אור סטיילס מאליק
אמגגגגגגגג 3 חודשיםםםםםם!! אעאעאעאעאעאאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע. אני לא מאמינההה חחחח טוב מקווה שאהבתן את הפרקקקקק
בדיוק הרגע קרה לי משהו שאני חולה שקורה לי, שמעתי שירים של דמי , ואמא שלי ואחותי אומרות שזה חפירה (חעחעח אין להן טעם במוזיקההההההה) אז שמתי אוזניות וברגע ששמתי אוזניות עלה לי חיוך ענקי על הפנים , ואני לי מושג למה , ואני חולה על זה !(::::::
לול
הנה עליתייייי
הדרוש את בסדר ?:( אני דואגת לךךךך(:
מאוהבת בכולכןןןןןןןןןןןןןןןן
לאאאב יווו אמג 12 תגובות בפרק הקודם(:::::: מושלמות שלייייייי
8 תגובות ממשיכה !!!(:
לאאאב יווו פוראבררררר!!!(:

החבר הכי טוב שלי הוא ערפד !!!(וואן די) פרק 15(::::

אור סטיילס מאליק 04/07/2013 1107 צפיות 7 תגובות
אמגגגגגגגג 3 חודשיםםםםםם!! אעאעאעאעאעאאעאעאעאעאאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע. אני לא מאמינההה חחחח טוב מקווה שאהבתן את הפרקקקקק
בדיוק הרגע קרה לי משהו שאני חולה שקורה לי, שמעתי שירים של דמי , ואמא שלי ואחותי אומרות שזה חפירה (חעחעח אין להן טעם במוזיקההההההה) אז שמתי אוזניות וברגע ששמתי אוזניות עלה לי חיוך ענקי על הפנים , ואני לי מושג למה , ואני חולה על זה !(::::::
לול
הנה עליתייייי
הדרוש את בסדר ?:( אני דואגת לךךךך(:
מאוהבת בכולכןןןןןןןןןןןןןןןן
לאאאב יווו אמג 12 תגובות בפרק הקודם(:::::: מושלמות שלייייייי
8 תגובות ממשיכה !!!(:
לאאאב יווו פוראבררררר!!!(:

אמג אני לא מאינההההה אני באתר כבר 3 חודשים היום בדיוק !!!! אעאעאע אני מאושרתתתת איזה כיף היה לי פהההההה!(: מאוהבת בכןןן מקווה שתאהבו את הפרקקקק(:

—-

נקודת מבט הארי-

הכובע שלי . הכובע המפגר שלי . אני לא מאמין שהשארתי אותו שם! עכשיו היא תדע שהייתי שם ! היא תחכה לי ! אסור לי להתראות איתה ! אני צריך להתגנב לבית שלה ולקחת את הכובע . אבל מי יודע איפה היא שמה אותו ? אוחח רק לי זה קורה !
אני צריך ללכת להביא אותו . גם אם אני יפגוש אותה , ג׳ימי לא ידע נכון? אני יגיד לה שלום , יקח את הכובע וילך נכון? אני חייב להחזיר את הכובע הזה . היום !
לבשתי את הסוודר שלי , את הנעליים שלי , ויצאתי במהירות אל ביתה .
זה היה 5:50 בבוקר ככה שלא בטוח שהיא ערה בכלל , כך שאוכל לקחת את הכובע וללכת .
מיהרתי אל הבית שלה , מנסה להיות הכי שקט שאפשר . נכנסתי דרך החלון , היישר אל המטבח , המשכתי לחפש עם העיניים שלי את הכובע . איפה היא יכולה לשים אותו? תחשוב הארי .. תחשוב .. בחדר שלה ? בחדר שלה !
מיהרתי , הולך בדרך המוכרת אל החדר שלה , נזהר לא להשמיע שום רעש קטן . פתחתי את הדלת , מופתע לא לראות שם אף אחד . ברגע שראיתי שהחדר ריק , נרגעתי קצת . אם היא לא פה , זה אומר שאני לא יכול להיתפס . אבל עכשיו 5:58 , איפה היא יכולה להיות בשעה כזאת? לפתע דאגה תקפה אותי . מה קרה לה ? למה היא לא בבית בשעה כלכך מוקדמת??? אם קרה לה משהו?? אני לא יכול להתעלם מזה שהגיטרה שלה הייתה מחוץ לכיסוי שלה , משהו שאומר שהיא ניגנה – וגם שרה , ואני לא הייתי שם.. המחשבות האלה העציבו אותי ועיקוב אותי מלהשיג את המטרה האמיתית שלי , הכובע . החלטתי להתמקד , המחשבות האלה לא יעזרו לי בזמן הקרוב כך שאפשר להדחיק אותם לצד ולשוב לחפש את הכובע . שמתי לב להמון דברים שתפסו את עיני והעלו בי זכרונות , אך שלטתי בעצמי ולבסוף מצאתי את הכובע ! הוא היה מונח באחת המגירות שלה , אבל מעליו היה ..פתק ? היא ידעה שאני בא .. אוי שיט …

׳אני מתגעגעת אליך הארי.. למה אתה לא חוזר ? למה אתה משאיר אותי לבד שוב ? מצאתי את הכובע שלך , באותו היום שראיתי אותך בחלון . חשבתי שאני מדמיינת .. הרי אתה עזבת , אבל הבנתי שזה אמיתי כשמצאתי את הכובע פה . זה אומר שכל יום היית פה נכון? ראית אותי והקשבת לי בוכה נכון? אז למה לא באת הארי ? למה לא אמרת משהו? החודשיים האלה היו החודשיים הכי קשים שהיו לי , הייתי בלעדיך הארי , וזה מעציב אותי רק לחשוב ולהיזכר בזה ! אני לא יכולה יותר הארי , אני לא יכולה לדעת שאתה כלכך קרוב , להתגעגע אלייך ככה אבל לא לעשות שום דבר ..
אני מתגעגעת הארי , יותר משאתה מדמיין :(
יש סיכוי קטן , שרק פעם אחת , אוכל לראות אותך שוב?
בבקשה .. הארי?
אני אוהבת אותך,
-אור-׳

קראתי בעיון כל מילה ומילה , כל אות ואות בכתב היד שלה ,
׳אני גם רוצה לראות אותך שוב אור, כלכך.. אבל אני לא יכול׳ מלמלת לעצמי ושמתי לב לדמעה קטנה שירדה במורד לחיי .
״למה?״ שמעתי קול . אוי לא .. היא פה ..
״מ..מה .. מה את עושה פ..פה?״ גמגמתי עדיין עם עיניים דומעות . אני לא רוצה שהיא תראה אותי כך.
״אני גרה פה הארי ..״ היא אמרנו גרמה לי לגחך . כמו תמיד.
״אני יודע .. סליחה״ אמרתי עדיין לא מסתכל עליה.
״אני.. ידעתי שתבוא האז ..״ היא אמרה . האז .. היא קראה לי האז ..
״שמתי לב .. אני מצטער .. אני לא שולט בזה ..״ עניתי מנסה להעלים את הדמעות שנקוות בעיני ורק רוצות להתפרץ החוצה .
״אני מתגעגעת .. מתי תחזור הארי?״ היא שאלה.
״אני לא בטוח .. זה לא אני שמחליט רורו. זה ג׳ימי״ עניתי לה .
״מה לגבי עכשיו? הוא יודע שאתה פה ?״ היא שאלה .
״לא .״ עניתי בפשטות .
״ אתה יכול להישאר ..?״ היא שאלה לאחר כמה דקות של שתיקה בינינו .
״אני לא בטוח אור..״ עניתי מהסס קצת , הפעם הדמעות כבר התייבשו, יכולתי להסתכל בעיניה .
״אתה כבר פה .. הוא לא ידע ?״ היא אמרה קצת כמו שאלה.
״אממ.. ב..בסדר״ עניתי כבר מודע שלא יצא מזה טוב . אבל צריך לחיות את הרגע .. לא ?
נשארנו שם, וחיבקתי אותה . התגעגעתי יותר משאפשר לדמיין .. אבל אם ג׳ימי ידע שאני פה ? מה יקרה אז ? אפילו שהמחשבות שלי נשבו לכיוון אחר , לכיוונה של אור , איך שהיא לא השתנתה בחודשיים האלה , עיניה נוצצות כרגיל , אני לא בטוח אם זה מדמעות . נשמעה דפיקה בדלת , היא קמה במהירות לכיוון הדלת .
״אני צריך ללכת .. מצטער ..״ אמרתי , לא מסתכן בזה שמישהו יראה אותי , נושק לשפתיה הקטנות במהירות ויוצא מהר מהחלון , שם לב לשים את הכובע שלי , הסתכלתי דרך החלון , ולא ידעתי אם לשמוח או לדאוג , ההורים שלה חזרו.


תגובות (7)

להמשיך!!!!!!!! הם כול כך מושלמים ביחד!!!!

04/07/2013 09:26

תמשיכיייייייייייי

04/07/2013 09:27

תמשיכייי לול^_^

04/07/2013 10:23

אעאעאעאעאעאא אני באמצע לימודים עם חברות וראיתי פרק הייתי חייבת לעצוררר הכל ולקרוא!!! חחחחח
יאייייי איזה נסיך הארוווווש :)))) ומה ההורים שלה עכשיו נכנסו בדיוק שהוא הסכים להשאר??? חופרים !
ולמה הוא צריך לדאוג שההורים שלה באו??
תמשיכיי :))
ותעשי פרקים יותר ארוכים :)))))))
לובבב יוווו המון !!

04/07/2013 11:46

וואי אורוש הרבה יותר טוב!
את יודעת, כאמרתי "כמה דברים", התכוונתי לדברים מרגיעים ולא כואבים, הלכתי לעשות לעצמי אמבטיית קצף עם אוזניות באוזניים, ואחרכך אימא שלי עשתה לי קרם ברגליים…
רק דברים טובים, שלא תחשבי אפילו על זה!
ילדה רעה!
אסור לך לחשוב ככה!
לכי לחדר!! XDD
מתעלייך חיימשלי =^-^=

04/07/2013 11:53

חחחחחח אמג הדר את לא מבינה איך אני מחייכת עכשיו..(: חחחחח
לאאב יו טווווו
אני פשוט מאוהבת בכולכןןןן!
אתן כלכך מדהימות(:

05/07/2013 05:17

פשוווטט סיפור מושלםםםםם!!!! תמשיכייי!♥♥♥♥

05/07/2013 08:06
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך