אור סטיילס מאליק
חיחיחיחיחיחיחיחיחיייחייייייי
10 תגובות ממשיכההההההההההה
לאב יוווווווווווווו
אוהבות תפרופיל החדשה ?XD קאפקייק בעלי !!!(: מאוהבת בוווווו

החבורה ! על וואן די עונה 3 פרק 14

אור סטיילס מאליק 24/05/2013 1014 צפיות 5 תגובות
חיחיחיחיחיחיחיחיחיייחייייייי
10 תגובות ממשיכההההההההההה
לאב יוווווווווווווו
אוהבות תפרופיל החדשה ?XD קאפקייק בעלי !!!(: מאוהבת בוווווו

״ביי הארי. אל תתקשר , אני לא רוצה לשמוע את ההסברים המפגרים שלך על כמה אתה אוהב את אמבר . ביי״ אמרתי ודחפתי אותו מהדלת ונעלתי אותה . הוא רק עמד שם במבט מבולבל. מה מבלבל?!?! אתה לא אוהב אותי אתה אוהב את החברה הכי טובה שלך, אז ביי.
״אור די, אני אוהב אותך ורק פעם אהבתי אותה ! עד שפגשתי אותך.
www.newsoned.domsml"
הוא שלח לי הודעה עם קובץ מחובר . לחצתי על הקישור ולהפתעתי נפתח אתר מעריצות של וואן די . עם כתבה עלי ועל הארי. ממש תודה הארולד(סרקזם).

״סקר ; מה אתן חושבות על אורי?(אור והארי)
1.שתעזוב אותו. הוא לא מגיע לה !(5%)
2.הם בסדר . אבל היא לא בליגה שלו.(6%)
3.הם זוג נחמד. יש לה מזל!(9%)
4. אורי זה דבר מהמם!(10%)
5. אור היא מעל הליגה שלו והם יהיו ביחד לנצח נצחים(36%)
6. שום דבר לא יפריד ביניהם!! הם מושלמים ביחד ומי שלא מעריצה גם אותה היא לא דיירקשנית.(34%)

לפי הסקר הזה , רוב הדיירקשניות אוהבות את אור . אני אחת מהם. גם אח שלי דיירקשנר ואוהב אותה. יש כלכך הרבה דבריך טובים בה . אם אתם מסתכלים על זה בצורה חיובית? היא מעל הליגה שלו. ואני לא מתביישת להגיד את זה . עם כל הכבוד , הארי סטיילס , אבל ברצינות. אם הוא לא היה אחד מהבנים הכי מפורסמים בעולם, היא היתה מעל הרמה שלו ומאוד ! תחשבו על זה . אני ראיינתי את הארי בראיון פרטי . והוא אפילו צייץ את זה לטוויטר שלו. הוא סיפר לי שהם רבו כי החברה הכי טובה שלו מנסה להפריד ביניהם. אז אמבר ? אני מציעה לך להתחפף !!!! מה יש לך?! מה את מנסה לעשות??? להפריד בין אורי???? אז את לא דיירקשנית ואת לא אוהבת את הארי! היא גורמת לו להיות מאושר וזה מה שחשוב ! אם הייתם שואלים אותי הייתי עונה כמו הרוב . 5 . כי היא באמת מעל הליגה שלו. היא מנגנת בגיטרה היא שרה , היא מצחיקה , היא יפה , היא רגישה , והיא תגן עליו בכל מצב ! ומעל הכל , היא גורמת לו להרגיש מאושר ושמח . אז לדעתי ? אתן שואלות? אז כדאי לכן לעזוב אותה כי היא מושלמת. כן כן , מ-ו-ש-ל-מ-ת . מושלמת בשבילו.
הנה משהו שהארי אמר לי . זה ריגש אותי ומאוד !
״היא הכל בשבילי. אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדיה . אני הרגשתי מגעיל כשהיא לא היתה לידי. כשנפרדנו הייתי מתוסכל. שום דבר , אפילו לואי לא יכל לשפר את ההרגשה שלי. אני לא יודע איך יכולתי לתת לה ככה ללכת ממני, אין משהו שיותר חשוב לי מלהיות איתה . אין משהו שאני רוצה יותר מלהיות איתה . היא החיים שלי ובלעדיה לחיים אין משמעות בעיני. אז אני לא יודע איך יכולתי להיות טיפש ולא לספר לה שפעם הייתה ילדה שקצת חיבבתי וחשבתי שהיא לא , ועכשיו מסתבר שכן. אני מצטער שלא אמרתי לה שהיא כל העולם שלי. אני מצטער על כל מה שעשיתי לה , כל הצרות , כל הרע , הכל. אבל אני לא מוכן לוותר עליה . ואם תשאלו אותי מה יותר חשוב לי, הקול שלי או היא הייתי בוחר בה . בלעדיה אין לי על מה לשיר . אין לי על מה להתרגש ואין לי על מה לחלום . רק עליה .אז אם אור קוראת את זה. אני מקווה שתסלחי לי. אין משהו שאני יותר רוצה מליהיות איתך, קרוב אלייך. אני אוהב אותך אור . אני אוהב אותך.״
זה הדבר הכי מרגש שקראתי בחיים שלי! הוא באמת אוהב אותה והיא החיים שלו!!!!!
אור ! תחזרי אליו ! הוא אוהב אותך יותר מהכל! את בטח לא רוצה שהוא ישבר ! אני יודעת שאת אוהבת אותו! אפשר לראות את זה על איך שאתם מסתכלים אחד על השני! על המבטים שאתם מחליפים! בבקשה . תסלחי לבן אדם הזה , שאוהב אותך ויותר על כל העולם שלו בשבילך.
בבקשה .
׳מאי סטיילסטומלינסוןמאליקהורןפיין׳
תחשבי על זה….❤ xxx.״
וואו. זה המילה היחידה שיכולתי לחשוב עליה .


תגובות (5)

חמוד ביותר
חחח…. הלוואי ומישהו מוואן דיירקשין היה אומר את זה עליי
לא משנה מי….
וזאת שכתבה את הכתבה יש שם יפה
~מאי~

24/05/2013 14:23

אהבתי את התמונה החדשה! ופרק באמת אחד המושלמים! תמשיכי דחוף!

24/05/2013 14:28

מושלםםםםםם !!
תמשיכייייי ;-)

24/05/2013 16:23

תמממשששיייכככייייייי!!!!!!!

24/05/2013 18:02

מהמםםם !
תמשיכיי דחווופ ! <3

25/05/2013 11:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך