אור סטיילס מאליק
היוש. טוב סורי החלק עם פטינסון היה לגמרי קצר פשוט, רציתי להמשיך ואז עלה הרעיון המושלמוש הזה ... אז...
9 תגובות ממשיכההההההה
מאוהבת בכןןןןןן

החבורה ! על וואן די עונה 3 פרק 9

היוש. טוב סורי החלק עם פטינסון היה לגמרי קצר פשוט, רציתי להמשיך ואז עלה הרעיון המושלמוש הזה ... אז...
9 תגובות ממשיכההההההה
מאוהבת בכןןןןןן

זה לא חלום! אומיגדדדדד זה רק האגדהההההה של הסרט המושלמושששש-טוויליייייייט^^
״אומיגאד!את..אתה ז..זה .. אומיגאד .. ר..רוברט פטינסון?״ גמגמתי מסתכלת על הארי במבט של ׳אני לא מאמינה!!!!׳
״היי. שמעתי עלייך״ רוברט אמר ונתן לי חיבוק. רוברט פטינסון בדיוק נתן לי חיבוק. זה רק האיש השביעי הכי חתיך ביקום!!!!(הרשימה שלי היא : הארי זאין לואי נייל ליאם איאן סאמרהולדר ורוברט פטינסון)
״היי.. אני לא מאמינה שאתה פה ! אני לגמרי מכורה לטווילייט!״ אמרתי בהתרגשות.
״אני שמח ..! טוב הארי אני חושב שאני צריך ללכת.. ביי חברה״ רוברט אמר ויצא . אוקי.. זה היה קצר ..
״הארי אתה ..? זה .. איך..? מתי.. למה הוא ..? אחחח טוב עזוב , זוכר מה תכננו לעשות?״ שאלתי וקרצתי לו בלי שלואי יראה . אוקיי לואי הלך עלייך^^
״לואי אתה יכול לבוא רגע ? אני צריכה לשאול אותך משהו״ שאלתי וסימנתי לו לעלות לחדר של הארי. אחרי שהוא נכנס סימנתי להארי שיזרום עם מה שהולך לקרות .
״לואי, אתה חושב שכדאי שאני והארי נחזור ? אני ממש מבולבלת לגבי זה ..״ שיחקתי את עצמי מבולבלת ורצינית . אני שחקנית מעולהXD
״ממ…מ..מה ..?״ לואי גמגם בבלבול . הוא אוכל את זהההההה
״אתה החבר הכי טוב שלו, וטוב.. אני שוקלת לחזור אליו אבל אני לא בטוחה לגבי זה וחשבתי אולי שאתה תוכל לעזור לי בזה..״ אמרתי כמעט נושכת את שפתי כדי לשמור את הצחוק בפנים.
״אה.. א.. אני חושב ש.. שאתם.. שכדאי .. כאילו.. כדאי שתחזרו, אתם מתאימים אחד לשני.. ו.. הוא באמת אוהב אותך״ לואי אמר ובסוף הסתכל עלי. וואו, הוא פאקינג קונה את זה ! אוקיי, עכשיו להתקדם עם זה ..
״אווו לו תודההה אני יגיד לו(: תודהההההה״ אמרתי חיבקתי אותו ויצאתי מהחדר עם חיוך כשעל פניו פרוש מבט מבולבל מאוד . זה עובבבבבד
״אממ הארי, אפשר לדבר איתך רגע ?״ שאלתי מול לואי כדי שיאמין. כנראה שזה עבד גם על שאר הבנים כי הם הסתכלו אחד על השני במבט מבולבל. וואו אני מעולה ! הארי חייך אלי ועלינו לחדר שלו . לואי היה שם ויצא , חושב שאני לא רואה שהוא מסמן להארי ׳אחר כך׳ . סגרתי את הדלת ושמתי להארי יד על הפה מסמנת לו לשתוק .
״אמרתי ללואי שאני רוצה שנחזור והוא קנה את זהההההה וגם הבניםםםם אני כלכך מעולה!(:״ שלחתי לו הודעה כדי שהבנים לא ישמעו אותי .
״אוקיי אז איך ממשיכים? חחח לואי כזה פתתיייי^^״ הוא שלח לי חזרה ועלה לו חיוך על הפנים.
״לא יודעת, תזרום..״ שלחתי
״כנ״ל״ הוא שלח והנהנתי
״רגע״ לחשתי להלכי לשירותים מבלי לצאת לכיוון הבנים. הרטבתי קצת את פני , ומרחתי קצת איילינר מתחת לעינים , כדי שיראה שבכיתי . כן , אני מעולה בזה! יצאתי לכיוון הארי. הסתכלתי עליו הוא חייך למראה המראה האמין שלי. כן, אני מעולה.
יצאתי מהדלת , וראיתי את הבנים בסלון. מיד כששמעו דלת נפתחת הם הסתובבו וראו אותי יוצאת מהחדר וסוגרת אחרי הארי את הדלת בחיוך. החזקתי בידו והתקדמתי לעבר האוזן שלו.
״תעדכן אותי אחר כך״
הוא לא הבין למה התכוונתי עד שראה את לואי בא לכיווננו . הוא הנהן וחייך , כאילו אמרתי משהו אחר כדי להטעות את לואי . כן, גם הוא מעולה בזה .
״בוא רגע האז..״ לואי אמר ולקח את הארי לחדר שלו. הטלפון של הארי היה על שיחה איתי אז יכולתי לשמוע מה הם אומרים. מיד החלטתי לשלוח להארי הודעה כדי שידע מה אני מתכננת.
״תגיד לו שחזרנו״ שלחתי לו והוא לא ענה


תגובות (11)

תמשיכיייייי

21/05/2013 06:38

אעאעאעא רוברט פטינסון !!!!!!! איזה כיף לה !! ואור אני לא מאמינה גם אני אוהבת את איאן החתיך !!!!! סיפור מושלמוש !!!!!

21/05/2013 06:40

כמעט שכחתי תמשיכיייי !!!!!!

21/05/2013 06:41

אומיגאדדדדדדד תמשיכיייייייייי חח איך התפוצצתי מצחוק שראתי איאן סומרהלדר.. חחחח הBFF שלי נשואה לו חחחחח

21/05/2013 07:01

תמשיכיי :)

21/05/2013 07:22

זה רשימת האנשים הכי חתיכים*~* כאילו דההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הארולד ראשון^^ חחחחחחחחחעוד 4 תגובות אני ימשיך^^

21/05/2013 07:38

תמשיכיי דחוופ !
זה מהמם… ❤

21/05/2013 09:13

תמשיכיייי!!!!!

21/05/2013 09:37

מושלם תמשיכי דחוף!

21/05/2013 10:46

רוצה שאני אמשיך? תמשיכי את -.-

21/05/2013 11:42

איאו סומרהלדר בעליי !!!! ♥♥♥

21/05/2013 14:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך