יש לי היום יומולדת, היום אני רשמית בת 18! אני: "זאין קום נסיך שלי" זאין: "אני ער יפה שלי, וגם את נראה כמו מלאכית כשאת ישנה אני: "שמעתה את זה?" זאין: "כמו שאמרתי לך אני ער, עכשיו אפשר לקבל נשיקת בוקר טוב?" אני: "אם אני אקבל את נשיקת היומולדת שלי" זאין: "יש לך היום יומולדת?" אני: "כע, אני רשמית בת 18 היום" והתנשקנו נשיקה ארוכה כשאני נמצאת מעל זאין, זה הרגיש כל כך טוב וכיף להתנשק איתו ופתאום נייל, הארי ודניאל נכנסו נייל: "אנה ראית את זאין, הוא לא במיטה שלו ו…" ואז הם ראו אותנו, התנתקנו במהירות וירדתי ממנו נייל: "לא משנה, מצאתי אותו" והם יצאו המהירות מהחדר מובכים. צחצחנו שיניים והלכנו לסלון (כולם היו שם) אני: "טוב, אני הולכת למטבח להכין ארוחת בוקר" זאין: "את צריכה עזרה?" אני: "לא אני יסתדר, זה רק ארוחת בוקר" נתתי לו נשיקה קטנה והלכתי למטבח, הכנתי לכול אחד חביתת ירק, סלט ירוק גדול ומושקע עם המון ירקות, לחמים קטנים (שאני הכנתי עם בצק תנור והכול), הוצאתי כמה סוגי גבינות מהמקרר וקראתי לכולם: "האוכל מוכן" כולם באו זאין: "מאמי את הכנת את כל זה בחצי שעה?" אני: "כן, יאללה לאכול"..סיימנו לאכול ואז אמרתי: "היי ח'ברה צומת לב לכן, היום יש לי יומולדת 18 למישהו יש הצעות איפה לחגוג?" כולם אמרו לי מזל טוב וזה והחלטנו שנלך בערב למועדון לחגוג.
~ערב~
סיימנו לאכול את ארוחת ערב שהכנתי (פסטה בולונז יצא ממש טעים וכולם אהבו) והלכו להתארגן, שמתי בושם, עשיתי בייביליס, עשיתי פרנג' בציפורניים ולבשתי שמלה בצבע ורוד בהיר סטרפלס, מעל החזה יש אבנים, כולה נצנצים, החלק העליון קשיח והמלטה נפוח, נעלי עקב גבוהות לבנות עם אבנים והתאפרתי יפה.
(אני רק אומרת מראש: דניאל-לבשה את השמלה שאנה נתנה לה ועקבים שחורות, הארי- חולצת ווי לבנה וג'ינס שחור, ליאם-חולצה מכופתרת כחולה, שלייקס וג'ינס שחור, זאין-חולצה מכופתרת לבנה, מעיל עור שחור וג'ינס, נייל-חולצת ווי שחורה וג'ינס כחול בהיר, לואי-חולצה מכופתרת אדומה וג'ינס שחור).


תגובות (4)

תמשיכי!!

11/04/2013 23:44

תמשיכככי!

12/04/2013 01:44

מהמםםםםםםםםםם תמשיכיייי

12/04/2013 02:57

תמשיכייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/04/2013 06:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך