אור סטיילס מאליק
סורי שזה קצת קצרוש:(
8 תגובות ממשיכהההההההההה(:
לאב יווווווו

החבורה ! על וואן די עונה 3 פרק 10 יאיי(:

סורי שזה קצת קצרוש:(
8 תגובות ממשיכהההההההההה(:
לאב יווווווו

״תגיד לו שחזרנו״ שלחתי לו והוא לא ענה אבל שמעתי את לואי בדיוק שואל את זה.
״האר היא אמרה לי שהיא רוצה שתחזרו. על מה דיברתם?״ לואי שאל
״חזרנו״ הוא אמר בקול שמח
״כן?!??!?!״ לואי צעק וכבר יכולתי לשמוע אותו בלי הטלפון
״שששש.. הבנים לא יודעים״ הארי אמר
״אז בוא נספר להם״ לואי אמר
״אמר אני צריך קודם לדבר איתה..״ הארי ענה ויצא מהחדר לכיווני.
״בואי״ הוא אמר וסימן לי להיכנס לחדרו כשלואי יצא.
״אז איך ממשיכים??? לואי חושב שחזרנו והוא כנראה לא יוכל לשתוק ויספר לבנים, ואז הם יחשבו שחזרנו ״ הוא אמר אבל הוא לא היה נראה מודאג בכלל.
״זה לא ביג דיל, פשוט תתנהג כאילו שאנחנו ביחד אבל אתה יודע איפה הגבולות .. ״ אמרתי ונשקתי ללחיו ויצאתי מהחדר מסדרת את האיפור ומתיישבת על הספה ליד ליאם וזאין ששיחקו באקס בוקס.
״הלו.. מ׳תם עושים?(רואים מה עשיתי פה ?) ״ שאלתי בחיוך
״אקס בוקס.. מזל טוב, שמענו מלואי״ זאין אמר וחייך . חייכתי גם .
״תודה״ אמרתי וחייכתי שוב . מיד הארי ירד והתישב לידי, מחייך.
״היי האז״ אמרתי בחיוך וחיבקתי אותו
״היי נסיכה״ הוא ענה.
״אוווווווווו״ מיד שמענו מכיוון ליאם נייל וזאין שישבו ובהו בנו.
״אתם מביכים תילדה, עזבו אותם״ לואי אמר
״כמה זמן לא שמעתי את הפיגור שלכם..״ אמרתי וחייכתי
״אל תחשבי שלא התגעגענו לשלך״ ליאם אמר וחייכתי .באמת התגעגעתי אליהם!
״אבל עכשיו תצטרכי לסבול את של לואי יותר מברגיל..״ זאין הוסיף
״אוקיי ועכשיו…. נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה״ לואי חזר על עצמו . טוב נו..הארי הסתכל עליי במבט שואל ואני רק התקרבתי אליו והנחתי את שפתיי על שלו. הן זזו ביחד , ויכולתי לראות מהצד את לואי שולף את הטלפון , ומצלם אותנו. פאק . בחלק מהתמונות אפשר לראות את הלשון של הארי-_- הולי קראפ…
״לואי שלא תעזזזזזז״ צעקתי אבל זה לא מנע ממנו ללחוץ על כפתור ה – share ולפרסם את זה בטוויטר ובאינסטגרם ובקיץ ובווין ובכל מקום אחר אפשרי-_- יאיי… עכשיו כולם יודעים(חושבים) שאני והארי חזרנו!(סרקזםםםםםםם- ציניותתתתת)
״או .. מעולה..״ מלמלתי והארי הסתכל עלי במבט מצטער . טוב זה לא אשמתו..
״היי לואי , למה שלא תעלה לחדר שלך תוריד חולצה , תחזיק גזר ואת קווין , ותבוא לפה עם האייפון שלך״ אמרתי והוא במבט מבולבל עשה את כל אלה מביא לי את האייפון שלו.
״ממש דוגמן..! ו…share" אמרתי ולחצתי על הכפתור . יאפ.. זה פורסם בטוויטר אינסטגרם ווין ובכל מקום שלואי פרסם את התמונה שלנו. ביחד עם התמונה רשמתי (מהטוויטר של לואי כן?)
״Hi. It's Or. Hope you enjoy it , it didn't took so long to get it so… Have fun you fabulouis directioners xxx."(היי זו אור . מקווה שתהנו מזה . לא לקח כלכך הרבה זמן להשיג את זה אז.. תהנו דיירקשניות מדהימות שכמותכן.)
״יכול פשוט לבקש ממני להצטלם עם בוקסר וזהו-_-״ לואי אמר וקרץ לי . ואני רק גלגלתי עיניים. לפעמים הוא כזה .. בוביר..
~~~~
מאז ה׳מתיחה׳ של לואי, הפפרצי התחילו לחשוב שאנחנו ביחד גם, אז בערך בכל מקום עכשיו חושבים שאנחנו ביחד. אבל סיכמנו שאנחנו חברים מזויפים.
ואפילו ההנהלה שלהם הסכימה ואמרה שזה עיון טוב כי המעריצות אוהבות אותי (חחח יס ווי אר).

אז ככה זה כבר במשך חודש . אנחנו מטיילים ובסך הכל הכל רגיל. אבל עם הארי, הכל הולך אפילו יותר מבסדר .
אנחנו באמת מתחילים להתחבר אחד לשני ולהרגיש יותר בנוח.
אבל אני עדיין מנסה לחשוב על דרך לגרום לו להבין שלא את כל מה שהוא רוצה הוא מקבל. וגם שאני לא רכוש שלו ושהוא לא יכול להיפרד ולחזור להיפרד ולחזור . אבל זה יותר קשה ממה שזה נדמה לכם.
אנחנו מתנשקים ומתחבקים וכל הדברים שחברים נורמליים עושים, ואני מחייכת תמיד כששואלים אותי עליו . לא יודעת.. אולי הרגשות אליו מתחילים לחזור. לא… זה לא אפשרי! הוא עדיין האידיוט שנפרד ממני בטלוויזיה..!


תגובות (10)

חמוד ומושלם תמשיכי דחוף!!!
סורי שלא הגבתי בפרקים הקודמים
לא יצא לי להיות במחשב

21/05/2013 12:26

מהמם !
תמשיכייי דחווופ… <3

21/05/2013 12:35

מושלם תמשיכי דחוף! ואיפה כל החברות של הבנים?

21/05/2013 13:13

תמשיכיייייי וכמה פרקים יש לעונה הזו?

21/05/2013 14:00

מושלםםםםםםםם תמשיכייי !!

21/05/2013 14:42

אני דורשת המשךךךךךך!!!

21/05/2013 15:43

תמשיכי!!!!!

21/05/2013 15:52

אם את ממשיכה עכשיו גמאני ממשיכה!

22/05/2013 09:37

תמשיכי כבר!!
וברור שיש לה עליו רגשות!
אלא מה?!

22/05/2013 09:38

תמשיכי!!!!!!!

22/05/2013 10:26
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך