אור סטיילס מאליק
אעעאעאעאעאעאעאעאעאעא יאייי פרק 10!!!!! אני מאושרתתתתת
13 תגובות בפרק הקודם!!!!!
אני לגמרי מאושרתתתתתת והוו אני אוהבת אתכן כלכךךךךךךך!!
9 תגובות וממשיכההההה (:
לאאאב יוו סו מאצצצצצצ׳

החבר הכי טוב שלי הוא ערפד !!!(וואן די) פרק 10 – יאיייי

אור סטיילס מאליק 23/06/2013 1048 צפיות 13 תגובות
אעעאעאעאעאעאעאעאעאעא יאייי פרק 10!!!!! אני מאושרתתתתת
13 תגובות בפרק הקודם!!!!!
אני לגמרי מאושרתתתתתת והוו אני אוהבת אתכן כלכךךךךךךך!!
9 תגובות וממשיכההההה (:
לאאאב יוו סו מאצצצצצצ׳

״תתאפס ! אתה רוצה למצוא אותה אז תחשוב ! מי זה יכול להיות , ולמה ! אתה הארי סטיילס ! יש לך את הדרכים שלך ! לך ותמצא אותה !״ ליאם ציווה .
יש בזה משהו .
״אתה .. אתה צודק ..! יש לי רק אפשרות אחת הראש למי זה יכול להיות .״ אמרתי
״ג׳ימי״ אמרנו ביחד .
״אתם באים איתי או ש..״ באתי לשאול אבל הם כבר היו מחוץ לבית . אני יכול לבקש יותר ?
״תודה חברה , אני לא יודע מה אני עושה אם אני לא מוצא אותה ..״ אמרתי שוב מתחיל להילחץ רק מהמחשבה שיכול להיות שקרה לה משהו .
״ אחי אתה מחבב אותה ,״ זאין אמר .
״ אחרת לא היית כלכך נלחץ מזה שהיא נעלמה והיית חושב יותר בהגיון . אתה מחבב אותה״ נייל הוסיף .
״אני באמת לא יודע מה להגיד ..״ מלמלתי
״ זה בסדר , עכשיו , אתה זוכר איפה הוא צריך להיות ?״ לואי שאל
״ ביער שליד הבית של הדר״ עניתי לו בקצרה . כבר הכרתי כל סנטימטר ביער הזה ממילא . רק מלחשוב עליו עולים בי זכרונות רעים . ולחשוב שפעם הייתי כמוהו . רוצח . ולחשוב שהוא רצה להרוג את אור .. לנשוך אותה ..אני לא יכול אפילו לחשוב על זה ..!
״ היא תהיה בסדר האז . לא לדאוג . רק תנסה להתמקד בלמצוא אותה . אתה אמור להכיר את היער הזה , זה יעזור לנו״ ליאם אמר
״תהיה אופטימי ..!״ נייל אמר וחייך חיוך חמוד כמו שיש לו כשהוא מנסה להרים לך את המצב רוח .
״הנה זה״ אמרתי מצביע על חלק חשוך ביער . החלק שהכי היה מפחיד בן אדם רגיל . הוא חשוך ומלא בערפדים . איזה תענוג -_-.
התקדמנו לשם בלי חשש וכבר פגשתי בפנים המוכרות של ג׳ימי . ונחשו מה , הייתה איתו עוד מישהי . החברה שלו . קמיל .
״ג׳ימי״ אמרתי
״הארולד .. כמה זמן עבר״ הוא אמר וחייך אליי .
״וטוב שכך . אתה יודע למה אני פה . תביא אותה״ אמרתי
״אותה ?״ הוא שאל כלא מבין למי אני מתכוון .
״ מכיוון שהוא מפגר , את יודעת מה אני רוצה . תביאי לי אותה !״ אמרתי לקמיל .
״אני לא חושבת שזה אפשרי הארי , בהתחשב בעובדה שהיא לא פה.״ היא ענתה לי . מה ?? היא לא פה ?!?! אז מי לקח אותה ??? איפה היא ???
״איך את יודעת שהיא לא פה ?״ ליאם שאל בהתחכמות . לפחות הוא הוציא אותי מזה .
״יש לי עיניים אתה יודע״ היא ענתה בזלזול
״בקרוב לא יהיו לך אם לא תגידי לנו איפה היא !״ לואי איים וצעד צעד קדימה .
״הקטע זה שהיא לא פה , אני יודעת איפה היא אבל אני לא אגיד לכם . והנה עוד קטע מצחיק , יש שם שומרים . ותתפלאו , גם פה״ היא ענתה וקראה לשומרים . כאילו שהם יעצרו אותי מלמצוא את אור !
״בחיי את מצחיקה״ אמרתי לא מתאמץ בכלל ומנצח את הבריונים האלה שניסו לתקוף אותי ואת הבנים . אבל אז בא אחד גדול.. נלחמתי בו אבל הייתי מרוכז בו יותר מדי וקמיל ברחה !
״בנים היא ברחה !״ צעקתי מעיף את השומר הזה .
״אנחנו אחריה ! תישאר פה עם נייל !״ זאין צעק ורץ בעקבות קמיל ואחריו גם לואי וליאם . בשלב הזה כבר לא היו שומרים מסביבנו והיינו לבד .
״אתה באמת חושב שאני מחבב אותה ?״ שאלתי שקוע במחשבות .
״כן האז . אתה כן״ הוא ענה וטפך על שכמי כמה פעמים לפני שלקח את ידי וסימן לי לרוץ אחרי הבנים . אחרי כמה זמן עברנו על כל המקום והיא פשוט נעלמה ! אז החלטנו לחזור הביתה ולנסות לחשוב מי זה עוד יכול להיות . זה לא ג׳ימי ולא קמיל , אף אחד אחר לא יודע שאנחנו ערפדים חוץ מהבנים , הבנות , הם ואור . אז מי כבר יכל לקחת אותה ?! לעזאזל אמי משתגע פה !!! למה היא לא יכולה להיות לידי ?? ולהרגיע אותי ? דווקא עכשיו היא נעלמת ..יש לי תחושה שהמסע הזה יהיה ארוך .. ואני שונא את התחושה הזאת של לא לדעת מה איתה ! ואת התחושה הזאת שאני לא יכול להגן עליה עכשיו !


תגובות (13)

תמשיכי!!!

23/06/2013 10:53

זה מדהים!! המשך היום!! לא, לא היום. עכשיו!!!
זה מדהים!!!!

23/06/2013 10:53

תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

23/06/2013 10:55

חחחחח אורוש נשמה אהבתי את הפרק בטירוף, אבל מה קשור הבקתה של הדר, ואיך זה מקשר אותי לאחד מהבנים??
בכל אופן תודה שצירפת אותי לסיפור… הוא מושלםם :-)
אוהבת אותך חיימשלי 3>
היומניסטית ^-^

23/06/2013 10:55

חח הדרוש הייתי צריכה שם והאמנתי כזה למה לא לשים הדר ^^
חחח תאמינו לי מהאתר הזה התאהבתי במלא שמווותתתת חחח לול(:
לאאב יו טוווו

23/06/2013 10:57

חחחחחחח אור סתם ככה שמת את השם שלי? >< מצחיקולה שכמוך :-)
אני עומדת לקבל תפקיד בסיפור בלי שהתכוונתי (וגם את לא) ?

23/06/2013 11:00

יואווווווו איזה נסיייך הארוווש!!!!!!!!
אהבתייי תמשיייכייייי :)

23/06/2013 11:01

חעחעחע הדרוש תגלי בהמשךךךך מוחעחעחעחע
אני מאוהבת בכולכןןןןןןןןןן אתן מושלמותתתתתת
לאב יו(: שמחה שאהבתןןןן

23/06/2013 11:21

תמשיכייייי

23/06/2013 11:21

והוו תגובה 9 חחח תמשיכיי

23/06/2013 12:08

תמשיכיייייייייי

23/06/2013 13:03

אהבתי תמשיכי

24/06/2013 00:32

עאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעא תמשיכיייייייייייייייייייייייייי

24/06/2013 08:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך