אור סטיילס מאליק
זהוווווווו אעאעאעאעאעאאע זה נגמררררררר !
אני מקווה שאהבתן את הפרק האחרון.. העונה הייתה קצת קצרה :/ אבל אהבתי את הפרק הזה !
זה הסוף של הסיפור .. ושתדעו שבדך כלל אין לי סוף רע לסיפורים כי בעצם, מי ירצה שלסיפור שלו יהיה סוף רע ? תודה על המוטיבציה להמשיך!(: לאב יוווו

- תקשיבו רגעעעעע-
אני ממשיכה את שאר הסיפורים והכל , ואולי אני יפרסם סיפור ישן שרשמתי כשהתחלתי להיות מיקסרית (: וזה גם על וואן די(: כי התחלתי לרשום לפני כמה זמן סיפור על ליטל דיירקשן אבל לא אהבתי אז החלטתי להתחיל לפרסם את זה .. לאב יווווו מקווה שנהנתן כמוני מהסיפור הזה !(:
את ההמשך אתן יכולות לדמיין לבד !(:
לאב יווווו

החבורה ! על וואן די עונה 3 פרק 17 ואחרון :)

אור סטיילס מאליק 31/05/2013 1250 צפיות 13 תגובות
זהוווווווו אעאעאעאעאעאאע זה נגמררררררר !
אני מקווה שאהבתן את הפרק האחרון.. העונה הייתה קצת קצרה :/ אבל אהבתי את הפרק הזה !
זה הסוף של הסיפור .. ושתדעו שבדך כלל אין לי סוף רע לסיפורים כי בעצם, מי ירצה שלסיפור שלו יהיה סוף רע ? תודה על המוטיבציה להמשיך!(: לאב יוווו

- תקשיבו רגעעעעע-
אני ממשיכה את שאר הסיפורים והכל , ואולי אני יפרסם סיפור ישן שרשמתי כשהתחלתי להיות מיקסרית (: וזה גם על וואן די(: כי התחלתי לרשום לפני כמה זמן סיפור על ליטל דיירקשן אבל לא אהבתי אז החלטתי להתחיל לפרסם את זה .. לאב יווווו מקווה שנהנתן כמוני מהסיפור הזה !(:
את ההמשך אתן יכולות לדמיין לבד !(:
לאב יווווו

״א..א..אמא..?״ גמגמתי
״אוי מתוקה התגעגעתי אלייך! אני ממש מצטערת שלא התקשרתי כל הזמן הזה אבל יש לי חדשות רעות ..״ היא אמרה
״מ..מה ק..קרה ..?״ שאלתי והסתכלתי על הארי
״דניאל(אח שלה למי שלא זוכרת) הסתבך קצת עם המשטרה .. אנחנו עוברים עיר״ היא אמרה ופי נפער . לא ! לא כשסוף סוף הכל מסתדר לי ! לא !
״אני לא רוצה לעבור ! אני רוצה להישאר כאן! תסעו אתם! אני לא רוצה ..״ אמרתי בוכה.
״אני מצטערת חומד אבל את צריכה לבוא איתנו. אנחנו מתגעגעים אלייך ולא רוצים שיקרה לך משהו רע פה אז אנחנו צריכים שתבואי לשדה תעופה היום בשמונה בערב עם כל החפצים שלך״ היא אמרה ובכי רק גבר
״לא .. אני.. אני לא רוצה אמא… אני לא רוצה ..ולמה רק עכשיו את מתקשרת? למה חיכית כל השנים האלה ?? למה עכשיו?!״ מלמלתי בוכה שוב ושוב
״אני מצטערת נסיכה אבל זה מה שיש .. בואי לשדה תעופה ונדבר שם״ היא אמה וניתקה . הטלפון נשאר על אוזני ואני רק קפאתי . אני באמת הולכת לעזוב הכל. אני באמת הולכת לעזוב את הבנים. אני באמת הולכת לעזוב את הארי. אני באמת הולכת לעזוב את הבנות. אני באמת הולכת לעזוב .. לעיר אחרת..היא אפילו לא אמרה לי לאן! הנסיעה הזאת הרסה לי את הכל!!! למה עכשיו? כשהכול כלכך טוב! כשהכל מסתדר ! למה עכשיו?! התישבתי על הרצפה בפינה של החדר , ותחבתי את ראשי בידי. מה עכשיו? מה הלאה ? מה אני הולכת לעשות?
״אור .. בבקשה אל תבכי.. אני לא יכול לראות אותך ככה .. זה שובר אותי לראות אותך במצב כזה..״ הארי אמר והתישב לידי מלטף את לחיי ומחבק אותי . הוא כלכך מתוק(: אבל זה רק הזכיר לי שהיום אני צריכה לעזוב ..stupid fly .. Stupid life .. Stupid…Barney. (סורי הייתי חיבתתתתת חח חעחעחעחע אמא אני מתההה למי שלא הבינה – טיסה מטומטמת .. חיים מטומטמים ..ברני מטומטם.. חחחח ברני הזהההההה אני מכורה :/ וכן ברני זה היצור הגדול בצבע סגול וירוק:/)
״הארי אני עוזבת היום..״ אמרתי ורק הגברתי את הדמעות
״את יודעת לאן?״ הוא שאל בקול רגוע ומרגיע . הוא הבן אדם היחיד שאני מכירה שיכול להישאר רגוע וככה להרגיע אנשים מסביבו .
״ל..לא .. א..אח שלי ..הסתבך עם ..המשטרה ו.. ואנחנו עוב..עוברים..״ בכיתי לו. תמיד זה טוב שיש לך כתף להתייפח עליה . אפילו שאני לא ידעתי בעצם למה אני בוכה . אני יזכה לראות את הארי לפעמים . אני יוכל לראות אותו ואת הבנים. אנחנו נדבר בסקייפ ובהודעות והכל יהיהי בסדר . אני מקווה .
״אבל.. אבל זה בסדר . אנחנו נוכל לדבר בסקייפ ואני לפעמים יבוא לבקר אותך וכשתבואו לסיבוב הופעות אז אני יוכל לנסוע אליכם . הכל יהיהי בסדר..״ אמרתי לא בטוחה אך אני מנסה להרגיע אותו או אותי , מכיוון שהוא לא היה נראה לחוץ.
״זה נכון בייב אל תדאגי(: רוצה שאעזור לך לארוז ?״ הארי שאל וחייך חיוך מושלם.
״תודה לאב אני אוהבת אותך״ אמרתי ונשקתי ללחיו מתקדמת כדי להוציא מזוודה . כל מצב הרוח ירד וכבר לא היה לי אכפת לשבת ולא לעשות כלום. הבנים בסלון מדברים ואנחנו בחדר אורזים את הדברים שלי. והנה העצב הזה חוזר..
״הנה..! ״ הארי אמר כשגמרנו לארוז
״תודה .. אני אתגעגע אלייך כל כך!״ אמרתי וחיבקתי אותו. השעה שבה הייתי צריכה להיות בשדה תעופה כבר הגיעה ואני צריכה ללכת.
״אני כבר עכשיו מתגעגעת !״ שלחתי לו הודעה כשעליתי על הטיסה שלי.
״סליחה , לאן הטיסה הזאת ?״ שאלתי את האיש שישב כמה כיסאות לפני
״מלונדון לפריז״ הוא אמר במבטא צרפתי כבד.
״תודה״ אמרתי וחזרתי לשים עלי את האוזניות שאני כלכך אוהבת עם השירים שמרימים לי את מצב הרוח בשניה . יש לי פעמים כאלה , ששירים הכי קופצים ביקום מרדימים אותי יותר מאשר הכי רגועים. כן אני יודעת, אתם חושבים עכשיו׳ היא לגמרי משוגעת*~*׳ אבל זה האמת..(זה אמיתי לגבי.. תצחקו אנשים.. תצחקו)
יצאתי מהשדה תעופה , לוקחת את המזוודה שלי ומופתעת לראות פתק קטן מעליו .

״מתגעגע אלייך❤
הארי xxx.״

הוא כלכך מתוק ! אני לא יכולה לבקש יותר ! התקדמתי לעבר היציאה מהשדה תעופה ולאחר מכן פגשתי את אימי ודניאל מחכים לי בכניסה לבית הקרוב .
״היי דני.. היי אמא..״ אמרתי
״היי מתוקה״ אמא שלי אמרה.
״היי אורשון(תצחקווווו לא אכפת ליייי:/ זה השם חיבה המפגר שלי ואני גאה בווווו)״ דניאל אמר וחייך אליי . לא שאלתי למה עברתי כי אני לא רוצה לפגוע בדניאל, גם אם לא דיברנו כמה שנים , הוא עדיין האח האוהב שלי.
״אז .. שמעתי שיש חדשות ..אה ?״ דניאל אמר ונתן לי מכה קטנה ביד עם המרפק שלו.
״בקשר ל..?!״ שאלתי
״אהההמממ את אמורה לדעת מיסיס סטיילס״ הוא ענה וגיחך
״על מה אתה צוחק ?! אז ישלי חבר .. מה כבר קרה..״ אמרתי וגילגלתי עיניים
״אוקיי .. לא ביג דיל.. את זה תגידי לכל הצלמים המפגרים שמתקרבים אלינו״ הוא אמר והסתובבתי ולהפתעתי התגלו לפני לפחות חמש עשרה אנשים חלקם עם מצלמות, וחלקם ללא מצלמות, ועוד כמה בנות שרצו חתימה מחברה של הארי סטיילס. חתמתי לבנות ונכנסנו לבית . הוא היה גדול ומרווח אבל לא בזבזתי את זמני להסתכל עליו ופשוט רצתי לחדר שלי כדי שאוכל לדבר עם החבר המושלם שלי.
״הארי? הגעתי (: אני בביייייית(:״ אמרתי שמחה לאחר ששלפתי את האייפון שלי ונכנסתי לסקייפ.
״בייייב ! אני התגעגעתי ..״ הארי אמר
״אח שלי בטח מצוטט לנו .. שניה״ אמרתי בלחש והתקדמתי לכיוון הדלת נשענת על המשקוף ורואה את אחי הגדול מצוטט לי .
״בוגר דני, בוגר״ אמרתי וגילגלתי עיניים
״רק רציתי לראות את ׳החבר החדש שלך׳״ הוא אמר בקול מלגלג. כשהוא יפגוש אותו הוא יבין איזה מתוק הוא(:
״תדבר איתו אם באלך.. קח״ אמרתי והבאתי לו את הטלפון שלי וירדתי לכיוון המטבח.
״דנייייי רוצה קפה ..?!״ צעקתי ודניאל ירד במהירות לכיוון המבטח עדיין אוחז בטלפון שלי כשהשיחה פתוחה עם הארי.
״ממתי את שותה קפה ..?-_-״ הארי שאל
״האז, חזרתי עכשיו מטיסה , אני חושבת שאני יוכל להתמודד עם כוס של מיץ מפגר״ אמרתי והכנתי לדניאל כוס קפה . לגמתי מכוס הקפה שלי , זה לא היה מגעיל כלכך. אבל אצלי שותים רק שוקו-_-
״איך ..?״ הארי שאל וחייך אלי
״לא משהו.. אבל לפחות עכשיו אני יהיה ערה ואני יוכל לדבר איתך בלי הפסקהההה״ אמרתי וצחקתי . אני מתגעגעת אליו:(
״דניאל עזוב לי את הטלפוןןןן אני רוצה לדבר עם חבר שלייייי!!״ אמרתי מנסה לקחת מדניאל את הטלפון ולבסוף הצלחתי .
״סורי שיש לי אח מטריד״ אמרתי להארי
״זה בסדר , הכל כדי לדבר איתך..״ הוא אמר וחייך
״אווו אני מתגעגעת אלייך:(״ אמרתי והשפלתי מבט והחזרתי אותו במהירות כדי שאוכל לראות את עיניו היפות שוב .
״אני מאוהבת בעיניים האלה ..״ חשבתי אבל כנראה אמרתי את זה בקול.. טוב נו.. הוא כבר יודע את זה.
״ואני מאוהב בעיניים האלה ״ הוא אמר והצביע עליי. אוווו..
״אני מתגעגעת אלייך למווווות..״ אמרתי עצובה
״אבל אני לידך..!״ הוא אמר וגלגלתי עיניים
״לא אתה לא !״ אמרתי
״אני תמיד איתך״ הוא אמר וחייך אליי חיוך ביישן. ממתי הארי מתבייש ? הוא לא מהביישנים בכלל!
״הארי היה לך עכשיו חיוך ביישן(: כלכך חמוד לך מראה תמים״ אמרתי וחייכתי
״אוף אני כבר מחכה שתבוא השעה שש.. אז אני והבנים נוכל לבוא״ הארי אמר
״אתם באיים??!?!!?״ צעקתי בשמחה
״יאפ.. התחננתי להפקה ולמנהלים והם הסכימו שנעבור לפריז . כבר אמרתי שהכל בשבילך?(:״ הוא אמר וחייך חיוך מרוצה.
״אומיגאד ביייייבבב אני לא מאמינה שאתה בא ! פאק יואווו אני אוהבת אותךךךך!״ אמרתי וכלכך רציתי לחבק אותו באותו הרגע .. מה השעה ? וואט דה .. עכשיו שש ורבע!
״האר , עכשיו שש ורבע״ אמרתי
״נכון. כל הזמן הזה שדיברנו הייתי .. פה״ הוא אמר ורץ מהר מהחדר של דניאל אליי וחיבק אותי . אבל.. זה .. דני.. יששש הוא פהההה!(:
״אני התגעגעתי אלייך כלכך..״ אמרתי מחייכת
״גם אני אור .. אוהב אותך יותר מהכל!״ הוא אמר ונישק אותי . זה הרגיש כלכך נעים! סוף סוף אחרי כמה שעות בלעדיו אני זוכה להרגיש את השפתיים שלו על שלי(: אני לא יכולה בלעדיו.. הוא החיים שלי!
״רגע.. אז איפה הבנים?״ שאלתי ומיד לואי ליאם נייל וזאין צצו משום מקום וחיבקו אותי.
״פאק התגעגעתייייי״ צעקתי
״גם אנחנוווו״ הם צעקו ביחד וכולם חיבקו אותי ואת הארי חיבוק קבוצתי . אני חושבת שמצאתי את החבורה החדשה שלי. הם החבורה שלי!(:

—–

זה הסיפור שלי, על מהלך חיי מהרגעים שלפני שפגשתי את אהבת חיי לרגעים הכי יפים שלנו . מאז אנשים המשיכו להגיד לנו שנועדנו זה לזו , והבנים המשיכו להציק להארי על להציע לי . כמובן שאז היינו בני 19 והארי ידע שבגיל כזה לא ארצה להתחתן . חיכינו כמה שנים מאושרות ולבסוף בגיל 21 הוא הציע לי נישואים. החיים שלי השתפרו מרגע לרגע ונולד לנו בן . קראנו לו אורי. משהו קטן שיזכיר לנו את מה שעברנו , את העבר המשותף שלנו ואת כל מה שהאהבה שלנו מסמלת . כל מה שרציתי קרה , והחיים המשיכו להשתפר מרגע לרגע . אני והארי עברנו לגור ביחד והיינו צוחקים המון, התחלתי תשיר איתם והם תמיד התפלאו על הקול שלי. זה הצחיק אותי כל הזמן.

ככה החיים שלי התנהלו וימשיכו להתהל . אני מקווה . אני גם מקווה שכל אחד , ימצא את האחד שלו כמו שאני מצאתי את שלי!

אני אוהבת אותך הארי..


תגובות (13)

אעאעאעאע אני לא מאמינה שהסיפור המווושללם הזה נגמר !! :'(
אווופ, הוא היה מהממממם ! הוא עדיין מהמם כן? -,-׳
מחכה לסיייפוווווור החחחדשש שללך ! <3

31/05/2013 07:19

אווופפפ למה נגמררר?!

31/05/2013 07:57

מושלםםםםםםםםם חבל שנגמר מחכה לסיפורים הבאים שלך ❤❤

31/05/2013 08:28

מושלם! אני לא הכתוב תמשיכי כי אני יודעת שאת לא אז תתחילי סיפור חדש(:!

31/05/2013 08:36

אני אהבתי!!! ואני מחכה לסיפור חדשששש!!

31/05/2013 09:20

זה יפה אבל ישלי רק שאלה אחת:
איפה
לעזאזל
בסיפור
אני
והארי
היינו
פאקינג
ביחד
?!

31/05/2013 15:05

אטטאאאאאאאט דה אק (זה לא פאק) אני לא מאמינה שזה ניגמר :( אני יקרא את הסיפור החדש

31/05/2013 15:59

וואי אני אשכרה קראתי ביום וחצי את כל העונות!!
זה בין הסיפורים היפים באתר!!
סיפור מהמם וגם את חחח…
Love You All<3
lian…;)
אם באלך לעשות עוד עונה או שלא חחח… לאב יו!

01/06/2013 02:57

תודה על כל התוובת(: שמחה שאהבתן!(: ואמנדוש אני הכנסתי אותך בסיפור והיית עם הארולד אבל אז כשכל הפרקים נמחקו לי לגמרי שכחתי איך הכנסתי אותך:'(
לאב יווו

01/06/2013 10:11

אז רק בגלל האייפוד המפגר הזה את גם קיצר את העונה???
לאאאאא

01/06/2013 13:06

אז רק בגלל האייפד המפגר הזה את גם קיצרת את העונה???
לאאאאא

01/06/2013 13:06

מהממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

11/06/2013 13:06

קראתי שוב את הסיפור ונזכרתי איזה מהמםם הואאאא

13/07/2013 07:55
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך