lidor1110003
תקראו ותגיבו לי את דעתכן :)

הודעה לקוראי הסיפור little black dress

lidor1110003 17/10/2014 797 צפיות 6 תגובות
תקראו ותגיבו לי את דעתכן :)

היי, שוב המחשב לא עובד לי אז אין לי את האפשרות לתרגם עוד פרקים, סורי. בנתיים אני אנסה לתרגם במחשב של חברה שלי(קצת מסובך אבל לא נורא) ושיסדרו לי את המחשב אני אוכל להמשיך.
עוד משהו, גיליתי לאחרונה שלפאנפיק יש גם עונה שנייה, זאת אומרת שאם תרצו שאני אמשיך אני אוכל לתרגם גם את העונה השנייה. לעונה הראשונה לא נשארו עוד הרבה פרקים(יש עד פרק 40 ומשהו, אני לא ממש זוכרת).
ועוד משהו קטן, אני רואה שכמות התגובות פוחתת מפעם לפעם, יש בפרק האחרון שהעלתי רק שלוש תגובות, זה קצת. אני משקיעה בתרגום שלוקח לי שעות, אני מצפה לפחות לארבע תגובות ומעלה :)
אתן רוצות שאני אמשיך את הפאנפיק? כי לפי כמות התגובות נראה שאף אחת כבר לא קוראת ושאני סתם משקיעה את הזמן(שכמעט ואין לי) בתרגום.
אוהבת אותכן המון❤ אני מקווה שבקרוב יעלה פרק ושאני אראה שכמות התגובות שהייתה לי פעם חזרה :)


תגובות (6)

אני בזמן האחרון לא יכולתי להגיב לפרקים שלך, אבל אני אשתדך יותר בפעם הבא :) אולי אין לך הרבה תגובות, ותאמיני לי, אני יודעת שזה מרגיש כאילו את לא מוערכת מספיק, אבל תאמיני לי שיש לך קוראים באתר. אפילו אם הם לא מגיבים, אני בטוחה שהם קוראים ומחכים לעוד, אל תתייאשי :) ואני חושבת שכבר אמרתי לך את זה, שאולי תנסי לכתוב פאנפיקים בעצמך, ואולי ככה היו לך יותר קוראים. אבל אם את אוהבת יותר לתרגם פאנפיקים, אז תעשי את זה, העיקר שהיה לך כיף לעשות את מה שאת עושה.

17/10/2014 02:02

כן תמשיכי את כותבת מושלם!!!;)

17/10/2014 03:37

כןןןןן אני מתה על הסיפור הזה!!!

17/10/2014 09:16

תמשיכי את הסיפוררר!!

17/10/2014 10:18

אני ממש אוהבת את הסיפור, תמשיכי כי זה הסיפור שאני הכי אוהבת באתר וכל פעם שאת מעלה פרק אני מרותקת!!
אז את חייבת להמשיך!!

17/10/2014 11:02

לאאאאא אל תפסיקייי
תמשיכיייי ותעשי עונה שניה את מתרגמת מושלםםם

17/10/2014 15:09
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך