אור סטיילס מאליק
חחח לא ארוך אבל יפה (:
3 תגובות ממשיכה
לוב יו אול

החבורה ! סיפור על וואן די פרק 9

חחח לא ארוך אבל יפה (:
3 תגובות ממשיכה
לוב יו אול

קמתי לוקחת את התיק שלי ורצתי הביתה. ואז ראיתי איש רץ אחרי!!
התחלתי לרוץ יותר מהר אפילו שאני לא הכי מהירה נכנסתי הביתה אבל לא מצאתי את המפתח!! חיפשתי ובסוף מצאתי אותו בחדר שלי רצתי חזרה לנעול את הבית ונרגעתי .
אבל אז ראיתי את האיש עומד בסלון . הוא הוריד את הכובע והמשקפיים וזה היה הארי !
״ תגיד אתה מפגר ?!?!?!?!?״ צרחתי עליו
״אתה יודע איך נלחצתי ?!,!?!?!?!? חשבתי אתה איזה פורץ !!!! שמנסה לחטוף אותי!!!!!!״ המשכתי לצרוח עליו וכל פעם שמתי לב שהוא מתקרב עוד קצת. כשהוא היה מולי ממש הוא בא לנשק אותי אבל אמרתי לו ״ נפרדתי ממך! זה לא אומר שאתה יכול לעקוב אחריי ! ולרדוף אחרי ברחוב! ויותר מהכל לא להאמין לחברה שלך כשהיא אומרת לך משהו! אז לך! יש סיבה שנפרדתי ממך!! ״
״הוא לא הלך והמשיך להתקרב אליי ואז ברחתי לחדר שלי . אבל הוא הספיק להיכנס . הוא הצמיד אותי לקיר כדי שלא אוכל לברוח והוא נישק אותי . ואו! זו הייתי הנשיקה הכי מושלמת שיש !! השפתיים שלנו התחברו בדיוק , בהתחלה לא נישקתי אותו חזרה אבל אז לא יכולתי יותר וכן ונישקתי אותו חזרה .ואו ! זאת הנשיקה הכי טובה שהייתה לי .. חשבתי אבל בטעות אמרתי את זה בקול .
״אז .. חזרנו?״ הוא שאל בין נשיקה לנשיקה ״מה אתה חושב שזה אומר ?״ אמרתי לו ונישקתי אותו . בלילה הוא נישאר אצלי בבית וישן אצלי . ישנו מחובקים ונרדמתי מהר . היה לי יום מעייף .. בבוקר הרגשתי שמישהו משחק לי בשיער .. זה היה הארי. ״ממתי אתה ער ?״ שאלתי בשקט ״מלפני שעתיים ״ הוא אמר כאילו שזה לא הרבה זמן לבהות בילדה ולשחק לה בשיער. ״נו דיי לבהות בי!!״ אמרתי לו ״אתה מלחיץ!!״ הוספתי . ״אני רוצה נשיקת בוקר טוב (;״ הוא אמר ונישקתי אותו נשיקה ארוכה עד שעצרתי ואמרתי לו שאני צריכה להתקלח . נכנסתי להתקלח . שוטפת מעצמי את כל הדברים הרעים ומכינה את עצמי לפפרצי שבטח מחכים לנו מחוץ לדלת ומחכים להיות הראשונים שמצלמים את הארי וחברה שלו. חח חברה שלו ..(: אני אוהבת איך שזה נשמע…(:
יצאתי מהמקלחת , התלבשתי וחזרתי להארי . ״לא סיימנו ..״ הוא אמר לי ומשך אותי אלי לנשיקה . ״בוא נרד אני רעבה (:״ אמרתי לו ומשכתי אותו איתי למטבח. אכלנו פנקייקים שהא הכין לי וראינו טלוויזיה ..היה את השיר שלהם .. Live while we're young והוא שר לי אותו ועשה תנועת מצחיקות כאלה בזמן השיר . כדי שהוא ישתוק דחפתי לו חתיכת פנקייק לפה .
יצאנו מהבית כדי ללכת אליו לפגוש את הבנים . וכמובן הפפרצי שנדחפים לנו באמצע … חזרתם? אתם ביחד ?ממתי ? מה קרה? אתם שוב ביחד ? ועוד מלאמלאמלא שאלות מפגרות של חטטנים…
נכנסנו לאוטו אבל לא עצרנו ליד הבית שלו . ״הארי עברנו את הבית שלך…״ אמרתי לו מבולבלת ״ ״עוד מעט תדעי לאן הולכים.. ״


תגובות (5)

סיפור יפה אבל קצת לא מפוסק ואין תיאורים כל כך…אבל תמשיכי בכל זאת !!!

06/04/2013 10:18

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/04/2013 10:52

תמשיכיייייייי זה מושלםםם !!❤

06/04/2013 11:15

נוווו תמשיכי אני במתחחחח וזה מושלם כמוך נסיכהההה

06/04/2013 11:17

תמשיכי!

06/04/2013 11:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך