אור סטיילס מאליק
הנה פרררררקקקקקקקק
והווו
סורי שלא העליתי פשוט היה לי מסיבת סיוםםםםם₪:
לול גמרתי כיתה ווווווו
חחח היום ישלי חופש וביום שישי לא ואז בשבת כן(מן הסתםםם) וביום ראשון תעודות וחופששששששששש
והווו על מה מתערבים כל התעודה שלי
טוב מאוד וכמעט טוב מאוד ? ואולי טוב .. לא יודעת חח
עזבו אני מהחרשנים #~#
חחחחח
אז 11 תגובות ממשיכהההה
אני מאוהבת בכןןןןןן
ושאין תמות השריטה האתתתת
ונאמר אמןןןןןןןן
המבין יביןןןן3:
התאהבתי הסמיילי הזההההה
3:
לאב יוווו

החבר הכי טוב שלי הוא ערפד !!!(וואן די) פרק 12:)

אור סטיילס מאליק 27/06/2013 1258 צפיות 11 תגובות
הנה פרררררקקקקקקקק
והווו
סורי שלא העליתי פשוט היה לי מסיבת סיוםםםםם₪:
לול גמרתי כיתה ווווווו
חחח היום ישלי חופש וביום שישי לא ואז בשבת כן(מן הסתםםם) וביום ראשון תעודות וחופששששששששש
והווו על מה מתערבים כל התעודה שלי
טוב מאוד וכמעט טוב מאוד ? ואולי טוב .. לא יודעת חח
עזבו אני מהחרשנים #~#
חחחחח
אז 11 תגובות ממשיכהההה
אני מאוהבת בכןןןןןן
ושאין תמות השריטה האתתתת
ונאמר אמןןןןןןןן
המבין יביןןןן3:
התאהבתי הסמיילי הזההההה
3:
לאב יוווו

״מה הולך פה לואי ?! יש לך חברה !״ צעקתי עליו במבט מאוכזב . אין שום מצב שהוא באמת אמר את זה עכשיו. אין מצב.
״מה אתה רוצה שאני אעשה ?! אשתוק ?!״ לואי אמר באותו הטון כמו שלי , צעקני ואגרסיבי , אבל לי יש את הסיבות שלי .
״כן !! מה אתה חושב שאתה עושה ?! תגיד לי עכשיו ואני יהיה מוכן שתבגוד באבריל ! איזה דפוק ..״אמרתי ממלמל בסוף . הוא לא כזה , והאמת שעד עכשיו בקושי שמתי לב , רגע ! השורות שהוא אומר זה .. כמו בטקסט .. אבל .. חוץ ממש שהוא אמר לקמיל שאגב ישבה והסתכלה עלינו רבים ככה .
״אני הדפוק ..?! כן בטח ! אתה זה שכמעט נישק אותה ובמקרה גם כמו שאמרת , ניצל את אור ! אז לי אל תקרא דפוק!״ הוא ענה לי . הוא רוצה משחק והוא יקבל כזה . בדיוק כמו בתסריט ! הלואי הזה חכם יותר ממה שהוא נראה .. מתוחכם הילד .. אבל עוד כמה שניות הקטע הקצת יותר קשה יגיע .
״א , אתה לא תגיד לי מה לעשות ! ב , זה לא עניינך בכלל מה קורה עם אור ! ג , יש לך פאקינג חברה !!!״ צעקתי עליו . והנה זה מגיע .. לואי בא וקיווץ את ידו לאגרוף והרביץ לי . אל תדאגו , זה היה מתוכנן . וכמובן שהחזרתי לו על כך , גם זה כמו בתסריט . וכך זה המשיך עד שהבנים באו . הם הפרידו בינינו בכאילו , ואני ולואי התנשפנו בכבדות אחרי בהתאמצות הזאת , הוא איש מוכשר אני אומר לכם . כל הזמן זה קמיל ישבה וראתה אותנו ככה , לא באה להפריד או משהו. ככה מזהים בחורה שלא כדאי להיות איתה . הבנים לקחו אותנו רחוק מקמיל ורק אז הרשיתי לעצמי לשאול את לואי מה הלך פה.
״לואי..? מה זה היה ??? למה לא עקבת אחרי התסריט ???״ שאלתי אותו בלחש
״נראלך אני אוהב אותה ?!?! יש לי את אבריל ! פשוט הכתב יד של אההמ זאין לא ברור אז לא הצלחתי לזכור מה להגיד אז פשוט המצאתי משו.. אתה באמת חשבת שזה אמיתי ? טוב אני מניח שזה אומר שאני שחקן טוב..!״ הוא אמר וגיחך . באמת איך יכולתי להיות כלכך טיפש ?
״כן אתה כן.. אוקיי אז מצאתם משהו?״ אמרתי ושאלתי את הבנים שהיו אמורים לחפש את אור .
״לא , אחי אני חושב שקמיל כן לקחה אותה אבל השאלה זה לאן , כי פה היא לא״ זאין אמר . הוא צודק ! אבל איפה היא יכולה להיות???
״בואו נחזור לבית שלה , ונחפש אותה , אולי היא שם״ נייל אמר .
חזרנו לבית שלה , אחותה הייתה בגן . כל אחד מאיתנו חיפש בחדר אחר , אני חיפשתי במחסן ובחדר של ההורים שלה . אבל אין כלום !
״מצאתם ???״ צעקתי ברחבי הבית ביאוש.
״לא ..״ הם ענו
״הארי , ניסית להתקשר אליה ?״ לואי שאל
״ברור שכן!! מה אני נראה לך מפגר ?!״ צעקתי מעביר יד בתלתלים שלי בחוזקה .
״אני לא יכול יותר ! איפה היא יכולה להיווות?!?!?!״ צעקתי שוב והתחלתי להסתובב במעגלים בבית בועט במה שמפריע לי בדרכי . איפה היא ?!?! מה יקרה כשההורים שלה יחזרו?!? מה אני יגיד להם?!? היי , הבת שלכם נחטפה על ידי ערפד למקום לא ידוע.
כן בטח ! למה זה כלכך מייאש ?!
״הארי ! דיי כבר !״ לואי צעק עליי והוציא אותי מהמחשבות.
״מה את רוצה שאני יעשה לו׳ ??? מה ?! היא לא פה היא לא אצל קמיל וג׳וני .. אין שום מקום אחר שיש סיכוי שהיא שם! אתה לא מבין??!! ההורים שלה יחזרו , מה אני יגיד להם?! שלא שמרתי עליה וחטפו אותה ?! מה אתה רוצה שאני יעשה ??? הם חוזרים בעוד כמה ימים ויש גם את קלי ! מה איתה ?! היא תשאל אותי איפה אחותה ומה אני יגיד ?! אני לא יכול יותר לו׳ ! אני פשוט לא יכול יותר !! אתם חושבים שזה פשוט אבל זה לא !!! זה לא רק ללכת לקמיל ולהוציא את זה ממנה ! זה פשוט לא ככה !!!! ״ צעקתי ויצאתי מהבית טורק אחרי את הדלת . הפעם הולך בקצב רגיל עד לפארק הקרוב . לפעמים יש לי רגעים כאלו שאני פשוט מתייאש . זה מרגיש קשה מדי..
״אני יעשה הכל כדי שהיא תחזור .. ״ מלמלתי לעצמי ואז בשניה הופיעה מולי דמות מוכרת .
״הכל , אתה אומר ? אני יכול לסדר את זה״ הוא אמר ועלה על פניו החיוך הזה שאומר שאני לא הולך לאהוב את מה שהוא הולך להגיד לי .


תגובות (11)

יאאאא מי בא אליו??
תמשיכיייייייייייייי :))))

27/06/2013 06:28

תמשיכיי!! ((:

27/06/2013 06:34

אני גם מהחרשנים!!!
חח אני כבר סיימתי בית ספר אבל…
וכל התעודה שלי הייתה 96 (זה היה הציון הכי נמוך שלי) ומעלה…
חח אני ממש חרשנית אבל… אני ממש אוהבת ללמוד… כשהייתי בכיתה ו' אז היה לנו מין שבועיים כאילו שלא למדנו כי היו לנו כל הזמן חזרות למסיבת סיום של ו' ואני התחרפנתי ממש כי לא למדנו וכל החברים שלי חשבו שאני משוגעת…
חח זה היה מצחיק…חחח

27/06/2013 06:42

תמשיכייייי

27/06/2013 06:48

וואי מי בא אליו??
המשךךךךךךך

27/06/2013 08:00

המשךהמשךהמשךהמשךהמשךךךךך!!!!!!! D:
תמשיכיייי דחוףףףףףףףףף את הסיפור המושלם הזהה!!
חח אהבתי את הרעיון של הסיפור, שהם ערפדים חחח

27/06/2013 08:12

תמשיכי!!!!!

27/06/2013 14:55

תמשיכייייי

27/06/2013 20:58

יש לך מזל
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי

27/06/2013 23:59

תתתתתתמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני סיימתי בית ספר ממזמן ;)

28/06/2013 00:46

מושלם תמשיכי!♥

28/06/2013 10:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך