אור סטיילס מאליק
חחחח יואו מתח^^
9 תגובות ממשיכההההה
יאי הפרקים הבאים ממש יפים לדעתי ^^
עוד שלוש פרקים נגמרת העונההההההה אבל כמו שאמרתי יש עוד עונההה(:
לוללללל
לוב יוווווו
נ.ב
למישי פה יש wattpad? כי יש לי וזה באנגלית ואפחד לא רושם שם בעבירות ויש שם אפשרות של עוברית וכל זה .. קיצר מי שיש לה שתרשום לי את המשתמש שלה ואני יקרא את הסיפורים שלה^^
מאוהבת בכןןןןןןן*~*

החבורה ! על וואן די עונה שניה פרק 18

אור סטיילס מאליק 04/05/2013 1095 צפיות 15 תגובות
חחחח יואו מתח^^
9 תגובות ממשיכההההה
יאי הפרקים הבאים ממש יפים לדעתי ^^
עוד שלוש פרקים נגמרת העונההההההה אבל כמו שאמרתי יש עוד עונההה(:
לוללללל
לוב יוווווו
נ.ב
למישי פה יש wattpad? כי יש לי וזה באנגלית ואפחד לא רושם שם בעבירות ויש שם אפשרות של עוברית וכל זה .. קיצר מי שיש לה שתרשום לי את המשתמש שלה ואני יקרא את הסיפורים שלה^^
מאוהבת בכןןןןןןן*~*

התקדמתי לעבר המרפסת וראיתי את זאין ופרי מתנשקים שוב . אני לא מאמינה ששיקרתי לה .
נכנסתי פנימה לבד . כולם היו בחוץ או ישנו. ישבתי על הספה ובכיתי . פשוט בכיתי. לא מצאתי שום פיתרון אחר לבעיה הזאת . שיקרתי לאחת החברות הכי טובות שלי כשהיא צריכה אותי . אני לא מהבנות האלה ואני גם לא רוצה להיות. התקדמתי לעבר המטבח והוצאתי תפוח מהמקרר . חתכתי אותו אבל לא שמתי לב מה אני חותכת ונחתכתי ביד .
אחחח זה ממש כאב !! זו הייתה סכין חדה !! חזרתי לשבת בספה , לא לוקחת אפילו את התפוח. יושבת ומחזיקה את ידי המדממת . עדיין שקועה במחשבות ולא שמה לב לאף אחד . לקחתי לבסוף את התפוח את הסכין והצלחת ועליתי לחדר . חתכתי שוב את התפוח לחתיכות גדולות. אכלתי קצת ואז כבר היה מאוחר . אני , הבנות והבנים היינו צריכים ללכת . הבנות לפרוק מזוודות ולסדר את הדברים ואני והבנים לטקס חילוק פרסים שהתקיים באותו הערב . כל הבנים לבשו אותו הדבר , חליפות טוקסידו כאלה . ואני לבשתי את זה – http://www.polyvore.com/lipsy_vip_sequin_bust_dress/thing?id=63897295
התקדמנו לעבר האירוע , ראיתי שם המון מפורסמים , סלינה דמי וגם את טיילור ומיילי , ראיתי גם את גסטין, אד , טימברלייק, שר, ברונו , קרלי ריי גפסון, ועוד המון מפורסמים. המצב רוח שלי בוא נגיד שלא היה בשיאו . לא הפסקתי לחשוב על אביה ועל איך ששיקרתי לה מול העיניים. אתם בטח חושבים שזה סתם וזה רק שקר קטן שלא משנה כלום, אבל אני מאלה שיש להם תחושת בטן כל פעם שמשהו רע הולך לקרות. וכמובן שצדקתי . אבל זה קרה רק אחר כך.. נכנסנו אל הטקס וכל הבנות והבנים בירכו אותי, וניסו גם לשאול מה ההפתעה ב22.2 ועל הדרך גם בירכו אותי מזל טוב כי עוד פחות מחודש יש לי יומולדת. לא סיפרתי להם את הסוד כי הארי אמר שזה צריך להישאר ביניו העניין של הבושם. טיילור לא הייתה הכי נחמדה אליי, בכל זאת , אני יוצאת עם האקס המפורסם שלה .. אבל הארי היה לידי כדי לשמור עלי. הבנים התפזרו להגיד שלום לאנשים שהם מכירים, ואני נשארתי ליד השולחן שבו ישבנו ודיברתי עם סלי ודמי.
״אז בכל מקרה , אם משהו קטן קורה , את והארי רבים , כל דבר קטן שקורה , אנחנו פה בשבילך, זה לא קל כל העסק הזה אבל אני בטוחה שתתרגלי לזה בשלב כלשהו. בקיצור , את יודעת איפה למצוא אותנו״ דמי אמרה גם בשמה של סלינה אחרי שדיברנו ואז הן הלכו . עמדו להכריז על הזוכים וכן ! הבנים זכו באחד הפרסים! כלכך שמחתי בשביל הארי שכמעט לרגע שכחתי מאביה .. חיבקתי אותו בלי הפסקה ואחרי כמה שעות כבר חזרנו הביתה . נכנסתי למיטה ונרדמתי במהירות , אפילו נשארתי עם השמלה שלי.

בבוקר התעוררתי וקלטתי שכבר עשר . אני תמיד מתעוררת מוקדם! למה התעוררתי בעשר ? טוב בטח הייתי עייפה.. החלפתי בגדים לחולצה של הארי ושורט וירדתי לקנות לנייל את הדגנים שהוא הכי אוהב ולהארי קצת קפה מסטארבקס. (רק לאחרונה הבנתי מה זה 0_0 למי שלא יודעת זה רשת קפה כזאת או משהו כזה חחח) נכנסתי לחנות וקניתי לנייל את הדגנים , נכנסתי לסטארבקס ועמדתי כבר לשלם כשהצלמים הגיעו וצילמו אותי . כנראה כבר התרגלתי כי לא הכי התייחסתי אליהם . המשכתי ונכנסתי הביתה , מניחה את הקפה של הארי על השולחן שליד המיטה ואת הדגנים של נייל במקומם. התישבתי בסלון וראיתי שנות ה70 (התוכנית האהובה עלייייי זה באנגלית בקומדי סנטרל בהוט ובוי או די של הוט , זה קורע ולפעמים קצת סוטה אבל בעיקר קורעעעעעע חחחח ) לא יכולתי לא להבחין בלואי שהתעורר מוקדם מהרגיל ויצא מהבית בלי להגיד מילה . מוזר , ללואי תמיד יש מה להגיד! פתחתי את הדלת והצלמים קפצו משום מקום , ולא הצלחתי אפילו לראות לאן לואי הולך! סגרתי את הדלת ונכנסתי , מתישבת בחזרה על הספה וממשיכה לראות את התוכנית האהובה עליי. אריק הזה כלכך עבריין!!! הוא שתה את הבירה של אבא שלווו יואוווווו (חחחחח כן זה חלק מהסדרה שאני הכי אוהבת, אריק זה הדמות הראשיייייתXD) צחקתי קצת ושמתי לב שהערתי את נייל.
״קניתי לך את הדגנים שאתה אוהב . הם בארון , תשים לי גם אבל קצת״ אמרתי לו וכך הוא עשה .
התישבתי לידו ואכלתי קצת , הוא שם לי הרבה !! יותר ממנו!!!
״כמה שמתתתת אני בסוף ישמיןןן״ אמרתי לו בצחוק אבל הוא לא צחק הוא רק אמר
״טוב את צריכה״ והסתכל עליי במבט מוזר . מה יש לכולם היום,!?!??!?!?!?!
עליתי בחזרה לחדר וראיתי את הארי זז אבל העיניים שלו עדיין היו עצומות אז הוא כנראה ישן. עליתי לחדרו של זאין וגם הוא ישן. וליאם בכלל לא היה בחדר ! אוף איזה בית שקטטטט !! בסוף כדי להפיג אץ השיעמום החלטתי ללכת לבריכה ולהשתזף קצת. לבשתי את הבגד ים שלי ונכנסתי לבריכה לכמה שניות ואז יצאתי ונשכבתי על אחד הכיסאות שיזוף שהיו שם. ככה כנראה עברו כמה שעות ושמעתי לחשושים כשקמתי . אלה לא היו הבנים אלה אנשים שעברו ליד הבית. אני יודעת שאני חברה של הארי אבל לא צריך לבהות-_-
לבסוף שמעתי בעיטה מכיוון הבית ורצתי לשם במהירות כדי לראות מה זה , וזה היה הארי שמחזיק עיתון עם מבט כועס ועצוב בו זמנית, הוא ראה שנכנסתי והסתכל עליי במבט הזה , שהלחיץ אותי מאוד .
״הארי מה יש ??״ שאלתי בלחץ
״אני פאקינג לא מאמין שעשית את זה לעצמך!!!!!״ הוא צעק …


תגובות (15)

אעעעעעעעעעע מה היא עשתה ???
תמשיכיי מהרר !!!! אני במתח !!!

04/05/2013 12:12

מושלם בטירוף כמו תמיד! תמשיכי דחוף!

04/05/2013 12:21

תמשיכי ומהר !!!!!!!!

04/05/2013 12:31

מה עובר עליהם ?!
תמשיכיי דחוווף! ❤

04/05/2013 12:49

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי קולולו!!! ואני יודעת על מה הארי דיבר
;)

04/05/2013 13:06

תמשיכיי

04/05/2013 13:22

היי יש לי רעיון כדיי שהיא תמשיך את הסיפור תרשמו לה שוב הפעם בתגובות ואז יהיה 9 תגובות והיא תהיה חייבת להמשיך , אני גאונה !!!

04/05/2013 13:23

תמשיכיייייייייייייייייי !!!

04/05/2013 13:29

תמשיכיייי !!!!!!!!!! מהררררר

04/05/2013 13:35

ישששששששששששששש
הנה 9 תגובות !! עכשיו אפשר להמשיך יאיייי :))

04/05/2013 13:37

תמשיכי!!!! די עם המתח הזה! חחח המשךךך עכשיוווו!!!

04/05/2013 17:23

חחחח אני ימשיך היום יותר מאוחר אחרי בית ספר^^ ואמנדה יש לי תחושה שאת יודעת תהמשך חחחחחחחחח(:

04/05/2013 22:50

תמשייכיי דחוף איזהה מתח אבל נראלי אני יודעת על מה הארי דיברר :)!

05/05/2013 07:10

תמשיכייייייי זה מושלםםם !!! ❤❤

05/05/2013 08:02

ישששששששששש המשכת !!!!!!

05/05/2013 10:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך