אור סטיילס מאליק
אווווו חפרתי מספיק חמודות שכמותכןןןןןןן
8+ תגובות ממשיכההההההה

*בת׳ אם באלך קישורים לסיפורים בוואטפד תשלחי לי הודעה בדואר או משהו^^ או שאני יתן לכן תפייס שלי ואז אני יוכל גם לדבר עם כולכן כזההההההב(: חחחחחח
לאב יוווווווו

החבורה ! על וואן די עונה 3 פרק 5

אור סטיילס מאליק 19/05/2013 1116 צפיות 12 תגובות
אווווו חפרתי מספיק חמודות שכמותכןןןןןןן
8+ תגובות ממשיכההההההה

*בת׳ אם באלך קישורים לסיפורים בוואטפד תשלחי לי הודעה בדואר או משהו^^ או שאני יתן לכן תפייס שלי ואז אני יוכל גם לדבר עם כולכן כזההההההב(: חחחחחח
לאב יוווווווו

אתן לגמרי לא מאמינותתתת אני התמכרתי לשירים של אדדדדד הוא כזה מוכששששרררררררר יואווווווו Lego house !!!! זה השיר הכי מושלמי(שהוא לא של וואן די או ליטל מיקס) ששמעתיייייי ותאמינו או לא אני רואה עכשיו friendsssssss מאוהבת בסדרה הזאת^^ חחח סורי על כל החפירותתתת—
*הפרק הזה יהיו מעברי תקופות:/ חחחחח ואני רק רוצה להגיד שאני מאוהבת בעונה הזאת ושלא מפסיקים לבוא לי רעיונוווווותתתתתת תחשבו על זה כעל זה שכל שיר חדש של זמר שאני אוהבת זה עוד השראהההה חחח אני בטח ישעמם אתכן אבל תאמינו או לא ההשראה שלי באה משירים שאני אוהבת^^ נגיד את הפרקים העצובים בעונה הקודמת חשבתי בטיול שהייתי בו עם הכיתה שלי, מתתי משעמום ושמעתי פארט אוף מי באוזניות. למזלי אני מפרשת אנגלית מעולהההה אז אני יודעת את הסיפורים מאחורי השירים. וזה נותן לי השראההההההההההה חחח והוווו שיעממתי אתכן למווווות- אז הנה הפרק שחיכיתן לווווו—-

כנראה שנרדמתי אחרי שדיברתי עם אפק , כל הזמן הזה חשבתי עליו? למה אני פשוט לא יכולה לשכוח? אם זה רק היה כל כך פשוט! פתחתי את הטלפון שצלצל , הייתי חצי ישנה וכרגיל- סיננתי. אפילו לא בדקתי מי זה אבל הייתה לי תחושה שזה הארי. פתחתי את המסך של האייפון וכן! 7 שיחות שלא נענו מ׳אהבת חיי׳ לא שיניתי את השם וגם לא הספקתי למחוק מהאנשי קשר. זה מה שעשיתי באותו הרגע . ועלה לי חצי חיוך מזויף על הפנים שבמקום ׳אהבת חיי׳ זה השתנה ל׳מספר לא ידוע׳ לא יודעת . זה הרגיש כאילו עוד שלב בהתגברות על הקראש.

-נקודת מבט הארי-
חזרנו הביתה מהריאיון, נכנסתי הביתה בתקווה שהיא לא ראתה את הריאיון אבל כשלואי התיישב לראות טלוויזיה זה היה על הערוץ הזה . אבל – עדיין לא הייתי בטוח. התקדמתי לחדר שלנו, ולצערי , כמו שחשבתי . הארון היה חצי ריק , רק הבגדים שלי נשארו שם. המזוודה שלה לא הייתה במקום הרגיל שלה ולא הייתה בכלל. התיישבתי ונשענתי על הדלת. ואז גם שמתי לב לדמעות על הרצפה . זהו. פה נשברתי . גם לי נזלה דמעה . רק לחשוב על זה שגרמתי לה לבכות נתן לי רצון להתאבד.. יצאתי מהחדר והתיישבתי ליד לואי על הספה עם הבנים והם כבר הבינו מה קרה כשראו את עיני האדומות מדמעות וחיבקו אותי . אבל זה לא עזר . רק רציתי לראות אותה ! לדבר איתה ! לחבק אותה ! לנשק אותה ! להיות לידה.. אבל אני לא יודע לאן היא הלכה .. אני לא יודע אם היא רוצה לראות אותי שוב. אני לא יודע אם היא רוצה לחזור אלי , אני גם לא יודע אם היא הספיקה להתגבר עלי כבר .. וואו אני כבר לא בטוח בכלום…תראו מה הבחורה הזאת עושה לי! אני משתגע !
כל הלילה חשבתי עליה .. עלי.. עלינו. אבל ידעתי שהיא לא תסלח לי על זה הרבה זמן. וכמובן שצדקתי. אבל לא חשבתי שזה יהיה עד כדי כך הרבה זמן..

-אחרי *שנתיים*-

-נקודת מבט אור –
״נוו אפק !! אנחנו נאחר !!! בסוף יפטרו אותנו בגללך!!!״ צעקתי לה צוחקת בין מילה למילה למשמע הצחוק המתגלגל שלה שתמיד מדבק .
״אני בדרךךךךך ועם הפאפי פייס שלי הוא בחיים לא יפטר אותנו״ היא אמרה וחייכה חיוך מנצח. הגענו לקניון ומסתבר שלא פיטרו אותנו .. הקניון של לונדון הענקית.. נכנסנו לחנות – סטארבקס ונכנסו למשמרת שלנו. אני ואפק רצינו לעבוד ביחד , אז חיפשנו עבודה פנויה לשתינו. בסוף אחרי חיפושים ארוכים מצאנו את הסטארבקס. אתם שואלים לגבי הארי? אז זהו שניתקתי את הקשר . הוא לפעמים השאיר הודעה כל כמה זמן אבל אני מתעלמת. הוא עדיין ׳מספר לא ידוע׳ בשבילי. אני מודעת לזה שיצא לנו להיפגש מתישהו אבל אני לא מתרגשת כל פעם שאני יוצאת מהבית בגלל זה , וגם הצלמים עזבו אותי ואת אפק תודה לאל. אנחנו חוזרות לחיים נורמליים!

נכנסתי למשמרת שלי בקופה ואפק הלכה לטפל בהזמנות.
״שלום מה תרצה להזמין?״ חזרתי על המשפט הזה כל יום הרבה פעמים.. אבל בוא נגיד שבסך הכל זה היה כיף לעבוד עם אפק. ובכלל הכרתי המון אנשים אחרים שהיו ממש נחמדים אבל היו חלק שקצת עצבנו כשהם שאלו שאלות על הארי. לכמה רגעים אפילו חשבתי שהם עובדים פה רק כדי להוציא ממני מידע על הארי. האמת? שאני אפילו לא זוכרת איך הוא נראה!
סוף סוף חזרנו הביתה . רק נכנסנו ואפק כבר התישבה על הספה ופתחה טלוויזיה
״שמעתי שיש היום משהו בבר פה ליד, רוצה נלך?״ היא שאלה והנהנתי.

״אפקקקק עוד פעם לוקח לך שעה להתארגן?!?!״ צעקתי לעבר חדרה כשהיא יורדת אלי במדרגות תוך כדי שהיא נועלת את נעלה העקב השחורה שלה. שתינו לבשנו שמלות תואמות רק ששלה שחורה ושלי אדומה. שמנו נעלי עקב , התאפרנו, סידרנו תשיער , ואז יצאנו לבר הקרוב . הוא היה מלא באנשים שרקדו והדי ג׳יי היה ממש טוב , אני ואפק רקדנו ואפילו קצת השתכרתי. לבסוף אחרי כמה זמן ראיתי בחור חמוד מתקרב אליי . הוא התחיל לפלרטט איתי , והייתי לגמרי שיכורה . אז בלי לחשוב בכלל , פשוט נישקתי אותו. אל תשפטו.. הייתי שיכורה.

-נקודת מבט לואי-
אני והבנים גמרנו הופעה והחלטנו לצאת לחגוג . זאין רצה ללכת למקום עם די ג׳יי כדי שהוא יוכל אולי לתקלט קצת. אני והארי סתם רצינו להסתובב ונייל וליאם לא באו.
התקדמתי לעבר הרחבה ולהפתעתי ראיתי את אור מתנשקת עם איזה בחור ! האמת , לא כעסתי או משהו, היא והארי לא ביחד וחוץ מזה זו אשמתו. אבל לא רציתי שהוא יראה את זה . חיפשתי אות ואז כשמצאתי אותו .. זה היה מאוחר מדי.
~


תגובות (12)

תמשיכי בבקשה אני על סף דמעות פה ואולי תעודדי אותי?

19/05/2013 10:56

לא לא ללא :((
אבל הם היו זוג כזה מושלמי…

19/05/2013 10:57

גמאני התמכרתי לשיר שלו. תשמעי גם את אלו:

http://www.youtube.com/watch?v=FOjdXSrtUxA

http://www.youtube.com/watch?v=X0dnp5E8FMo

http://www.youtube.com/watch?v=q56so7JUc-w

http://www.youtube.com/watch?v=ZXvzzTICvJs
ולא זוכרת איזה עוד…

19/05/2013 11:01

אוקיי אני ישמע(::::::::: יאי עכשיו ישלי מצב רוחחחח(:

19/05/2013 11:09

תמשיכיייייי!!!

19/05/2013 11:19

אד מושלם בטירוף! שמעתי את כל השירים שלו כי יש לי את הדיסק! וזה גם פרק מושלמי! תני את בפייס שלך! ותמשיכי דחוף!

19/05/2013 11:22

גאאאד ישלך תדיסק שלווו????? אני מקנאהההההההההה והנה הפייס(: תשלחו הודעה שאתן מהאתר ומי זה ואני יאשר(:::::::: https://www.facebook.com/or.amsallem?ref=tn_tnmn

19/05/2013 11:28

אההההההההההההה
תמשיכי דחוף …………

19/05/2013 12:29

תמשיכייייי!!!

19/05/2013 13:09

אופפפ אינלי פייס ובאלי לראות אותך.. :/ ישלך אינסטגרם?

19/05/2013 13:26

מושלםםםם תמשיכיייי !

19/05/2013 15:33

מהמממממממם !!!!!!!!!!! תמשיכיי !!
נ.ב:
מחקתי את הפייס :((
איך קוראים לך בוואטפד ??
תתני לי קישורים לסיפורים שלך !!

20/05/2013 06:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך